Nee ik draag mascara, eyeliner, blush, foundation, triple conditioner. scrub. dag en nacht cremequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Jij doet niet aan fitness en powertraining?
Leuk,nog een ronaldette.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee ik draag mascara, eyeliner, blush, foundation, triple conditioner. scrub. dag en nacht creme
Dat heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Ben zelf niet de dunste, maar val zelf niet op de zwaardere mannen. Tja je moet de ander toch aantrekkelijk vinden.
Scheelt dat iemand wel mooier wordt naarmate ik hem ken, dus uiterlijk is relatief, maar er zijn grenzen
Dit. Liever iets meer vlees op de botten dan iemand die je voorzichtig moet omhelzen omdat ze anders breekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja.
En ik val op vrouwelijkheid of dat wat voller is of slanker maakt dan minder uit.
Klinkt goed! Vooral de laatstequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoorvrijdag update!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
You can check out anytime you like, but you can never leave.
Deze man snapt het.quote:
Als het zo moeizaam gaat lijkt het mij toch een simpel geval van -> next!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
Stad is niet belangrijk. Dat je er zolang mee kan praten des te meer!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met iemand zonder me ook maar een seconde te vervelen. Wow, klasse. Geweldige horrordate verhalen had ze ook, ik heb me kapotgelachen. Date staat al in de planning. Saillant detail; ze woont in dezelfde stad als mijn ex.
Nog geen idee of dat een voor of nadeel is...
Dat is een voordeel, daar woon ik ook. Dus dan kunnen we vaker bier drinken!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met iemand zonder me ook maar een seconde te vervelen. Wow, klasse. Geweldige horrordate verhalen had ze ook, ik heb me kapotgelachen. Date staat al in de planning. Saillant detail; ze woont in dezelfde stad als mijn ex.
Why Bother. Genoeg mannen die de fatties (Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach schatje, ben je een fatty ja? Kun je wat aan doen hoor.
Heftig! Boeiend of dat dezelfde stad is, je zal der toch niet zien. En zo wel..., boeiendquote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Da‘s waar ook. Bier drinken na het neuken!quote:Op woensdag 19 december 2012 06:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een voordeel, daar woon ik ook. Dus dan kunnen we vaker bier drinken!
Toen dacht ik al 'biatch, pleur toch op met je 'persoonlijke' berichtje'.quote:Hoe kan zo`n leuke vent nou nog vrijgezel zijn?
Het is leuk een kijkje te nemen op jouw profiel.
Ik hoop dat je mijn persoonlijke berichtje waardeert, en dat je het leuk vindt om via deze site, mail of MSN (xxxxxxxxxx@gmail.com) met mij in contact te komen. Ik ben van mening dat je pas een goed beeld van iemand kan krijgen wanneer je iemand een aantal keren gesproken hebt, hopelijk geef je mij die kans om zo’s leuke jongen als jij te leren kennen.
Mocht de interesse niet wederzijds zijn dan hoor ik het ook graag.
Ik hoop tot snel.
xx
quote:Enige tijd geleden hebben wij contact gehad, hieruit is toen gebleken dat jij op dit moment aan het date bent met iemand anders en hierdoor tijdelijk niet open staat voor contact.
Ik heb je profiel en foto’s nogmaals een keertje bekeken en wil je laten weten dat ik het leuk zou vinden om met elkaar in contact te komen, mits je natuurlijk geen relatie hebt. Omdat mijn account hier eind van deze maand ophoudt en ik deze niet meer ga verlengen wil ik je een aantal mogelijkheden geven om mij te bereiken buiten deze dating site om.
Per mail: xxxxxxx@gmail.com
MSN: xxxxxxxxx@gmail.com
Facebook: xxxxxxxxxxxxx
Wellicht komt dit over als een standaard mail maar dit is zo niet bedoelt, zie het gewoon alsof we elkaar eens spreken in de kroeg. Wel ben ik iemand die bij leuk foto’s, chatcontact en bellen/cammen via MSN snel een keertje live wil afspreken om te kijken o f er een klik is en niet eindeloos mailen en bellen.
Ik zou zeggen geef het een kans je hebt toch niets te verliezen .
Ik hoop tot snel.
xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |