Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog een chick
En nog voor Feijenoord ook
Goed idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor de rest blijft het Fok! dus laten we het weer over tieten hebben of zo.
Serious request?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik eens luisteren op de fiets, had net Gorillaz. Moet 20 minuten
Ik heb gewoon zin om iemand een ban aan te naaien nuquote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was de enige die bezig was de rest reageerde enkel. Dat sommige weer telang doorgingen is jammer, maar ook niet van belang zolang die kneus geen ban krijgt.
Voor de rest blijft het Fok! dus laten we het weer over tieten hebben of zo.
Ja terwijl je toch wat moeilijker hapt de laatste tijd. Valt me een beetje tegen van je.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste tijd wel triggerhappy met die notes, ben in maandje van 9 naar 36 gegaan![]()
quote:
Ik niet. Ik luister toch niet, dus kan ook nergens op inspelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om iemand een ban aan te naaien nu
Maar ik ben te lief
ik las ''tegen de bar aan te naaien'' wtfquote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om iemand een ban aan te naaien nu
Maar ik ben te lief
Ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
ik las ''tegen de bar aan te naaien'' wtf
Nou je het zegt. Ik moet Mikey zijn link nog bekijken, bedankt Mikeyquote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Neuken wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 17:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je wilde geen Feyenoorders toch.
Het is omdat je het zo aandringt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Stijn is aan het eten.quote:
Etenstijd hè.quote:
Ik heb gisteren zuurkool gehad. Moest ik aan Stinho denken.quote:
Haha, goeiequote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zuurkool gehad. Moest ik aan Stinho denken.
Ja dat had ik laatst ook, tijd om te stoppen met foksquote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zuurkool gehad. Moest ik aan Stinho denken.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
in mijn eentje.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
Met wie speel je Stinho?
Overigens:
Iedereen die in dit topic zich enigszins positief uitlaat over Serious Request mag van mij een ban.
Ik kijk / luister er niet naar. Giel Beelenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
Met wie speel je Stinho?
Overigens:
Iedereen die in dit topic zich enigszins positief uitlaat over Serious Request mag van mij een ban.
Hoiquote:
Gezellige bedoening. Ik zat nog niet helemaal in de kerstsfeer maar dat is nu wel helemaal het gevalquote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
Met wie speel je Stinho?
Overigens:
Nee, ik kreeg een melding dat je me quotte gastquote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, hij heeft even mijn postgeschiedenis doorgelezen, vette puistenbek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
@Ajacied: Niks tegen jou persoonlijk óf de users van VBL, actually. Ik plaatste dit hier omdat ik het relevant aan de mensen hier in het topic vond. Bij nader inzien was dit absoluut een verkeerde inschatting en bied ik hiervoor oprecht mijn excuses aan. Eveneens voor mijn bittere reageren in de SR-flamewars van gister.
Netjes van jequote:Op woensdag 19 december 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een melding dat je me quotte gast
Ik wil bij deze eerlijk en oprecht mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag van gister, zoals ik ook al in het GTSTtopic zojuist deed. Ik had absoluut mijn dag niet en bevind me nu denk ik ook wel redelijk in de leeuwenkooi, maar ik was net zo lullig en uitlokkend bezig en het spijt mij dat ik zo fel reageerde. Hoe het met de rest van de users van gisteravond zit weet ik niet, dit is een geheel op mezelf genomen initiatief. Nogmaals, mijn excuses voor het ongemak en ik hoop gewoon dat we zonder kleerscheuren voortaan weer door één deur kunnen.
Maakt niet uit hoor, je bent een goede jongen. Dat weet ik nog van SR. Alleen heb ik zelf de emotie niet kunnen beleven omdat ik lag te slapen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil bij deze eerlijk en oprecht mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag van gister, zoals ik ook al in het GTSTtopic zojuist deed. Ik had absoluut mijn dag niet en bevind me nu denk ik ook wel redelijk in de leeuwenkooi, maar ik was net zo lullig en uitlokkend bezig en het spijt mij dat ik zo fel reageerde. Hoe het met de rest van de users van gisteravond zit weet ik niet, dit is een geheel op mezelf genomen initiatief. Nogmaals, mijn excuses voor het ongemak en ik hoop gewoon dat we zonder kleerscheuren voortaan weer door één deur kunnen.
Sommige mensen lossen problemen op met woorden ja, niet iedereen gaat er gelijk op los slaan.quote:
Sommige posts zou ik liever snel weer vergeten.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, allemaal dramaqueens daar.
[ afbeelding ]
Dat kan ik alleen maar beamen.quote:
Dat niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens vind ik Frey en Paon wel bij elkaar passen
Geen probleem, neem het in het vervolg allemaal iets minder serieus zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik begreep dat het niet veel voorstelde, een Humberto in de OP.quote:
That's it?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Humberto Tan in de OP van SR. En een fittie tussen users.
Dacht het nietquote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
René, nu kunnen we het ongestoord over Sigthorsson hebben
Welcome to Nazi Germanyquote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Kritiek op de 3fm actie is verboten.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werd vannacht nog geappt door hem dat hij en Kapi weer een ban hadden![]()
begrijpelijk ook, SR is heiligquote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Helpmefok
J0rdiiii
Typisch
Smoofie
Gramanuelson
Kapitain
Nou ja, dat hoeft ook niet om daar naar toe te gaan om uit te leggen hoe kut het wel niet is. Mensen die hier naar toe komen om voetbal belachelijk te maken moeten ook opkankeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Kritiek op de 3fm actie is verboten.
Wie neemt voorlopig de taken van Gramu als taalnazi over?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook niet om daar naar toe te gaan om uit te leggen hoe kut het wel niet is. Mensen die hier naar toe komen om voetbal belachelijk te maken moeten ook opkankeren.
Maar ja, het is maar 48 uur voor iedereen.
Ja, maar die krijgen toch ook niet gelijk een ban aangesmeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook niet om daar naar toe te gaan om uit te leggen hoe kut het wel niet is. Mensen die hier naar toe komen om voetbal belachelijk te maken moeten ook opkankeren.
Over twee uur heb je weer honger. Kutspleetogen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb Chinees gegeten en ik zit me een partijtje vol he. Niet te zuinigHalf Zwolle loopt trouwens lekker in Deventer te rellen
HEEEE RENE DOE NORMAAL JA!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ja, het is maar 48 uur voor iedereen.
gelijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen toch ook niet gelijk een ban aangesmeerd.Kinderachtige zooi.
Ik heb nog een loempia liggen, als back up.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Over twee uur heb je weer honger. Kutspleetogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |