uh halp afkorting ik niet weetquote:
Het is ook een hormonending. Ik heb het ook al vanaf heel vroeg in de zwangerschap. Hijgen als een paard.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:17 schreef Gulara het volgende:
Hier gaat het wel ok. Ben alleen zo kortademig. En eigenlijk is het de hele dag door. Het maakt niet uit of ik me inspan of rustig op de bank zit. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken, want ik moet nog even en hij zal wel steeds dichter bij m'n longen in de buurt komen.
Het klinkt ook zo vervelend. Elke minuut moet ik even diep ademhalen met een hele diepe zucht. Alsof ik me overal aan erger of zo.
En slapen is al zo makkelijk als je zwanger bent.quote:Op zaterdag 22 december 2012 04:44 schreef Kyara het volgende:
juud, wat een superieur nieuws! Van harte gefeliciteerd
Gulara, klinkt niet echt fijn nee.... Oorpijn is nog niet echt over. Lang leve de PCM want anders niet vol te houden. Alleenslapenis nog een probleem
Mezelf gister wel naar de kerstborrel van werk gesleurd. Maar goed ook want heuse iPad gewonnen bij de bingo. En nu dus vakantie, daarna Ziektewet en dan verlof. Dat wordt dus pas juni dat ik weer ga werkenvoor alle mijlpalen!
Ja ik was er al bang voor. Gebruik normaal heel afentoe een puffer, maar dat mag dus nu niet. Heb je toevallig een briljante tip? Of kan ik nog drie maanden als hijger door het leven?quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is ook een hormonending. Ik heb het ook al vanaf heel vroeg in de zwangerschap. Hijgen als een paard.
Dat laatste dus, helaas. Laatste maand is het wel minder. Verschilt een beetje van dag tot dag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 05:17 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik was er al bang voor. Gebruik normaal heel afentoe een puffer, maar dat mag dus nu niet. Heb je toevallig een briljante tip? Of kan ik nog drie maanden als hijger door het leven?
Er zijn wel puffers die je mag! Even langs de huisarts dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 05:17 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik was er al bang voor. Gebruik normaal heel afentoe een puffer, maar dat mag dus nu niet. Heb je toevallig een briljante tip? Of kan ik nog drie maanden als hijger door het leven?
Super voor je!quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:34 schreef Incantrix het volgende:
Het voelt trouwens echt een beetje gek, 39 weken vandaagmet Stef was ik nu al bevallen, dus ik heb echt zo'n gevoel van 'any moment now' terwijl ik tegelijkertijd denk dat ze nog wel prima zit en dat ze nog geen zin heeft om eruit te komen. Iedereen verbaast zich ook zo dat ik het nog niet zat ben, maar van mij mg ze nog wel even bij me blijven. Pijn en ongemakken daargelaten is het roze randje er nog steeds en dat voelt zo fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh!! Echt niet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Maar zag ik nou dat jij en tico al wel bijna 37 weken zijn??? Hallo zeg. Dat gaat snel!
Het is zijn eerste ja.quote:
Ik moet mijn tas nog wel inpakken maar het tweede deel klinkt wel heel bekend.Hier wil ook iemand met alle geweld dat ik vandaag nog zorg dat alles ingepakt is, mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Alleen nog sokken in m'n tas doen dan kan ik los.
En van J moet de tas ook mee als we 2e kerstdag weg gaan.Ik weet niet wie er zenuwachtiger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |