Ik krijg ook regelmatig smsjes dat iets onder mijn ruitenwisser zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. En 'beetje jammer dit' gaan appen noem ik nou niet echt lief.
Het was een vraag, geen poging tot veroordelen. Nee.. niet eens gevraagd om te daten (achteraf hebben we wel gigantisch lopen daten, maar dat was vreemd genoeg wat onbewust (ja dat kan blijkbaar)).quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nou dan, je snapt me stiekem wel! Niet via een datingsite trouwens toch?
Om dan ook maar te linken, nog even over innerlijk..
Ah duidelijk. Maar dan nog "beetje jammer dit" smsen. Had ik niet gedaan, maar goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ja zit hier op mijn mobiel te kutten, maar vaag past wel bij me
Ook_gek: dat briefje zat er al een paar uur. Ze was bij een vriendin en toevallig stuurde ze dat ze naar huis ging (dus ik wist dat ze binnen 5 minuten dat briefje moest zien).
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, neem aan dat ze naar huis ging en het dus toen had moeten vinden.
Wss niet gezien. Komt ze thuis, gaat in bed.. Hij whatsappt 'jammer dit'
zij gaat vervolgens naar buiten.. kijkt.. en zegt sorry.
Zoiets?
Geen idee waar je haar dat ziet zeggen, want 'totaalplaatje'. Maar ik mis vast wat in de discussie.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef -Splash- het volgende:
Wel fijn voor al die twijfelaars. Ze weten nu dat ze op uiterlijk worden afgerekend.
En misschien een stomme vraag, maar het was toch wel de linkerruitenwisser, niet de rechter?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.
We hebben net geconstateerd dat uiterlijk erg belangrijk is. Wel meelezen hoor...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je haar dat ziet zeggen, want 'totaalplaatje'. Maar ik mis vast wat in de discussie.
Natuurlijk is het belangrijk. Je moet het er wel op kunnen en willen doenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef -Splash- het volgende:
We hebben net geconstateerd dat uiterlijk erg belangrijk is. Wel meelezen hoor...
Goede vraag dit. Het zou pas stom zijn als het de rechter was geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En misschien een stomme vraag, maar het was toch wel de linkerruitenwisser, niet de rechter?
toen ze de tekst op dat briefje las wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.
'jammer dit' is sowieso niet erg slim om te appen, ze heeft geen idee waar het over gaat.
Ja, maar toen jij haar app'te, had ze dat nog niet gelezenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen ze de tekst op dat briefje las wel...
Vertel, wat stond eropquote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen ze de tekst op dat briefje las wel...
Daarom.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het belangrijk. Je moet het er wel op kunnen en willen doen
had ze dus niet gezien. Ze meende ook zeker te weten dat er niks zat (ze had immers gereden). Toen ik vroeg of die haar auto soms niet langs een ambulance geparkeerd stond werd ze ineens snelquote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar moest ze nu vanuit haar bed weer naar der auto toe voor dat briefje? of had ze hem wel gezien maar niets over gezegd?
toch stom dat ze vond dat ze 20x sorry moest zeggen daarvoor. Niet haar schuldquote:Op woensdag 19 december 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
had ze dus niet gezien. Ze meende ook zeker te weten dat er niks zat (ze had immers gereden). Toen ik vroeg of die haar auto soms niet langs een ambulance geparkeerd stond werd ze ineens snel
Ik heb ook leukere contacten via oneliners dan via de matches meestal!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
One-liners bij Paiq hebben bij mij toch meer succes dan de matches die ik krijg (op basis van uiterlijk dus), grappig wel. Voordat ik even met Paiq gestopt was, moest niemand het van de one-liners hebben bij mij.
Hoe zit dat bij jullie? Dus qua matches/one-liners?
Ik heb alleen maar gekkenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
One-liners bij Paiq hebben bij mij toch meer succes dan de matches die ik krijg (op basis van uiterlijk dus), grappig wel. Voordat ik even met Paiq gestopt was, moest niemand het van de one-liners hebben bij mij.
Hoe zit dat bij jullie? Dus qua matches/one-liners?
Ja precies het is geweldig. Maar soms wel vermoeiend.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
@ook_gek: geweldigDaar lig je toch helemaal van in een deuk?
Kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja precies het is geweldig. Maar soms wel vermoeiend.
Tja, als je dat soort personen vaak aantrekt, ben je zelf ook niet helemaal in orde.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gekken
Laatst ook weer, speeddate die liep zo stroef als het maar kan, ze melde me dat ze me maar vaag en raar vond, onvolwassen wegens veel stappen, niks in het leven serieus nemen en dat ik geen kind had en mij daar niet druk om maakte
Goed speeddate afgelopen. Ik gewoon klikken op ja leuk door gaan. Was benieuwd wat er nog meer ging komen
Wat denk je? Doet zij dat ooken ze gaat weer door met mij volledig afbranden 5min lang
Ik lekker laten gaan en niet reageren krijg ik opeens, "arrogante klootzak! Zeg eens wat terug!!?!"
Ik reageer alleen met, nee sorry ben ik niet met je eens.
Mooooi weer van god los tege me haha.
Na een tijdje vroeg ik of ze met enige toeval medicijnen gebruikt. Ging ze weer helemaal los
En dan eindigen dat ze niet begreep dat ze nog vrijgezel was.
Echt ik weet niet hoe, maar dit soort type mensen trek ik aan
Want het paiq selecteer systeem heeft stiekem via de webcam mij zitten opserveren en weet via die manier dat ik ook niet helemaal in orde bent.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, als je dat soort personen vaak aantrekt, ben je zelf ook niet helemaal in orde.
Ik dacht dat je die zin in het algemeen gebruikte, dus niet gerelateerd aan paiq.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want het paiq selecteer systeem heeft stiekem via de webcam mij zitten opserveren en weet via die manier dat ik ook niet helemaal in orde bent.
Vervolgens zoekt dat zelfde systeem in hun bestanden naar andere mensen die ook niet helemaal in orden zijn en dumpen die bij mij.
Zo iets denk je? Of zit ik er helemaal naast?
Indien jij dit vind hoor ik graag de versie die jij hebt bedacht om je uitspraak te onderbouwen.
Nou ben benieuwd!
Nee dit is echt paiq gerelateerd. In het dagelijks leven kom ik ook wel eens niet helemaal in orde mensen tegen. Maar goed dat heeft iedereen wel eensquote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die zin in het algemeen gebruikte, dus niet gerelateerd aan paiq.
Ik ben prettig gestoord volgens veel mensen ja. Type, nodig hem uit op een verjaardag en je gaat wat leuks mee maken. Of ga met hem mee op stap en je gaat een leuke avond tegemoed. Zelf vind ik dat ik vrij normaal ben natuurlijkquote:En het is wel heeeel toevallig dat je jezelf "ook_gek" noemt op fok en een bij die username passende avatar neemt. Of noem je jezelf prettig gestoord?
Briljant.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gekken
Laatst ook weer, speeddate die liep zo stroef als het maar kan, ze melde me dat ze me maar vaag en raar vond, onvolwassen wegens veel stappen, niks in het leven serieus nemen en dat ik geen kind had en mij daar niet druk om maakte
Goed speeddate afgelopen. Ik gewoon klikken op ja leuk door gaan. Was benieuwd wat er nog meer ging komen
Wat denk je? Doet zij dat ooken ze gaat weer door met mij volledig afbranden 5min lang
Ik lekker laten gaan en niet reageren krijg ik opeens, "arrogante klootzak! Zeg eens wat terug!!?!"
Ik reageer alleen met, nee sorry ben ik niet met je eens.
Mooooi weer van god los tege me haha.
Na een tijdje vroeg ik of ze met enige toeval medicijnen gebruikt. Ging ze weer helemaal los
En dan eindigen dat ze niet begreep dat ze nog vrijgezel was.
Echt ik weet niet hoe, maar dit soort type mensen trek ik aan
Uhm huh?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Dizorn het volgende:
ook_gek, de eerste alinea is gewoon waar en ik heb ook weinig vertrouwen in mensen die zichzelf als veel te grappig omschrijven, zeker als ze daarbij veel mensen om zich heen neerhalen. verder moet je t zelf weten heuwr
Bij mij is het altijd andersomquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoorvrijdag update!
Psst, ook_gek : De reiger heeft het nest verlaten. Ik herhaal, de reiger heeft het nest verlaten.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm huh?
Volgens mij zeg ik nergens dat ik mij zelf grappig vind? Ik beschrijf alleen wat veel mensen over mij zeggenen sluit af dat ik me zelf normaal vind.
En mensen om zich heen neerhalen? Waar doe ik dat dan?
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Psst, ook_gek : De reiger is gemolken. Ik herhaal, de reiger is gemolken .
Naja wat raar.. Ik chat ook weleens met mannen van 32.. Dat is tochquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik had laatst een speeddate met een meisje van 20, begon meteen:
"He bah, waarom klik je me aan..je bent 29!!"
Ik: eh, had je leeftijd niet gezien...
"Vieze pedo!!!"Nou, beetje zonde van m'n tijd die 10 seconden.
Kinderen die niet weten wat een pedo isquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik had laatst een speeddate met een meisje van 20, begon meteen:
"He bah, waarom klik je me aan..je bent 29!!"
Ik: eh, had je leeftijd niet gezien...
"Vieze pedo!!!"Nou, beetje zonde van m'n tijd die 10 seconden.
Jij wel veel ervaring ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kinderen die niet weten wat een pedo is
Dit ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgens mij accepteerde Silenus een speeddate. Dan kan zij dat niet zien, hij wel.
Ik dacht dat je een speeddate beide moest accepteren, maar kan het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgens mij accepteerde Silenus een speeddate. Dan kan zij dat niet zien, hij wel.
Ja dat was inderdaad wel erg debiel.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar dan nog, je kan t over het hoofd zien. Om dan meteen pedo te gaan schreeuwen
De ene biedt zichzelf aan (hoe fout klinkt ditquote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een speeddate beide moest accepteren, maar kan het mis hebben hoor.
Zo leer ik ook nog eens watquote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
De ene biedt zichzelf aan (hoe fout klinkt dit) en de ander gaat erop in.
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je klikt op speeddate en dan zie je een balk oplopen die wat potentiële kandidaten afgaat, daarbij ziet de aanvrager wel de namen van degenen die het verzoek binnenkrijgen maar je hebt niet in de hand wie hem accepteert. Meen ik. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit meer.
Ah zo inderdaad. Dat heb ik inderdaad niet zo vaak gebruiktquote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je klikt op speeddate en dan zie je een balk oplopen die wat potentiële kandidaten afgaat, daarbij ziet de aanvrager wel de namen van degenen die het verzoek binnenkrijgen maar je hebt niet in de hand wie hem accepteert. Meen ik. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit meer.
Klopt, heb er ook een paar die al weken dood zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Mark-J het volgende:
Via speeddates vaak de leukste contacten, die door Paiq aan je gekoppeld worden zijn al weken inactief vaak
Ik gebruik het eigenlijk ook nooit. Concept is leuk maar het is idd maar afwachten wat je voor je kiezen krijgtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah zo inderdaad. Dat heb ik inderdaad niet zo vaak gebruiktMaar gebeurt andersom dus vrij veel kennelijk, althans in de buurt van waar ik woon.
Nou, ik vind speeddates juist leukquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk ook nooit. Concept is leuk maar het is idd maar afwachten wat je voor je kiezen krijgt
Doel je op wat ik zei? Dan; Nee. Anders; Geen idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Dizorn het volgende:
Ik weet niet zeker, maar zit iemand mij nou te denigreren hier? alsof ik niet een perfect totaalplaatje zou zijn
Hallo.. hou dat lekker privé...quote:
Jaja meneer jurkjequote:Op woensdag 19 december 2012 22:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hallo.. hou dat lekker privé...
Als in daten op 2e kerstdag?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:44 schreef Spezza19 het volgende:
Zo. Mijn oproep aangepast voor hopelijk nog een gezellige tweede kerstdag
Dat eenzaam voelen valt dan nog wel mee (met een date), maar het is meer dat ik het erg jammer zou vinden als de date helemaal niets zou zijn. Ga ik liever gewoon zelf de kroeg in of gewoon de dag alleen spenderen.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit ondanks de geen-lovah-situatie volledig volgeboekt met kerst, maar anders zou ik het ws niet kunnen om met iemand die ik (na) donderdag leer kennen, woensdag een hele kerstdag door te brengen
Wel bijvoorbeeld met iemand waar ik al mee zou daten maar (nog) geen relatie mee zou hebben, maar met een volledig onbekende zou ik me er ws. alleen maar eenzaam door gaan voelen. Boeh. Hoeh.
Dan moet ik dit weekend wel een hele leuke vindenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit ondanks de geen-lovah-situatie volledig volgeboekt met kerst, maar anders zou ik het ws niet kunnen om met iemand die ik (na) donderdag leer kennen, woensdag een hele kerstdag door te brengen
Wel bijvoorbeeld met iemand waar ik al mee zou daten maar (nog) geen relatie mee zou hebben, maar met een volledig onbekende zou ik me er ws. alleen maar eenzaam door gaan voelen. Boeh. Hoeh.
Haha, precies. Alleen met kerst is helemaal niet zo kut (in principe gewoon hetzelfde als alleen op zondag...dan zitten vriendjes namelijk ook gewoon met hun vriendinnetjes)...maar een kut-date met kerst. Dat is echt zwaar kut.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eenzaam voelen valt dan nog wel mee (met een date), maar het is meer dat ik het erg jammer zou vinden als de date helemaal niets zou zijn. Ga ik liever gewoon zelf de kroeg in of gewoon de dag alleen spenderen.
+1. Een relatie kan iets toevoegen maar als je je alleen maar eenzaam voelt omdat je geen relatie hebt dan moet je eerst eens flink aan je eigen leven werken.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:28 schreef ook_gek het volgende:
Je eenzaam voelen met kerst wegens geen relatie, dan gaat er echt iets fout in je leven vind ik
Ligt er maar net aan. Vrienden met relaties zitten vaak beide kerstdagen bij de ouders. die met kinderen vaak iets met de kids.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Als je een beetje sociaal leven hebt is er altijd wel wat te doen toch? Met vrienden gezellig eten, met z'n alle. Op stap enz.
Sommige dingen mogen gedeeld worden ja.quote:
Jurkjes doen het goed bij de heren.quote:
Ik had erg goede ervaringen met e-matching, goede matches en geen slordigheden zoals deze. Probeer het eens anders.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DaMart het volgende:
Die laatste site is wel kut trouwens, dus daar ga ik me binnenkort weer uitschrijven. Bij het bepalen van de matches wordt namelijk geen rekening gehouden met je voorkeuren. Ik heb bijvoorbeeld aangegeven iemand te zoeken tot 32 jaar en niet-rokend, en dan zitten er bij die dagelijkse 6 matches dus 5 rokers van 33 jaar of
Veel mensen zien een relatie als de oplossing voor veel dingen.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
+1. Een relatie kan iets toevoegen maar als je je alleen maar eenzaam voelt omdat je geen relatie hebt dan moet je eerst eens flink aan je eigen leven werken.
Je kan altijd s'avonds afspreken met z'n allen en er zijn genoeg mensen die 1 kerst famillie dag doen en 1 vrienden kerstdag.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Vrienden met relaties zitten vaak beide kerstdagen bij de ouders. die met kinderen vaak iets met de kids.
Ik bem blij dat veel vrienden van mij niet zo denkenquote:Daarbij is het ook meer van dat de hele maand ernaartoe iedereen plannen moet hebben hebben, want anders word je sowieso al snel als 'zielig' bestempeld.
Ik snap het wel, heb het zelf ook wel een beetje.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:24 schreef Silenus het volgende:
Laten we nou niet doen alsof dat een super-achterlijke gedachte is, we zitten immers niet voor niets op een datingsite he.
Gewoon proberen en iets van eh 20 keer sorry zeggenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:55 schreef JoeBravo het volgende:
3 weken nadat iemand je een flirt gestuurd heeft deze pas opmerken en een bericht terugsturen, hoeveel kans maak je dan nog?
ook zo gedaan, maar vroeg het me afquote:Op donderdag 20 december 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon proberen en iets van eh 20 keer sorry zeggen
Nah, je kan altijd zeggen dat het je niet was opgevallen toch? Kan gebeuren
Meer of minder geluk is het denk ik niet. Ik denk eerder dat het met je sociale leven te maken heeft. Maar goed dat is mijn meningquote:Op donderdag 20 december 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoals ik zeg.. geheel afhankelijk van je vriendengroep. Dat het bij jou anders is, dat kan, anderen hebben minder geluk.
Je kan je afvragen hoe belangrijk het is wat andere mensen zeggen of denken. Mij boeit het namelijk echt helemaal niks.quote:Daarbij denken de vrienden vaak zo niet (mbt het zielig vinden) , maar collega's en weet ik veel niet wie, die vragen toch ook standaard van "ga je wat doen" en als je antwoord met "blijf lekker thuis" of iets in die geest. Ja dan is het vaak van "goh waarom blabla".
En welke feiten zijn dat dan? Dat je geen relatie hebt?quote:En ja ik voel me op zo'n moment soms wel wat minder lekker in m'n vel zitten. juist doordat je daardoor wat meer op de feiten wordt gedrukt. Terwijl het verder prima gaat en ik me vast wel ga vermaken.
Ik ook! En wat voor leuke gekke verhalen er gaan komen!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef eefje801 het volgende:
ben heel benieuwd wat het komend jaar voor de vaste meeschrijvers gaat brengen!
Altijd nog meer dan helemaal niks sturenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:55 schreef JoeBravo het volgende:
3 weken nadat iemand je een flirt gestuurd heeft deze pas opmerken en een bericht terugsturen, hoeveel kans maak je dan nog?
Dat zeg ik ook. Maar niet iedereen heeft het geluk met een groot sociaal leven. Ik ben best sociaal, maar m'n sociale kring is best klein. En ja daar kan je veel aan doen, maar het heeft ook een beetje met geluk te maken. Simple as that.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
Meer of minder geluk is het denk ik niet. Ik denk eerder dat het met je sociale leven te maken heeft. Maar goed dat is mijn mening
Het is ook niet belangrijk,gaat er ook niet om dat zij je zielig vinden. maar dat ik best begrijp dat mensen (en ik soms ook) mezelf dan ook wat zieliger ga vinden omdat je op die feiten wordt gedrukt.quote:Je kan je afvragen hoe belangrijk het is wat andere mensen zeggen of denken. Mij boeit het namelijk echt helemaal niks.
Dat soort zaken ja. of dus het mindere sociale leven of gewoon alles wat je even tegenzit.quote:En welke feiten zijn dat dan? Dat je geen relatie hebt?
En waarom vind jij dan dat geluk mee speeld?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Maar niet iedereen heeft het geluk met een groot sociaal leven. Ik ben best sociaal, maar m'n sociale kring is best klein. En ja daar kan je veel aan doen, maar het heeft ook een beetje met geluk te maken. Simple as that.
Tja het hangt een beetje van de persoon af. Als de mening van andere je niks doen en je een relatie als bonus ziet zal je er geen last van hebben denk ik?quote:Het is ook niet belangrijk,gaat er ook niet om dat zij je zielig vinden. maar dat ik best begrijp dat mensen (en ik soms ook) mezelf dan ook wat zieliger ga vinden omdat je op die feiten wordt gedrukt.
Maar aan een mindere sociale leven kan je wat doen. Die kan je zelf vergroten.quote:Dat soort zaken ja. of dus het mindere sociale leven of gewoon alles wat je even tegenzit.
Het is inderdaad maar net hoe je er mee om gaat inderdaad.quote:Natuurlijk is het maar net hoe je ermee omgaat. Maar dergelijke 'speciale' dagen zetten er net wat meer 'druk' of of hoe je het wilt noemen.
na een gesprek? nadat de foto's zichtbaar werden?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
En another one bites the dust. Deze heeft me zonder boe of bah geblokt op paiq
Heerlijk, gelukkig heb ik nog enkele anderen over
Nope, foto's waren niet zichtbaar. Had haar nog een vraag gesteld maar dus geen antwoord op gegeven. Al weet ik ook niet meer wat de vraag wasquote:Op donderdag 20 december 2012 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
na een gesprek? nadat de foto's zichtbaar werden?
dus een match.. 1 vraag gesteld.... en verwijderd zonder reactie?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, foto's waren niet zichtbaar. Had haar nog een vraag gesteld maar dus geen antwoord op gegeven. Al weet ik ook niet meer wat de vraag was
Nou, ik heb in het verleden wel normaal met d'r gechat. Ik ben ook zelf regelmatig online en heb die notifier hier draaien. Sterker, die had ze zelf ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
dus een match.. 1 vraag gesteld.... en verwijderd zonder reactie?
ben je zelf regelmatig online? ik heb soms het idee dat ze je er soms uit gooien als je een tijdje niet online bent geweest...
We behandelen de dagen als een stap weekendquote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Dizorn het volgende:
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek?
Ik en vele met mij. Het is iets extra's meer nietquote:Tevens 100% met Silenus eensch.
En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |