Nog een chickquote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is daar op zichzelf niets mis mee.
OP veranderen? Keigrappig manquote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had fotograaf moeten worden. Ongelofelijk hoe makkelijk vrouwen daarvoor uit de kleren gaan.
Ach, allemaal dramaqueens daar.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent jij
Nee effe serieus. Vind ik ook belachelijk
SER / [SR @ 3FM #3703] Rene is gayquote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topicreeks: 3FM Slowchat Reeks
Waar gebeurde het?
3714 ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar gebeurde het?
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
Bedankt voor het stelen van mijn creatie Saind.
Topic 3703 geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar gebeurde het?
Ja maar dat is Freyquote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, allemaal dramaqueens daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paonquote:
Dat is weinig artistiek verantwoord.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef Saind het volgende:
Hey lange zet die eens even snel in de OP
Het duurde nog vrij lang voordat ze het doorhadden.quote:
En wat is Frey voor een persoon?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is Frey
[..]
Paon
Ik lag al te slapenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het duurde nog vrij lang voordat ze het doorhadden.
Toen laatst iemand een topic opende voor die homo met kanker werd het ook al niet echt gewaardeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, allemaal dramaqueens daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irritantjequote:Op woensdag 19 december 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat is Frey voor een persoon?
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens vind ik Frey en Paon wel bij elkaar passen
Het is gewoon een nerd.quote:
Waar post hij datquote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, hij heeft even mijn postgeschiedenis doorgelezen, vette puistenbek.
[ afbeelding ]
Wat een NSBeerquote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, hij heeft even mijn postgeschiedenis doorgelezen, vette puistenbek.
[ afbeelding ]
Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in het GTST-topic, heb hem al aangesproken en een Reactiereport verstuurd wegens stoken.
Kijk jij GTST?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in het GTST-topic, heb hem al aangesproken en een Reactiereport verstuurd wegens stoken.
Nee, ik zat wat posts uit dat topic te quoten, dacht even kijken of er iets stoms gebeurd is. Staat hij leuk met mijn posts te zwaaien.quote:
Kunnen we hebben ook wel, je móet wel een ontzettende flikker zijn als je die shit kijktquote:Op woensdag 19 december 2012 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrustreerd figuur. Kom, we gaan hem in elkaar slaan.
Smoofiequote:Op woensdag 19 december 2012 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
stfuquote:Op woensdag 19 december 2012 17:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Kunnen we hebben ook wel, je móet wel een ontzettende flikker zijn als je die shit kijkt
Ja en dan krijg hij geen banquote:Op woensdag 19 december 2012 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn de laatste tijd wel triggerhappy met die notes, ben in maandje van 9 naar 36 gegaanquote:Op woensdag 19 december 2012 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Hmm. Note erbij gekregen. Vraag me af waarom. Ik denk dat ik ¤ 4,50 ga betalen om het te kunnen zien.
Dat was alleen maar omdat Smoofie dat topic had geopend, wat een mongool is dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Kutsmoofiequote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat Smoofie dat topic had geopend, wat een mongool is dat.
En dan later dit roepenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat Smoofie dat topic had geopend, wat een mongool is dat.
Hij was de enige die bezig was de rest reageerde enkel. Dat sommige weer telang doorgingen is jammer, maar ook niet van belang zolang die kneus geen ban krijgt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan krijg hij geen ban
Maar geen naakt posten hè dan krijg je een banquote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was de enige die bezig was de rest reageerde enkel. Dat sommige weer telang doorgingen is jammer, maar ook niet van belang zolang die kneus geen ban krijgt.
Voor de rest blijft het Fok! dus laten we het weer over tieten hebben of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |