abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120634067
quote:
Voel je hem alweer? Ik vond het laatst ook doodeng. Hele dag drukdrukdruk en kruimel amper gevoeld Toen savonds gaan liggen en her en der voelde ik wel af en toe een klein duwtje, maar pas toen het de volgende dag weer radslagen all over was, was ik gerustgesteld :')
Sarcasme. Herken het.
pi_120634634
Ik wacht ook nog op de radslagen! Heb hem vandaag nog helemaal niet gevoeld.. maar misschien als ik straks aan het diner zit, met de goede kleding aan (crisis momenteel en we moeten over een half uur weg), wordt ie wel wakker!
pi_120635186
tip: glas zoete ranja of fris en even een half uurtje wachten
pi_120636284
Suikertante, inderdaad rustig aan doen hoor. En als je de beeb echt te lang niet voelt gewoon even bellen naar de VK

Kyara, wat gaaf dat je een iPad hebt gewonnen.
pi_120636481
Red bull!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120636631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Red bull!
pi_120636843
Haha nou er is vast weer een Jills achtige oplossing voor de twee zwangere dames vanavond, ga het proberen! Zit nu in de auto.
  zaterdag 22 december 2012 @ 17:15:23 #258
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120637644
Mag ik december even zwaar kut vinden? En vandaag even driedubbel?
pi_120637775
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:08 schreef Suikertante het volgende:
Joene was het nou jouw eerste?
ja best wel! :D maar ben ook gek op de andere 2!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120637792
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:15 schreef pessie het volgende:
Mag ik december even zwaar kut vinden? En vandaag even driedubbel?
dat mag want december is de kutste maand van het jaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120637800
Suiker :* hoop dat je vanavond een acrobaatje hebt

Pessie :* druk?
pi_120638063
Suiker :* jouw mini komt straks vast volop in beweging!

Hebben mensen hier ervaring met een ondersteunde buikband? Ik heb zulke verschrikkelijke bandenpijn dat ik niet rechtop kan lopen en zo ondertussen al 2 weken duurt. De VK heeft gekeken en gedrukt en kon niets vinden verder en urine is ook schoon. Op internet las ik over een buikband gebruiken bij bandenpijn, helpt dit echt? Want gloeiende, dit is echt niet leuk!
E.
pi_120638351
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Joene het volgende:

[..]

ja best wel! :D maar ben ook gek op de andere 2!
O+
pi_120638982
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Suiker :* jouw mini komt straks vast volop in beweging!

Hebben mensen hier ervaring met een ondersteunde buikband? Ik heb zulke verschrikkelijke bandenpijn dat ik niet rechtop kan lopen en zo ondertussen al 2 weken duurt. De VK heeft gekeken en gedrukt en kon niets vinden verder en urine is ook schoon. Op internet las ik over een buikband gebruiken bij bandenpijn, helpt dit echt? Want gloeiende, dit is echt niet leuk!
Ik heb bij de vorige een buikband gehad. Nu nog niet, want op zoek naar een bekkenband. Ik vond het een ideaal ding en wellicht heb ik hem straks weer nodig. Ik heb er eentje van anita, niet heel goedkoop, maar zijn geld zeker waard. Weet het niet meer precies, maar volgens mij zo'n ¤40,-
De band steunt tegen de onderkant van je buik aan en een stuk stof bedekt de rest van je buik. Je kunt hem gewoon onder je kleding aan.
Gebruik hem niet heel de dag, maar vooral bij extra belasting, zoals lang staan of lopen. Anders neemt de band al je spierkracht over en datis ook niet goed.
pi_120639141
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef danic het volgende:

[..]

Ik heb bij de vorige een buikband gehad. Nu nog niet, want op zoek naar een bekkenband. Ik vond het een ideaal ding en wellicht heb ik hem straks weer nodig. Ik heb er eentje van anita, niet heel goedkoop, maar zijn geld zeker waard. Weet het niet meer precies, maar volgens mij zo'n ¤40,-
De band steunt tegen de onderkant van je buik aan en een stuk stof bedekt de rest van je buik. Je kunt hem gewoon onder je kleding aan.
Gebruik hem niet heel de dag, maar vooral bij extra belasting, zoals lang staan of lopen. Anders neemt de band al je spierkracht over en datis ook niet goed.
Ik had er ook eentje gezien van Anita. En ook gelezen dat je hem niet constant moet dragen. Maar bij dagen als vandaag moet ik toch meerdere winkels af en dat lukt bijna niet. Ik ga maandag even kijken in de stad, dankjewel!
E.
pi_120639401
Band heb ik niet gebruikt (gelukkig niet nodig gehad). Een stomme vraag, draag je al positiebroeken? Dat was voor mij al een hemel toen ik die ontdekte. De (spijker) stof lekker laag onder je buik waardoor het niet drukt en vervolgens de buikband die tot op hoogte ook ondersteund.

En heel stom iets wat toch 'n beetje kan helpen, let op je ondergoed. Bij mij zijn "hoge" boxers een crime, ook nu nog/weer merk ik trek ik zo eentje aan en te hoog op dan klap ik bijna dubbel van de pijn. De oncharmante flodder onderbroeken van de zeeman die zitten voor mijn buik wat dat betreft goddelijk.

Maar goed, ik kan me voorstellen als je echt er veel last van hebt dat een dergelijke band gewoon zeer handig zijn zijn. Zolang je rekening houd met het advies het niet 24/7 te willen dragen.
pi_120639482
Nee, geen positiebroeken. Mijn buik is deze week pas begonnen met echt uitzetten en ik wist niet dat dat zoveel kon schelen! Nog iets om naar op zoek te gaan ;)
En ondergoed.. Ik draag eigenlijk altijd boxers, misschien ook maar eens kijken naar een andere.
E.
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:11:37 #268
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120639486
Sparkling: ik had erge last van mn bekken, band van anita was echt The Magic Belt voor mij.. Max een paar uur per dag ja, en zeker ook je spieren trainen daarbij! Maak ook een afspraak bij de fysio daarvoor, die kan je ook adviseren. En rustig aan doen plus afwisselen van lopen/zitten/liggen hielp bij mij erg :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120639546
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Nee, geen positiebroeken. Mijn buik is deze week pas begonnen met echt uitzetten en ik wist niet dat dat zoveel kon schelen! Nog niets om naar op zoek te gaan ;)
En ondergoed.. Ik draag eigenlijk altijd boxers, misschien ook maar eens kijken naar een andere.
Juist dat groeien/uitzetten van je buik nu tegen de 20 weken aan kan gewoon (verdomd veel) pijn doen. Wat dat betreft mag je je zelf sowieso wel verwennen en gewoon lief zijn voor je lichaam. Lekker shoppen kan sowieso geen kwaad ;).
pi_120639601
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef papillion het volgende:

[..]

Juist dat groeien/uitzetten van je buik nu tegen de 20 weken aan kan gewoon (verdomd veel) pijn doen. Wat dat betreft mag je je zelf sowieso wel verwennen en gewoon lief zijn voor je lichaam. Lekker shoppen kan sowieso geen kwaad ;).
Het was een foutje, jij was sneller dan ik het had aangepast. Wel iets om naar op zoek te gaan dus! ;) maandag ga ik met mijn zus de stad in, hopelijk kom ik met een flinke tas thuis!
E.
pi_120639675
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Het was een foutje, jij was sneller dan ik het had aangepast. Wel iets om naar op zoek te gaan dus! ;) maandag ga ik met mijn zus de stad in, hopelijk kom ik met een flinke tas thuis!
Volgens mij begreep ik je wel goed, wil je enkel aanmoedigen om lekker te gaan shoppen ;)
pi_120639807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef papillion het volgende:

[..]

Volgens mij begreep ik je wel goed, wil je enkel aanmoedigen om lekker te gaan shoppen ;)
Ik zal het mijn man vertellen :D
E.
pi_120639852
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik zal het mijn man vertellen :D
Hehe succes. De mijne is/was wel blij dat we hier een hele leuke outletstore hebben waar ik positiebroeken kon scoren voor 5 euro.
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:30:39 #274
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120640108
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:13 schreef papillion het volgende:

[..]

Groot gelijk!

Shoppen heb ik vandaag gedaan, voor mezelf 2 buikbanden gescoord bij Prenatal, en voor mini superleuk spul bij de H&M. Nu ik het geslacht weet is het shoppen eens zo leuk!

Verf voor de babykamer is ook in huis nu. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn alles alles klaar is , geverfd is, en de meubeltjes erin staan.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_120640182
Leuk mandy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')