abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2012 @ 22:25:54 #1
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120439300

WhatsApp Messenger is a smartphone messaging app which allows you to exchange messages with your friends and contacts without having to pay for SMS. WhatsApp Messenger is cross platform and is currently available for iPhone and BlackBerry and yes, iPhones and BlackBerries can message each other too! To send and receive messages, WhatsApp utilizes your existing smartphone internet data plan: 3G/EDGE (or Wi-Fi when available)

In addition to messaging, both iPhone and BlackBerry WhatsApp Messenger users can send each other unlimited images, video and audio media messages.

quote:
WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
http://www.whatsapp.com/

Hallo :W
  maandag 17 december 2012 @ 22:37:26 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_120440097
Hallo :W
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:23:31 #3
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120475010
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd. :)

Ook heb ik gevraagd waarom het bij de iPhone mogelijk is om de Last Seen (Time Stamp) uit te zetten, maar bij Android niet.
pi_120481509
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef nlboy het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd. :)

Ook heb ik gevraagd waarom het bij de iPhone mogelijk is om de Last Seen (Time Stamp) uit te zetten, maar bij Android niet.
zijn externe apps voor om last seen time stamp uit te zetten voor whatsapp (android)
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:48:45 #5
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120481747
Ja ik zag er laatst eentje voorbij komen in het vorige topic alleen het nadeel is dat je dan geen berichten ontvangt totdat je de app opent?! :?
pi_120672222
Veel mensen om mij heen willen mij aan de WhatsApp.... oke wil ik best, maar..... ik heb nog een stel vragen ....

Hoe betaal je de kosten voor de app na een jaar?
Hoe zit het met de veiligheid van het rondsturen van Whatsapp berichten
Als elk tel. in mijn contacts automatisch gecheckt wordt.... Gaan ze dan die mensen spammen die nog geen WhatsApp hebben of op een andere manier gebruik maken van die info?
pi_120673658
- 't Is gratis (op Android)
- 't gaat via 'n internetverbinding, in hoeverre is dat veilig?
- Nee, niet dat ik weet en ik heb 't in ruim 'n jaar gebruik nog niet meegemaakt/gehoord.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_120674852
quote:
5s.gif Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef -Engel- het volgende:
Veel mensen om mij heen willen mij aan de WhatsApp.... oke wil ik best, maar..... ik heb nog een stel vragen ....

Hoe betaal je de kosten voor de app na een jaar?
Hoe zit het met de veiligheid van het rondsturen van Whatsapp berichten
Als elk tel. in mijn contacts automatisch gecheckt wordt.... Gaan ze dan die mensen spammen die nog geen WhatsApp hebben of op een andere manier gebruik maken van die info?
Nee, doet WA niet automatisch. Als iemand geen WA heeft kun je wel een sms sturen met WA info.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 23 december 2012 @ 16:42:14 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120674940
Waarom zijn er nou geen mooie whatsapp widgets voor android, dat je al je gesprekken in een overzicht kunt zien :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 24 december 2012 @ 11:29:15 #10
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120711298
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
Ok mensen als je niet wil dat de foto's automatisch word gedownloaden op android update je telefoon niet! Want de laatste versie doet dat en Whatsapp heeft het besloten als 'handigheid'.

Nu moet ik alle grappig lolcats, 18+, niet boeiende foto's elke keer apart vewijderen uit mijn gallery.

Kreeg dat als antwoord van Whatsapp support.
  vrijdag 28 december 2012 @ 09:07:15 #11
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_120852949
Ik zit me af te vragen hoe sommige mensen van die mooie plaatjes maken die bestaan uit emoticons in Whatsapp.
Ze zijn opgebouwd uit een heleboel emoticons en vormen dan 1 geheel. Ik vind dit erg leuk om te zien, maar kan me niet voorstellen dat iemand dit helemaal op zijn telefoon gaat zitten ontwerpen zonder perongeluk op de verzendtoets te drukken...

Iemand die dit weet of hoe dit heet?
  woensdag 2 januari 2013 @ 00:19:26 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121058010
Volgens mij kun je ook zonder app voorkomen dat je last seen status wordt geüpdatet. Dataverbinding verbreken, whatsapp openen, dataverbinding weer aan. Whatsapp gebruikt het tijdstip waarop de app geopend wordt.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:15:11 #13
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_121304525
Kun je op de iPhone uitzetten dat hij bij elk nieuw bericht trilt? Leuk voor als je Whatsapp niet open hebt staan, maar ik vind het irritant dat hij elke keer trilt als ik in een gesprek zit.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_121305395
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_121305745
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kun je op de iPhone uitzetten dat hij bij elk nieuw bericht trilt? Leuk voor als je Whatsapp niet open hebt staan, maar ik vind het irritant dat hij elke keer trilt als ik in een gesprek zit.
Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.
Hij maakt dan echter ook geen geluid meer, zoals je misschien al zou vermoeden..

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Ja klopt, ze zijn al afgeleverd op de WA server en bij de andere partij (mits twee vinkjes) dus er is geen mogelijkheid meer dat ongedaan te maken.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:59:06 #16
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_121305817
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.
Hij maakt dan echter ook geen geluid meer, zoals je misschien al zou vermoeden..
Ha, tof :) Dankjewel!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_121318666
Ik heb een samsung gio (budget) en de what's apps komt maar sporadisch binnen of wanneer ik echt de app gebruik.
Iemand een idee hoe ik dit fix?
pi_121322985
Wat zou de reden zijn dat je met Whatsapp nog niet kan bellen, zoals bijvoorbeeld Viber? Lijkt me dat Whatsapp deze functie binnen een aantal maanden moet ontwikkelen, anders stappen mensen langzaam over.

Whatsapp is een (groot) bedrijf en zou hierin toch enorm moeten investeren en innoveren? Zodra je via WIFI kan bellen kan het hard gaan!
Love is in the air!
pi_121327111
Verlengen? Ja hoor! Nu tot Maart :Y
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:05:29 #20
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_121328161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Landgeld het volgende:
Wat zou de reden zijn dat je met Whatsapp nog niet kan bellen, zoals bijvoorbeeld Viber? Lijkt me dat Whatsapp deze functie binnen een aantal maanden moet ontwikkelen, anders stappen mensen langzaam over.

Whatsapp is een (groot) bedrijf en zou hierin toch enorm moeten investeren en innoveren? Zodra je via WIFI kan bellen kan het hard gaan!
Ik denk dat dat het veel geld kost (dataverkeer) en daardoor zijn ze bijna genoodzaakt (om net als Viber) meer persoonlijke gegevens van je te ontvangen en verkopen (privacy). En dat wil Whatsapp niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 januari 2013 @ 21:36:35 #21
163650 Greys
pi_121329905
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest? :D
Dan kan je bepaalde berichtjes weghalen zonder het hele gesprek te verwijderen. Da's de enige reden die ik kan bedenken eigenlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121335521
Whatsapp in big trouble. Per vandaag is het gratis feest over voor android users. Betalen kan per vandaag voor android users alleen nog met creditcard, Whatsapp is gek geworden!!!

http://www.mobiflip.de/wh(...)g-ueber-google-play/
pi_121335790
Lol _O-
pi_121335819
Geen creditcard hebben :')
pi_121340658
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest? :D
Dan kan je bepaalde berichtjes weghalen zonder het hele gesprek te verwijderen. Da's de enige reden die ik kan bedenken eigenlijk.
Lange berichten. Ik had vandaag nog een groepsgesprek waarin iemand het leuk vond hetzelfde woord een paar honderd keer te typen :D Was toch wel blij dat ik die giga-berichten kon verwijderen: blijft alles tenminste makkelijk scrollbaar.
pi_121341784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef nlboy het volgende:

[..]

Ik denk dat dat het veel geld kost (dataverkeer) en daardoor zijn ze bijna genoodzaakt (om net als Viber) meer persoonlijke gegevens van je te ontvangen en verkopen (privacy). En dat wil Whatsapp niet.
Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Whatsapp is een miljoenenbedrijf. Bijv. eerder starten met geld vragen voor Whatsapp (0.80 ct per jaar). Ik verwacht ook dat er wel investeerders zijn die hierin willen investeren. Whatsapp met TEKST en BEL functie via WIFI kan over een aantal jaar door IEDEREEN in de wereld gebruikt gaan worden. Dat is groots.
Love is in the air!
pi_121341795
Maar dat is mijn algehele mening: Whatsapp moet invoeren en vernieuwen, nieuwe opties, andere mogelijkheden om bij te blijven. Anders gaan mensen overstappen.
Love is in the air!
pi_121342060
Wat ik ook mis is een functie dat je bericht 3-5 seconden later aankomt dan dat je het hebt ingevoerd. Zo kan je eventuele typfouten of berichten aan de 'verkeerde' nog herstellen.
Love is in the air!
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:01:16 #29
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_121342249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:51 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik ook mis is een functie dat je bericht 3-5 seconden later aankomt dan dat je het hebt ingevoerd. Zo kan je eventuele typfouten of berichten aan de 'verkeerde' nog herstellen.
Ja echt hè. Net als met de post, als je de brief op de bus hebt gedaan. Dat de postbode eerst bij jou komt vragen of je het zeker weet en dan als een speer naar de geadresseerde fietst.
pi_121342522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:31 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Whatsapp is een miljoenenbedrijf. Bijv. eerder starten met geld vragen voor Whatsapp (0.80 ct per jaar). Ik verwacht ook dat er wel investeerders zijn die hierin willen investeren. Whatsapp met TEKST en BEL functie via WIFI kan over een aantal jaar door IEDEREEN in de wereld gebruikt gaan worden. Dat is groots.
Facebook Messenger heeft dit over 2 maanden al....
pi_121342775
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja echt hè. Net als met de post, als je de brief op de bus hebt gedaan. Dat de postbode eerst bij jou komt vragen of je het zeker weet en dan als een speer naar de geadresseerde fietst.
Als OPTIE (aan en uitschakelen)
Whatsapp stuur je soms 10 berichten in 1 minuut. Dat doe je ook echt bij een brievenbus :')
Love is in the air!
pi_121342784
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:14 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Facebook Messenger heeft dit over 2 maanden al....
Dat verwacht ik dus ook. En dan is het Bye Bye Whatsapp, hello Facebook Messenger.
Facebook is de grootste concurrent. Zonde, Whatsapp heeft veel potentie.

Als Facebook dit voor elkaar krijgt zou dit geniaal zijn voor Facebook. Snijd het mes aan twee kanten: mensen registeren op Facebook om gebruik te maken van Messenger. Je moet vrienden hebben / zijn om met elkaar te bellen. Geniaal.
Love is in the air!
pi_121342867
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dat verwacht ik dus ook. En dan is het Bye Bye Whatsapp, hello Facebook Messenger.
Facebook is de grootste concurrent. Zonde, Whatsapp heeft veel potentie.

Als Facebook dit voor elkaar krijgt zou dit geniaal zijn voor Facebook. Snijd het mes aan twee kanten: mensen registeren op Facebook om gebruik te maken van Messenger. Je moet vrienden hebben / zijn om met elkaar te bellen. Geniaal.
Is al aan het uitrollen in canada, binnen enkele maanden in europa: http://tweakers.net/nieuw(...)nderling-bellen.html
pi_121342904
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

G-mail heeft ook zo'n functie. Kan je je mail na 3 seconden nog annuleren. Ideaal.
Love is in the air!
pi_121342941
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Is al aan het uitrollen in canada, binnen enkele maanden in europa: http://tweakers.net/nieuw(...)nderling-bellen.html
geniaal. Dan heb je met Facebook-messenger:

- bellen
- smsen
- voicemail
- 'poke' (berichten die verdwijnen)

in 1!

Alleen de privacyschending en reclame (commercie i.p.v. eenvoud) tegen ze gaan werken.
Love is in the air!
pi_121343122
whatsapp is zo ideaal omdat het werkt met telefoonnummers... facebook messenger doet dit niet.. dus ik betwijfel of die whatsapp gaat wegvagen...
pi_121343183
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef koemleit het volgende:
whatsapp is zo ideaal omdat het werkt met telefoonnummers... facebook messenger doet dit niet.. dus ik betwijfel of die whatsapp gaat wegvagen...
lees je in voordat je domme comments geeft, dat kan allang op Android bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/nieuw(...)acebook-account.html
pi_121343201
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

lees je in voordat je domme comments geeft, dat kan allang op Android bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/nieuw(...)acebook-account.html
ow sorry
maar dan nog is whatsapp te groot om "zomaar" te worden vervangen.
pi_121348228
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:46 schreef koemleit het volgende:

[..]

ow sorry
als er tientallen apps zijn die het gewoon al beter doen qua UI enz weet ik het niet. Meest voor mij in het oog springende app is Hike. Super mooie UI en super snel. En werkt ook gewoon met telefoon nummer: http://get.hike.in/
pi_121348860
Ik heb sinds een tijdje een probleem met Whatsapp op mijn iPhone.
Zoals bij veel iPhone-apps staat er naast het icoontje hoeveel berichten o.i.d. je hebt. Bij Whatsapp dus ook. Maar nou is het bij die laatste zou dat als er bv. naast het icoontje 8 staat en ik open Whatsapp dat er bv maar 5 berichten doorkomen.

Wat kan dat zijn? Meer mensen last van?
pi_121349969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:35 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

als er tientallen apps zijn die het gewoon al beter doen qua UI enz weet ik het niet. Meest voor mij in het oog springende app is Hike. Super mooie UI en super snel. En werkt ook gewoon met telefoon nummer: http://get.hike.in/
Alleen zijn er nog maar weinig mensen die het gebruiken. Bij mijn contactpersonen is er slechts 1 iemand die het gebruikt. Niet echt veel te noemen.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_121384781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:55 schreef Itisbangin het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een probleem met Whatsapp op mijn iPhone.
Zoals bij veel iPhone-apps staat er naast het icoontje hoeveel berichten o.i.d. je hebt. Bij Whatsapp dus ook. Maar nou is het bij die laatste zou dat als er bv. naast het icoontje 8 staat en ik open Whatsapp dat er bv maar 5 berichten doorkomen.

Wat kan dat zijn? Meer mensen last van?
Dat heb ik soms ook.
pi_121396282
Heb je daar een oplossing voor? Of verder ook geen idee?
pi_121399031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef Itisbangin het volgende:
Heb je daar een oplossing voor? Of verder ook geen idee?
Nee, had het vanmorgen voor het eerst, denk aan de kleine storing ofzo.
pi_121399575
200k berichten nu :')
pi_121399660
Ik heb geen CC, maar 17 Maart loopt mijn Whatsapp af. Hoe kan ik dit dan verlengen? Paypal heb ik ook niet :')

Dikke pech? of zijn er andere oplossingen?
pi_121399686
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb geen CC, maar 17 Maart loopt mijn Whatsapp af. Hoe kan ik dit dan verlengen? Paypal heb ik ook niet :')

Ff iemand zoeken met een CC...
pi_121399862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Ff iemand zoeken met een CC...
Hmf... zou het zo niet weten :D
Maar ga wel eens op zoek. Als iemand het hier voor mij wilt doen, stuur maar een DM met je gegevens, maak ik wel een vergoeding over :D
pi_121399883
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:46 schreef koemleit het volgende:

[..]

ow sorry
Dat was Hyves ook ooit :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:38:05 #50
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_121411243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:22 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Dat was Hyves ook ooit :')
In Nederland
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:45:03 #51
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_121411689
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:35 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

tja, ik ga t niet eens proberen... }:|
pi_121416755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

tja, ik ga t niet eens proberen... }:|
why not?
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:07:18 #53
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_121416844
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

why not?
Omdat toch niemand het heeft. En omdat ik geen zin heb om 2 apps die hetzelfde doen naast elkaar te gebruiken.
pi_121417762
quote:

Prepaid cc
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_121417806
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Prepaid cc
idd, alleen prepaid cc is mogelijkheid
pi_121438133
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Prepaid cc
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

idd, alleen prepaid cc is mogelijkheid
Ok, ff schuumen :)
pi_121462943
http://www.androidworld.n(...)tm_campaign=wordtwit

Hier staan tips om met Paypal te betalen.
pi_121463128
quote:

Gewoon in de supermarkt een itunes kaartje bij de kassa halen

http://www.icentre.nl/itu(...)ef4rQCFe7MtAodeHcAPw

"Geen creditcard nodig:
Met een iTunes Card heb je geen creditcard nodig om apps, muziek of audioboeken te downloaden. Je wisselt de tegoedkaart in op je Mac, PC, iPhone, iPod Touch of iPad, waarna je 15 euro te besteden hebt"
pi_121463135
Eindelijk kan je die "online" functie uit zetten. Hier heb ik op gewacht O+ , dat was alles waar ik echt een hekel aan had en waardoor ping mijn voorkeur hield. Nu ligt mijn blackberry stof te vangen en gebruik ik mijn Iphone niet meer alleen maar als muziekspeler :D
pi_121463251
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:00 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

"Geen creditcard nodig:
Met een iTunes Card heb je geen creditcard nodig om apps, muziek of audioboeken te downloaden. Je wisselt de tegoedkaart in op je Mac, PC, iPhone, iPod Touch of iPad, waarna je 15 euro te besteden hebt"
Ik gebruik een samsung note 2 zonder iOS w/
pi_121463317
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:03 schreef NotGuilty het volgende:
Eindelijk kan je die "online" functie uit zetten. Hier heb ik op gewacht O+ , dat was alles waar ik echt een hekel aan had en waardoor ping mijn voorkeur hield. Nu ligt mijn blackberry stof te vangen en gebruik ik mijn Iphone niet meer alleen maar als muziekspeler :D
Dat schijnt al tijden te kunnen.
sig verwijderd door FA
pi_121463516
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:00 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

"Geen creditcard nodig:
diegene heeft een android, want alleen bij android loopt whatsapp af. Dan kan je alleen met creditcard betalen
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:47:32 #63
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121463772
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:03 schreef NotGuilty het volgende:
Really? Wat maakt dat nou uit.
2000 light years from home
pi_121463959
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Really? Wat maakt dat nou uit.
Zeurende mensen, het werden er steeds meer. Mensen die boos worden omdat je "online" was maar niet meteen antwoord gaf. Collega's, werkgevers, medestudenten etc etc die te pas en te onpas gaan praten (op de meest idiote tijdstippen, laat in de avond of in de nacht) zodra je online bent en je er de volgende dag op aan spreken als je niet reageerde. Mensen worden steeds idioter, ik hoef niet 24/7 voor iedereen bereikbaar te zijn en ook nog eens bespied te worden of ik het "al heb gelezen en wel meteen binnen 1 seconde reageer". Ik kan zo wel even door gaan.
pi_121464134
Iemand een idee waarom ik appjes pas binnenkrijg of veels te laat of wanneer ik handmatig iedere keer naar whatsapp kijk?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:30:25 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121464265
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:05 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Zeurende mensen, het werden er steeds meer. Mensen die boos worden omdat je "online" was maar niet meteen antwoord gaf. Collega's, werkgevers, medestudenten etc etc die te pas en te onpas gaan praten (op de meest idiote tijdstippen, laat in de avond of in de nacht) zodra je online bent en je er de volgende dag op aan spreken als je niet reageerde. Mensen worden steeds idioter, ik hoef niet 24/7 voor iedereen bereikbaar te zijn en ook nog eens bespied te worden of ik het "al heb gelezen en wel meteen binnen 1 seconde reageer". Ik kan zo wel even door gaan.
Dan ga je met idioten om :P.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:33:29 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121464304
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:18 schreef outcast_within het volgende:
Iemand een idee waarom ik appjes pas binnenkrijg of veels te laat of wanneer ik handmatig iedere keer naar whatsapp kijk?
Welk OS?
pi_121464327
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 06:01 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.androidworld.n(...)tm_campaign=wordtwit

Hier staan tips om met Paypal te betalen.
nogmaals
pi_121464550
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

nogmaals
alle nieuwe versies van whatsapp kan je alleen nog met creditcard betalen. Net uitgeprobeerd bij de versie via de whatsapp site.
pi_121467387
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Welk OS?
Android. Van een samsung gio
pi_121467992
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:49 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

alle nieuwe versies van whatsapp kan je alleen nog met creditcard betalen. Net uitgeprobeerd bij de versie via de whatsapp site.
pi_121473755
Wanneer kun je met Android eens dat "last seen" weghalen???
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 12 januari 2013 @ 16:47:29 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_121474044
HHier is hij vandaag weer voor een jaar gratis verlengd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_121475349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef Ynske het volgende:
HHier is hij vandaag weer voor een jaar gratis verlengd
Hier niet.
pi_121480048
quote:
binnen de app?? welke versie van whatsapp heb je op android?
pi_121480680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

binnen de app?? welke versie van whatsapp heb je op android?
2.8.9108

Gewoon in de app op 'Online betalen' drukken.

EDIT: Oh, ik heb dus niet geüpdate.
pi_121480776
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

2.8.9108

Gewoon in de app op 'Online betalen' drukken.

EDIT: Oh, ik heb dus niet geüpdate.
ja in de nieuwe updates is dus paypal optie eruit gehaald.......dat is dus het hele probleem, je kunt alleen nog betalen met creditcard.
pi_121520971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

ja in de nieuwe updates is dus paypal optie eruit gehaald.......dat is dus het hele probleem, je kunt alleen nog betalen met creditcard.
Je kent toch wel iemand met een CC die jou ff wil helpen?
pi_121522704
In de versie van Symbian kan je nog wel met PayPal betalen.
pi_121531592
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Je kent toch wel iemand met een CC die jou ff wil helpen?
nope
pi_122057830
Whatsapp betalen? Mijne werd net gewoon automatisch verlengd met een jaar. :7
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  zaterdag 26 januari 2013 @ 01:32:22 #82
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_122058292
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Whatsapp betalen? Mijne werd net gewoon automatisch verlengd met een jaar. :7
mijne ook :D
  zaterdag 26 januari 2013 @ 02:05:05 #83
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122059035
Same here
pi_122060544
Juo, mijne ook. Betalen is toch nog niet helemaal rond blijkbaar!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_122061888
Hier ook 20-2-2014.
Mooi
pi_122061934
Het is mogelijk om je berichten te checken of versturen zonder dat men ziet dat je online bent.

Schakel wifi uit. Open whatsapp en verstuur of lees een bericht. Sluit WA. Activeer wifi en de getypte berichten worden verstuurd en ontvangen berichten komen binnen (melding is statusbalk). Zet wifi weer uit en open WA om berichten te lezen,.

WA activeert je tijdstempel op de punten dat jij WA opent met wifi aan.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:44:57 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122070383
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:05 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Je kan snachts ook gewoon je dataverkeer uitzetten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_122070618
Bij mij staat

Verloopt op
Levenslang

heb ook nog nooit betaald voor whatsapp hoor op android
pi_122070675
Met een jaar verlengd, tof *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_122070690
Ik heb geen whatsapp, ik kan het downloaden maar kost me te veel moeite. veel van mn vriendinnen hebben wel whatsapp, maar volgens mij mis ik helemaal niks ;)
pi_122071525
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef annaxxx het volgende:
Ik heb geen whatsapp, ik kan het downloaden maar kost me te veel moeite. veel van mn vriendinnen hebben wel whatsapp, maar volgens mij mis ik helemaal niks ;)
het downloaden kost je teveel moeite? maar het plaatsen van deze post niet.

oke :)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 15:15:56 #92
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_122071667
quote:
gratis berichtjes versturen, met twee klikken een foto maken en versturen, groepsgesprekken... nee, je mist niets hoor, lekker blijven sms'en.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_122073312
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef Bart het volgende:

[..]

gratis berichtjes versturen, gesproken berichtjes versturen, locaties versturen, filmpjes versturen, met twee klikken een foto maken en versturen, groepsgesprekken... nee, je mist niets hoor, lekker blijven sms'en.
pi_122075488
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het is mogelijk om je berichten te checken of versturen zonder dat men ziet dat je online bent.

Schakel wifi uit. Open whatsapp en verstuur of lees een bericht. Sluit WA. Activeer wifi en de getypte berichten worden verstuurd en ontvangen berichten komen binnen (melding is statusbalk). Zet wifi weer uit en open WA om berichten te lezen,.

WA activeert je tijdstempel op de punten dat jij WA opent met wifi aan.
Wat een moeite, en alleen maar omdat je niet wilt laten zien wanneer je t laatst online bent geweest?
pi_122075495
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef koemleit het volgende:

[..]

het downloaden kost je teveel moeite? maar het plaatsen van deze post niet.

oke :)
kost ook moeite...
pi_122075645
Doet me herinneren aan toen whatsapp net begon. Al mijn vrienden wilden maar niet geloven dat het nieuwe SMS was. Want je had toch SMS, ping, Skype, etc. Nu zit iedereen op whatsapp en is bang om binnenkort te moeten betalen :')
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_122097414
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Met de versie van de WhatsApp-website kun je geloof ik nog wel met PayPal betalen:
http://www.whatsapp.com/android/

Na betaling kun je weer de versie uit de Play Store gebruiken.
pi_122097890
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Met de versie van de WhatsApp-website kun je geloof ik nog wel met PayPal betalen:

Na betaling kun je weer de versie uit de Play Store gebruiken.
klopt!
  maandag 28 januari 2013 @ 22:51:37 #99
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_122193311
quote:
^)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 31 januari 2013 @ 09:37:07 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_122288326
Kun je eigenlijk bepaalde gesprekken/groepen een andere achtergrond geven?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 31 januari 2013 @ 09:48:30 #101
157922 fathank
pi_122288592
Gesprek openen
Menu toets indrukken
Achtergrond.
  donderdag 31 januari 2013 @ 09:50:03 #102
157922 fathank
pi_122288629
Dat werkt dus niet per gesprek apart blijlbaar :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:31:11 #103
157922 fathank
pi_122507485
En weer verlengd voor een jaar, zonder melding overigens. Nu tot 08-02-2014. En ik had em vanochtend trouwens per ongeluk geupdate, (wat ik eerst neit wilde vanwege het automatiusch downloaden van plaatjes en filmpjes enzo) maar die functie kun je gewoon weer uitzetten. Versie 2.9.1547
pi_122855092
Whatsapp voor Android heeft eindelijk een nieuwe User Interface. Super!!

Hier is de nieuwe versie te downloaden:

pi_122856510
Oeh! Ziet er netjes uit, stuk rustiger.

Wel jammer dat ze nog steeds niet dezelfde contactpersoon in verschillende gesprekken dezelfde kleur hebben gegeven (persoon A in groepsgesprek 1 en 2 dezelfde kleur), daar zit ik stiekem al een tijdje op te wachten :D
pi_122856915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:02 schreef MWP het volgende:
Oeh! Ziet er netjes uit, stuk rustiger.

Wel jammer dat ze nog steeds niet dezelfde contactpersoon in verschillende gesprekken dezelfde kleur hebben gegeven (persoon A in groepsgesprek 1 en 2 dezelfde kleur), daar zit ik stiekem al een tijdje op te wachten :D
super mooi ja, en de app lijkt wat sneller tijdens scrollen gesprekken :)
pi_122878533
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:13 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

super mooi ja, en de app lijkt wat sneller tijdens scrollen gesprekken :)
Screenshot?
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:00:28 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122879475
Screenshot van de nieuwe versie? Ik heb geen Android-apparaat.
pi_122887228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:00 schreef Merkie het volgende:
Screenshot van de nieuwe versie? Ik heb geen Android-apparaat.
http://www.androidworld.n(...)ieuwd-in-betaversie/
pi_122888253
quote:
quote:
De versie die op de website van de messengerapp staat, wordt vaker geüpdatet dan de Play Store-versie.
Hoe wordt deze versie dan geüpdate? Of moet je die handmatig weer downloaden van de website dan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2013 @ 20:55:04 #111
163650 Greys
pi_122888575
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

[..]

Hoe wordt deze versie dan geüpdate? Of moet je die handmatig weer downloaden van de website dan?
Ja dat staat ook in dat linkje :)
Dan moet je via de browser van je foon naar die site gaan, dan kan je hem downloaden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_122888844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat staat ook in dat linkje :)
Dan moet je via de browser van je foon naar die site gaan, dan kan je hem downloaden.
Elke keer als er een update is?
pi_122888857
Het is dan ook een bèta, ik wacht wel gewoon op de echte update.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_122889032
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef delano.888 het volgende:
Het is dan ook een bèta, ik wacht wel gewoon op de echte update.
Naar wat ik voorlopig merk is 'ie heel stabiel hoor ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 februari 2013 @ 21:03:42 #115
163650 Greys
pi_122889140
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Oh sorry, geen idee :@ Ik las je vraag verkeerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_122891795
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, dit is een bèta. Diezelfde update word uiteindelijk gewoon via de play store gegeven, maar pas als hij 100% stabiel is.

Vandaar dat ik gewoon geduld heb :P
pi_122895699
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, dit is een bèta. Diezelfde update word uiteindelijk gewoon via de play store gegeven, maar pas als hij 100% stabiel is.

Vandaar dat ik gewoon geduld heb :P
Dat snap ik, maar ik vroeg me af of ik elke keer als er een update is (en ik die dus eerder wil hebben) dat via de website moet doen of dat er ook een soort in-app update systeem is dan (buiten de Play Store om in dit geval).
pi_122895731
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik vroeg me af of ik elke keer als er een update is (en ik die dus eerder wil hebben) dat via de website moet doen of dat er ook een soort in-app update systeem is dan (buiten de Play Store om in dit geval).
:Y Heb ook de beta ,draait prima tot nu toe :)
  donderdag 14 februari 2013 @ 23:49:07 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122898485
Het is helemaal geen beta. Ze zetten nieuwe versies op hun site en die worden gesubmit bij google. het duurt gewoon even voor dat in de store staat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122906952
Duidelijk Catch :) ben er wel tevreden mee! loopt lekker en zelfs iets sneller.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_122907128
Komt er ook nog een vernieuwende update voor iOs?
pi_122910646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Droathoah het volgende:
Komt er ook nog een vernieuwende update voor iOs?
Wat moet er vernieuwd worden dan? WhatsApp is nu aangepast naar 'Holo' stijl (Android 4+) maar iOS is nog steeds hetzelfde als voorheen :)
pi_122958695
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Wat moet er vernieuwd worden dan? WhatsApp is nu aangepast naar 'Holo' stijl (Android 4+) maar iOS is nog steeds hetzelfde als voorheen :)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na iedere update geen verschil zie :p
pi_122964926
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef DynastyL het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na iedere update geen verschil zie :p
Dat komt door de reden die ik hierboven heb vermeld; de Android UI is veranderd door de jaren heen maar de iOS UI niet. Daarom hoeft WhatsApp ook niet veranderd te worden.

Change for the sake of change zal bij veel mensen niet goed gaan vallen en daarom zullen ze liever op safe spelen.
pi_122965153
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat komt door de reden die ik hierboven heb vermeld; de Android UI is veranderd door de jaren heen maar de iOS UI niet. Daarom hoeft WhatsApp ook niet veranderd te worden.

Change for the sake of change zal bij veel mensen niet goed gaan vallen en daarom zullen ze liever op safe spelen.
Okee, vandaar maar updaten dan of laten
pi_122965292
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef DynastyL het volgende:

[..]

Okee, vandaar maar updaten dan of laten
Sorry, dat snap ik niet? :P
pi_122965402
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Sorry, dat snap ik niet? :P
Ik ook niet als ik mezelf zo terug lees Haha
Ik bedoelde heeft het dan wel nut op je whatsapp te updaten via android
pi_122965505
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef DynastyL het volgende:

[..]

Ik ook niet als ik mezelf zo terug lees Haha
Ik bedoelde heeft het dan wel nut op je whatsapp te updaten via android
Ja, WhatsApp zag er voorheen hopeloos verouderd uit. De update brengt bovendien ook pop-ups, voor het geval de anderen het nog niet gemerkt hadden, dus wat betreft functionaliteit heeft updaten ook zin.

EDIT
Nope, pop-ups zaten er blijkbaar al eerder in. Verrassend dat ik dat niet eerder heb opgemerkt.
pi_122967997
Bedoel je die popups die op het lockscherm e.d. weergegeven kunnen worden met pijltjes om tussen de nieuwe berichtjes te wisselen?

Hebben ze daar ook nog aangesleuteld, want in de vorige versies vond ik het erg onhandig werken als er veel berichten tegelijk binnenkwamen: traag en hangen.
pi_122970343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef MWP het volgende:
Bedoel je die popups die op het lockscherm e.d. weergegeven kunnen worden met pijltjes om tussen de nieuwe berichtjes te wisselen?

Hebben ze daar ook nog aangesleuteld, want in de vorige versies vond ik het erg onhandig werken als er veel berichten tegelijk binnenkwamen: traag en hangen.
Bij mij werkt het gewoon snel... vond er helemaal niets raars aan i.i.g.
pi_122978681
Wat moet je met dat APK bestand doen als je hem hebt gedownload? De nieuwste versie in de playstore is 2.9.1547 en die heb ik nu.
  zondag 17 februari 2013 @ 10:55:07 #132
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_122979529
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat moet je met dat APK bestand doen als je hem hebt gedownload? De nieuwste versie in de playstore is 2.9.1547 en die heb ik nu.
Installeren. Met je filemanager het bestand opzoeken, aanklikken en dan wordt hij geïnstalleerd.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_122980172
Je moet het dus op je foon zetten. In welke map?
  zondag 17 februari 2013 @ 11:43:47 #134
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_122980367
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maakt niks uit.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_122985759
Downloaden vanaf je phone is overigens een stuk makkelijker, kan je 'm direct openenen vanuit het notificatiecentrum. :)
pi_122986041
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gewoon op je mobiel naar de site gaan en links volgen, het is mij zelfs gelukt :D

Even wennen, maar het ziet er mooi uit ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_122986148
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

En het werd tijd dat Whatsapp de Holo UI kreeg!
pi_122986184
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Gewoon op je mobiel naar de site gaan en links volgen, het is mij zelfs gelukt :D

Even wennen, maar het ziet er mooi uit ^O^
Mij stuurde die via mobiel steeds naar de Play Store :')

Heb 'm daarom gewoon via de computer gedownload, op Dropbox gezet en zo gedownload op mijn telefoon. Zo kon ik 'm ook meteen op de telefoon van m'n moeder zetten ^O^

Iemand een idee of de HOLO-stijl ook op Gingerbread gaat? Anders moet ik mijn vader ook maar updaten naar ICS.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En het werd tijd dat Whatsapp de Holo UI kreeg!
Dat ben ik 100% met je eens!

Enige bug die ik tot nu toe ben tegengekomen is dat 'ie niet de notificatietoon gebruikt maar de standaard beltoon :? Die heb ik op zowel mijn Note als moeders Desire S handmatig moeten instellen. Heel vreemd.
  zondag 17 februari 2013 @ 20:05:14 #139
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_123002763
Zit er goed uit ja :Y
pi_123020746
Nou hij werkt! Alleen jammer dat er nog steeds niet de mogelijkheid is om die tijdstempel uit te zetten. Op iPhone kan dat wel zag ik bij iemand.
  maandag 18 februari 2013 @ 14:02:50 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_123029493
Aantal keer een leentoestel gehad, waar mijn sim en mijn geheugenkaartje inzaten, maar elke keer terug bij mijn eigen toestel, ondanks backuppen, alle gesprekken weg. Dat zouden ze nog een keer aan moeten passen :(

Edit: en waarom zou je die timestamp uit willen zetten? Mensen die dat niet moeten zien blokkeer ik gewoon :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 februari 2013 @ 14:07:48 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_123029678
k heb nu die nieuwe versie, vind ik wel een fijne in gebruik
alleen even wennen met de plaats van de smilies

quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Troel het volgende:
Aantal keer een leentoestel gehad, waar mijn sim en mijn geheugenkaartje inzaten, maar elke keer terug bij mijn eigen toestel, ondanks backuppen, alle gesprekken weg. Dat zouden ze nog een keer aan moeten passen :(
wat stom!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_123030041
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Troel het volgende:

Edit: en waarom zou je die timestamp uit willen zetten? Mensen die dat niet moeten zien blokkeer ik gewoon :P
Omdat ik dat wil.
pi_123037815
Android moet nu toch gaan betalen per 1 maart lijkt het. $1,- per jaar.
  maandag 18 februari 2013 @ 18:09:02 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_123038564
Ik heb onlangs maar liefs 87 cent betaald.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 februari 2013 @ 19:15:37 #146
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_123041113
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Mathijz het volgende:
Android moet nu toch gaan betalen per 1 maart lijkt het. $1,- per jaar.
Ik heb verlenging tot 2014. B-)
pi_123107556
Ik heb net Whatsapp gekocht via WA zelf en betaald met Paypall. Krijg ik vanzelf de betaalde versie toegestuurd? Of is ie meteen up to date?
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:22:38 #148
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_123107683
Je hebt je telefoonnr ingevoerd neem ik aan? Dan kan je hem gewoon uit de store of van de site downloaden (dat laatste op android)

Betaling is volgens mij aan je nummer gekoppelt
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_123107718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt je telefoonnr ingevoerd neem ik aan? Dan kan je hem gewoon uit de store of van de site downloaden (dat laatste op android)

Betaling is volgens mij aan je nummer gekoppelt
Ik heb in het menu op online kopen drukt...paypal gekozen..paypall ingelogd en betaald. ben nu terug in WA maar alles i shet zelfde
pi_123107791
Je kan in de betaalde versie toch de tijdstempel uitzetten?
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:29:11 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_123107907
Volgens mij is de betaalde versie hetzelfde als de gratis versie
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_123108098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik heb in het menu op online kopen drukt...paypal gekozen..paypall ingelogd en betaald. ben nu terug in WA maar alles i shet zelfde
je kunt bij je accountinformatie zien hoe lang je licentie geldig is na betaling,
dit zal 1 jaar zijn.
Als je niet betaald had was dit ook ongeveer 1 jaar geweest.

verder is er niets veranderd

doei 89 cent
pi_123108335
Nou lekker dan. Bij Iphone kan dat wel
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:19:25 #154
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_123140039
Op mijn telefoon (S2) is het whatsapp icoon bij contacten veranderd door een tractor :') Sinds die nieuwe whatsapp, haha. En zo mooi vind ik hem niet.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_123140275
Die van mij is ook weer verlengd tot 31-5-2013. Ben benieuwd wanneer de eersten mogen betalen.
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:13:41 #156
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_123141891
Mijne tot 22-02-2014 :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:17:24 #157
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_123142047
11 april 2013 hier. Zal wel verlengd worden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:16:59 #158
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_123193834
Zojuist verlengt tot maart 2014 :7
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:21:34 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_123193880
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef koemleit het volgende:

[..]

je kunt bij je accountinformatie zien hoe lang je licentie geldig is na betaling,
dit zal 1 jaar zijn.
Als je niet betaald had was dit ook ongeveer 1 jaar geweest.

verder is er niets veranderd

doei 89 cent
En wow, het is wel 89 cent. 89 Cent voor een app die ik veelvuldig gebruik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123193946
Weet iemand ook als je een gesprek terug bekijkt waarom hij dan bovenaan staat ipv direct naar de laatste zin scrolt? zo ontiegelijk vervelend...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_123194049
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:28 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand ook als je een gesprek terug bekijkt waarom hij dan bovenaan staat ipv direct naar de laatste zin scrolt? zo ontiegelijk vervelend...
Ik zie gewoon het laatste bericht.
pi_123194052
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Op mijn telefoon (S2) is het whatsapp icoon bij contacten veranderd door een tractor :') Sinds die nieuwe whatsapp, haha. En zo mooi vind ik hem niet.
screenshot?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_123194063
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik zie gewoon het laatste bericht.
Ik niet dus, open ik een gesprek dan scrollt hij niet naar beneden, dat moet ik zelf doen... tenzij er een bericht bij komt natuurlijk *)
Like trump...
pi_123194351
Hier ook ineens verlengt tot 17/03/2014 :D
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:11:36 #165
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_123194686
Verloopdatum account:
3-11-2110 :D

w/
pi_123321260
Voor wat het waard is:

Heb besloten Whatsapp van mijn mobiel te gooien want niet alleen gebruik ik het weinig, ook het feit dat het toestemming overal voor wil hebben op mijn mobiel (adressenbestand e.d.) blijft een doorn in mijn oog.

Ouderwets SMS dan maar. Meer mensen die over zijn gestapt?
pi_123321896
Is toch logisch dat het programma het adressen bestand nodig heeft?
pi_123322523
quote:
6s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is:

Heb besloten Whatsapp van mijn mobiel te gooien want niet alleen gebruik ik het weinig, ook het feit dat het toestemming overal voor wil hebben op mijn mobiel (adressenbestand e.d.) blijft een doorn in mijn oog.

Ja ik ben ook overgestapt van SMS naar gratis via whatsapp. Ideaal.
pi_123334546
quote:
6s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is:

Als ik een sms krijg dan what's app ik zelfs vaak terug.
Veel plezier in 2003 :P
pi_123334729
Sms :')

Zo'n 25.000 whatsapp berichten verstuurd in zo'n 9 maanden... Dat is 25 maanden aan sms-tegoed :')
pi_123336447
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef wc-eend het volgende:
Sms :')

Zo'n 25.000 whatsapp berichten verstuurd in zo'n 9 maanden... Dat is 25 maanden aan sms-tegoed :')
Echt he _O_
+- 32000 in dik 2 maanden. Normaal max. 300 smsjes per maand. :')_!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 februari 2013 @ 19:33:19 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_123337189
ja maar nu doe je minder tekst in 1 regel, ik merk dat ik me nu af en toe suf enter in whatsapp wat ik in sms nooit zou doen.

SMS, hoi lieverd ik ben over een uur bij je, reis gaat goed. tot straks. hvj dikke kus

whatsapp:

he schat
(wacht op antw)
ja de reis gaat prima
(antw)
Ben er over een uurtje ongeveer
(antw)
oke tot straks
doeg
kus
hvj
en meer van die blabla...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:18:59 #173
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_123407148
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef automatic_ het volgende:
door een tractor? lijkt me sterk :o
pi_123407356
Die recensies in google play _O-

Mensen die zeuren dat ze moeten gaan betalen..
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:56:10 #175
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_123408435
quote:
6s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:33 schreef Nizno het volgende:
hvj
:')
pi_123412019
Ik heb dus een probleem. Ik heb een nieuwe zakelijke telefoon waar ik geen Whatsapp op gebruik / kan gebruiken (telefoon zonder internet). Kennelijk is dit nr. eerst van iemand anders geweest, want ik wordt nog steeds gebeld/sms voor deze persoon. Maar ook haar Whatsapp is nog aan mijn nummer gekoppeld, waardoor mensen in mijn omgeving die wel Whatsapp gebruiken haar foto zien staan bij mijn nummer.

Vraag: hoe kom ik hier van af?
pi_123412275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:
Die recensies in google play _O-

Mensen die zeuren dat ze moeten gaan betalen..
Inderdaad. Vanzelfsprekend vinden dat alles gratis moet zijn :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_123412474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef oltskool het volgende:
Ik heb dus een probleem. Ik heb een nieuwe zakelijke telefoon waar ik geen Whatsapp op gebruik / kan gebruiken (telefoon zonder internet). Kennelijk is dit nr. eerst van iemand anders geweest, want ik wordt nog steeds gebeld/sms voor deze persoon. Maar ook haar Whatsapp is nog aan mijn nummer gekoppeld, waardoor mensen in mijn omgeving die wel Whatsapp gebruiken haar foto zien staan bij mijn nummer.

Geen smartphone? Anders kan je het via WiFi doen.

Andere mogelijkheid is om whatsapp op een andere telefoon met je zakelijke nummer te activeren, en dan de foto te veranderen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 27 februari 2013 @ 15:50:22 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_123412663
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef oltskool het volgende:

http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/21119703 verwijderen van account
Today is life -

Dale Carnegie
pi_123412669
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Inderdaad. Vanzelfsprekend vinden dat alles gratis moet zijn :')
Yup, terwijl ze blij mogen zijn dat ze het een hele periode gratis hebben mogen gebruiken.
Die ene euro per jaar is het dubbel en dwars waard.
pi_123413058
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef roos85 het volgende:

[..]

Yup, terwijl ze blij mogen zijn dat ze het een hele periode gratis hebben mogen gebruiken.
Die ene euro per jaar is het dubbel en dwars waard.
Euro per jaar? Ik heb hem vorig jaar op de iPhone gekocht voor ¤0,79 omdat het toen een reserve toestel was... en nu is mijn status op Android dat ik levenslang gratis kan appen :P
pi_123413202
quote:
2s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Euro per jaar? Ik heb hem vorig jaar op de iPhone gekocht voor ¤0,79 omdat het toen een reserve toestel was... en nu is mijn status op Android dat ik levenslang gratis kan appen :P
Ik dacht dat het een euro per jaar was, maar dat zou ik iig zo betalen.. oh dat heb je goed voor elkaar :)
pi_123413292
Ik kreeg net een bericht dat mijn license renewed is en geldig tot 2014. Zou normaal vanaf afgelopen maandag oid moeten betalen.

Of ik heb wel betaald, omdat de playstore mijn cc details heeft. Straks even op de afschrijving kijken.
pi_123416845
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kreeg net een bericht dat mijn license renewed is en geldig tot 2014. Zou normaal vanaf afgelopen maandag oid moeten betalen.

Of ik heb wel betaald, omdat de playstore mijn cc details heeft. Straks even op de afschrijving kijken.
Vermoedelijk niet, ik heb dat ook gehad... Volgens mij doen ze dat nog steeds zolang er geen betaalde versie is.
pi_123443530
Ik zou vanaf morgen ook moeten betalen. Pakte laatst m'n cc, kreeg ik ineens een berichtje dat het 3 maanden uitgestelt is :').
pi_123444855
Weer een jaar gratis is het devies, hebben geen geld nodig blijkbaar die onwikkelaars :P
pi_123446969
quote:
2s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Geen smartphone? Anders kan je het via WiFi doen.

Andere mogelijkheid is om whatsapp op een andere telefoon met je zakelijke nummer te activeren, en dan de foto te veranderen.
Dank voor je reactie. Is geen smartphone idd. En heb geen andere telefoon. Mag ik zeggen dat ik Whatsapp een pauperapp vind, dat ze dit zo bagger geregeld hebben?
pi_123447034
quote:
Waar moet ik Whatsapp installeren als ik geen smartphone heb?
Tx. voor de link; ik heb ze maar een mail gestuurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door oltskool op 28-02-2013 10:53:33 ]
pi_123457202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef oltskool het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Is geen smartphone idd. En heb geen andere telefoon. Mag ik zeggen dat ik Whatsapp een pauperapp vind, dat ze dit zo bagger geregeld hebben?
Waarom is het een pauperapp, zij kunnen nou eenmaal niet ruiken dat het nr nu van iemand anders is :D Je hebt er toch ook geen last van aangezien je zelf geen wa hebt ?
pi_123460663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Waarom is het een pauperapp, zij kunnen nou eenmaal niet ruiken dat het nr nu van iemand anders is :D Je hebt er toch ook geen last van aangezien je zelf geen wa hebt ?
Als andere mensen mijn nr zoeken in Whatsapp (of hoe dat ook werkt) zien ze een foto van de vrouw die voor mij kennelijk dit nr had. Ik heb nu al een paar mensen gehad die mij vroegen wat dat nou weer voor vaags is. Men denkt dat ik op Whatsapp zit en die foto (een soort Barbie) wordt aan mij gelinkt.

Het achterlijke van Whatsapp is dat ze je id koppelen aan je telnr, wat dus geen unieke identifier is.

Anyway: probleem is nog steeds niet opgelost.
pi_123461572
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Weer een jaar gratis is het devies, hebben geen geld nodig blijkbaar die onwikkelaars :P
jawel, maar ze moeten het gewoon populair weten te houden.
pi_123461924
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef oltskool het volgende:

[..]

Als andere mensen mijn nr zoeken in Whatsapp (of hoe dat ook werkt) zien ze een foto van de vrouw die voor mij kennelijk dit nr had. Ik heb nu al een paar mensen gehad die mij vroegen wat dat nou weer voor vaags is. Men denkt dat ik op Whatsapp zit en die foto (een soort Barbie) wordt aan mij gelinkt.

Het achterlijke van Whatsapp is dat ze je id koppelen aan je telnr, wat dus geen unieke identifier is.

Anyway: probleem is nog steeds niet opgelost.
Je kent niemand met een smartphone?
pi_123512115
hey allen,

sinds een maand geleden of meer heb ik last van vermoedelijk een bug (?) Last seen wordt namelijk niet weergeven bij één persoon (iphone gebruiker) en ook telkens krijg ik maar een vinkje te zien ipv twee. Ik ben sowieso niet geblokkeerd en blijkbaar hebben anderen dit probleem met die persoon ook. In groepschat worden de berichten door diegene wel zichtbaar voor mij maar als we elkaar willen whappen lukt dit niet :O Heb mobielupdate en whatsappupdate gedaan maar nog geen resultaat. Iemand ook problemen mee gehad?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 maart 2013 @ 20:08:13 #194
163650 Greys
pi_123513039
Dan heb jij geen last van een bugje dus... als anderen het ook met diegene hebben en je hebt het maar met 1 persoon. Iphone users kunnen de last seen volgens mij uitzetten, dacht ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_123513634
nee hoor, want ik heb het nummer toegevoegd op een ander mobiel en daar kon je wel zien wanneer die persoon voor het laatst gezien is :) ook bij vrienden heb ik nagevraagd wanneer diegene voor het laatst online was en daar konden ze me wel vertellen wanneer :)
pi_123528299
En je weet zeker dat je niet geblocked bent?
pi_123533111
een 2weken en een 5dagen melding gehad dat ik moet updaten.

Hoop dat ik bij de verplichte upgrade niet hoef te betalen.
pi_123534187
Wanneer kunnen we nou bellen met Whatsapp. Die techniek schiet niet echt op
Love is in the air!
pi_123534268
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:47 schreef Landgeld het volgende:
Wanneer kunnen we nou bellen met Whatsapp. Die techniek schiet niet echt op
Zijn al drie miljoen andere apps voor.. Whats App moet blijven doen wat ze nu doen en de kleine features verbeteren, dat maakt de app krachtig.
pi_123536983
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Zijn al drie miljoen andere apps voor.. Whats App moet blijven doen wat ze nu doen en de kleine features verbeteren, dat maakt de app krachtig.
Waarom is er nog geen universele app om goed te bellen :) ? Bijna niemand gebruikt iets als Viber o.i,d. Als Whatsapp dit gaat combineren kunnen ze grootst worden. Iedereen gebruikt het al namelijk.
Love is in the air!
pi_123537010
Skype?
pi_123559265
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 08:14 schreef wc-eend het volgende:
En je weet zeker dat je niet geblocked bent?
nee althans niet, tenzij diegene mij telkens van te voren unblocked om het te bewijzen :P ook staat er bij diegene ''ERROR. Status unavailable'' k dacht dat die probleem allang verholpen was met de nieuwe update destijds
pi_123559462
Appart... Gebruikt diegene niet gewoon een te oude versie van het programma?
pi_123564082
Nope had het toen gevraagd en die zei dat het wss aan mijn telefoon lag lol XD maar als je geblockt bent dan zou je diegene toch ook niet in groepschat zien? We zitten samen in 3 groepschat :o
pi_123564112
Hoe stel je in dat andere mensen niet kunnen zien of je online bent? Ik heb iemand in mijn leest waarvan je NOOIT kan zien wanneer hij voor het laatst online was. Ik kan dat nergens vinden in de instellingen?
pi_123566102
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:25 schreef delano.888 het volgende:
Hoe stel je in dat andere mensen niet kunnen zien of je online bent? Ik heb iemand in mijn leest waarvan je NOOIT kan zien wanneer hij voor het laatst online was. Ik kan dat nergens vinden in de instellingen?
Lukt alleen als je een iPhone hebt
  zondag 3 maart 2013 @ 11:49:12 #207
375166 wihehin
V70 & C63
pi_123566125
quote:
misschien heeft hij je geblokkeerd? :')
pi_123566268
quote:
Alleen bij iOS versie ( :') ) maar goed als je dat doet kun je zelf ook bij niemand meer zien of/wanneer ze online zijn (geweest).
pi_123571512
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Alleen bij iOS versie ( :') ) maar goed als je dat doet kun je zelf ook bij niemand meer zien of/wanneer ze online zijn (geweest).
T gaat om mijn baas, en hij heeft idd een iphone.
Top. Kan hij ook niet zien wanneer ik online ben dus? Ideaal :P
  zondag 3 maart 2013 @ 14:41:16 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123572780
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Jij moet een iPhone hebben he :').
pi_123572861
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, want als zijn baas heeft ingesteld dat niemand ziet wanneer 'ie online is kan hij ook niet zien wanneer anderen (waaronder dus delano.888) online zijn.

Alsjeblaft, een :') terug.
pi_123572921
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal :')
  zondag 3 maart 2013 @ 20:21:07 #213
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123587623
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal :')
Ik begreep het idd niet goed. Ik dacht dat je iemand in je lijst had die zijn "laatst gezien"-status verborgen had, en dat jij wilde weten hoe dat moet omdat je niet wilt dat jouw baas kon zien wanneer je voor het laatst online was.
pi_123587873
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als het goed is niet, maar heb al een paar maanden geen eifoon meer.
pi_123588526
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik begreep het idd niet goed. Ik dacht dat je iemand in je lijst had die zijn "laatst gezien"-status verborgen had, en dat jij wilde weten hoe dat moet omdat je niet wilt dat jouw baas kon zien wanneer je voor het laatst online was.
Dat zou ook top zijn, maar kan dus blijkbaar niet op android. Maar omdat mijn baas dat verbergt op zijn iphone, is al 90% van het probleem opgelost :P
  zondag 3 maart 2013 @ 21:39:56 #216
242666 BeamofLight
pi_123592688
Hoe kun je bij de updateversie een usericon in het groot zien?
pi_123592920
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe kun je bij de updateversie een usericon in het groot zien?
Klik op de naam boven het gesprek (dus niet op de foto) en klik daarna op de foto.
pi_123603208
als je geblokkeerd bent door iemand dan is het toch ook niet mogelijk om diegene zijn berichten te lezen in groepschat?
pi_123688960
Zeg, 'k kreeg een berichtje dat m'n versie over 1 dag verloopt maar dacht 'm al eerder te laten bijwerken maar nu lees ik bij die reacties in de play store alleen maar negatieve reacties (vanwege betaling en alleen creditcard), echter is ie een maand geleden oid verlengd naar 18-2-2014.. blijft dit zo of is die update toch eentje waar je vanaf dan moet dokken?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2013 00:35:43 ]
pi_123691369
Nee je betaalstatus blijft hetzelfde... Of iedergeval bij mij wel...

Gewoon updaten en als je 80 cent moet betalen... Gewoon doen...
pi_123691729
De nieuwe versie is gewoon tof trouwens.

En die gierigheid voor 80 cent, je maakt er zoveel gebruik van..
pi_123692002
Welke nieuwe versie?
pi_123692087
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:08 schreef wc-eend het volgende:
Welke nieuwe versie?
pi_123692137
Oh.. die zal wel van de week op de Playstore verschijnen...
pi_123692247
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:23 schreef wc-eend het volgende:
Oh.. die zal wel van de week op de Playstore verschijnen...
De vorige update van 3 weken terug staat nog niet eens in de playstore....
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:22:54 #226
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_123797817
Kan iemand mij vertellen waarom whatsapp op m'n iPhone geen smileys heeft? Of doe ik iets verkeerd
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:33:52 #227
242666 BeamofLight
pi_123798171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef FRDeventer het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom whatsapp op m'n iPhone geen smileys heeft? Of doe ik iets verkeerd
Nee das iPhone. Met inferieure toestellen heb je dat he.
pi_123798560
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 07:40 schreef De_Guidance het volgende:
De nieuwe versie is gewoon tof trouwens.

En die gierigheid voor 80 cent, je maakt er zoveel gebruik van..
Het is niet het geld, het is het gedoe om die 80 cent bij hun te krijgen. De Playstore heeft nog steeds geen goede betaalmethode zoals (alvast excuses dat ik het zeg) Apple store met hun automatische afschrijving van een bankrekening of tegoedkaarten. Wat dat betreft faalt de Playstore gewoon keihard en dit had allang opgelost kunnen zijn maar het zal wel weer 5 jaar duren voor ze het licht zien...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:33:01 #229
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123802244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Je moet die smilies apart aanzetten op de iPhone (zit in iOS, niet in Whatsapp). Dat inferieure toestel is trouwens wel het toestel waar de smilies überhaupt vandaan komen :').
pi_123802340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het is niet het geld, het is het gedoe om die 80 cent bij hun te krijgen. De Playstore heeft nog steeds geen goede betaalmethode zoals (alvast excuses dat ik het zeg) Apple store met hun automatische afschrijving van een bankrekening of tegoedkaarten. Wat dat betreft faalt de Playstore gewoon keihard en dit had allang opgelost kunnen zijn maar het zal wel weer 5 jaar duren voor ze het licht zien...
Daar heb je wel gelijk in.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:58:21 #231
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_123812485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Met behulp van een andere iPhone gebruiker zeer snel voor elkaar gekregen ;) Appje gedownload en klaar!
pi_123820416
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef FRDeventer het volgende:

[..]

Met behulp van een andere iPhone gebruiker zeer snel voor elkaar gekregen ;) Appje gedownload en klaar!
Is helemaal geen app voor nodig. Je moet gewoon Emoji activeren bij je toetsenbordinstellingen.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:00:02 #233
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_123825777
Ik moest emoji downloaden die stond niet op m'n iPhone
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:10:34 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123826063
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:00 schreef FRDeventer het volgende:
Ik moest emoji downloaden die stond niet op m'n iPhone
Dat hoeft al 2 jaar niet meer hoor.
pi_123855313
Ik heb WhatsApp bijgewerkt naar versie 2.9.2871 (Android), maar nu worden afbeeldingen en foto's automatisch al gedownload. Is er een manier om dit uit te schakelen? De oude versie had daar volgens mij een optie voor, maar kan die nu niet meer vinden.
pi_123855889
Ook lekker, ga ik van Android naar iOs kan ik ineens betalen terwijl ik hetzelfde nummer heb.
Maarja, ik gun ze die paar centen wel :P
pi_123954929
Ik wil een reservekopie maken van mijn gespreksgeschiedenis en via deze link zou ik dat moeten doen. Echter zie ik helemaal geen optie 'reservekopie van gesprekken' oid. Ik heb versie 2.9.2871. Iemand een ander idee?
I reject reality and substitute my own
pi_123955229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:14 schreef CindieY het volgende:
Ik wil een reservekopie maken van mijn gespreksgeschiedenis en via deze link zou ik dat moeten doen. Echter zie ik helemaal geen optie 'reservekopie van gesprekken' oid. Ik heb versie 2.9.2871. Iemand een ander idee?
Settings > Chat settings > Backup conversations. Ik heb dezelfde versie als jij, en die optie is er gewoon.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 maart 2013 @ 14:13:50 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_123957269
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 06:46 schreef fotostarter het volgende:
Ook lekker, ga ik van Android naar iOs kan ik ineens betalen terwijl ik hetzelfde nummer heb.
iOs is sowieso betalen.
eenmalig.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:53:19 #240
157922 fathank
pi_123969839
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 06:46 schreef fotostarter het volgende:
79 cent voor je (waarschijnlijk) meest gebruikte app. Woeptiefuckingdoe zul jij ff failliet gaan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:21:45 #241
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_123971156
Verlengd met een jaar hier *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_123971332
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef fathank het volgende:

[..]

79 cent voor je (waarschijnlijk) meest gebruikte app. Woeptiefuckingdoe zul jij ff failliet gaan.
Jij kan echt niet lezen hè, schele bezem.
Ik zeg nergens dat ik het erg vind. En het was 0,89ct.
pi_124039822
Weet iemand hoe ik een geheel gesprek over kan zetten op mijn laptop en ook op een manier dat ik het eventueel zou kunnen printen?
pi_124039959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:37 schreef barocci het volgende:
Weet iemand hoe ik een geheel gesprek over kan zetten op mijn laptop en ook op een manier dat ik het eventueel zou kunnen printen?
Je kunt een gesprek naar jezelf emailen, daarna kun je er mee doen wat je wil
٩๏̯͡๏)۶
pi_124040997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je kunt een gesprek naar jezelf emailen, daarna kun je er mee doen wat je wil
Oke bedankt, net gedaan :)
pi_124047711
quote:
Whatsapp komt met nieuwe betaalvormen

Whatsapp introduceert nieuwe abonnementsvormen waarbij gebruikers in één keer voor drie of vijf jaar kunnen afrekenen. Nu is de dienst in principe slechts één jaar gratis en kan daarna weer met één jaar verlengd worden.

Er heerst overigens nog veel onduidelijkheid rondom het betalen voor Whatsapp. Een deel van de gebruikers heeft een levenslang gratis abonnement en bij anderen wordt het abonnement automatisch kosteloos verlengd.
Bij andere gebruikers is het echter zo dat ze na een jaar 89 cent moeten betalen voor het abonnement verlengd wordt.

Abonnementen
CEO en medeoprichter Brian Acton laat aan Whatsappen.nl weten dat er nieuwe abonnementsvormen komen. Zo kunnen gebruikers in de toekomst voor 2,40 euro een abonnement van drie jaar afsluiten, dat is 10 procent goedkoper dan drie keer een los jaar afrekenen.
Ook kan in één keer voor vijf jaar betaald worden. Het bedrag ligt dan op 3,34 euro en dat betekent 25 procent korting.

Android
Het aanbod zou gaan gelden voor gebruikers van Android, Blackberry, Windows Phone en Nokia. Bij de iPhone worden de abonnementsvormen vooralsnog niet geïntroduceerd. De iPhone is overigens het enige platform waar de app zelf al 89 cent kost en daarna kosteloos te gebruiken is.
In november werd door een medewerker van Whatsapp al aangekondigd dat er betaald zou moeten gaan worden voor het gebruik van de instant messagingdienst.
Acton stelt dat de nieuwe abonnementen bij de eerstvolgende update van Whatsapp voor Android worden doorgevoerd. Betalingen kunnen worden gedaan via Google Wallet en Paypal.
pi_124047775
Ik kreeg net een melding dat ik WA moest updaten...en idd er zijn betaalmogelijkheden bijgekomen.
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:21:28 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_124054875
Vanavond in Nieuwsuur:

Whatsapp weet alles van je
Veel apps halen grote hoeveelheden persoonlijke informatie van je telefoon. De Europese toezichthouders formuleren daarom nieuwe privacy-eisen voor apps.

http://nieuwsuur.nl/onder(...)et-alles-van-je.html
pi_124055427
Ben benieuwd wat ze te melden hebben. Zal wel weer gaan over dat whatsapp in je adresboek kijkt en je berichten langs hen komen. :')
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:14:42 #250
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124081455
Mijne verloopt op 16-6-2013 :{ Maar even gaan uitvogelen welke payment ik ga gebruiken. Broertje had als het goed is nog een paypal account! :')

En die nieuwe update, wel wennen zeg. Alles is vierkant!
pi_124081698
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijne verloopt op 16-6-2013 :{ Maar even gaan uitvogelen welke payment ik ga gebruiken. Broertje had als het goed is nog een paypal account! :')

En die nieuwe update, wel wennen zeg. Alles is vierkant!
Prepaid creditcard kan je ook gebruiken.
pi_124082305
Die van mij zou vandaag verlopen, maar ineens is er weer een jaar bij ^O^
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:01:27 #253
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_124084009
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die van mij zou vandaag verlopen, maar ineens is er weer een jaar bij ^O^
Die van mij is pas ook weer met een jaar verlengd. Volgens mij hoef je er echt niet voor te gaan betalen.
Misschien in een verre toekomst.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:04:33 #254
206580 Luxuria
pi_124084118
Hebben jullie ook dat als je op een link of nummer klikt wat iemand stuurt, whatsapp vastloopt en afsluit?
Zeer vervelend :(
pi_124084359
Ik hoor iedereen klagen over de laatste versie... heb er zelf geen problemen mee en vind het hoekige beter dan voorheen... strakker...
pi_124084392
Buiten dat er soms vertraging in de berichten zit, nergens last van.
Ik heb hem echter nog niet geupdate, ik wacht gewoon tot ik de melding van de play store krijg.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:14:34 #257
206580 Luxuria
pi_124084498
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef wc-eend het volgende:
Ik hoor iedereen klagen over de laatste versie... heb er zelf geen problemen mee en vind het hoekige beter dan voorheen... strakker...
Jij kunt ook gewoon een linkje wat iemand stuurt openen?
Ik heb mijn android-versie een paar weken geleden geupdate en vanaf toen heb ik dit probleem. Ligt daar dus misschien aan. Ik las in het HTC-topic dat anderen daar ook last van hadden.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:18:11 #258
318361 Bienelientjee
pi_124084625
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef wc-eend het volgende:
Het is even wennen. Enige lelijke is dat berichtje: Laatst gezien, gister om 20.39. Waarom dat nu moet bewegen, omdat ie nét te weinig ruimte heeft om er te staan! :D

Tjah, en ik zie wel of rond de 6e maand mijn whatsapp wel of niet verlengd wordt :P
pi_124085524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Het is even wennen. Enige lelijke is dat berichtje: Laatst gezien, gister om 20.39. Waarom dat nu moet bewegen, omdat ie nét te weinig ruimte heeft om er te staan! :D

Tjah, en ik zie wel of rond de 6e maand mijn whatsapp wel of niet verlengd wordt :P
Dan is jouw telefoon te klein, ik heb geen bewegend zinnetje, past precies :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:14 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Jij kunt ook gewoon een linkje wat iemand stuurt openen?
Ik heb mijn android-versie een paar weken geleden geupdate en vanaf toen heb ik dit probleem. Ligt daar dus misschien aan. Ik las in het HTC-topic dat anderen daar ook last van hadden.
Nooit problemen gehad met linkjes...
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:11:56 #260
318361 Bienelientjee
pi_124086605
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef wc-eend het volgende:

Dan is jouw telefoon te klein, ik heb geen bewegend zinnetje, past precies :)

Met een HTC one X? :D Te klein! :D :')
Gaat ook echt om 1 cijfertje ofsow, wat er net niet oppast!
pi_124086654
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Met een HTC one X? :D Te klein! :D :')
Gaat ook echt om 1 cijfertje ofsow, wat er net niet oppast!
Tjah... Op mijn Galaxy S2 past het allemaal netjes :P
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:15:35 #262
318361 Bienelientjee
pi_124086735
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Tjah... Op mijn Galaxy S2 past het allemaal netjes :P
Voor de nieuwe update paste het ook, nu gaat het echt om 1 cijfertje van het tijdstip, wat NET niet past! :') Scrolled die hele lijn van links naar rechts door het beeld. Lijkt ook alsof die bijlage knop te ver naar links zit. Maar goed, verder werkt whatsapp nog prima bij mij!
pi_124086940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Voor de nieuwe update paste het ook, nu gaat het echt om 1 cijfertje van het tijdstip, wat NET niet past! :') Scrolled die hele lijn van links naar rechts door het beeld. Lijkt ook alsof die bijlage knop te ver naar links zit. Maar goed, verder werkt whatsapp nog prima bij mij!
:*
pi_124088366
App is vandaag geupdate, vind het er wel mooi uitzien!
Mijn gratis account is ongeveer nog een maand geldig, daarna zien we wel weer.
pi_124092732
En mijn WA gebruik is voor een jaar gratis verlengd :D
pi_124107629

Ik kan ook ff vooruit. Ik betaal maar al te graag een paar euro, vroeger betaalde ik 10 euro p/m voor me sms bundel.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:12:57 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_124108760
Dat plaatje is bijna net zo groot als die plaatjes van whatsapp :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124108914
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef Troel het volgende:
Dat plaatje is bijna net zo groot als die plaatjes van whatsapp :o
Ken dr ook niks aan doen, note2 is groot :P
pi_124110402
Vandaag ook whatsapp geupdate, ik vind hem echt gaaf :)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:39:27 #271
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_124112846
Ik vind de nieuwe update helemaal niks. De unieke whatsapp tekstbalonnen zijn nu zo standaard. Erg jammer.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:45:10 #272
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124113114
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Revanches het volgende:
Ik vind de nieuwe update helemaal niks. De unieke whatsapp tekstbalonnen zijn nu zo standaard. Erg jammer.
Eindelijk zoals het hoort juist. :) Er komt steeds meer eenheid in het Android platform, geen bijeengeraapt zooitje meer.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_124144063
Vind t maar niks die nieuwe update..
pi_124145085
waarom niet?
pi_124149536
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 02:58 schreef wspa_ het volgende:
Ik heb WhatsApp bijgewerkt naar versie 2.9.2871 (Android), maar nu worden afbeeldingen en foto's automatisch al gedownload. Is er een manier om dit uit te schakelen? De oude versie had daar volgens mij een optie voor, maar kan die nu niet meer vinden.
pi_124152528
Sinds de update verschijnt het whatsapp logo alleen nog maar in mijn balk als whatsapp al openstaat. Hetzelfde geldt voor mijn knipperledje. Trillen doet hij wel nog steeds altijd.
Telefoon is een HTC one X trouwens.

Meer mensen die hier last van hebben of die een oplossing weten?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 maart 2013 @ 07:34:21 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124154440
quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fokvernieuwen?907758/3/100#124152528]zondag 17 maart 2013 02:06[/url] schreef christiman het volgende:
Sinds de update verschijnt het whatsapp logo alleen nog maar in mijn balk als whatsapp al openstaat. Hetzelfde geldt voor mijn knipperledje. Trillen doet hij wel nog steeds altijd.
Telefoon is een HTC one X trouwens.

Meer mensen die hier last van hebben of die een oplossing weten?
hier ook een one X, maar de meldingen komen wel gewoon normaal binnen
Hoe heb je je verbinding staan? En t ophalen van de connectie? Automatisch vernieuwenk?
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 17 maart 2013 @ 08:20:33 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_124154692
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef wspa_ het volgende:

[..]

Ik zie nergens die optie staan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124155074
Start je telefoon eens opnieuw op
pi_124156286
Wel jammer dat hij automatisch alles download, vroeger kon je die optie gewoon uitschakelen. Verder vind de update best nice, het is even wennen, maar het ziet er gelikt uit.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zondag 17 maart 2013 @ 10:50:04 #281
206580 Luxuria
pi_124156433
Ik vind die nieuwe update ook niks.
  zondag 17 maart 2013 @ 11:05:23 #282
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_124156801
Denk dat Whatsapp een uiterlijk wilt waardoor het voor ons wat aangepast wordt. Heb zelf de update nog niet gedraaid, mar denk dat het straks ook soort van verplicht wordt net zoals de ios versie laatst had..
Nadeel vind ik wel dat (gezien de abonnementen) de huidige ios gebruikers worden ontzien, mar wij als Android gebruikers sowieso moeten gaan betalen..
pi_124157882
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 07:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier ook een one X, maar de meldingen komen wel gewoon normaal binnen
Hoe heb je je verbinding staan? En t ophalen van de connectie? Automatisch vernieuwenk?
Ik heb niks aan mijn instellingen veranderd voor of sinds de update en hiervoor had ik geen problemen.
  zondag 17 maart 2013 @ 11:57:39 #284
206580 Luxuria
pi_124157945
Ik heb nog gratis tot 02-04-2014.
Gek dan dat de ene wel moet betalen en de andere niet.
pi_124157972
Ik zat ook net te kijken en de mijne staat nu op 25-2-2014
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 maart 2013 @ 11:59:39 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_124157990
Ik ga gewoon ieder jaar een nieuw nummer nemen.. zo heb ik nu ook weer een jaartje er bij ;)
pi_124157996
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:57 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb nog gratis tot 02-04-2014.
Gek dan dat de ene wel moet betalen en de andere niet.
:P Dat is altijd zo, heb nu al drie jaar whatsapp en het verlengde zichzelf altijd.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:04:10 #288
206580 Luxuria
pi_124158073
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:P Dat is altijd zo, heb nu al drie jaar whatsapp en het verlengde zichzelf altijd.
Haha ja bij mij ook. Maar ik lees hier dat sommigen wel moeten betalen. Best vreemd toch? :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 maart 2013 @ 12:32:22 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_124158669
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:04 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Haha ja bij mij ook. Maar ik lees hier dat sommigen wel moeten betalen. Best vreemd toch? :P
nee die krijgen de melding van betalen en betalen dan ook.
Terwijl je dus ook kan afwachten tot het automatisch verlengd wordt.
pi_124216111
Als ik mijn profielfoto wil veranderen en ik selecteer een willekeurige foto, dan draait whatsapp deze automatisch. Erg irritant. Weet iemand hoe je dit kan tegen gaan.
Heb ook al geprobeerd de afbeelding zelf te draaien.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_124216483
quote:
6s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:59 schreef Nizno het volgende:
Ik ga gewoon ieder jaar een nieuw nummer nemen.. zo heb ik nu ook weer een jaartje er bij ;)
Want een nieuw nummer nemen is gemakkelijker dan een euro betalen. :') Een euro. Waar hebben we het over, een kopje koffie bij de AH To Go kost al 1,50.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 maart 2013 @ 20:00:41 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_124219925
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Want een nieuw nummer nemen is gemakkelijker dan een euro betalen. :') Een euro. Waar hebben we het over, een kopje koffie bij de AH To Go kost al 1,50.
je weet wat een ;) betekend?

En voor mij is een nieuw nummer sneller geregeld dan een betaling via CC oid te doen hoor.
pi_124221743
Wat een gezeik hier over dat betalen. 1 euro per jaar!?!??! Doe ff niet zo moeilijk zeg! Wie betaalde hier allemaal een paar jaar geleden nog 10 euro per maand voor onbeperkt sms? Heel veel mensen! En nu moeilijk doen om 1 euro per jaar... Pfff... Ik steun whatsapp graag dus heb laatst gelijk 10 jaar verlengd. Waarom niet? Ik betaal graag voor een dienst die ik veel gebruik. Zie ook:

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan ook ff vooruit. Ik betaal maar al te graag een paar euro, vroeger betaalde ik 10 euro p/m voor me sms bundel.
  maandag 18 maart 2013 @ 20:29:59 #294
302853 themole
graaft totaal door.
pi_124221927
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef delano.888 het volgende:
Wat een gezeik hier over dat betalen. 1 euro per jaar!?!??! Doe ff niet zo moeilijk zeg! Wie betaalde hier allemaal een paar jaar geleden nog 10 euro per maand voor onbeperkt sms? Heel veel mensen! En nu moeilijk doen om 1 euro per jaar... Pfff... Ik steun whatsapp graag dus heb laatst gelijk 10 jaar verlengd. Waarom niet? Ik betaal graag voor een dienst die ik veel gebruik. Zie ook:

[..]

Idd, zeuren over 1 euro per jaar terwijl ze een data-abonnement hebben van een tientje per maand.
Niet altijd serieus
pi_124221989
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef themole het volgende:

[..]

Idd, zeuren over 1 euro per jaar terwijl ze een data-abonnement hebben van een tientje per maand.
Iemand die het snapt ^O^
  maandag 18 maart 2013 @ 21:07:26 #296
318361 Bienelientjee
pi_124224312
Iemand anders trouwens die bij betalingsmiddelen ineens maar 1 optie heeft staan? Stond eerst Google Wallet, Paypal en een optie met dat Creditcard ding. Nu staat er alleen nog maar Google Wallet en Payment Issues?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 maart 2013 @ 21:20:51 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_124225193
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand anders trouwens die bij betalingsmiddelen ineens maar 1 optie heeft staan? Stond eerst Google Wallet, Paypal en een optie met dat Creditcard ding. Nu staat er alleen nog maar Google Wallet en Payment Issues?
yep, hier ook.
pi_124627298
Gratis verlengd voor een jaar weer
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:15:32 #299
375166 wihehin
V70 & C63
pi_124637355
HOPELIJK komt er voor android nog een laatst gezien-uitzetknopje :(
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:15:53 #300
375166 wihehin
V70 & C63
pi_124637368
Trouwens, denken jullie dat whatsapp nog succesvoller wordt of dat het af gaat nemen?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:16:18 #301
375166 wihehin
V70 & C63
pi_124637379
Op naar de volgende reeks :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')