Ik heb die er express niet bijgezet omdat dat gewoon onder TMW valt. Maar in principe kijk ik niet echt meer naar hun video's, ze zitten imo te vol van broscience en rare shit. Ik kijk voornamelijk intensief naar onderstaande channels:quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Jij checkt de fastingtwins niet?!
TMW liked altijd de vids van Fastingtwins, dus die komen sws altijd in mijn lijst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Jij checkt de fastingtwins niet?!
bohhquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cutten was nog nooit zo makkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Subway kun je de broodjes ook zonder de broodjes bestellen, als salade. Handig als je gluten of tarwevrij wil.
Cool wist ik niet. Ik ging voornamelijk voor de carbs. Vier broodjes = 200gr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Subway kun je de broodjes ook zonder de broodjes bestellen, als salade. Handig als je gluten of tarwevrij wil.
Is die opwarmmaaltijd niet exact hetzelfde als wat je bij de AH kunt kopen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die ene opwarm-maaltijd is overheerlijk! Het is wel - zoals de reviews al zeiden - veel te weinig en imo ook veel te duur voor wat je krijgt. Stel dat je overweegt om het eens te proberen; koop er dan twee of zelfs drie. Beetje zout en peper en voilá.
De shakebeker van B&F is trouwens ook fijner. Die van XXL heeft een zeef bovenin, en daar blijven vaak resten achter die je juist wel wilt opdrinken.
Oh dat zou best kunnen, ik heb nooit echt omgekeken naar die maaltijden. Ik was gewoon het hele assortiment van B&F aan het checken en toen dacht ik: laat ik het eens halen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is die opwarmmaaltijd niet exact hetzelfde als wat je bij de AH kunt kopen?
De shakebekers verschillen nogal eens, afhankelijk van hun inkoop. Heb een B&F beker met zeef, bijvoorbeeld.
Cool. Eens naar kijken dan, is wel handig als je weinig tijd hebt. Dit was echter geen koelkastmaaltijd, hij hoefde in ieder geval niet in de koelkast.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zal niet veel schelen denk ik met andere koelkastmaaltijden
Dit waren mijn eerste thuisdumbbells. Waar het allemaal mee begon. Twee dumbbells van 16kg. En moeite dat ik had met 16kg dumbbell bp op de grond.quote:
Precies. En veel beleg zit er ook niet op. Allemaal dun geschaaft spul. Dat doen veel pizzaboeren trouwens ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Ethanolic het volgende:
Die broodjes kan je zelf maken voor 50 cent per stuk.
90 kg 5% bfquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef Bendoe het volgende:
Post dan eens een pic van jouw 100+ kg 4% body?
Je kan beter gaan worstelen, is eerlijker.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Bendoe het volgende:
Vriend van mij is erg kritisch wat betreft BB. Hij zegt ook: ja, echt sterker wordt je er ook niet van. De volgende keer dat ik hem zie daag ik hem uit voor een wedstrijdje pull ups. Zien wie er dan gelijk heeft, motherfucker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |