Ik zat op bodybuilding.com, daar had die gozer een topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kom je aan z'n pagina, is pas gisteren gemaakt?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik zat op bodybuilding.com, daar had die gozer een topic.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=150636733
oprotten met zulke gastenquote:i have my own workout routines i dont usually share them out like this sorry it takes alot of hard work and dedication
Lees dit eens: http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1000039123quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
lol, hij wordt even door de gehaktmolen gegooidquote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees dit eens: http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1000039123
Oh ik dacht het al, hij zij dat die pas 1 à 2 jaar trainde. Nwja dan heeft die andere gozer wel een nice fysiek maar die is 31.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees dit eens: http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1000039123
lijkt me geen plezierig vooruitzicht om in een Thaise gevangenis te komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie trouwens die shortfilm van Frank Yang al gezien?Echt sick.
Die is lekkah!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Normaal niet mijn muziek, maar dit is een aanradertje!
bizarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
oprotten met zulke gasten
Maandag ga ik ook ongekend bier drinken, maar met oud en nieuw mag dat. Volgende dag lekker uitbrakken en dan gewoon schemaatje weer oppakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef Pastapipos het volgende:
Rust week, en ongelofelijke zin in pull-ups de halve week al :p miss morgen maar even paar setjes doen.
Deze week 3 keer drinken, en dan is t voorlopig weer klaarIk heb nu nog spierpijn in abs en rear delts omdat ik in een paal heb gehangen in een bar (
)
Ver heen zijn na een paar biertjes is een goedkope hobby
vinnik welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is hij nu een pussy?
[ afbeelding ]
Drink je bijna nooit? Ik voel t nu al na één pintquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maandag ga ik ook ongekend bier drinken, maar met oud en nieuw mag dat. Volgende dag lekker uitbrakken en dan gewoon schemaatje weer oppakken.
Mwa, drink wel veel minder dan eerst, vroeger was ik twee keer per week laveloos, nu drink ik nog geen 10 % van wat ik toen dronk. Zo nu en dan een keer op een feestje en ga nog wel ieder weekend de kroeg in maar dan is het altijd maximaal vier flessen. Laatst weer eens echt uitgegaan en toen had ik wel aardig wat op, kan tegenwoordig ook een hoop hebben maar ik heb er gewoon minder behoefte aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Drink je bijna nooit? Ik voel t nu al na één pint
als je dit allemaal niet had gedaan zag je er nu uit als arnold siwarzieniggerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, drink wel veel minder dan eerst, vroeger was ik twee keer per week laveloos, nu drink ik nog geen 10 % van wat ik toen dronk. Zo nu en dan een keer op een feestje en ga nog wel ieder weekend de kroeg in maar dan is het altijd maximaal vier flessen. Laatst weer eens echt uitgegaan en toen had ik wel aardig wat op, kan tegenwoordig ook een hoop hebben maar ik heb er gewoon minder behoefte aan.
Maar met oud en nieuw is het gewoon alle remmen los.
Nee natuurlijk is Platz geen pussy.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is hij nu een pussy?
[ afbeelding ]
In de bulk is eigenlijk niks verkeerd als de macro's en kcal aardig kloppen, tenzij je dus op de kleintjes gaat letten.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Pastapipos het volgende:
De oliebollen die ik heb, 209 kcal per stuk (65g)
per 100g:
Eiwit: 5,5g
Koolhydraten: 40,8g
Suikers: 13,1g
Vet 14,7 (3,6 verzadigd)
en 2,3g vezels.
Volgensmij is t nieteens zo heel slecht als je toch bulkt of zie ik dit verkeerd? Hoofdbestanddeel tarwebloem is natuurlijk niet echt super ofzo, maar zie ik iets over t hoofd?
ik wil gwn beetje Ronaldo dus boeit me niet a mattiequote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
als je dit allemaal niet had gedaan zag je er nu uit als arnold siwarzienigger
Maar hij gebruikt een pussypad.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is Platz geen pussy.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
ik wil gwn beetje Ronaldo dus boeit me niet a mattie![]()
Wie zeurt er met zulke beneb over een pussypad?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar hij gebruikt een pussypad.
Enkele mensen in het BB-topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie zeurt er met zulke beneb over een pussypad?
Voeten op de bank met bench press is dus onzin?quote:On the other hand, the bodybuilding side has a practice that is even more dangerous (and, truth be told, plainly stupid). In an attempt to isolate their pecs more, they put their feet on the bench. The idea is probably that decreased leg drive (or, in this case, the total lack of it) means that all the work has to be done by your upper body. The effect you get tends to be quite opposite. The single prerequisite for bench pressing is being stabile on the bench. Without it, all you can attempt to do are light weights that somehow won’t trip you over, and these will most likely be done with poor form since maintaining upper back tightness is difficult if it is your only firm spot on the bench.
Via: http://evilcyber.com/fitn(...)lding/#ixzz2GIXRfYzy
Jezus die gast ziet er echt uit als een enorme gaylord.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook eindelijk deze spray die je bij vele US channels ziet.Ik wist niet eens dat ze die bij B&F hadden. Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook vorige week de samplepack van B&F ontvangen en ik vind tot nu toe de shakes beter smaken dan bij XXL. Als ik ze allemaal op heb dan drop ik hier mijn review van beide en welke ik aanbeveel.
If not now, then when.
Ik weet waar die ham vandaan komt trouwens. Laatst zeiden ze de in 1 van hun videos: eat that big ham with Cristmas and enjoy it.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
Legit 10% hier, foreveraesthetic.
[..]![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie video's hé.![]()
Ik heb laatst een lijstje met YouTube-kanalen gemaakt. Sommige beter dan de andere ofc.Jij checkt de fastingtwins niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Ik heb die er express niet bijgezet omdat dat gewoon onder TMW valt. Maar in principe kijk ik niet echt meer naar hun video's, ze zitten imo te vol van broscience en rare shit. Ik kijk voornamelijk intensief naar onderstaande channels:quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Jij checkt de fastingtwins niet?!
TMW liked altijd de vids van Fastingtwins, dus die komen sws altijd in mijn lijst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Jij checkt de fastingtwins niet?!
bohhquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cutten was nog nooit zo makkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Subway kun je de broodjes ook zonder de broodjes bestellen, als salade. Handig als je gluten of tarwevrij wil.
Cool wist ik niet. Ik ging voornamelijk voor de carbs. Vier broodjes = 200gr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Subway kun je de broodjes ook zonder de broodjes bestellen, als salade. Handig als je gluten of tarwevrij wil.
Is die opwarmmaaltijd niet exact hetzelfde als wat je bij de AH kunt kopen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die ene opwarm-maaltijd is overheerlijk! Het is wel - zoals de reviews al zeiden - veel te weinig en imo ook veel te duur voor wat je krijgt. Stel dat je overweegt om het eens te proberen; koop er dan twee of zelfs drie. Beetje zout en peper en voilá.
De shakebeker van B&F is trouwens ook fijner. Die van XXL heeft een zeef bovenin, en daar blijven vaak resten achter die je juist wel wilt opdrinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |