Kan het qua zelfde symptomen erg goed voorstellen, ik heb ook echt nu al de drang die hele tas in orde te willen hebben just in casequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef pessie het volgende:
Logi, ik durf de tas die manlief vorige week had ingepakt niet uit te pakken![]()
Envoor mijlpalen.
Das toch geen mijlpaalTJE? Laat die -tje maar wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:50 schreef Shandaly het volgende:
Mijlpaaltje vandaag: 20 weken!we zijn op de helft!
Wil ze eerder? Of gewoon niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef draculettetje het volgende:
Goede middag
Controle gehad en weer goed gekeurd
buikbaby heeft nog geen groeispurt gehad maar blijft op de lijn
wel extra afspraak voor echo en vruchtwater controle maar dat is meer zekerheid
wel komt ze waarschijnlijk terug op inleiden bij 40wk (dat ze dat niet wil doen bedoel ik) maar dat zien we dan wel weer
ze wil het niet, maar door andere is gezegd van welquote:
Wij zijn nog lang niet joh!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze wil het niet, maar door andere is gezegd van wel
maar ja eerst maar 40wk halen en danzie ik wel weer
Ik weet dat toen ik in het ziekenhuis werkte (oke, waren knieen, heupen en prostaatdingen maar goed) dat er kruisbloed werd afgenomen voor een operatie. Moest ook de dag van intake/in de buurt van de operatie. Als het een x aantal maanden eerder was afgenomen dan mocht dat niet (geen idee meer waarom is alweer even geleden).quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef WupWup het volgende:
Kruisbloed is bloedgroep rhesus idd. In normale situatie is het intakelab voldoende daarvoor, misschien is het iets puur logistieks?
Kruisbloed is voor het verifiëren van de bloedgroep en is bij ons in het ziekenhuis maar 3 dagen geldig. Zo ver van tevoren al bloed reserveren kan volgens mij niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik weet dat toen ik in het ziekenhuis werkte (oke, waren knieen, heupen en prostaatdingen maar goed) dat er kruisbloed werd afgenomen voor een operatie. Moest ook de dag van intake/in de buurt van de operatie. Als het een x aantal maanden eerder was afgenomen dan mocht dat niet (geen idee meer waarom is alweer even geleden).
Volgens mij had Kyara fluxus vorige keer, ik weet niet of ze dan dat doen om al wat bloed te reserveren, ook ivm tweeling nu? Of is dan het bloed dat bij de intake wordt afgenomen voldoende bij een zwangerschap?
Ah kijk dat was t dan idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kruisbloed is voor het verifiëren van de bloedgroep en is bij ons in het ziekenhuis maar 3 dagen geldig. Zo ver van tevoren al bloed reserveren kan volgens mij niet.
echttttt????? gefeliciteerd....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Juud79 het volgende:
*kijkt om het hoekje*
*doet voorzichtig een stapje naar binnen*
![]()
Haha van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Juud79 het volgende:
*kijkt om het hoekje*
![]()
Kleine Purkjes zijn de bestenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Juud79 het volgende:
*kijkt om het hoekje*
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef draculettetje het volgende:
Juud gefeliciteerd!
En idd tico wij zijn nog lang niet! Echt niet hoor!
Pessie bij mini L heb ik net de 40 wk niet gehaald dus geen idee wat ze zouden doen
ik had het aanbod om een nacht opgenomen te worden met pijn en slaap medicatie dus wie weet dat weer eerst dan?
10 uur gestaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Suikertante het volgende:
Juud, gefeliciteerd!! En ik ben bijgelezen, natuurlijk alles vergeten behalve die geweldige mijlpaal van LB!
En nu ga ik heel stil liggen want tien uur gestaan en druk geweest en mini bijna niet gevoeld. Eens kijken of ie het nog doet
Oh heeeerlijk ja, ik ook!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, ik werk in een winkel. Dus ik ga soms wel even zitten maar dat lukt eigenlijk nog geen vijf minuten. Maar het was een erg leuke dag en ik ben nu vijf dagen vrij!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |