Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? 'quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef Perzephone het volgende:
Euj, kon je niet wat beters verzinnen als titel? Beetje oefenen voor je profieltekst hoor!
En toch zit je hier te hosselen? Meer oefenen dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? '
Ik heb al een een profiel gehad enzo he, op 3 sites
Nouja dat -iets meer dan een half jaartje- datingsites hebben me doen beseffen dat ik er maar niet teveel achteraan moet gaan, helpt toch niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En toch zit je hier te hosselen? Meer oefenen dus
Met die tekst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? '
Ik heb al een een profiel gehad enzo he, op 3 sites
Nee niet met die tekstquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met die tekst?
Weet je wel meteen waar je aan toe bent als je zo'n profiel voorbij ziet komen.
Dat had ik al gedachtquote:
Maar een tekst voor een eventueel nieuw profiel zou daar wel op neerkomen denk ikquote:
Ik kom sowieso af en toe terugquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom vooral terug als het zover is
Onder het mom, geen beter vermaak dan leedvermaak ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Craptacular het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar slechte date verhalen.
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Onder het mom, geen beter vermaak dan leedvermaak ?
En geen koortslip gekregen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.
Oh ja...want dat is natuurlijk het kenmerk van een succesvolle datequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.
Wat een sneu type.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Ik heb geen slecht date verhaal; wel een slecht chat verhaal.
Leuke jongen, leuke foto, heel vlot en gezellig gesprek..
Hebben we wat afgesproken voor volgende week nouja helemaal goed.
Begint ie gisteravond opeens: he wil je nog even een foto van je lijf maken?
En welke maat heb je? 36,38 of 40?
Ik ben echt totaal afgeknapt..
Ik zou terugmailen met '52'quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Zou ik echt doen, 52 is ook een goeie maar da's niet zo geloofwaardig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef xApples het volgende:
Ja ik dacht al.. Ik ga terug sturen dat ik maat 46 heb.. Kijken offie
dan nog wil afspreken
Ik zou 69 doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou ik echt doen, 52 is ook een goeie maar da's niet zo geloofwaardig.
Nou, met de beroemde Facebook angle kun je van alles maskeren hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef xApples het volgende:
Nee want hij heeft wel al wat foto's van mn gezicht gezien, dan kan ik
nooit maat 52 hebben.
Wie weet hoopt hij wel op maat 46. En is het stiekem een feeder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef xApples het volgende:
nooit maat 52 hebben.
Ik ga het doen. Ik heb toch al geen zin meer om met hem af te spreken.
Groot gelijk. Je hebt niets te verliezen toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef xApples het volgende:
nooit maat 52 hebben.
Ik ga het doen. Ik heb toch al geen zin meer om met hem af te spreken.
Als ik een leuke gezellige avond heb gehad is het succesvol.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Oh ja...want dat is natuurlijk het kenmerk van een succesvolle date![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Facebook Angle volgens de urbandictionaryquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nou, met de beroemde Facebook angle kun je van alles maskeren hoor
wat zit jij nou hypocriet te doen man. Ik zou ook niet op zo'n dik ding zitten te wachten. Tuurlijk,tactisch is anders, maar hij wil zichzelf gewoon behoeden voor leuk gezicht/koe-rest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef peleetje het volgende:
52 is inderdaad niet zo geloofwaardig. 46 kun je nog wel doen. Kijken hoe hij reageert.
Wat een lul ben je dan als je dat soort dingen aan een dame gaat vragen.
Nouja... misschien ben ik ouderwets maar er zijn een aantal dingen die je niet aan een dame vraagt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit jij nou hypocriet te doen man. Ik zou ook niet op zo'n dik ding zitten te wachten. Tuurlijk,tactisch is anders, maar hij wil zichzelf gewoon behoeden voor leuk gezicht/koe-rest.
ach schatje, ben je een fatty ja? Kun je wat aan doen hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nouja... misschien ben ik ouderwets maar er zijn een aantal dingen die je niet aan een dame vraagt.
Het idiote met dit soort dingen:
Als de man wat voller is dan heeft de date / vrouw het maar te accepteren. Maar als de vrouw wat voller is dan haakt de man gelijk af. Dus wat nou hypocriet?
Klopt..dat doet iedereen toch...alleen waarschijnlijk op een wat handigere manier :-)quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef Coco98 het volgende:
Als je alleen foto's van je gezicht had zou ik ook om lijf foto's vragen
Mannen zijn meer visueel ingesteld, is biologie he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nouja... misschien ben ik ouderwets maar er zijn een aantal dingen die je niet aan een dame vraagt.
Als de man wat voller is dan heeft de date / vrouw het maar te accepteren. Maar als de vrouw wat voller is dan haakt de man gelijk af. Dus wat nou hypocriet?
Nee suikerspinnetje van me! ik ben geen fatty!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach schatje, ben je een fatty ja? Kun je wat aan doen hoor.
Vrouwen zijn net zo visueel ingesteld hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mannen zijn meer visueel ingesteld, is biologie he.
Dus jij zou ook makkelijk met een fat bastard kunnen daten right?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef xApples het volgende:
Nah misschien is het ergens wel logisch.. Maar ik ben niet dik en
als je dat wel bent moet je iemand toch niet voor de gek gaan houden..
Sta je met je date ook voor lul.
Hij was super lomp ermee en kwam nogal oppervlakkig over, het soort
mannen die niet verder kijken dan maat 36 vind ik sowieso niet aantrekkelijk.
Daarom spenderen jullie ook evenveel aan het uiterlijk als mannenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo visueel ingesteld hoor.
Mwah... Als ik een volle man niet aantrekkelijk vind (al is het maar vanwege z'n postuur), dan haak ik ook af hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik had het over biologisch gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daarom spenderen jullie ook evenveel aan het uiterlijk als mannen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah... Als ik een volle man niet aantrekkelijk vind (al is het maar vanwege z'n postuur), dan haak ik ook af hoor.
Het oog wil ook wat, en ik val nu eenmaal eerder op slanke mannen (bij het dunne af zelfs) dan op stevige mannen.
Jij doet niet aan fitness en powertraining?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daarom spenderen jullie ook evenveel aan het uiterlijk als mannen
Goddank zit ik in de catagorie!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah... Als ik een volle man niet aantrekkelijk vind (al is het maar vanwege z'n postuur), dan haak ik ook af hoor.
Het oog wil ook wat, en ik val nu eenmaal eerder op slanke mannen (bij het dunne af zelfs) dan op stevige mannen.
Nee ik draag mascara, eyeliner, blush, foundation, triple conditioner. scrub. dag en nacht cremequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Jij doet niet aan fitness en powertraining?
Leuk,nog een ronaldette.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee ik draag mascara, eyeliner, blush, foundation, triple conditioner. scrub. dag en nacht creme
Dat heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Ben zelf niet de dunste, maar val zelf niet op de zwaardere mannen. Tja je moet de ander toch aantrekkelijk vinden.
Scheelt dat iemand wel mooier wordt naarmate ik hem ken, dus uiterlijk is relatief, maar er zijn grenzen
Dit. Liever iets meer vlees op de botten dan iemand die je voorzichtig moet omhelzen omdat ze anders breekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja.
En ik val op vrouwelijkheid of dat wat voller is of slanker maakt dan minder uit.
Klinkt goed! Vooral de laatstequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoorvrijdag update!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
You can check out anytime you like, but you can never leave.
Deze man snapt het.quote:
Als het zo moeizaam gaat lijkt het mij toch een simpel geval van -> next!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
Stad is niet belangrijk. Dat je er zolang mee kan praten des te meer!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met iemand zonder me ook maar een seconde te vervelen. Wow, klasse. Geweldige horrordate verhalen had ze ook, ik heb me kapotgelachen. Date staat al in de planning. Saillant detail; ze woont in dezelfde stad als mijn ex.
Nog geen idee of dat een voor of nadeel is...
Dat is een voordeel, daar woon ik ook. Dus dan kunnen we vaker bier drinken!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met iemand zonder me ook maar een seconde te vervelen. Wow, klasse. Geweldige horrordate verhalen had ze ook, ik heb me kapotgelachen. Date staat al in de planning. Saillant detail; ze woont in dezelfde stad als mijn ex.
Why Bother. Genoeg mannen die de fatties (Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach schatje, ben je een fatty ja? Kun je wat aan doen hoor.
Heftig! Boeiend of dat dezelfde stad is, je zal der toch niet zien. En zo wel..., boeiendquote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Da‘s waar ook. Bier drinken na het neuken!quote:Op woensdag 19 december 2012 06:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een voordeel, daar woon ik ook. Dus dan kunnen we vaker bier drinken!
Toen dacht ik al 'biatch, pleur toch op met je 'persoonlijke' berichtje'.quote:Hoe kan zo`n leuke vent nou nog vrijgezel zijn?
Het is leuk een kijkje te nemen op jouw profiel.
Ik hoop dat je mijn persoonlijke berichtje waardeert, en dat je het leuk vindt om via deze site, mail of MSN (xxxxxxxxxx@gmail.com) met mij in contact te komen. Ik ben van mening dat je pas een goed beeld van iemand kan krijgen wanneer je iemand een aantal keren gesproken hebt, hopelijk geef je mij die kans om zo’s leuke jongen als jij te leren kennen.
Mocht de interesse niet wederzijds zijn dan hoor ik het ook graag.
Ik hoop tot snel.
xx
quote:Enige tijd geleden hebben wij contact gehad, hieruit is toen gebleken dat jij op dit moment aan het date bent met iemand anders en hierdoor tijdelijk niet open staat voor contact.
Ik heb je profiel en foto’s nogmaals een keertje bekeken en wil je laten weten dat ik het leuk zou vinden om met elkaar in contact te komen, mits je natuurlijk geen relatie hebt. Omdat mijn account hier eind van deze maand ophoudt en ik deze niet meer ga verlengen wil ik je een aantal mogelijkheden geven om mij te bereiken buiten deze dating site om.
Per mail: xxxxxxx@gmail.com
MSN: xxxxxxxxx@gmail.com
Facebook: xxxxxxxxxxxxx
Wellicht komt dit over als een standaard mail maar dit is zo niet bedoelt, zie het gewoon alsof we elkaar eens spreken in de kroeg. Wel ben ik iemand die bij leuk foto’s, chatcontact en bellen/cammen via MSN snel een keertje live wil afspreken om te kijken o f er een klik is en niet eindeloos mailen en bellen.
Ik zou zeggen geef het een kans je hebt toch niets te verliezen .
Ik hoop tot snel.
xx
Klinkt inderdaad wel als iemand die na 1 date niet meer los laat en je blijft stalkenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)
Wel redelijk groot/fors gebouwd, maargoed..Komt zo wanhopig over allemaal.
Sjezusquote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, 1,5 maand geleden kreeg ik echt een standaardbericht op e-matching, had 'm toen hier ook al gepost:
[..]
Toen dacht ik al 'biatch, pleur toch op met je 'persoonlijke' berichtje'.Had dus ook niet gereageerd.
Maar wat krijg ik gisterenavond in mijn inbox?
[..]Zou ze dit nu naar iedereen sturen van wie ze nooit iets heeft gehoord?
ga jij nou serieus dit analyseren enzo?.Laat gaan joh, zou Gijp zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)
Wel redelijk groot/fors gebouwd, maargoed..Komt zo wanhopig over allemaal.
Sturen ze je geen berichtje dan? Geen verzoeken tot daten?quote:
Dat eerste hoor je vaker ja.... apart.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoorvrijdag update!
Allicht, er moet toch wel een bepaalde klik zijn natuurlijk. En stiekem komt daar toch een heleboel bij kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?
Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten
Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?
Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten
Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?
Bij iedereen hoor....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.
Gelukkig nog nooit zo'n dilemma meegemaakt
Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen hequote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bij iedereen hoor....
Maar waar jij op doelt is dat je vaak fysieke aantrekkingskracht voelt.
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen he....
Vind het altijd zo jammer om achteraf "ja maar het gaat om het innerlijk, en ze/hij is hartstikke lief hoooor" te horen. Dan ben je dus stiekem niet zo happy en dat is voor je date ook niet leuk. Waarom zou je anders die verontschuldiging toevoegen?
Gelukkig zijn er genoeg mensen waarbij zowel mentale en fysieke aantrekkingskracht mogelijk is.
En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.
Letterlijk vraagt ie of je uiterlijk boven klik verkiest.
Dus een minder knap persoon waar het onwijs gezellig, fijn etc. Mee is
Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.
Dus een knap iemand zonder klik/lelijk iemand met klik, heb ik nog nooit gehad gelukkig
Ja! Dat was mijn vraag. Maar goed, het antwoord is dus het 2e.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.
Letterlijk vraagt ie of je uiterlijk boven klik verkiest.
Dus een minder knap persoon waar het onwijs gezellig, fijn etc. Mee is
Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
quote:
Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.quote:
Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
Pfff en dat is een exemplaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt!![]()
![]()
Nou dan, je snapt me stiekem welquote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Pfff en dat is een exemplaar.Haalde haar gisteren op bij haar werk... had ze wel een erg leuk jurkje aan. Hou je dan maar in.
We boffen maar he Perze!
Wow bedankt man!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.
/off-topic, maar... ik probeer ze te helpen met daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |