Jij sopt ook op rotten.com enzo? Man wat is dit, met mijn kerstdiner vers op de maagquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:55 schreef IrCute het volgende:
I was warming up with 70 lbs dumbell chest press. droped em to the side tuccked em inside after set. Proceeded with 90s. Didnt notice the previous 70s rolled out a lil. So when i was doing the last rep of 90s. I droped the dumbell and my ring finger got caught inbetween the 70 and the 90 and completely dislocated my bone from my skin.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:yea happened yesterday. Was on jacked so i didnt feel anything was just really mad
calory is calory brahquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens lekkere bulke met gele m&ms waarom njiet
Ga je eens gedragen ofzo sahbi.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Terug van m'n ban en beestachtiger dan ooit.
[ afbeelding ]
Verder is dit topic een beetje naar de klote want de noob stories vervelen op een gegeven moment ook. Die post van mitchel112 over z'n tattoo uit het BB topic is bijvoorbeeld een post wat hier mooi zou passen.
Oja, en OP is een vieze kleine faggot.
echt he de ene zogenaamd grappige trainschema na de anderequote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Verder is dit topic een beetje naar de klote want de noob stories vervelen op een gegeven moment ook. Die post van mitchel112 over z'n tattoo uit het BB topic is bijvoorbeeld een post wat hier mooi zou passen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
echt he de ene zogenaamd grappige trainschema na de andere
welcome back mate
he's backquote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef nergens aan dat ik hem niet ken alleen vind ik z'n fysiek op die foto juist lelijk.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik geef nergens aan dat ik hem niet ken alleen vind ik z'n fysiek op die foto juist lelijk.
7% is mooier, maar je moet gewoon onderweg daarnaar eerst oppervlakkige chimi's regelen op 12%.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou jongens, het ideale vetpercentage is 10-12%
https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
inb4 Stereo: Het ideale vetpercentage is het percentage waar jij je goed mee voelt.![]()
Sowieso is 7% mooier. Het is ook maar een loller post. Die foto van die 7% ziet er ook creepy uit, als dat niet zo was dan hadden de meeste mensen wel 7 gezegd.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
7% is mooier, maar je moet gewoon onderweg daarnaar eerst oppervlakkige chimi's regelen op 12%.
Mwah, veel meisjes zijn bang voor dat 'droge'. Maar intussen willen ze wel allemaal abs. Maar je mag niet te gespierd zijn. En een beetje vetlaag is 'wel schattig'.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso is 7% mooier. Het is ook maar een loller post. Die foto van die 7% ziet er ook creepy uit, als dat niet zo was dan hadden de meeste mensen wel 7 gezegd.
In de meeste gevallen heeft dat te maken met hun eigen onzekerheid in plaats van smaak.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, veel meisjes zijn bang voor dat 'droge'. Maar intussen willen ze wel allemaal abs. Maar je mag niet te gespierd zijn. En een beetje vetlaag is 'wel schattig'.
I don't want to live on this planet anymore.
Lol. Jammer dat ik geband was tijdens de Chestbrah vs. Sharky fight. Wat een vieze faggot is die chestbrah ook. Sharky.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:29 schreef mtchel112 het volgende:
Zag laatst een geweldig filmpje van zyzz, was ie aan het poseren komt zn pa binnen zegt zyzz: u mad? I def. Lold
nee, die tats zijn niet mooi en hij naait tienermeisjes in thailand?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie ook die Twitter pics gezien?Wat een baas.
https://twitter.com/timsharky
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gwn beetje gespierd maar niet te wel sixpek maar niet te hard moet er wel met mijn hoofd op kunnen liggen hihihihihi dus regel het maar gr manuela xxquote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, veel meisjes zijn bang voor dat 'droge'. Maar intussen willen ze wel allemaal abs. Maar je mag niet te gespierd zijn. En een beetje vetlaag is 'wel schattig'.
I don't want to live on this planet anymore.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Jammer dat ik geband was tijdens de Chestbrah vs. Sharky fight. Wat een vieze faggot is die chestbrah ook. Sharky.
Sharky
[ afbeelding ]
Faggot Chestbrah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Jammer dat ik geband was tijdens de Chestbrah vs. Sharky fight. Wat een vieze faggot is die chestbrah ook. Sharky.
Sharky
[ afbeelding ]
Faggot Chestbrah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:On my first day in Thai prison they were lining up to fight me. By my last day they were lining up to give me their food. Life is about Attitude. Life is Good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jelly?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die Tim Shark is maar een raar figuur man. Zo rijk is hij eigenlijk ook helemaal niet, heleboel van die auto's enzo zijn gehuurd, en alles kost geen fuck daar in Pattaya. Lijkt gewoon heel veel en zo doet hij ook graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |