uh halp afkorting ik niet weetquote:
Het is ook een hormonending. Ik heb het ook al vanaf heel vroeg in de zwangerschap. Hijgen als een paard.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:17 schreef Gulara het volgende:
Hier gaat het wel ok. Ben alleen zo kortademig. En eigenlijk is het de hele dag door. Het maakt niet uit of ik me inspan of rustig op de bank zit. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken, want ik moet nog even en hij zal wel steeds dichter bij m'n longen in de buurt komen.
Het klinkt ook zo vervelend. Elke minuut moet ik even diep ademhalen met een hele diepe zucht. Alsof ik me overal aan erger of zo.
En slapen is al zo makkelijk als je zwanger bent.quote:Op zaterdag 22 december 2012 04:44 schreef Kyara het volgende:
juud, wat een superieur nieuws! Van harte gefeliciteerd
Gulara, klinkt niet echt fijn nee.... Oorpijn is nog niet echt over. Lang leve de PCM want anders niet vol te houden. Alleenslapenis nog een probleem
Mezelf gister wel naar de kerstborrel van werk gesleurd. Maar goed ook want heuse iPad gewonnen bij de bingo. En nu dus vakantie, daarna Ziektewet en dan verlof. Dat wordt dus pas juni dat ik weer ga werkenvoor alle mijlpalen!
Ja ik was er al bang voor. Gebruik normaal heel afentoe een puffer, maar dat mag dus nu niet. Heb je toevallig een briljante tip? Of kan ik nog drie maanden als hijger door het leven?quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is ook een hormonending. Ik heb het ook al vanaf heel vroeg in de zwangerschap. Hijgen als een paard.
Dat laatste dus, helaas. Laatste maand is het wel minder. Verschilt een beetje van dag tot dag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:17 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik was er al bang voor. Gebruik normaal heel afentoe een puffer, maar dat mag dus nu niet. Heb je toevallig een briljante tip? Of kan ik nog drie maanden als hijger door het leven?
Er zijn wel puffers die je mag! Even langs de huisarts dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:17 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik was er al bang voor. Gebruik normaal heel afentoe een puffer, maar dat mag dus nu niet. Heb je toevallig een briljante tip? Of kan ik nog drie maanden als hijger door het leven?
Super voor je!quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:34 schreef Incantrix het volgende:
Het voelt trouwens echt een beetje gek, 39 weken vandaagmet Stef was ik nu al bevallen, dus ik heb echt zo'n gevoel van 'any moment now' terwijl ik tegelijkertijd denk dat ze nog wel prima zit en dat ze nog geen zin heeft om eruit te komen. Iedereen verbaast zich ook zo dat ik het nog niet zat ben, maar van mij mg ze nog wel even bij me blijven. Pijn en ongemakken daargelaten is het roze randje er nog steeds en dat voelt zo fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh!! Echt niet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Maar zag ik nou dat jij en tico al wel bijna 37 weken zijn??? Hallo zeg. Dat gaat snel!
Het is zijn eerste ja.quote:
Ik moet mijn tas nog wel inpakken maar het tweede deel klinkt wel heel bekend.Hier wil ook iemand met alle geweld dat ik vandaag nog zorg dat alles ingepakt is, mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Alleen nog sokken in m'n tas doen dan kan ik los.
En van J moet de tas ook mee als we 2e kerstdag weg gaan.Ik weet niet wie er zenuwachtiger is.
Voel je hem alweer? Ik vond het laatst ook doodeng. Hele dag drukdrukdruk en kruimel amper gevoeld Toen savonds gaan liggen en her en der voelde ik wel af en toe een klein duwtje, maar pas toen het de volgende dag weer radslagen all over was, was ik gerustgesteldquote:
ja best wel!quote:
dat mag want december is de kutste maand van het jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:15 schreef pessie het volgende:
Mag ik december even zwaar kut vinden? En vandaag even driedubbel?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ja best wel!maar ben ook gek op de andere 2!
Ik heb bij de vorige een buikband gehad. Nu nog niet, want op zoek naar een bekkenband. Ik vond het een ideaal ding en wellicht heb ik hem straks weer nodig. Ik heb er eentje van anita, niet heel goedkoop, maar zijn geld zeker waard. Weet het niet meer precies, maar volgens mij zo'n ¤40,-quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Suikerjouw mini komt straks vast volop in beweging!
Hebben mensen hier ervaring met een ondersteunde buikband? Ik heb zulke verschrikkelijke bandenpijn dat ik niet rechtop kan lopen en zo ondertussen al 2 weken duurt. De VK heeft gekeken en gedrukt en kon niets vinden verder en urine is ook schoon. Op internet las ik over een buikband gebruiken bij bandenpijn, helpt dit echt? Want gloeiende, dit is echt niet leuk!
Ik had er ook eentje gezien van Anita. En ook gelezen dat je hem niet constant moet dragen. Maar bij dagen als vandaag moet ik toch meerdere winkels af en dat lukt bijna niet. Ik ga maandag even kijken in de stad, dankjewel!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb bij de vorige een buikband gehad. Nu nog niet, want op zoek naar een bekkenband. Ik vond het een ideaal ding en wellicht heb ik hem straks weer nodig. Ik heb er eentje van anita, niet heel goedkoop, maar zijn geld zeker waard. Weet het niet meer precies, maar volgens mij zo'n ¤40,-
De band steunt tegen de onderkant van je buik aan en een stuk stof bedekt de rest van je buik. Je kunt hem gewoon onder je kleding aan.
Gebruik hem niet heel de dag, maar vooral bij extra belasting, zoals lang staan of lopen. Anders neemt de band al je spierkracht over en datis ook niet goed.
Juist dat groeien/uitzetten van je buik nu tegen de 20 weken aan kan gewoon (verdomd veel) pijn doen. Wat dat betreft mag je je zelf sowieso wel verwennen en gewoon lief zijn voor je lichaam. Lekker shoppen kan sowieso geen kwaadquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Nee, geen positiebroeken. Mijn buik is deze week pas begonnen met echt uitzetten en ik wist niet dat dat zoveel kon schelen! Nog niets om naar op zoek te gaan
En ondergoed.. Ik draag eigenlijk altijd boxers, misschien ook maar eens kijken naar een andere.
Het was een foutje, jij was sneller dan ik het had aangepast. Wel iets om naar op zoek te gaan dus!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef papillion het volgende:
[..]
Juist dat groeien/uitzetten van je buik nu tegen de 20 weken aan kan gewoon (verdomd veel) pijn doen. Wat dat betreft mag je je zelf sowieso wel verwennen en gewoon lief zijn voor je lichaam. Lekker shoppen kan sowieso geen kwaad.
Volgens mij begreep ik je wel goed, wil je enkel aanmoedigen om lekker te gaan shoppenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Het was een foutje, jij was sneller dan ik het had aangepast. Wel iets om naar op zoek te gaan dus!maandag ga ik met mijn zus de stad in, hopelijk kom ik met een flinke tas thuis!
Ik zal het mijn man vertellenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef papillion het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ik je wel goed, wil je enkel aanmoedigen om lekker te gaan shoppen
Hehe succes. De mijne is/was wel blij dat we hier een hele leuke outletstore hebben waar ik positiebroeken kon scoren voor 5 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik zal het mijn man vertellen
Groot gelijk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef papillion het volgende:
[..]
Juist dat groeien/uitzetten van je buik nu tegen de 20 weken aan kan gewoon (verdomd veel) pijn doen. Wat dat betreft mag je je zelf sowieso wel verwennen en gewoon lief zijn voor je lichaam. Lekker shoppen kan sowieso geen kwaad.
Ja en het werkt echt. Tip: marktplaats.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Suikerjouw mini komt straks vast volop in beweging!
Hebben mensen hier ervaring met een ondersteunde buikband? Ik heb zulke verschrikkelijke bandenpijn dat ik niet rechtop kan lopen en zo ondertussen al 2 weken duurt. De VK heeft gekeken en gedrukt en kon niets vinden verder en urine is ook schoon. Op internet las ik over een buikband gebruiken bij bandenpijn, helpt dit echt? Want gloeiende, dit is echt niet leuk!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:32 schreef Joene het volgende:
Nu moet ik een aanloop nemen dan een jump op de springplank en dan kan ik m'n bed in.
Ja juist daarom en 3,5wk van nu werd chavez geboren dus voor mijn gevoel komt het wel dichtbij met al die voorweeen. Zul je zien dat ze tot 42+ blijft zittenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:34 schreef Fieder het volgende:
Jaaa positiebroeken Sparkling! Heerlijk!
Wow Tico nu wordt het serieusGoed gevoel zeker?
Logi je tas al klaar, fijn gevoel. Zeker omdat het toch zo onrustig blijft.Ik zal eerst maar eens opzoeken wat erin moet
ik denk dat bovenkant matras serieus boven de meter is .quote:
Geeft wel weer nieuwe mogelijkheden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat bovenkant matras serieus boven de meter is .
was ook ongeveer het eerste wat ik zei ! Ik kan lekker blijven staanquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Geeft wel weer nieuwe mogelijkheden natuurlijk
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef Sam1993 het volgende:
idd je kunt je vrouw zo veel beter een massage gevenMaar dat is vast niet wat Logi bedoeld
ja wanneer heb je een gaatje over ?quote:
Ik zal Spen vragen wanneer hij weer in staat is te ontvangenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ja wanneer heb je een gaatje over ?
WAT IS ER?????quote:Ik zal Spen vragen wanneer hij weer in staat is te ontvangen
die 7cm van mij vergelijken met een komkommer is wat overdreven spen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:50 schreef -Spenny- het volgende:
Aaaahhhhhhhhh het kwartje is gevallen, Joene kom maar op met die komkommer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |