Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? 'quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef Perzephone het volgende:
Euj, kon je niet wat beters verzinnen als titel? Beetje oefenen voor je profieltekst hoor!
En toch zit je hier te hosselen? Meer oefenen dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? '
Ik heb al een een profiel gehad enzo he, op 3 sites
Nouja dat -iets meer dan een half jaartje- datingsites hebben me doen beseffen dat ik er maar niet teveel achteraan moet gaan, helpt toch niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En toch zit je hier te hosselen? Meer oefenen dus
Met die tekst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? '
Ik heb al een een profiel gehad enzo he, op 3 sites
Nee niet met die tekstquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met die tekst?
Weet je wel meteen waar je aan toe bent als je zo'n profiel voorbij ziet komen.
Dat had ik al gedachtquote:
Maar een tekst voor een eventueel nieuw profiel zou daar wel op neerkomen denk ikquote:
Ik kom sowieso af en toe terugquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom vooral terug als het zover is
Onder het mom, geen beter vermaak dan leedvermaak ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Craptacular het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar slechte date verhalen.
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Onder het mom, geen beter vermaak dan leedvermaak ?
En geen koortslip gekregen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.
Oh ja...want dat is natuurlijk het kenmerk van een succesvolle datequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.
Wat een sneu type.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Ik heb geen slecht date verhaal; wel een slecht chat verhaal.
Leuke jongen, leuke foto, heel vlot en gezellig gesprek..
Hebben we wat afgesproken voor volgende week nouja helemaal goed.
Begint ie gisteravond opeens: he wil je nog even een foto van je lijf maken?
En welke maat heb je? 36,38 of 40?
Ik ben echt totaal afgeknapt..
Ik zou terugmailen met '52'quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Zou ik echt doen, 52 is ook een goeie maar da's niet zo geloofwaardig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef xApples het volgende:
Ja ik dacht al.. Ik ga terug sturen dat ik maat 46 heb.. Kijken offie
dan nog wil afspreken
Ik zou 69 doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou ik echt doen, 52 is ook een goeie maar da's niet zo geloofwaardig.
Nou, met de beroemde Facebook angle kun je van alles maskeren hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef xApples het volgende:
Nee want hij heeft wel al wat foto's van mn gezicht gezien, dan kan ik
nooit maat 52 hebben.
Wie weet hoopt hij wel op maat 46. En is het stiekem een feeder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef xApples het volgende:
nooit maat 52 hebben.
Ik ga het doen. Ik heb toch al geen zin meer om met hem af te spreken.
Groot gelijk. Je hebt niets te verliezen toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef xApples het volgende:
nooit maat 52 hebben.
Ik ga het doen. Ik heb toch al geen zin meer om met hem af te spreken.
Als ik een leuke gezellige avond heb gehad is het succesvol.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Oh ja...want dat is natuurlijk het kenmerk van een succesvolle date![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Facebook Angle volgens de urbandictionaryquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nou, met de beroemde Facebook angle kun je van alles maskeren hoor
wat zit jij nou hypocriet te doen man. Ik zou ook niet op zo'n dik ding zitten te wachten. Tuurlijk,tactisch is anders, maar hij wil zichzelf gewoon behoeden voor leuk gezicht/koe-rest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef peleetje het volgende:
52 is inderdaad niet zo geloofwaardig. 46 kun je nog wel doen. Kijken hoe hij reageert.
Wat een lul ben je dan als je dat soort dingen aan een dame gaat vragen.
Nouja... misschien ben ik ouderwets maar er zijn een aantal dingen die je niet aan een dame vraagt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit jij nou hypocriet te doen man. Ik zou ook niet op zo'n dik ding zitten te wachten. Tuurlijk,tactisch is anders, maar hij wil zichzelf gewoon behoeden voor leuk gezicht/koe-rest.
ach schatje, ben je een fatty ja? Kun je wat aan doen hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nouja... misschien ben ik ouderwets maar er zijn een aantal dingen die je niet aan een dame vraagt.
Het idiote met dit soort dingen:
Als de man wat voller is dan heeft de date / vrouw het maar te accepteren. Maar als de vrouw wat voller is dan haakt de man gelijk af. Dus wat nou hypocriet?
Klopt..dat doet iedereen toch...alleen waarschijnlijk op een wat handigere manier :-)quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef Coco98 het volgende:
Als je alleen foto's van je gezicht had zou ik ook om lijf foto's vragen
Mannen zijn meer visueel ingesteld, is biologie he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nouja... misschien ben ik ouderwets maar er zijn een aantal dingen die je niet aan een dame vraagt.
Als de man wat voller is dan heeft de date / vrouw het maar te accepteren. Maar als de vrouw wat voller is dan haakt de man gelijk af. Dus wat nou hypocriet?
Nee suikerspinnetje van me! ik ben geen fatty!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach schatje, ben je een fatty ja? Kun je wat aan doen hoor.
Vrouwen zijn net zo visueel ingesteld hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mannen zijn meer visueel ingesteld, is biologie he.
Dus jij zou ook makkelijk met een fat bastard kunnen daten right?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef xApples het volgende:
Nah misschien is het ergens wel logisch.. Maar ik ben niet dik en
als je dat wel bent moet je iemand toch niet voor de gek gaan houden..
Sta je met je date ook voor lul.
Hij was super lomp ermee en kwam nogal oppervlakkig over, het soort
mannen die niet verder kijken dan maat 36 vind ik sowieso niet aantrekkelijk.
Daarom spenderen jullie ook evenveel aan het uiterlijk als mannenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo visueel ingesteld hoor.
Mwah... Als ik een volle man niet aantrekkelijk vind (al is het maar vanwege z'n postuur), dan haak ik ook af hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik had het over biologisch gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daarom spenderen jullie ook evenveel aan het uiterlijk als mannen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah... Als ik een volle man niet aantrekkelijk vind (al is het maar vanwege z'n postuur), dan haak ik ook af hoor.
Het oog wil ook wat, en ik val nu eenmaal eerder op slanke mannen (bij het dunne af zelfs) dan op stevige mannen.
Jij doet niet aan fitness en powertraining?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daarom spenderen jullie ook evenveel aan het uiterlijk als mannen
Goddank zit ik in de catagorie!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah... Als ik een volle man niet aantrekkelijk vind (al is het maar vanwege z'n postuur), dan haak ik ook af hoor.
Het oog wil ook wat, en ik val nu eenmaal eerder op slanke mannen (bij het dunne af zelfs) dan op stevige mannen.
Nee ik draag mascara, eyeliner, blush, foundation, triple conditioner. scrub. dag en nacht cremequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Jij doet niet aan fitness en powertraining?
Leuk,nog een ronaldette.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee ik draag mascara, eyeliner, blush, foundation, triple conditioner. scrub. dag en nacht creme
Dat heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Ben zelf niet de dunste, maar val zelf niet op de zwaardere mannen. Tja je moet de ander toch aantrekkelijk vinden.
Scheelt dat iemand wel mooier wordt naarmate ik hem ken, dus uiterlijk is relatief, maar er zijn grenzen
Dit. Liever iets meer vlees op de botten dan iemand die je voorzichtig moet omhelzen omdat ze anders breekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja.
En ik val op vrouwelijkheid of dat wat voller is of slanker maakt dan minder uit.
Klinkt goed! Vooral de laatstequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoorvrijdag update!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
You can check out anytime you like, but you can never leave.
Deze man snapt het.quote:
Als het zo moeizaam gaat lijkt het mij toch een simpel geval van -> next!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
Stad is niet belangrijk. Dat je er zolang mee kan praten des te meer!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met iemand zonder me ook maar een seconde te vervelen. Wow, klasse. Geweldige horrordate verhalen had ze ook, ik heb me kapotgelachen. Date staat al in de planning. Saillant detail; ze woont in dezelfde stad als mijn ex.
Nog geen idee of dat een voor of nadeel is...
Dat is een voordeel, daar woon ik ook. Dus dan kunnen we vaker bier drinken!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met iemand zonder me ook maar een seconde te vervelen. Wow, klasse. Geweldige horrordate verhalen had ze ook, ik heb me kapotgelachen. Date staat al in de planning. Saillant detail; ze woont in dezelfde stad als mijn ex.
Why Bother. Genoeg mannen die de fatties (Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach schatje, ben je een fatty ja? Kun je wat aan doen hoor.
Heftig! Boeiend of dat dezelfde stad is, je zal der toch niet zien. En zo wel..., boeiendquote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Da‘s waar ook. Bier drinken na het neuken!quote:Op woensdag 19 december 2012 06:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een voordeel, daar woon ik ook. Dus dan kunnen we vaker bier drinken!
Toen dacht ik al 'biatch, pleur toch op met je 'persoonlijke' berichtje'.quote:Hoe kan zo`n leuke vent nou nog vrijgezel zijn?
Het is leuk een kijkje te nemen op jouw profiel.
Ik hoop dat je mijn persoonlijke berichtje waardeert, en dat je het leuk vindt om via deze site, mail of MSN (xxxxxxxxxx@gmail.com) met mij in contact te komen. Ik ben van mening dat je pas een goed beeld van iemand kan krijgen wanneer je iemand een aantal keren gesproken hebt, hopelijk geef je mij die kans om zo’s leuke jongen als jij te leren kennen.
Mocht de interesse niet wederzijds zijn dan hoor ik het ook graag.
Ik hoop tot snel.
xx
quote:Enige tijd geleden hebben wij contact gehad, hieruit is toen gebleken dat jij op dit moment aan het date bent met iemand anders en hierdoor tijdelijk niet open staat voor contact.
Ik heb je profiel en foto’s nogmaals een keertje bekeken en wil je laten weten dat ik het leuk zou vinden om met elkaar in contact te komen, mits je natuurlijk geen relatie hebt. Omdat mijn account hier eind van deze maand ophoudt en ik deze niet meer ga verlengen wil ik je een aantal mogelijkheden geven om mij te bereiken buiten deze dating site om.
Per mail: xxxxxxx@gmail.com
MSN: xxxxxxxxx@gmail.com
Facebook: xxxxxxxxxxxxx
Wellicht komt dit over als een standaard mail maar dit is zo niet bedoelt, zie het gewoon alsof we elkaar eens spreken in de kroeg. Wel ben ik iemand die bij leuk foto’s, chatcontact en bellen/cammen via MSN snel een keertje live wil afspreken om te kijken o f er een klik is en niet eindeloos mailen en bellen.
Ik zou zeggen geef het een kans je hebt toch niets te verliezen .
Ik hoop tot snel.
xx
Klinkt inderdaad wel als iemand die na 1 date niet meer los laat en je blijft stalkenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)
Wel redelijk groot/fors gebouwd, maargoed..Komt zo wanhopig over allemaal.
Sjezusquote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, 1,5 maand geleden kreeg ik echt een standaardbericht op e-matching, had 'm toen hier ook al gepost:
[..]
Toen dacht ik al 'biatch, pleur toch op met je 'persoonlijke' berichtje'.Had dus ook niet gereageerd.
Maar wat krijg ik gisterenavond in mijn inbox?
[..]Zou ze dit nu naar iedereen sturen van wie ze nooit iets heeft gehoord?
ga jij nou serieus dit analyseren enzo?.Laat gaan joh, zou Gijp zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)
Wel redelijk groot/fors gebouwd, maargoed..Komt zo wanhopig over allemaal.
Sturen ze je geen berichtje dan? Geen verzoeken tot daten?quote:
Dat eerste hoor je vaker ja.... apart.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoorvrijdag update!
Allicht, er moet toch wel een bepaalde klik zijn natuurlijk. En stiekem komt daar toch een heleboel bij kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?
Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten
Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?
Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten
Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?
Bij iedereen hoor....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.
Gelukkig nog nooit zo'n dilemma meegemaakt
Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen hequote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bij iedereen hoor....
Maar waar jij op doelt is dat je vaak fysieke aantrekkingskracht voelt.
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen he....
Vind het altijd zo jammer om achteraf "ja maar het gaat om het innerlijk, en ze/hij is hartstikke lief hoooor" te horen. Dan ben je dus stiekem niet zo happy en dat is voor je date ook niet leuk. Waarom zou je anders die verontschuldiging toevoegen?
Gelukkig zijn er genoeg mensen waarbij zowel mentale en fysieke aantrekkingskracht mogelijk is.
En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.
Letterlijk vraagt ie of je uiterlijk boven klik verkiest.
Dus een minder knap persoon waar het onwijs gezellig, fijn etc. Mee is
Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.
Dus een knap iemand zonder klik/lelijk iemand met klik, heb ik nog nooit gehad gelukkig
Ja! Dat was mijn vraag. Maar goed, het antwoord is dus het 2e.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.
Letterlijk vraagt ie of je uiterlijk boven klik verkiest.
Dus een minder knap persoon waar het onwijs gezellig, fijn etc. Mee is
Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
quote:
Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.quote:
Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
Pfff en dat is een exemplaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt!![]()
![]()
Nou dan, je snapt me stiekem welquote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Pfff en dat is een exemplaar.Haalde haar gisteren op bij haar werk... had ze wel een erg leuk jurkje aan. Hou je dan maar in.
We boffen maar he Perze!
Wow bedankt man!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.
/off-topic, maar... ik probeer ze te helpen met daten.
Ik krijg ook regelmatig smsjes dat iets onder mijn ruitenwisser zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. En 'beetje jammer dit' gaan appen noem ik nou niet echt lief.
Het was een vraag, geen poging tot veroordelen. Nee.. niet eens gevraagd om te daten (achteraf hebben we wel gigantisch lopen daten, maar dat was vreemd genoeg wat onbewust (ja dat kan blijkbaar)).quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nou dan, je snapt me stiekem wel! Niet via een datingsite trouwens toch?
Om dan ook maar te linken, nog even over innerlijk..
Ah duidelijk. Maar dan nog "beetje jammer dit" smsen. Had ik niet gedaan, maar goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ja zit hier op mijn mobiel te kutten, maar vaag past wel bij me
Ook_gek: dat briefje zat er al een paar uur. Ze was bij een vriendin en toevallig stuurde ze dat ze naar huis ging (dus ik wist dat ze binnen 5 minuten dat briefje moest zien).
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, neem aan dat ze naar huis ging en het dus toen had moeten vinden.
Wss niet gezien. Komt ze thuis, gaat in bed.. Hij whatsappt 'jammer dit'
zij gaat vervolgens naar buiten.. kijkt.. en zegt sorry.
Zoiets?
Geen idee waar je haar dat ziet zeggen, want 'totaalplaatje'. Maar ik mis vast wat in de discussie.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef -Splash- het volgende:
Wel fijn voor al die twijfelaars. Ze weten nu dat ze op uiterlijk worden afgerekend.
En misschien een stomme vraag, maar het was toch wel de linkerruitenwisser, niet de rechter?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.
We hebben net geconstateerd dat uiterlijk erg belangrijk is. Wel meelezen hoor...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je haar dat ziet zeggen, want 'totaalplaatje'. Maar ik mis vast wat in de discussie.
Natuurlijk is het belangrijk. Je moet het er wel op kunnen en willen doenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef -Splash- het volgende:
We hebben net geconstateerd dat uiterlijk erg belangrijk is. Wel meelezen hoor...
Goede vraag dit. Het zou pas stom zijn als het de rechter was geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En misschien een stomme vraag, maar het was toch wel de linkerruitenwisser, niet de rechter?
toen ze de tekst op dat briefje las wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.
'jammer dit' is sowieso niet erg slim om te appen, ze heeft geen idee waar het over gaat.
Ja, maar toen jij haar app'te, had ze dat nog niet gelezenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen ze de tekst op dat briefje las wel...
Vertel, wat stond eropquote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen ze de tekst op dat briefje las wel...
Daarom.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het belangrijk. Je moet het er wel op kunnen en willen doen
had ze dus niet gezien. Ze meende ook zeker te weten dat er niks zat (ze had immers gereden). Toen ik vroeg of die haar auto soms niet langs een ambulance geparkeerd stond werd ze ineens snelquote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar moest ze nu vanuit haar bed weer naar der auto toe voor dat briefje? of had ze hem wel gezien maar niets over gezegd?
toch stom dat ze vond dat ze 20x sorry moest zeggen daarvoor. Niet haar schuldquote:Op woensdag 19 december 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
had ze dus niet gezien. Ze meende ook zeker te weten dat er niks zat (ze had immers gereden). Toen ik vroeg of die haar auto soms niet langs een ambulance geparkeerd stond werd ze ineens snel
Ik heb ook leukere contacten via oneliners dan via de matches meestal!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
One-liners bij Paiq hebben bij mij toch meer succes dan de matches die ik krijg (op basis van uiterlijk dus), grappig wel. Voordat ik even met Paiq gestopt was, moest niemand het van de one-liners hebben bij mij.
Hoe zit dat bij jullie? Dus qua matches/one-liners?
Ik heb alleen maar gekkenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
One-liners bij Paiq hebben bij mij toch meer succes dan de matches die ik krijg (op basis van uiterlijk dus), grappig wel. Voordat ik even met Paiq gestopt was, moest niemand het van de one-liners hebben bij mij.
Hoe zit dat bij jullie? Dus qua matches/one-liners?
Ja precies het is geweldig. Maar soms wel vermoeiend.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
@ook_gek: geweldigDaar lig je toch helemaal van in een deuk?
Kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja precies het is geweldig. Maar soms wel vermoeiend.
Tja, als je dat soort personen vaak aantrekt, ben je zelf ook niet helemaal in orde.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gekken
Laatst ook weer, speeddate die liep zo stroef als het maar kan, ze melde me dat ze me maar vaag en raar vond, onvolwassen wegens veel stappen, niks in het leven serieus nemen en dat ik geen kind had en mij daar niet druk om maakte
Goed speeddate afgelopen. Ik gewoon klikken op ja leuk door gaan. Was benieuwd wat er nog meer ging komen
Wat denk je? Doet zij dat ooken ze gaat weer door met mij volledig afbranden 5min lang
Ik lekker laten gaan en niet reageren krijg ik opeens, "arrogante klootzak! Zeg eens wat terug!!?!"
Ik reageer alleen met, nee sorry ben ik niet met je eens.
Mooooi weer van god los tege me haha.
Na een tijdje vroeg ik of ze met enige toeval medicijnen gebruikt. Ging ze weer helemaal los
En dan eindigen dat ze niet begreep dat ze nog vrijgezel was.
Echt ik weet niet hoe, maar dit soort type mensen trek ik aan
Want het paiq selecteer systeem heeft stiekem via de webcam mij zitten opserveren en weet via die manier dat ik ook niet helemaal in orde bent.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, als je dat soort personen vaak aantrekt, ben je zelf ook niet helemaal in orde.
Ik dacht dat je die zin in het algemeen gebruikte, dus niet gerelateerd aan paiq.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want het paiq selecteer systeem heeft stiekem via de webcam mij zitten opserveren en weet via die manier dat ik ook niet helemaal in orde bent.
Vervolgens zoekt dat zelfde systeem in hun bestanden naar andere mensen die ook niet helemaal in orden zijn en dumpen die bij mij.
Zo iets denk je? Of zit ik er helemaal naast?
Indien jij dit vind hoor ik graag de versie die jij hebt bedacht om je uitspraak te onderbouwen.
Nou ben benieuwd!
Nee dit is echt paiq gerelateerd. In het dagelijks leven kom ik ook wel eens niet helemaal in orde mensen tegen. Maar goed dat heeft iedereen wel eensquote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die zin in het algemeen gebruikte, dus niet gerelateerd aan paiq.
Ik ben prettig gestoord volgens veel mensen ja. Type, nodig hem uit op een verjaardag en je gaat wat leuks mee maken. Of ga met hem mee op stap en je gaat een leuke avond tegemoed. Zelf vind ik dat ik vrij normaal ben natuurlijkquote:En het is wel heeeel toevallig dat je jezelf "ook_gek" noemt op fok en een bij die username passende avatar neemt. Of noem je jezelf prettig gestoord?
Briljant.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gekken
Laatst ook weer, speeddate die liep zo stroef als het maar kan, ze melde me dat ze me maar vaag en raar vond, onvolwassen wegens veel stappen, niks in het leven serieus nemen en dat ik geen kind had en mij daar niet druk om maakte
Goed speeddate afgelopen. Ik gewoon klikken op ja leuk door gaan. Was benieuwd wat er nog meer ging komen
Wat denk je? Doet zij dat ooken ze gaat weer door met mij volledig afbranden 5min lang
Ik lekker laten gaan en niet reageren krijg ik opeens, "arrogante klootzak! Zeg eens wat terug!!?!"
Ik reageer alleen met, nee sorry ben ik niet met je eens.
Mooooi weer van god los tege me haha.
Na een tijdje vroeg ik of ze met enige toeval medicijnen gebruikt. Ging ze weer helemaal los
En dan eindigen dat ze niet begreep dat ze nog vrijgezel was.
Echt ik weet niet hoe, maar dit soort type mensen trek ik aan
Uhm huh?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Dizorn het volgende:
ook_gek, de eerste alinea is gewoon waar en ik heb ook weinig vertrouwen in mensen die zichzelf als veel te grappig omschrijven, zeker als ze daarbij veel mensen om zich heen neerhalen. verder moet je t zelf weten heuwr
Bij mij is het altijd andersomquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
Psst, ook_gek : De reiger heeft het nest verlaten. Ik herhaal, de reiger heeft het nest verlaten.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm huh?
Volgens mij zeg ik nergens dat ik mij zelf grappig vind? Ik beschrijf alleen wat veel mensen over mij zeggenen sluit af dat ik me zelf normaal vind.
En mensen om zich heen neerhalen? Waar doe ik dat dan?
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Psst, ook_gek : De reiger is gemolken. Ik herhaal, de reiger is gemolken .
Naja wat raar.. Ik chat ook weleens met mannen van 32.. Dat is tochquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik had laatst een speeddate met een meisje van 20, begon meteen:
"He bah, waarom klik je me aan..je bent 29!!"
Ik: eh, had je leeftijd niet gezien...
"Vieze pedo!!!"Nou, beetje zonde van m'n tijd die 10 seconden.
Kinderen die niet weten wat een pedo isquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik had laatst een speeddate met een meisje van 20, begon meteen:
"He bah, waarom klik je me aan..je bent 29!!"
Ik: eh, had je leeftijd niet gezien...
"Vieze pedo!!!"Nou, beetje zonde van m'n tijd die 10 seconden.
Jij wel veel ervaring ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kinderen die niet weten wat een pedo is
Dit ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgens mij accepteerde Silenus een speeddate. Dan kan zij dat niet zien, hij wel.
Ik dacht dat je een speeddate beide moest accepteren, maar kan het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgens mij accepteerde Silenus een speeddate. Dan kan zij dat niet zien, hij wel.
Ja dat was inderdaad wel erg debiel.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar dan nog, je kan t over het hoofd zien. Om dan meteen pedo te gaan schreeuwen
De ene biedt zichzelf aan (hoe fout klinkt ditquote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een speeddate beide moest accepteren, maar kan het mis hebben hoor.
Zo leer ik ook nog eens watquote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
De ene biedt zichzelf aan (hoe fout klinkt dit) en de ander gaat erop in.
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je klikt op speeddate en dan zie je een balk oplopen die wat potentiële kandidaten afgaat, daarbij ziet de aanvrager wel de namen van degenen die het verzoek binnenkrijgen maar je hebt niet in de hand wie hem accepteert. Meen ik. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit meer.
Ah zo inderdaad. Dat heb ik inderdaad niet zo vaak gebruiktquote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je klikt op speeddate en dan zie je een balk oplopen die wat potentiële kandidaten afgaat, daarbij ziet de aanvrager wel de namen van degenen die het verzoek binnenkrijgen maar je hebt niet in de hand wie hem accepteert. Meen ik. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit meer.
Klopt, heb er ook een paar die al weken dood zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Mark-J het volgende:
Via speeddates vaak de leukste contacten, die door Paiq aan je gekoppeld worden zijn al weken inactief vaak
Ik gebruik het eigenlijk ook nooit. Concept is leuk maar het is idd maar afwachten wat je voor je kiezen krijgtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah zo inderdaad. Dat heb ik inderdaad niet zo vaak gebruiktMaar gebeurt andersom dus vrij veel kennelijk, althans in de buurt van waar ik woon.
Nou, ik vind speeddates juist leukquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk ook nooit. Concept is leuk maar het is idd maar afwachten wat je voor je kiezen krijgt
Doel je op wat ik zei? Dan; Nee. Anders; Geen idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Dizorn het volgende:
Ik weet niet zeker, maar zit iemand mij nou te denigreren hier? alsof ik niet een perfect totaalplaatje zou zijn
Hallo.. hou dat lekker privé...quote:
Jaja meneer jurkjequote:Op woensdag 19 december 2012 22:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hallo.. hou dat lekker privé...
Als in daten op 2e kerstdag?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:44 schreef Spezza19 het volgende:
Zo. Mijn oproep aangepast voor hopelijk nog een gezellige tweede kerstdag
Dat eenzaam voelen valt dan nog wel mee (met een date), maar het is meer dat ik het erg jammer zou vinden als de date helemaal niets zou zijn. Ga ik liever gewoon zelf de kroeg in of gewoon de dag alleen spenderen.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit ondanks de geen-lovah-situatie volledig volgeboekt met kerst, maar anders zou ik het ws niet kunnen om met iemand die ik (na) donderdag leer kennen, woensdag een hele kerstdag door te brengen
Wel bijvoorbeeld met iemand waar ik al mee zou daten maar (nog) geen relatie mee zou hebben, maar met een volledig onbekende zou ik me er ws. alleen maar eenzaam door gaan voelen. Boeh. Hoeh.
Dan moet ik dit weekend wel een hele leuke vindenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit ondanks de geen-lovah-situatie volledig volgeboekt met kerst, maar anders zou ik het ws niet kunnen om met iemand die ik (na) donderdag leer kennen, woensdag een hele kerstdag door te brengen
Wel bijvoorbeeld met iemand waar ik al mee zou daten maar (nog) geen relatie mee zou hebben, maar met een volledig onbekende zou ik me er ws. alleen maar eenzaam door gaan voelen. Boeh. Hoeh.
Haha, precies. Alleen met kerst is helemaal niet zo kut (in principe gewoon hetzelfde als alleen op zondag...dan zitten vriendjes namelijk ook gewoon met hun vriendinnetjes)...maar een kut-date met kerst. Dat is echt zwaar kut.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eenzaam voelen valt dan nog wel mee (met een date), maar het is meer dat ik het erg jammer zou vinden als de date helemaal niets zou zijn. Ga ik liever gewoon zelf de kroeg in of gewoon de dag alleen spenderen.
+1. Een relatie kan iets toevoegen maar als je je alleen maar eenzaam voelt omdat je geen relatie hebt dan moet je eerst eens flink aan je eigen leven werken.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:28 schreef ook_gek het volgende:
Je eenzaam voelen met kerst wegens geen relatie, dan gaat er echt iets fout in je leven vind ik
Ligt er maar net aan. Vrienden met relaties zitten vaak beide kerstdagen bij de ouders. die met kinderen vaak iets met de kids.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Als je een beetje sociaal leven hebt is er altijd wel wat te doen toch? Met vrienden gezellig eten, met z'n alle. Op stap enz.
Sommige dingen mogen gedeeld worden ja.quote:
Jurkjes doen het goed bij de heren.quote:
Ik had erg goede ervaringen met e-matching, goede matches en geen slordigheden zoals deze. Probeer het eens anders.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DaMart het volgende:
Die laatste site is wel kut trouwens, dus daar ga ik me binnenkort weer uitschrijven. Bij het bepalen van de matches wordt namelijk geen rekening gehouden met je voorkeuren. Ik heb bijvoorbeeld aangegeven iemand te zoeken tot 32 jaar en niet-rokend, en dan zitten er bij die dagelijkse 6 matches dus 5 rokers van 33 jaar of
Veel mensen zien een relatie als de oplossing voor veel dingen.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
+1. Een relatie kan iets toevoegen maar als je je alleen maar eenzaam voelt omdat je geen relatie hebt dan moet je eerst eens flink aan je eigen leven werken.
Je kan altijd s'avonds afspreken met z'n allen en er zijn genoeg mensen die 1 kerst famillie dag doen en 1 vrienden kerstdag.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Vrienden met relaties zitten vaak beide kerstdagen bij de ouders. die met kinderen vaak iets met de kids.
Ik bem blij dat veel vrienden van mij niet zo denkenquote:Daarbij is het ook meer van dat de hele maand ernaartoe iedereen plannen moet hebben hebben, want anders word je sowieso al snel als 'zielig' bestempeld.
Ik snap het wel, heb het zelf ook wel een beetje.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:24 schreef Silenus het volgende:
Laten we nou niet doen alsof dat een super-achterlijke gedachte is, we zitten immers niet voor niets op een datingsite he.
Gewoon proberen en iets van eh 20 keer sorry zeggenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:55 schreef JoeBravo het volgende:
3 weken nadat iemand je een flirt gestuurd heeft deze pas opmerken en een bericht terugsturen, hoeveel kans maak je dan nog?
ook zo gedaan, maar vroeg het me afquote:Op donderdag 20 december 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon proberen en iets van eh 20 keer sorry zeggen
Nah, je kan altijd zeggen dat het je niet was opgevallen toch? Kan gebeuren
Meer of minder geluk is het denk ik niet. Ik denk eerder dat het met je sociale leven te maken heeft. Maar goed dat is mijn meningquote:Op donderdag 20 december 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoals ik zeg.. geheel afhankelijk van je vriendengroep. Dat het bij jou anders is, dat kan, anderen hebben minder geluk.
Je kan je afvragen hoe belangrijk het is wat andere mensen zeggen of denken. Mij boeit het namelijk echt helemaal niks.quote:Daarbij denken de vrienden vaak zo niet (mbt het zielig vinden) , maar collega's en weet ik veel niet wie, die vragen toch ook standaard van "ga je wat doen" en als je antwoord met "blijf lekker thuis" of iets in die geest. Ja dan is het vaak van "goh waarom blabla".
En welke feiten zijn dat dan? Dat je geen relatie hebt?quote:En ja ik voel me op zo'n moment soms wel wat minder lekker in m'n vel zitten. juist doordat je daardoor wat meer op de feiten wordt gedrukt. Terwijl het verder prima gaat en ik me vast wel ga vermaken.
Ik ook! En wat voor leuke gekke verhalen er gaan komen!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef eefje801 het volgende:
ben heel benieuwd wat het komend jaar voor de vaste meeschrijvers gaat brengen!
Altijd nog meer dan helemaal niks sturenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:55 schreef JoeBravo het volgende:
3 weken nadat iemand je een flirt gestuurd heeft deze pas opmerken en een bericht terugsturen, hoeveel kans maak je dan nog?
Dat zeg ik ook. Maar niet iedereen heeft het geluk met een groot sociaal leven. Ik ben best sociaal, maar m'n sociale kring is best klein. En ja daar kan je veel aan doen, maar het heeft ook een beetje met geluk te maken. Simple as that.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
Meer of minder geluk is het denk ik niet. Ik denk eerder dat het met je sociale leven te maken heeft. Maar goed dat is mijn mening
Het is ook niet belangrijk,gaat er ook niet om dat zij je zielig vinden. maar dat ik best begrijp dat mensen (en ik soms ook) mezelf dan ook wat zieliger ga vinden omdat je op die feiten wordt gedrukt.quote:Je kan je afvragen hoe belangrijk het is wat andere mensen zeggen of denken. Mij boeit het namelijk echt helemaal niks.
Dat soort zaken ja. of dus het mindere sociale leven of gewoon alles wat je even tegenzit.quote:En welke feiten zijn dat dan? Dat je geen relatie hebt?
En waarom vind jij dan dat geluk mee speeld?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Maar niet iedereen heeft het geluk met een groot sociaal leven. Ik ben best sociaal, maar m'n sociale kring is best klein. En ja daar kan je veel aan doen, maar het heeft ook een beetje met geluk te maken. Simple as that.
Tja het hangt een beetje van de persoon af. Als de mening van andere je niks doen en je een relatie als bonus ziet zal je er geen last van hebben denk ik?quote:Het is ook niet belangrijk,gaat er ook niet om dat zij je zielig vinden. maar dat ik best begrijp dat mensen (en ik soms ook) mezelf dan ook wat zieliger ga vinden omdat je op die feiten wordt gedrukt.
Maar aan een mindere sociale leven kan je wat doen. Die kan je zelf vergroten.quote:Dat soort zaken ja. of dus het mindere sociale leven of gewoon alles wat je even tegenzit.
Het is inderdaad maar net hoe je er mee om gaat inderdaad.quote:Natuurlijk is het maar net hoe je ermee omgaat. Maar dergelijke 'speciale' dagen zetten er net wat meer 'druk' of of hoe je het wilt noemen.
na een gesprek? nadat de foto's zichtbaar werden?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
En another one bites the dust. Deze heeft me zonder boe of bah geblokt op paiq
Heerlijk, gelukkig heb ik nog enkele anderen over
Nope, foto's waren niet zichtbaar. Had haar nog een vraag gesteld maar dus geen antwoord op gegeven. Al weet ik ook niet meer wat de vraag wasquote:Op donderdag 20 december 2012 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
na een gesprek? nadat de foto's zichtbaar werden?
dus een match.. 1 vraag gesteld.... en verwijderd zonder reactie?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, foto's waren niet zichtbaar. Had haar nog een vraag gesteld maar dus geen antwoord op gegeven. Al weet ik ook niet meer wat de vraag was
Nou, ik heb in het verleden wel normaal met d'r gechat. Ik ben ook zelf regelmatig online en heb die notifier hier draaien. Sterker, die had ze zelf ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
dus een match.. 1 vraag gesteld.... en verwijderd zonder reactie?
ben je zelf regelmatig online? ik heb soms het idee dat ze je er soms uit gooien als je een tijdje niet online bent geweest...
We behandelen de dagen als een stap weekendquote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Dizorn het volgende:
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek?
Ik en vele met mij. Het is iets extra's meer nietquote:Tevens 100% met Silenus eensch.
En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.
Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We behandelen de dagen als een stap weekendgaat meestal het zelfde maar nu iets extra's.
[..]
Ik en vele met mij. Het is iets extra's meer niet
Ja het verschil is alleen hoe erg je het laat mee tellen in je leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.
Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
dan prima zo als vrijgezel. En een relatie zie ik als bonus. Du
Al zal er heus wel wat veranderen aan al die punten zodra hij een vriendin heeft hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De positie van de vrouw in het leven van ook_gek:
1) Ik ben zo weinig mogelijk thuis.
2) Ieder weekend ga ik stappen tot diep in de nacht.
3) Mijn vrienden gaan altijd voor.
4) Ik hanteer geen agenda, ik zie het allemaal wel.
4) Je bent hooguit een extraatje in mijn leven.
Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
Top! We begrijpen elkaarquote:Op donderdag 20 december 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar.
Maar zo hoort het ook. Iemand die geen leuk leven heeft zonder relatie kan beter eerst even kritisch naar zijn leven kijken. Een relatie moet juist dat leuke extra-tje zijn.
Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk. (Herstel, hij bevestigt het nu zelfquote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat is niet het geval, kan me ook niet indenken waarom ik me anders zal gaan voor doen hier dan ik werkelijk benquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk.
Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat valt echt wel mee geloof me
Klopt, uit eten, lunchen, stappen of weekenjes weg.
Dit klopt ook maar gezellig als ze mee gaat. Type bank hangen elke avomd gaat niet werken dus.
Ook dit klopt, belangrijkste in je leven die je hebt! Dan heb ik het over echte vrienden dan he. Belangrijk is wel dat mijn vriendin goed met mijn vrienden overweg kan gaan natuurlijk.
Jup, ik wil niet elke week vol staan qua planning. Genoeg vrouwen die dat ook niet willen.
Te simpel gezegt, ik heb geen vriendin nodig om een leuk leven te hebben nee. Dat houd niet in dat als ik een vriendin heb ze op de laatste plaats staat
En gek genoeg zijn er genoeg vrouwen van 30+ die het zelfde idee hebben.
Uiteindelijk iedereen wel, maar eerlijk gezegd bevalt het single zijn me best goed.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Dizorn het volgende:
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek?
Tevens 100% met Silenus eensch.
En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.
Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.
Tuurlijk moet er balans zijn, en prima heel af en toe op de bank zitten. Dat doe ik nu namelijk ook zonder relatie.quote:Natuurlijk hoef je je vrienden niet op te geven. Tevens hoef je niet iedere avond verplicht op de bank te hangen met een vrouw. Uiteraard draait alles om een balans in je leven, maar ik denk dat die van jou iets doorslaat naar het vrijgezel zijn en dat je uitdraagt dat je daar zeer tevreden mee bent.
Ik heb geen hele rijen staan hoor, zeer zeker niet. Maar ik maak me er geen zorgen omquote:Maar als de vrouwen in rijen van drie voor je klaar staan. Allen even mooi, intelligent en gezellig. Dan maakt het allemaal toch niets uit.
Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.
Klein voordeel is denk ik dat ze uit een langs relatie komen en weer willen genieten?
Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.
Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.
En is het niet meer leuk dan houd het op toch? Wie weet gebeurt het wel dat we het op een totaal andere manier dan nu leuk hebben. Ik sta voor alles open, als ik me zelf er maar prettig bij voelt.
Niemand kan je de garantie geven dat het altijd goed blijft gaan. Als je alle 2 redelijk op 1 lijn zit ga je het lang volhouden mits je natuurlijk wel zorgt dat het leuk, spannend en fris blijft. Anders komt de bekende sleur. En hoe je dat doet is persoon afhankelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk.(zolang je er later geen spijt van krijgt)
Of sex relatie fixenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan.
Dat is 1 ding wat je altijd moet hebben, niet afhankelijk zijn van een ander persoonquote:zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt.
Op je linkerhand gaan zitten tot ie lam is zodat het voelt alsof een meid het doetquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan. zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt.
Yup..en aangezien die nog moet komen omdat de vorige niet doorging: hou de openingspost in de gatenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Btw een kookmeet voor de mensen in dit topic?
Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Btw een kookmeet voor de mensen in dit topic?
Ik neem aan dat de vervanging wel komt alsnog. En daar wil ik dan wel bij zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?
Ga je dan vissticks makenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de vervanging wel komt alsnog. En daar wil ik dan wel bij zijnEn de rest wil dat ook wel want ik kan super koken obviously
Doperwtjes en worteltjes!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met saus zelfs en gekookte aardappels. Masterchef at work
Jij gaat dus ook merk ik?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doperwtjes en worteltjes!!!
En aardappel puree en dan lekker veel vissticks met een knapperig krokant jasje en je hebt mijn hartje gestolen
Dit klinkt echt heerlijk!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Het begint bij mij al op vrijdag. verjaardag met kerst thema en er na heb ik een leuk feest in de stad. zaterdag ook een soort voor pre kerstfeest avond ergens. zondag bij komen![]()
Kerstavond gaat ik bij een goede vriendin eten en s'avonds op stap. 1ste kerstdag rustig aan doen en dan richting kroeg of bij iemand thuis, dat besluiten we op de dag zelf om met vrienden te eten die kerst haten, of waar de partner van moet werken.
Gaan de avond komen andere vrienden aanschuiven die klaar zijn met kerst verplichtingen en gaan we met ze alleen naar een kroeg toe om vervolgens daar met elkaar kerst te vieren en te klagen over de kerstdagen dat zal door gaan tot in de vroege uurtjes.
2de kerstdag gaat ik met wat vrienden aan de champagne lunche en dan langzaam door borrelen naar avond eten wat simpel gaat worden en dan door tot in de vroege ochtend.
Prima te doen dus.
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Que?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
...en stokjes in gaatjes stoppen.
Is nog geen nieuwe datum. Je kunt je aanmelden voor de facebookgroep want daar staat het het eerst, wordt februari waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Craptacular het volgende:
Maar goed even terug naar de kookmeet. Wie wat hoe waar?
Het zou toch zo leuk zijn, een fokdate, jij en ook_gekquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Honderdleukquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het zou toch zo leuk zijn, een fokdate, jij en ook_gek
Het zou niet de eerste keer zijn dat Fok!ers elkaar afberen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goede reden.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb jarenlang een fokker afgebeerd en na afloop baalde ik ontzettend dat ik op fok niet ongegeneerd mijn ei kwijt kon, dus dat doen we niet meer
Precies!!! Jij snapt het! Maar er gaan geen stokjes in mijn gaatjes gestopt wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Dat is ook heel leuk, ze is een leuke meid met mijn gevoel voor humorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
1x leuk en ja is genoeg hoor, dan doe ik het alquote:
Is niet nodig! Wij zijn vast gezellig samen en dus geen reden tot ei droppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb jarenlang een fokker afgebeerd en na afloop baalde ik ontzettend dat ik op fok niet ongegeneerd mijn ei kwijt kon, dus dat doen we niet meer
Slecht excuus bedoel jequote:
Zit je nu te fokken vanuit de kroeg?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies!!! Jij snapt het! Maar er gaan geen stokjes in mijn gaatjes gestopt worden
[..]
Dat is ook heel leuk, ze is een leuke meid met mijn gevoel voor humor
[..]
1x leuk en ja is genoeg hoor, dan doe ik het al
[..]
Is niet nodig! Wij zijn vast gezellig samen en dus geen reden tot ei droppen.
En stel dat, kan je gerust los over mij gaan. Kan er niet wakker van liggen.
[..]
Slecht excuus bedoel je![]()
nee? Waarom zal ik dat doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken vanuit de kroeg?
Mijn dm staat open voor de naam van desbetreffende fokker.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dit topic staat open om de naam zo snel mogelijk te posten zeker?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dm staat open voor de naam van desbetreffende fokker.
Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
nee? Waarom zal ik dat doen?
Als je het echt wilt weten.... ik zat te eten, wilde nu muziek aan zetten omdat ik gaat omkleden en zag je reactie. Daar reageer ik nu op.
Als ik aangekleed ben gaat ik naar de kroeg en dat zal denk rond half 10 zijn.
nou uhm, fijne avond denk ik dan maar
Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan ik goed begrijpen ja. Maar het is veel overdag, dan zit ik op m'n werk. Zit veel aan de telefoon en doe ik dit tussen door. Of als ik ergens aan het wachten ben of in de file sta.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier..
Ja ik kan dat ook goed begrijpenquote:Dus ik kan me die reacties van anderen op jouw posts wel voorstellen.
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven.
Je zegt wel nee op datequote:Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."
Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en, soms is het
en
en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.
Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?
Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Oh... asjeblieft DP.... ga met O_G op een date.
Ja dat had je eerder aangegeven ja! En daar had je een goed punt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Oh god.... ik ben zo blij dat we hierover nog steeds aan het praten zijn.
De ene vindt het wel leuk om een druk en sociaal leven te hebben en de andere niet. Ik dacht dat ik dat al eerder had gezegd.
Jup, ieder zijn of haar eigen ding!quote:Erover blijven discusseren heeft toch geen zin.... een sociaal leven is niet voor iedereen belangrijk en voor sommige juist wel. Nou blij dat ik dit punt uit de wereld heb kunnen helpen.
quote:Oh... asjeblieft DP.... ga met O_G op een date.
Of is dat wat jullie hopen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Craptacular het volgende:
Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.
Wat een vieze gedachte heb jij zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef Craptacular het volgende:
Ik zit te lang op het internet om de afkorting DP direct te linken aan DancingPhoebe.
Mooi verhaal. Ik moest bijna een traantje wegpinken toen je stond te vomeren en je matties je op de been hielden. Een eigen sociaal leven hebben is verstandig, maar we zien wel wanneer we eens tijd voor elkaar hebben is een ander uiterste. Ik bungel liever niet onderaan de prioriteitenlijst van mijn partner. En als het een serieuze relatie betreft ontkom je er niet aan om daar enigszins in te gaan schikken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."
Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en, soms is het
en
en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.
Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?
Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Je trekt het te veel in extremen. De partner moet ook goed in je sociale leven passen zodat die makkelijk met je mee kan leven en ja dan ben je dus bij elkaar. En dat gaat over en weer. En soms ga je ieder z'n kant op.
Tevens zit er een wereld van verschil qua welke waarde je aan een vriendschap hecht. Ik spreek mijn vrienden meerdere dagen week en een aantal spreek ik elke dag.
Dat kan van de hele dag via whatsapp zijn tot aan ruim een uur bellen tot aan gezellig uit eten of theetje in de kroeg drinken.
Als je niet de behoefte hebt je vrienden vaak te spreken of te zien is mijn manier van vriendschap en leven moeilijk te begrijpen.
Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef peleetje het volgende:
[..]
Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!
Wacht maar tot er kinderen in het spel komen! ;-)quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.
En ik gaat regelmatig met vrienden / vriendinnen op stap zonder hun partner en spreek ze meerdere malen per week.
Ik vind al die vooroordelen geweldig hoor. Maar ze kloppen niet altijd he
Er zijn een aantal kinderen in het spel. En dat gaat prima.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot er kinderen in het spel komen! ;-)
Ik heb het mijn met vrienden gehad...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn een aantal kinderen in het spel. En dat gaat prima.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dacht iedereen maar zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef ook_gek het volgende:
Klein voorbeeld, als er kinderen in het spel komen kan je nog prima naar een terras. Kinderen kunnen prima mee niks aan de hand toch? Enz enz enz.
Uhuh!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef ook_gek het volgende:
Wat je ziet op dit moment hier is het volgende.
Verschillende waarde hechten aan vriendschappen of de omgang daar van.
Andere invulling aan een relatie geven plus een andere prioriteiten stellen. En een vleugje heel zwart wit denken.
Feit is dat als ik bv een partner vind met de zelfde instelling, laten we DP nemen, dan is de kans qua bovenstaande prima in elkaar mengen. Zelfde ideeen en opvattingen.
Iemand met andere opvattingen, levensstijl samen met mij gaat niet samen een lang leven tegemoet. En gaat nooit lekker lopen.
De opmerkingen als, wacht maar tot ze een relatie, kinderen of zelfs getrouwd zijn. Ik zie en ervaar dat niet als een belemmering. Je past gewoon wat dingen aan naar omstandigheden. Maar de vriendschap blijft gewoon zeer hecht en het contact blijft even intens. Dat kan allemaal makkelijk.
Klein voorbeeld, als er kinderen in het spel komen kan je nog prima naar een terras. Kinderen kunnen prima mee niks aan de hand toch? Enz enz enz.
Verdere discussie is ook niet meer nodig. Kennelijk liggen de ideeen zo breed uit elkaar dat het uit loopt op niks.
Ik heb respect voor mensen met een andere levensstijl en als dat voor hun werkt en ze voelen zich er prettig bij prima. Kan ik erg goed voorstellen.
Einde verhaal dus wat mij betreft
Dan nodig je die vrienden eens in de zoveel tijd uit bij je thuis als dat rotkind of dat autistische of moeilijke of whatever kind slaapt. Gezellig in de tuin een biertje doen. Of op de bank met ouderwetse spelletjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Uhuh!
Sommige kinderen kunnen dat... maar je moet maar net een autistisch kind hebben of een verstandelijk gehandicapt kind of gewoon een extreem druk kind.
Ik weet niet of jij weleens een zwaaar autistisch kind om je heen hebt gehad maar die kun je echt niet alleen laten bij een oppas. Met z'n tweeen kun je het kind al nauwelijks aan. Zeker als hij een bui heeft waar hij zichzelf keidhard gaat slaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan nodig je die vrienden eens in de zoveel tijd uit bij je thuis als dat rotkind of dat autistische of moeilijke of whatever kind slaapt. Gezellig in de tuin een biertje doen. Of op de bank met ouderwetse spelletjes.
1 keer in de maand regel je een oppas vooor de avond of misschien een logeerpartij 1 keer in de zoveel tijd. Het is gewoon ook niet zo zwart wit als dat jij het ziet.
En daar zijn geen oplossingen voor te bedenken nee? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Uhuh!
Sommige kinderen kunnen dat... maar je moet maar net een autistisch kind hebben of een verstandelijk gehandicapt kind of gewoon een extreem druk kind.
Ja of jij lult er gewoon extreem moeilijk over. Alles beschrijf jij als een probleem of zie je een probleem in. Contact blijft gewoon intens maar ipv kroeg zit je een keer bij hun thuis ik noem maar wat.quote:Je lult er allemaal wel heel erg makkelijk over. Natuurlijk pas je dingen aan als je beste vriend/vriendin is getrouwd/kinderen heeft. Maar het contact zal minder freqeuent worden omdat de meeste mensen (daar hoor ik ook bij) toch liever meer tijd besteden aan hun vriendin/vrouw/kinderen omdat die bij de meeste mensen (ook ik) wel op nummer 1 staan.
Die mensen zijn er inderdaad dat die veranderen, maar ik ken genoeg mensen die dat niet doen.quote:OK... misschien niet als het alleen je 'vriendin' is. Maar op het moment dat deze dame je vrouw word en de moeder van je kinderen dan veranderd dat wel.
Ik heb ze van baby, ADHD kinderen tot 1 die hoog begaafd is. En ja dat vergt allemaal aanpassingen afhankelijk van het kind. Maar het is geen probleem.quote:Maar misschien heb jij mensen om je heen met toevallig allemaal hele lieve kindertjes die prima in een restaurant/teras kunnen zijn zonder de hele tent af te breken. Heel blij voor je. Maar vergeet niet dat er heel veel mensen zijn die dat niet hebben.
Volgens mij is die riedel gewoon gebaseerd op praktijkervaring.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:49 schreef Pvoesss het volgende:
Dus de wacht maar tot er kinderen zijn riedel is niet de waarheid..
En geen reden om vriendendingen te missen.
Ik heb die praktijk ervaring van de andere kant.. Vrienden die er precies andersom dan ook_gek in staan. Die totaal geen moeite willen doen om mee te werken aan contact met de stellen met kinderen. Een terrasje ja leuk maar de kinderen mogen er niet bij zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Volgens mij is die riedel gewoon gebaseerd op praktijkervaring.
Zie het zelf ook overal om me heen, zodra mensen gaan trouwen/samenwonen en kinderen krijgen is het alsof ze van de wereld verdwijnen. Je ziet elkaar met een beetje geluk nog op verjaardagen, maar daar houdt het wel een beetje mee op.
En dan kan je wel zeggen dat er genoeg oplossingen zijn om toch contact te houden, maar zo werkt het in de praktijk gewoon vaak niet. Uiteindelijk heb je dat zelf ook niet in de handen en hangt het af van die vrienden, die moeten wel bereid zijn om die moeite te doen om naast hun gezinsleven nog tijd voor anderen vrij te maken.
Kan me best voorstellen... Vrienden van mij gingen kort na elkaar trouwen en hun vrouwen werden kort na elkaar zwanger. Harstikke tof voor ze. Maar ik had het er best moeilijk mee. Want dan zit je inderaad op het terras met die kinderen. En het gaat alleen nog maar over kinderen en poepluiers, niet kunnen slapen en borstvoeding. Leuk! zo zit ik graag op 't terras. En ik als enige single had het niet naar m'n zin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb die praktijk ervaring van de andere kant.. Vrienden die er precies andersom dan ook_gek in staan. Die totaal geen moeite willen doen om mee te werken aan contact met de stellen met kinderen. Een terrasje ja leuk maar de kinderen mogen er niet bij zijn.
Een tuinfeest bij jouw thuis wat leuk!!! slapen de kinderen dan bij opa en oma.
En zo werkt het in de praktijk ook vaak.. Dat ze je niet eens bellen.. Of last minute.
En daar heb ik dus geen moeite meequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen... Vrienden van mij gingen kort na elkaar trouwen en hun vrouwen werden kort na elkaar zwanger. Harstikke tof voor ze. Maar ik had het er best moeilijk mee. Want dan zit je inderaad op het terras met die kinderen. En het gaat alleen nog maar over kinderen en poepluiers, niet kunnen slapen en borstvoeding. Leuk! zo zit ik graag op 't terras. En ik als enige single had het niet naar m'n zin.
Ja, maar dat is niet altijd het probleem. Het probleem is soms ook dat de ouders constant afgeleid zijn door die kinderen, waardoor je niet eens meer fatsoenlijk een gesprek kunt voeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef Pvoesss het volgende:
Op je werk zijn neem ik aan niet je vrienden, maar je vrienden kan je er toch prima op aan spreken dat het weer over de gedrochten gaat![]()
uhh nou dan weet je alvast wat je later te wachten staat met je date!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
In hoeverre heeft deze discussie nog met datingsites te maken?
Hmm, het ging er over dat een partner in je vriendenkring moet passen, omdat vrienden voor het leven zouden zijn. Wat dus betwist wordtquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
In hoeverre heeft deze discussie nog met datingsites te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |