Oh dat zou best kunnen, ik heb nooit echt omgekeken naar die maaltijden. Ik was gewoon het hele assortiment van B&F aan het checken en toen dacht ik: laat ik het eens halen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is die opwarmmaaltijd niet exact hetzelfde als wat je bij de AH kunt kopen?
De shakebekers verschillen nogal eens, afhankelijk van hun inkoop. Heb een B&F beker met zeef, bijvoorbeeld.
Cool. Eens naar kijken dan, is wel handig als je weinig tijd hebt. Dit was echter geen koelkastmaaltijd, hij hoefde in ieder geval niet in de koelkast.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zal niet veel schelen denk ik met andere koelkastmaaltijden
Dit waren mijn eerste thuisdumbbells. Waar het allemaal mee begon. Twee dumbbells van 16kg. En moeite dat ik had met 16kg dumbbell bp op de grond.quote:
Precies. En veel beleg zit er ook niet op. Allemaal dun geschaaft spul. Dat doen veel pizzaboeren trouwens ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Ethanolic het volgende:
Die broodjes kan je zelf maken voor 50 cent per stuk.
90 kg 5% bfquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef Bendoe het volgende:
Post dan eens een pic van jouw 100+ kg 4% body?
Je kan beter gaan worstelen, is eerlijker.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Bendoe het volgende:
Vriend van mij is erg kritisch wat betreft BB. Hij zegt ook: ja, echt sterker wordt je er ook niet van. De volgende keer dat ik hem zie daag ik hem uit voor een wedstrijdje pull ups. Zien wie er dan gelijk heeft, motherfucker.
Nohomoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan beter gaan worstelen, is eerlijker.
quote:
Gohquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Je wilt gewoon niet verliezen dus neem je een oefening waarbij jij dik in het voordeel bent. Je winkansen vergroten. Slimme jongen wel.
Ja maar jij gebruikt zeker van die shakies? En met die anabolen van creatine kan ik het ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Goh
Maar hij beweert dat je er niet veel sterker van wordt, terwijl dat natuurlijk bullshit is.
Ja da zeg ik er nie bij natuurlijk xd anders weet ie tog seker dat ie gaat verlieze :$$quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja maar jij gebruikt zeker van die shakies? En met die anabolen van creatine kan ik het ook!
Natuurlijk is dat bullshit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Goh
Maar hij beweert dat je er niet veel sterker van wordt, terwijl dat natuurlijk bullshit is.
Heb ik gedaan, maar hij vindt het maar gay, 'naar mannen kijken in een onderbroekje' en shitquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef esv7 het volgende:
Nodig hem anders een keer uit om mee te gaan trainen? Misschien vindt die het nog leuk ook. Laat je hem even een deadlift max zien ofzo en vraag je of die het even na doet?
Fotos van hem (hoofd weghalen)quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar hij vindt het maar gay, 'naar mannen kijken in een onderbroekje' en shitOver een paar jaar ben ik buff en ripped en is hij nog een skinnyfat mofo.
Nee man, dat ga ik niet doen. Ook geen zin in trouwens, en ik zit mobiel. Hij is ongeveer 1:74 en weegt ~ 59 kg, geen spieren. Hij zit op taekwondo maar heeft de motoriek van een spastische schildpadquote:
Stats zijn ook goed, maar waarom heeft zo'n ecto zoveel commentaar dan? Is ie vaker zo kortzichtig?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee man, dat ga ik niet doen. Ook geen zin in trouwens, en ik zit mobiel. Hij is ongeveer 1:74 en weegt ~ 59 kg, geen spieren. Hij zit op taekwondo maar heeft de motoriek van een spastische schildpad
Ik heb 2 vrienden die er ook zo into zijn, waarvan ik met eentje bekend sta als "die gasten die overal flexen", en de ander is mn nieuwe trainingsmaatjequote:
Ah zo'n stronglifts lichaamsbouw! Vriend van mij bouwt liften, zelfde verhaal. Ook Marokkaans maar flext echt nooit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrienden die er ook zo into zijn, waarvan ik met eentje bekend sta als "die gasten die overal flexen", en de ander is mn nieuwe trainingsmaatjeEen kleine buffe marokkaanse gast, zo'n stronglifts lichaamsbouw heeft ie
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:58 schreef JanKort het volgende:
[..]
Ah zo'n stronglifts lichaamsbouw! Vriend van mij bouwt liften, zelfde verhaal. Ook Marokkaans maar flext echt nooit.
Da's wel baas man. Lijkt mij best tof om samen met iemand echt kei gemotiveerd te liften, eten etc. Rond augustus ga ik in Amsterdam wonen dus wellicht dat ik dan een trainingsmaatje vind.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrienden die er ook zo into zijn, waarvan ik met eentje bekend sta als "die gasten die overal flexen", en de ander is mn nieuwe trainingsmaatjeEen kleine buffe marokkaanse gast, zo'n stronglifts lichaamsbouw heeft ie
Ahh vast wel, waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Da's wel baas man. Lijkt mij best tof om samen met iemand echt kei gemotiveerd te liften, eten etc. Rond augustus ga ik in Amsterdam wonen dus wellicht dat ik dan een trainingsmaatje vind.
Oosten den land tussen de koeien en de schoapen (Achterhoek).quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh vast wel, waar woon je nu dan?
Couscous is echt heerlijk:)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |