echttttt????? gefeliciteerd....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Juud79 het volgende:
*kijkt om het hoekje*
*doet voorzichtig een stapje naar binnen*
![]()
Haha van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Juud79 het volgende:
*kijkt om het hoekje*
![]()
Kleine Purkjes zijn de bestenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Juud79 het volgende:
*kijkt om het hoekje*
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef draculettetje het volgende:
Juud gefeliciteerd!
En idd tico wij zijn nog lang niet! Echt niet hoor!
Pessie bij mini L heb ik net de 40 wk niet gehaald dus geen idee wat ze zouden doen
ik had het aanbod om een nacht opgenomen te worden met pijn en slaap medicatie dus wie weet dat weer eerst dan?
10 uur gestaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Suikertante het volgende:
Juud, gefeliciteerd!! En ik ben bijgelezen, natuurlijk alles vergeten behalve die geweldige mijlpaal van LB!
En nu ga ik heel stil liggen want tien uur gestaan en druk geweest en mini bijna niet gevoeld. Eens kijken of ie het nog doet
Oh heeeerlijk ja, ik ook!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, ik werk in een winkel. Dus ik ga soms wel even zitten maar dat lukt eigenlijk nog geen vijf minuten. Maar het was een erg leuke dag en ik ben nu vijf dagen vrij!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |