Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog een chick
En nog voor Feijenoord ook
Goed idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor de rest blijft het Fok! dus laten we het weer over tieten hebben of zo.
Serious request?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik eens luisteren op de fiets, had net Gorillaz. Moet 20 minuten
Ik heb gewoon zin om iemand een ban aan te naaien nuquote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was de enige die bezig was de rest reageerde enkel. Dat sommige weer telang doorgingen is jammer, maar ook niet van belang zolang die kneus geen ban krijgt.
Voor de rest blijft het Fok! dus laten we het weer over tieten hebben of zo.
Ja terwijl je toch wat moeilijker hapt de laatste tijd. Valt me een beetje tegen van je.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste tijd wel triggerhappy met die notes, ben in maandje van 9 naar 36 gegaan![]()
quote:
Ik niet. Ik luister toch niet, dus kan ook nergens op inspelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om iemand een ban aan te naaien nu
Maar ik ben te lief
ik las ''tegen de bar aan te naaien'' wtfquote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om iemand een ban aan te naaien nu
Maar ik ben te lief
Ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
ik las ''tegen de bar aan te naaien'' wtf
Nou je het zegt. Ik moet Mikey zijn link nog bekijken, bedankt Mikeyquote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Neuken wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 17:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je wilde geen Feyenoorders toch.
Het is omdat je het zo aandringt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Stijn is aan het eten.quote:
Etenstijd hè.quote:
Ik heb gisteren zuurkool gehad. Moest ik aan Stinho denken.quote:
Haha, goeiequote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zuurkool gehad. Moest ik aan Stinho denken.
Ja dat had ik laatst ook, tijd om te stoppen met foksquote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zuurkool gehad. Moest ik aan Stinho denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |