abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120626797
Gefeliciteerd Juud! Leuk! *O*

Inca, 39 weken al! Het lijkt me ook echt raar, weten dat het ieder moment kan beginnen maar het kan ook nog 3 weken duren.
Maar gelukkig zijn de biefstukje veilig opgeborgen ;)

Een iPad Kyara, goed voor elkaar. Je hebt in ieder geval wat te doen in je verlof. :D

Suiker, wat leuk die echo! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
E.
pi_120626808
Juud Gefeliciteerd *O*

En Inca alweer 39 weken, je meisje kan gewoon elk moment komen O+

Kyara een iPad met bingo :o het enige wat ik ooit met bingo gewonnen heb is een sneeuwschuiver :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120626813
Juud van harte *O* mooie knipper ook al gezien, wat goed!
Kyara balen dat je nog zo'n pijn hebt. Wel een goeie bingo zeg :o
Incan haha wat een goed idee van dat rode vlees! :D En binnen 3 weken is ze er zeker O+

Ja Suiker ik vroeg me ook af hoe je daarbij komt? Lijkt mij ook wel leuk zoiets.
Ik wil ook heel graag nog even spieken maar t was vorige keer al zo moeilijk te zien, armen, benen, navelstreng, alles ervoor. Hij is volgens mij nog niet ingedaald want ik voel steeds ergens anders beweging en ook nog regelmatig zo'n grote golfbeweging. Wil wangetjes zien O+
pi_120626831
Gisteren bij het meten van m'n bloeddruk was hij aan de hoge kant, dus gelijk even bij de verloskundige langs... zeker omdat m'n buik ook sinds 2 dagen vooral vanaf eind van de middag gespannen aanvoelt. Maar m'n buik voelde goed aan ( op dat moment ook niet gespannen) en hartje klonk ook heel goed, dus als ik klachten krijg zoals hoofdpijn bloedverlies oid gelijk bellen.
Volgende week donderdag sowieso controle afspraak dus dan kijken we weer even hoe m'n bloeddruk is :) M'n uitlagen van het vorige bloedonderzoek ook gelijk doorgenomen, m'n vitamine D was veel te laag, dus daar heb ik nu pillen voor maar de rest van prima in orde :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120626850
Inca 39 weken! Ik verwacht eigenlijk dat het hier na de kerst gaat worden. En ergens verwacht ik ook geen voortekenen. Vorige keer voelde ik niks tot een uur nadat de vliezen gebroken waren. Seb was met 39.6 Dat hoeft dan ook weer niet dit keer. dan zou het oudjaar zijn.

Ik heb trouwens nog steeds geen tas ingepakt. Nou hoef ik in principe ook niet naar het ziekenhuis tenzij... Denk dat het struisvogelpolitiek is. :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120627397
Juud, een brusje voor A. *O* Gefeliciteerd!
pi_120627491
Kyara ik hoop toch snel voor je dat je je weer wat beter voelt! :*
pi_120627652
Sparkling en Fieder, er hing een briefje bij de verloskundige! Je moet tussen de 10 en 30 weken zwanger zijn en het is in Utrecht. Er begint in februari alweer een nieuwe cursus maar dan ben ik al te lang zwanger. Misschien voor de versere meiden hier wel leuk! Hieronder wat info.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120628337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Maar zag ik nou dat jij en tico al wel bijna 37 weken zijn??? Hallo zeg. Dat gaat snel!
Nee joh!! Echt niet!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120628386
Alleen nog sokken in m'n tas doen dan kan ik los.

En van J moet de tas ook mee als we 2e kerstdag weg gaan. :) Ik weet niet wie er zenuwachtiger is.
pi_120628423
Joene was het nou jouw eerste?
pi_120628579
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:08 schreef Suikertante het volgende:
Joene was het nou jouw eerste?
Het is zijn eerste ja. :)
pi_120628588
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Alleen nog sokken in m'n tas doen dan kan ik los.

En van J moet de tas ook mee als we 2e kerstdag weg gaan. :) Ik weet niet wie er zenuwachtiger is.
Ik moet mijn tas nog wel inpakken maar het tweede deel klinkt wel heel bekend.Hier wil ook iemand met alle geweld dat ik vandaag nog zorg dat alles ingepakt is, mocht het nodig zijn.
pi_120628629
O+ Leuk zeg, ik vind het ook nogal spannend zo'n eerste!
pi_120629047
Even een vraagje hoor, voor de zekerheid.

Gister dus een lange en pittige dag, en nu heb ik knallende koppijn. Wubbo laat zich bijna niet voelen, soms voel ik héél licht iets maar dat is het. En nu word ik ook nog duizelig. Niet eens echt misselijk maar mijn hoofd draait.

Is dit gewoon een "Suikertante, je moet even rustig aan doen" of moet ik me zorgen maken?
Vriend komt zo gelukkig met pcm, daar verheug ik me nu al op.
  zaterdag 22 december 2012 @ 12:04:04 #241
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120629318
Suiker, je hebt echt teveel gedaan zo te horen. Je bent net over de 20 weken toch? Dan kun je beter even in bed gaan liggen. Kijken wat er gebeurt.beladvies is meen ik pas na 28 weken. Als jij je zorgen maakt wel bellen.

Klumsy, mijn buik voelt ok gespannen, was hier blaasontsteking, maar heb ook een groeispurt, raakt mijn buik ook gespannen van.
pi_120629325
Lastig suiker, is je bloeddruk nog recentelijk gecheckt?

Inca alweer 39 weken :o
pi_120629336
Ik zou in eerste instantie zeggen 'even rustig aan'. Klinkt als wat ik woensdag had. Ff lekker je bed in, al dan niet met pcm. Is het morgen niet beter, dan even bellen. Of als het erger wordt.
pi_120629369
Mijn bloeddruk was woensdag nog perfect, dus ik ga lekker een brood bakken en rustig aan doen vandaag. In bed liggen misschien even als het brood in de oven zit!
Zo te horen hoef ik me niet echt zorgen te maken. Bedankt :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 12:18:12 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120629571
Wat gaan jullie hard!!

Even denken, ik zag een verse zwangere voorbij vliegen! Feli Juud! :Y

En *O* voor de mijlpalen.

Suiker, even rustig aan lijkt me!

Hier weinig nieuws, het kabbelt een beetje voort :). In afwachting van de SEO en hopelijk ook voor het eerst iets voelen. Maar dat kan nog wel ff duren.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 22 december 2012 @ 12:26:03 #246
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120629712
Kyara, een ipad winnen is wel echt heel gaaf!
pi_120631934
Suiker ik heb toen gebeld met 22 weken en mocht toch wel langskomen omdat ik me niet goed voelde erbij. maar voor de 24 weken hoef je de kleine nog niet te voelen dus zijn ze er wel moeilijker in. Maar wanneer je tegen het einde van de middag nog twijfelt zou ik toch even bellen voor advies. Zeker hoofdpijn moet je in de gaten houden.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_120632310
Sam lief dat je nog even reageert! De hoofdpijn is, ik denk met dank aan de PCM, gezakt! ^O^
Verder doe ik rustig aan, morgen heb ik hoe dan ook een hele rustige dag. Zelfs met een ligconcert!
pi_120632425
Fijn dat de hoofdpijn is gezakt mij is toen verteld dat je echt niet te vaak hoofdpijn moet hebben omdat er dan dingen mis kunnen zijn. Geniet lekker van de rustige dagen zo voor kerst en hopelijk laat je kleintje snel iets weten :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_120632799
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')