SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MusGirLov op 21-12-2012 09:45:55 ]Houdt van sterke meisjes
Spoiler maybe? Scrollt wat makkelijker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef MusGirLov het volgende:
Ik heb in de OP even het vrouwelijk schoon iets uitgebreid.
Hangt van je planning voor de rest van de week af: kun je de komende dagen nog veel trainen dan kun je een dag wachten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Spoiler maybe? Scrollt wat makkelijker.
Heb nog heel veel spierpijn maar het is eigenlijk wel weer legday.. doen of niet doen? Als ik hurk voelt het al alsof alles uit elkaar scheurt
Done(r kebab).quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Spoiler maybe? Scrollt wat makkelijker.
Check deze site eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zorg dat ik de volgende LaPo heb en verwijder ze allemaal weerwat een lelijke trollen zitten er tussen. En spoiler het.
Doe maar niet voortaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef MusGirLov het volgende:
Ik heb in de OP even het vrouwelijk schoon iets uitgebreid.
lkkr lkkrk zou jou wel eens wille verwenne ( als je begriujp wat ik bdoel ) we s[reke elkaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
nounou lkr vrouwtje hoowr daar hadk me bril egt ni voor nodig xD
De enige fatsoenlijke zijn de pics die ik erin heb gezet.
Ik stel voor dat jij pas terugkomt op het moment dat je quads in de buurt komen van de hare.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
nounou lkr vrouwtje hoowr daar hadk me bril egt ni voor nodig xD
De enige fatsoenlijke zijn de pics die ik erin heb gezet.
eh faka met juo danquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr lkkrk zou jou wel eens wille verwenne ( als je begriujp wat ik bdoel ) we s[reke elkaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:59 schreef MusGirLov het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij pas terugkomt op het moment dat je quads in de buurt komen van de hare.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:59 schreef MusGirLov het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij pas terugkomt op het moment dat je quads in de buurt komen van de hare.
ja me2 man helemaal volpompe zou ik die dike kontequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar, serieus. Zou een moord plegen voor 1 nacht met haar.
Dat is een correcte aanname. De komende dagen eigenlijk geen idee of ik ga, wel lastig met kerst enzo. Dus nouja dan maar gewoon wel, heb ik er in ieder geval nog 1 goede voor het eind vd week.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hangt van je planning voor de rest van de week af: kun je de komende dagen nog veel trainen dan kun je een dag wachten.
Anders zou je ook met minder gewicht en meer herhalingen kunnen trainen.
Ik neem wel aan dat je squats en andere zinnige oefeningen doet?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar, serieus. Zou een moord plegen voor 1 nacht met haar.
Zou je niet gewoon 1 keer een hele harde pets op die ass willen geven? Echt zo eentje dat je hand daarna tintelt? En het zo met twee handen vasthouden en heen en weer jiggelen? Ben gewoon echt benieuwd hoe dat voelt.. of het stevig is of alleen maar dril.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]koop een opblaaspop.
Ik bewaar mijn zaad wel voor een dame die zowel intelligent is als fatsoenlijk aan krachttraining doet.
Uit nieuwsgierigheid wel ja. Maar niet dat ik er een harde paal van krijg en haar zou willen verwennenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon 1 keer een hele harde pets op die ass willen geven? Echt zo eentje dat je hand daarna tintelt? En het zo met twee handen vasthouden en heen en weer jiggelen? Ben gewoon echt benieuwd hoe dat voelt.. of het stevig is of alleen maar dril.
Ja precies, zodat je handafdruk erop zit. En dan mag ze op mijn gezicht gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon 1 keer een hele harde pets op die ass willen geven? Echt zo eentje dat je hand daarna tintelt? En het zo met twee handen vasthouden en heen en weer jiggelen? Ben gewoon echt benieuwd hoe dat voelt.. of het stevig is of alleen maar dril.
,en dan en danquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, zodat je handafdruk erop zit. En dan mag ze op mijn gezicht gaan zitten.
Dan gebeuren er dingen die te erg zijn om hier te beschrijven.quote:
ja tog hij siet er egt goet uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
wat voor schema moet ik doen om zo zelfde lichaam als jan smit te kirjge
gewn niet te veel gewn lekker toned
Hoeveel dna? gr je boiquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:09 schreef drumstickNL het volgende:
net terug man; squat pr verbroken
jawel man net spr hard shrugs en ebetje borst met kabesl dat je zeg maar zo je armen richting je ballen naar elkaar beweegt weet nie hoe die oefening heet en shurgs in smith en barbell curl en beetje optrekken met armen dicht bij elkaarrquote:
1 puttersschepquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel scheppen Whey gooien jullie altijd in je shakie?
35 gram.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel scheppen Whey gooien jullie altijd in je shakie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |