That's it?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Humberto Tan in de OP van SR. En een fittie tussen users.
Dacht het nietquote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
René, nu kunnen we het ongestoord over Sigthorsson hebben
Welcome to Nazi Germanyquote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Kritiek op de 3fm actie is verboten.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werd vannacht nog geappt door hem dat hij en Kapi weer een ban hadden![]()
begrijpelijk ook, SR is heiligquote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Helpmefok
J0rdiiii
Typisch
Smoofie
Gramanuelson
Kapitain
Nou ja, dat hoeft ook niet om daar naar toe te gaan om uit te leggen hoe kut het wel niet is. Mensen die hier naar toe komen om voetbal belachelijk te maken moeten ook opkankeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Kritiek op de 3fm actie is verboten.
Wie neemt voorlopig de taken van Gramu als taalnazi over?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook niet om daar naar toe te gaan om uit te leggen hoe kut het wel niet is. Mensen die hier naar toe komen om voetbal belachelijk te maken moeten ook opkankeren.
Maar ja, het is maar 48 uur voor iedereen.
Ja, maar die krijgen toch ook niet gelijk een ban aangesmeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook niet om daar naar toe te gaan om uit te leggen hoe kut het wel niet is. Mensen die hier naar toe komen om voetbal belachelijk te maken moeten ook opkankeren.
Over twee uur heb je weer honger. Kutspleetogen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb Chinees gegeten en ik zit me een partijtje vol he. Niet te zuinigHalf Zwolle loopt trouwens lekker in Deventer te rellen
HEEEE RENE DOE NORMAAL JA!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ja, het is maar 48 uur voor iedereen.
gelijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen toch ook niet gelijk een ban aangesmeerd.Kinderachtige zooi.
Ik heb nog een loempia liggen, als back up.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Over twee uur heb je weer honger. Kutspleetogen.
ONDERDUIKEN ALLEMAALquote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HEEEE RENE DOE NORMAAL JA!!!!
jezus :squote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was er eentje die aan het schelden was
Ja, het waren eigenlijk vooral de vaste users daar die vulgaire taal aan het spuien waren.quote:
Wat een vlegels.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het waren eigenlijk vooral de vaste users daar die vulgaire taal aan het spuien waren.
Hier ook zo Chineesquote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb Chinees gegeten en ik zit me een partijtje vol he. Niet te zuinigHalf Zwolle loopt trouwens lekker in Deventer te rellen
voel je niks vanquote:Op woensdag 19 december 2012 17:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je wilde geen Feyenoorders toch.
King Do Kai en Cha Sieuw met Nasi.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hier ook zo Chinees
Wat had je?
Ah, nummertje 36 en 45quote:Op woensdag 19 december 2012 18:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
King Do Kai en Cha Sieuw met Nasi.
Welke nummers zijn da?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
King Do Kai en Cha Sieuw met Nasi.
rappenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Check je mailHopelijk is het bestand niet te groot.
smoofie is die goos op het einde.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik ga nog steeds helemaal stuk om dat thunderdome filmpje.
Link?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik ga nog steeds helemaal stuk om dat thunderdome filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |