http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
zijn externe apps voor om last seen time stamp uit te zetten voor whatsapp (android)quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd.
Ook heb ik gevraagd waarom het bij de iPhone mogelijk is om de Last Seen (Time Stamp) uit te zetten, maar bij Android niet.
Nee, doet WA niet automatisch. Als iemand geen WA heeft kun je wel een sms sturen met WA info.quote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef -Engel- het volgende:
Veel mensen om mij heen willen mij aan de WhatsApp.... oke wil ik best, maar..... ik heb nog een stel vragen ....
Hoe betaal je de kosten voor de app na een jaar?
Hoe zit het met de veiligheid van het rondsturen van Whatsapp berichten
Als elk tel. in mijn contacts automatisch gecheckt wordt.... Gaan ze dan die mensen spammen die nog geen WhatsApp hebben of op een andere manier gebruik maken van die info?
Ok mensen als je niet wil dat de foto's automatisch word gedownloaden op android update je telefoon niet! Want de laatste versie doet dat en Whatsapp heeft het besloten als 'handigheid'.quote:Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kun je op de iPhone uitzetten dat hij bij elk nieuw bericht trilt? Leuk voor als je Whatsapp niet open hebt staan, maar ik vind het irritant dat hij elke keer trilt als ik in een gesprek zit.
Ja klopt, ze zijn al afgeleverd op de WA server en bij de andere partij (mits twee vinkjes) dus er is geen mogelijkheid meer dat ongedaan te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Ha, tofquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.
Hij maakt dan echter ook geen geluid meer, zoals je misschien al zou vermoeden..
Ik denk dat dat het veel geld kost (dataverkeer) en daardoor zijn ze bijna genoodzaakt (om net als Viber) meer persoonlijke gegevens van je te ontvangen en verkopen (privacy). En dat wil Whatsapp niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Landgeld het volgende:
Wat zou de reden zijn dat je met Whatsapp nog niet kan bellen, zoals bijvoorbeeld Viber? Lijkt me dat Whatsapp deze functie binnen een aantal maanden moet ontwikkelen, anders stappen mensen langzaam over.
Whatsapp is een (groot) bedrijf en zou hierin toch enorm moeten investeren en innoveren? Zodra je via WIFI kan bellen kan het hard gaan!
Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Lange berichten. Ik had vandaag nog een groepsgesprek waarin iemand het leuk vond hetzelfde woord een paar honderd keer te typenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest?
Dan kan je bepaalde berichtjes weghalen zonder het hele gesprek te verwijderen. Da's de enige reden die ik kan bedenken eigenlijk.
Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Whatsapp is een miljoenenbedrijf. Bijv. eerder starten met geld vragen voor Whatsapp (0.80 ct per jaar). Ik verwacht ook dat er wel investeerders zijn die hierin willen investeren. Whatsapp met TEKST en BEL functie via WIFI kan over een aantal jaar door IEDEREEN in de wereld gebruikt gaan worden. Dat is groots.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het veel geld kost (dataverkeer) en daardoor zijn ze bijna genoodzaakt (om net als Viber) meer persoonlijke gegevens van je te ontvangen en verkopen (privacy). En dat wil Whatsapp niet.
Ja echt hè. Net als met de post, als je de brief op de bus hebt gedaan. Dat de postbode eerst bij jou komt vragen of je het zeker weet en dan als een speer naar de geadresseerde fietst.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:51 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik ook mis is een functie dat je bericht 3-5 seconden later aankomt dan dat je het hebt ingevoerd. Zo kan je eventuele typfouten of berichten aan de 'verkeerde' nog herstellen.
Facebook Messenger heeft dit over 2 maanden al....quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:31 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Whatsapp is een miljoenenbedrijf. Bijv. eerder starten met geld vragen voor Whatsapp (0.80 ct per jaar). Ik verwacht ook dat er wel investeerders zijn die hierin willen investeren. Whatsapp met TEKST en BEL functie via WIFI kan over een aantal jaar door IEDEREEN in de wereld gebruikt gaan worden. Dat is groots.
Als OPTIE (aan en uitschakelen)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja echt hè. Net als met de post, als je de brief op de bus hebt gedaan. Dat de postbode eerst bij jou komt vragen of je het zeker weet en dan als een speer naar de geadresseerde fietst.
Dat verwacht ik dus ook. En dan is het Bye Bye Whatsapp, hello Facebook Messenger.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Facebook Messenger heeft dit over 2 maanden al....
Is al aan het uitrollen in canada, binnen enkele maanden in europa: http://tweakers.net/nieuw(...)nderling-bellen.htmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dus ook. En dan is het Bye Bye Whatsapp, hello Facebook Messenger.
Facebook is de grootste concurrent. Zonde, Whatsapp heeft veel potentie.
Als Facebook dit voor elkaar krijgt zou dit geniaal zijn voor Facebook. Snijd het mes aan twee kanten: mensen registeren op Facebook om gebruik te maken van Messenger. Je moet vrienden hebben / zijn om met elkaar te bellen. Geniaal.
G-mail heeft ook zo'n functie. Kan je je mail na 3 seconden nog annuleren. Ideaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja echt hè. Net als met de post, als je de brief op de bus hebt gedaan. Dat de postbode eerst bij jou komt vragen of je het zeker weet en dan als een speer naar de geadresseerde fietst.
geniaal. Dan heb je met Facebook-messenger:quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Is al aan het uitrollen in canada, binnen enkele maanden in europa: http://tweakers.net/nieuw(...)nderling-bellen.html
lees je in voordat je domme comments geeft, dat kan allang op Android bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef koemleit het volgende:
whatsapp is zo ideaal omdat het werkt met telefoonnummers... facebook messenger doet dit niet.. dus ik betwijfel of die whatsapp gaat wegvagen...
ow sorryquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
lees je in voordat je domme comments geeft, dat kan allang op Android bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/nieuw(...)acebook-account.html
als er tientallen apps zijn die het gewoon al beter doen qua UI enz weet ik het niet. Meest voor mij in het oog springende app is Hike. Super mooie UI en super snel. En werkt ook gewoon met telefoon nummer: http://get.hike.in/quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
ow sorry
maar dan nog is whatsapp te groot om "zomaar" te worden vervangen.
Alleen zijn er nog maar weinig mensen die het gebruiken. Bij mijn contactpersonen is er slechts 1 iemand die het gebruikt. Niet echt veel te noemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:35 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
als er tientallen apps zijn die het gewoon al beter doen qua UI enz weet ik het niet. Meest voor mij in het oog springende app is Hike. Super mooie UI en super snel. En werkt ook gewoon met telefoon nummer: http://get.hike.in/
Dat heb ik soms ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:55 schreef Itisbangin het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een probleem met Whatsapp op mijn iPhone.
Zoals bij veel iPhone-apps staat er naast het icoontje hoeveel berichten o.i.d. je hebt. Bij Whatsapp dus ook. Maar nou is het bij die laatste zou dat als er bv. naast het icoontje 8 staat en ik open Whatsapp dat er bv maar 5 berichten doorkomen.
Wat kan dat zijn? Meer mensen last van?
Nee, had het vanmorgen voor het eerst, denk aan de kleine storing ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef Itisbangin het volgende:
Heb je daar een oplossing voor? Of verder ook geen idee?
Ff iemand zoeken met een CC...quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb geen CC, maar 17 Maart loopt mijn Whatsapp af. Hoe kan ik dit dan verlengen? Paypal heb ik ook niet
Dikke pech? of zijn er andere oplossingen?
Hmf... zou het zo niet wetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ff iemand zoeken met een CC...
Dat was Hyves ook ooitquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
ow sorry
maar dan nog is whatsapp te groot om "zomaar" te worden vervangen.
tja, ik ga t niet eens proberen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:35 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
als er tientallen apps zijn die het gewoon al beter doen qua UI enz weet ik het niet. Meest voor mij in het oog springende app is Hike. Super mooie UI en super snel. En werkt ook gewoon met telefoon nummer: http://get.hike.in/
why not?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
tja, ik ga t niet eens proberen...
Omdat toch niemand het heeft. En omdat ik geen zin heb om 2 apps die hetzelfde doen naast elkaar te gebruiken.quote:
Prepaid ccquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb geen CC, maar 17 Maart loopt mijn Whatsapp af. Hoe kan ik dit dan verlengen? Paypal heb ik ook niet
quote:
Ok, ff schuumenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
idd, alleen prepaid cc is mogelijkheid
Gewoon in de supermarkt een itunes kaartje bij de kassa halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik gebruik een samsung note 2 zonder iOSquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt een itunes kaartje bij de kassa halen
http://www.icentre.nl/itu(...)ef4rQCFe7MtAodeHcAPw
"Geen creditcard nodig:
Met een iTunes Card heb je geen creditcard nodig om apps, muziek of audioboeken te downloaden. Je wisselt de tegoedkaart in op je Mac, PC, iPhone, iPod Touch of iPad, waarna je 15 euro te besteden hebt"
Dat schijnt al tijden te kunnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:03 schreef NotGuilty het volgende:
Eindelijk kan je die "online" functie uit zetten. Hier heb ik op gewacht, dat was alles waar ik echt een hekel aan had en waardoor ping mijn voorkeur hield. Nu ligt mijn blackberry stof te vangen en gebruik ik mijn Iphone niet meer alleen maar als muziekspeler
diegene heeft een android, want alleen bij android loopt whatsapp af. Dan kan je alleen met creditcard betalenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt een itunes kaartje bij de kassa halen
http://www.icentre.nl/itu(...)ef4rQCFe7MtAodeHcAPw
"Geen creditcard nodig:
Met een iTunes Card heb je geen creditcard nodig om apps, muziek of audioboeken te downloaden. Je wisselt de tegoedkaart in op je Mac, PC, iPhone, iPod Touch of iPad, waarna je 15 euro te besteden hebt"
Really? Wat maakt dat nou uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:03 schreef NotGuilty het volgende:
Eindelijk kan je die "online" functie uit zetten. Hier heb ik op gewacht, dat was alles waar ik echt een hekel aan had en waardoor ping mijn voorkeur hield. Nu ligt mijn blackberry stof te vangen en gebruik ik mijn Iphone niet meer alleen maar als muziekspeler
Zeurende mensen, het werden er steeds meer. Mensen die boos worden omdat je "online" was maar niet meteen antwoord gaf. Collega's, werkgevers, medestudenten etc etc die te pas en te onpas gaan praten (op de meest idiote tijdstippen, laat in de avond of in de nacht) zodra je online bent en je er de volgende dag op aan spreken als je niet reageerde. Mensen worden steeds idioter, ik hoef niet 24/7 voor iedereen bereikbaar te zijn en ook nog eens bespied te worden of ik het "al heb gelezen en wel meteen binnen 1 seconde reageer". Ik kan zo wel even door gaan.quote:
Dan ga je met idioten omquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Zeurende mensen, het werden er steeds meer. Mensen die boos worden omdat je "online" was maar niet meteen antwoord gaf. Collega's, werkgevers, medestudenten etc etc die te pas en te onpas gaan praten (op de meest idiote tijdstippen, laat in de avond of in de nacht) zodra je online bent en je er de volgende dag op aan spreken als je niet reageerde. Mensen worden steeds idioter, ik hoef niet 24/7 voor iedereen bereikbaar te zijn en ook nog eens bespied te worden of ik het "al heb gelezen en wel meteen binnen 1 seconde reageer". Ik kan zo wel even door gaan.
Welk OS?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:18 schreef outcast_within het volgende:
Iemand een idee waarom ik appjes pas binnenkrijg of veels te laat of wanneer ik handmatig iedere keer naar whatsapp kijk?
nogmaalsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 06:01 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.androidworld.n(...)tm_campaign=wordtwit
Hier staan tips om met Paypal te betalen.
alle nieuwe versies van whatsapp kan je alleen nog met creditcard betalen. Net uitgeprobeerd bij de versie via de whatsapp site.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
alle nieuwe versies van whatsapp kan je alleen nog met creditcard betalen. Net uitgeprobeerd bij de versie via de whatsapp site.
Hier niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef Ynske het volgende:
HHier is hij vandaag weer voor een jaar gratis verlengd
2.8.9108quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
binnen de app?? welke versie van whatsapp heb je op android?
ja in de nieuwe updates is dus paypal optie eruit gehaald.......dat is dus het hele probleem, je kunt alleen nog betalen met creditcard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
2.8.9108
Gewoon in de app op 'Online betalen' drukken.
EDIT: Oh, ik heb dus niet geüpdate.
Je kent toch wel iemand met een CC die jou ff wil helpen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ja in de nieuwe updates is dus paypal optie eruit gehaald.......dat is dus het hele probleem, je kunt alleen nog betalen met creditcard.
nopequote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Je kent toch wel iemand met een CC die jou ff wil helpen?
mijne ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Whatsapp betalen? Mijne werd net gewoon automatisch verlengd met een jaar.
Je kan snachts ook gewoon je dataverkeer uitzetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Zeurende mensen, het werden er steeds meer. Mensen die boos worden omdat je "online" was maar niet meteen antwoord gaf. Collega's, werkgevers, medestudenten etc etc die te pas en te onpas gaan praten (op de meest idiote tijdstippen, laat in de avond of in de nacht) zodra je online bent en je er de volgende dag op aan spreken als je niet reageerde. Mensen worden steeds idioter, ik hoef niet 24/7 voor iedereen bereikbaar te zijn en ook nog eens bespied te worden of ik het "al heb gelezen en wel meteen binnen 1 seconde reageer". Ik kan zo wel even door gaan.
het downloaden kost je teveel moeite? maar het plaatsen van deze post niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef annaxxx het volgende:
Ik heb geen whatsapp, ik kan het downloaden maar kost me te veel moeite. veel van mn vriendinnen hebben wel whatsapp, maar volgens mij mis ik helemaal niks
gratis berichtjes versturen, met twee klikken een foto maken en versturen, groepsgesprekken... nee, je mist niets hoor, lekker blijven sms'en.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef annaxxx het volgende:
Ik heb geen whatsapp, ik kan het downloaden maar kost me te veel moeite. veel van mn vriendinnen hebben wel whatsapp, maar volgens mij mis ik helemaal niks
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef Bart het volgende:
[..]
gratis berichtjes versturen, gesproken berichtjes versturen, locaties versturen, filmpjes versturen, met twee klikken een foto maken en versturen, groepsgesprekken... nee, je mist niets hoor, lekker blijven sms'en.
Wat een moeite, en alleen maar omdat je niet wilt laten zien wanneer je t laatst online bent geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het is mogelijk om je berichten te checken of versturen zonder dat men ziet dat je online bent.
Schakel wifi uit. Open whatsapp en verstuur of lees een bericht. Sluit WA. Activeer wifi en de getypte berichten worden verstuurd en ontvangen berichten komen binnen (melding is statusbalk). Zet wifi weer uit en open WA om berichten te lezen,.
WA activeert je tijdstempel op de punten dat jij WA opent met wifi aan.
kost ook moeite...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
het downloaden kost je teveel moeite? maar het plaatsen van deze post niet.
oke
Met de versie van de WhatsApp-website kun je geloof ik nog wel met PayPal betalen:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ja in de nieuwe updates is dus paypal optie eruit gehaald.......dat is dus het hele probleem, je kunt alleen nog betalen met creditcard.
klopt!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met de versie van de WhatsApp-website kun je geloof ik nog wel met PayPal betalen:
http://www.whatsapp.com/android/
Na betaling kun je weer de versie uit de Play Store gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef annaxxx het volgende:
super mooi ja, en de app lijkt wat sneller tijdens scrollen gesprekkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:02 schreef MWP het volgende:
Oeh! Ziet er netjes uit, stuk rustiger.
Wel jammer dat ze nog steeds niet dezelfde contactpersoon in verschillende gesprekken dezelfde kleur hebben gegeven (persoon A in groepsgesprek 1 en 2 dezelfde kleur), daar zit ik stiekem al een tijdje op te wachten
Screenshot?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
super mooi ja, en de app lijkt wat sneller tijdens scrollen gesprekken
http://www.androidworld.n(...)ieuwd-in-betaversie/quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:00 schreef Merkie het volgende:
Screenshot van de nieuwe versie? Ik heb geen Android-apparaat.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)ieuwd-in-betaversie/
Hoe wordt deze versie dan geüpdate? Of moet je die handmatig weer downloaden van de website dan?quote:De versie die op de website van de messengerapp staat, wordt vaker geüpdatet dan de Play Store-versie.
Ja dat staat ook in dat linkjequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Hoe wordt deze versie dan geüpdate? Of moet je die handmatig weer downloaden van de website dan?
Elke keer als er een update is?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat staat ook in dat linkje
Dan moet je via de browser van je foon naar die site gaan, dan kan je hem downloaden.
Naar wat ik voorlopig merk is 'ie heel stabiel hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef delano.888 het volgende:
Het is dan ook een bèta, ik wacht wel gewoon op de echte update.
Oh sorry, geen ideequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Elke keer als er een update is?
Nee, dit is een bèta. Diezelfde update word uiteindelijk gewoon via de play store gegeven, maar pas als hij 100% stabiel is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Elke keer als er een update is?
Dat snap ik, maar ik vroeg me af of ik elke keer als er een update is (en ik die dus eerder wil hebben) dat via de website moet doen of dat er ook een soort in-app update systeem is dan (buiten de Play Store om in dit geval).quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, dit is een bèta. Diezelfde update word uiteindelijk gewoon via de play store gegeven, maar pas als hij 100% stabiel is.
Vandaar dat ik gewoon geduld heb
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vroeg me af of ik elke keer als er een update is (en ik die dus eerder wil hebben) dat via de website moet doen of dat er ook een soort in-app update systeem is dan (buiten de Play Store om in dit geval).
Wat moet er vernieuwd worden dan? WhatsApp is nu aangepast naar 'Holo' stijl (Android 4+) maar iOS is nog steeds hetzelfde als voorheenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Droathoah het volgende:
Komt er ook nog een vernieuwende update voor iOs?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na iedere update geen verschil zie :pquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat moet er vernieuwd worden dan? WhatsApp is nu aangepast naar 'Holo' stijl (Android 4+) maar iOS is nog steeds hetzelfde als voorheen
Dat komt door de reden die ik hierboven heb vermeld; de Android UI is veranderd door de jaren heen maar de iOS UI niet. Daarom hoeft WhatsApp ook niet veranderd te worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na iedere update geen verschil zie :p
Okee, vandaar maar updaten dan of latenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat komt door de reden die ik hierboven heb vermeld; de Android UI is veranderd door de jaren heen maar de iOS UI niet. Daarom hoeft WhatsApp ook niet veranderd te worden.
Change for the sake of change zal bij veel mensen niet goed gaan vallen en daarom zullen ze liever op safe spelen.
Sorry, dat snap ik niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Okee, vandaar maar updaten dan of laten
Ik ook niet als ik mezelf zo terug lees Hahaquote:
Ja, WhatsApp zag er voorheen hopeloos verouderd uit. De update brengt bovendien ook pop-ups, voor het geval de anderen het nog niet gemerkt hadden, dus wat betreft functionaliteit heeft updaten ook zin.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik mezelf zo terug lees Haha
Ik bedoelde heeft het dan wel nut op je whatsapp te updaten via android
Bij mij werkt het gewoon snel... vond er helemaal niets raars aan i.i.g.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef MWP het volgende:
Bedoel je die popups die op het lockscherm e.d. weergegeven kunnen worden met pijltjes om tussen de nieuwe berichtjes te wisselen?
Hebben ze daar ook nog aangesleuteld, want in de vorige versies vond ik het erg onhandig werken als er veel berichten tegelijk binnenkwamen: traag en hangen.
Installeren. Met je filemanager het bestand opzoeken, aanklikken en dan wordt hij geïnstalleerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat moet je met dat APK bestand doen als je hem hebt gedownload? De nieuwste versie in de playstore is 2.9.1547 en die heb ik nu.
Maakt niks uit.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je moet het dus op je foon zetten. In welke map?
Gewoon op je mobiel naar de site gaan en links volgen, het is mij zelfs geluktquote:Op zondag 17 februari 2013 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je moet het dus op je foon zetten. In welke map?
En het werd tijd dat Whatsapp de Holo UI kreeg!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat komt door de reden die ik hierboven heb vermeld; de Android UI is veranderd door de jaren heen maar de iOS UI niet. Daarom hoeft WhatsApp ook niet veranderd te worden.
Change for the sake of change zal bij veel mensen niet goed gaan vallen en daarom zullen ze liever op safe spelen.
Mij stuurde die via mobiel steeds naar de Play Storequote:Op zondag 17 februari 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon op je mobiel naar de site gaan en links volgen, het is mij zelfs gelukt![]()
Even wennen, maar het ziet er mooi uit
Dat ben ik 100% met je eens!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En het werd tijd dat Whatsapp de Holo UI kreeg!
wat stom!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Troel het volgende:
Aantal keer een leentoestel gehad, waar mijn sim en mijn geheugenkaartje inzaten, maar elke keer terug bij mijn eigen toestel, ondanks backuppen, alle gesprekken weg. Dat zouden ze nog een keer aan moeten passen
Omdat ik dat wil.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Troel het volgende:
Aantal keer een leentoestel gehad, waar mijn sim en mijn geheugenkaartje inzaten, maar elke keer terug bij mijn eigen toestel, ondanks backuppen, alle gesprekken weg. Dat zouden ze nog een keer aan moeten passen
Edit: en waarom zou je die timestamp uit willen zetten? Mensen die dat niet moeten zien blokkeer ik gewoon
Ik heb verlenging tot 2014.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Mathijz het volgende:
Android moet nu toch gaan betalen per 1 maart lijkt het. $1,- per jaar.
Ik heb in het menu op online kopen drukt...paypal gekozen..paypall ingelogd en betaald. ben nu terug in WA maar alles i shet zelfdequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt je telefoonnr ingevoerd neem ik aan? Dan kan je hem gewoon uit de store of van de site downloaden (dat laatste op android)
Betaling is volgens mij aan je nummer gekoppelt
je kunt bij je accountinformatie zien hoe lang je licentie geldig is na betaling,quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb in het menu op online kopen drukt...paypal gekozen..paypall ingelogd en betaald. ben nu terug in WA maar alles i shet zelfde
En wow, het is wel 89 cent. 89 Cent voor een app die ik veelvuldig gebruik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
je kunt bij je accountinformatie zien hoe lang je licentie geldig is na betaling,
dit zal 1 jaar zijn.
Als je niet betaald had was dit ook ongeveer 1 jaar geweest.
verder is er niets veranderd
doei 89 cent
Ik zie gewoon het laatste bericht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:28 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand ook als je een gesprek terug bekijkt waarom hij dan bovenaan staat ipv direct naar de laatste zin scrolt? zo ontiegelijk vervelend...
screenshot?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Op mijn telefoon (S2) is het whatsapp icoon bij contacten veranderd door een tractorSinds die nieuwe whatsapp, haha. En zo mooi vind ik hem niet.
Ik niet dus, open ik een gesprek dan scrollt hij niet naar beneden, dat moet ik zelf doen... tenzij er een bericht bij komt natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik zie gewoon het laatste bericht.
Ja ik ben ook overgestapt van SMS naar gratis via whatsapp. Ideaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is:
Heb besloten Whatsapp van mijn mobiel te gooien want niet alleen gebruik ik het weinig, ook het feit dat het toestemming overal voor wil hebben op mijn mobiel (adressenbestand e.d.) blijft een doorn in mijn oog.
Ouderwets SMS dan maar. Meer mensen die over zijn gestapt?
Als ik een sms krijg dan what's app ik zelfs vaak terug.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is:
Heb besloten Whatsapp van mijn mobiel te gooien want niet alleen gebruik ik het weinig, ook het feit dat het toestemming overal voor wil hebben op mijn mobiel (adressenbestand e.d.) blijft een doorn in mijn oog.
Ouderwets SMS dan maar. Meer mensen die over zijn gestapt?
Echt hequote:Op maandag 25 februari 2013 18:51 schreef wc-eend het volgende:
Sms
Zo'n 25.000 whatsapp berichten verstuurd in zo'n 9 maanden... Dat is 25 maanden aan sms-tegoed
door een tractor? lijkt me sterkquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Op mijn telefoon (S2) is het whatsapp icoon bij contacten veranderd door een tractorSinds die nieuwe whatsapp, haha. En zo mooi vind ik hem niet.
Inderdaad. Vanzelfsprekend vinden dat alles gratis moet zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:
Die recensies in google play
Mensen die zeuren dat ze moeten gaan betalen..
Geen smartphone? Anders kan je het via WiFi doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef oltskool het volgende:
Ik heb dus een probleem. Ik heb een nieuwe zakelijke telefoon waar ik geen Whatsapp op gebruik / kan gebruiken (telefoon zonder internet). Kennelijk is dit nr. eerst van iemand anders geweest, want ik wordt nog steeds gebeld/sms voor deze persoon. Maar ook haar Whatsapp is nog aan mijn nummer gekoppeld, waardoor mensen in mijn omgeving die wel Whatsapp gebruiken haar foto zien staan bij mijn nummer.
Vraag: hoe kom ik hier van af?
http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/21119703 verwijderen van accountquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef oltskool het volgende:
Ik heb dus een probleem. Ik heb een nieuwe zakelijke telefoon waar ik geen Whatsapp op gebruik / kan gebruiken (telefoon zonder internet). Kennelijk is dit nr. eerst van iemand anders geweest, want ik wordt nog steeds gebeld/sms voor deze persoon. Maar ook haar Whatsapp is nog aan mijn nummer gekoppeld, waardoor mensen in mijn omgeving die wel Whatsapp gebruiken haar foto zien staan bij mijn nummer.
Vraag: hoe kom ik hier van af?
Yup, terwijl ze blij mogen zijn dat ze het een hele periode gratis hebben mogen gebruiken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanzelfsprekend vinden dat alles gratis moet zijn
Euro per jaar? Ik heb hem vorig jaar op de iPhone gekocht voor ¤0,79 omdat het toen een reserve toestel was... en nu is mijn status op Android dat ik levenslang gratis kan appenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yup, terwijl ze blij mogen zijn dat ze het een hele periode gratis hebben mogen gebruiken.
Die ene euro per jaar is het dubbel en dwars waard.
Ik dacht dat het een euro per jaar was, maar dat zou ik iig zo betalen.. oh dat heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Euro per jaar? Ik heb hem vorig jaar op de iPhone gekocht voor ¤0,79 omdat het toen een reserve toestel was... en nu is mijn status op Android dat ik levenslang gratis kan appen
Vermoedelijk niet, ik heb dat ook gehad... Volgens mij doen ze dat nog steeds zolang er geen betaalde versie is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kreeg net een bericht dat mijn license renewed is en geldig tot 2014. Zou normaal vanaf afgelopen maandag oid moeten betalen.
Of ik heb wel betaald, omdat de playstore mijn cc details heeft. Straks even op de afschrijving kijken.
Dank voor je reactie. Is geen smartphone idd. En heb geen andere telefoon. Mag ik zeggen dat ik Whatsapp een pauperapp vind, dat ze dit zo bagger geregeld hebben?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen smartphone? Anders kan je het via WiFi doen.
Andere mogelijkheid is om whatsapp op een andere telefoon met je zakelijke nummer te activeren, en dan de foto te veranderen.
Waar moet ik Whatsapp installeren als ik geen smartphone heb?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/21119703 verwijderen van account
Waarom is het een pauperapp, zij kunnen nou eenmaal niet ruiken dat het nr nu van iemand anders isquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef oltskool het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Is geen smartphone idd. En heb geen andere telefoon. Mag ik zeggen dat ik Whatsapp een pauperapp vind, dat ze dit zo bagger geregeld hebben?
Als andere mensen mijn nr zoeken in Whatsapp (of hoe dat ook werkt) zien ze een foto van de vrouw die voor mij kennelijk dit nr had. Ik heb nu al een paar mensen gehad die mij vroegen wat dat nou weer voor vaags is. Men denkt dat ik op Whatsapp zit en die foto (een soort Barbie) wordt aan mij gelinkt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Waarom is het een pauperapp, zij kunnen nou eenmaal niet ruiken dat het nr nu van iemand anders isJe hebt er toch ook geen last van aangezien je zelf geen wa hebt ?
jawel, maar ze moeten het gewoon populair weten te houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Weer een jaar gratis is het devies, hebben geen geld nodig blijkbaar die onwikkelaars
Je kent niemand met een smartphone?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef oltskool het volgende:
[..]
Als andere mensen mijn nr zoeken in Whatsapp (of hoe dat ook werkt) zien ze een foto van de vrouw die voor mij kennelijk dit nr had. Ik heb nu al een paar mensen gehad die mij vroegen wat dat nou weer voor vaags is. Men denkt dat ik op Whatsapp zit en die foto (een soort Barbie) wordt aan mij gelinkt.
Het achterlijke van Whatsapp is dat ze je id koppelen aan je telnr, wat dus geen unieke identifier is.
Anyway: probleem is nog steeds niet opgelost.
Zijn al drie miljoen andere apps voor.. Whats App moet blijven doen wat ze nu doen en de kleine features verbeteren, dat maakt de app krachtig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:47 schreef Landgeld het volgende:
Wanneer kunnen we nou bellen met Whatsapp. Die techniek schiet niet echt op
Waarom is er nog geen universele app om goed te bellenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zijn al drie miljoen andere apps voor.. Whats App moet blijven doen wat ze nu doen en de kleine features verbeteren, dat maakt de app krachtig.
nee althans niet, tenzij diegene mij telkens van te voren unblocked om het te bewijzenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:14 schreef wc-eend het volgende:
En je weet zeker dat je niet geblocked bent?
Lukt alleen als je een iPhone hebtquote:Op zondag 3 maart 2013 09:25 schreef delano.888 het volgende:
Hoe stel je in dat andere mensen niet kunnen zien of je online bent? Ik heb iemand in mijn leest waarvan je NOOIT kan zien wanneer hij voor het laatst online was. Ik kan dat nergens vinden in de instellingen?
misschien heeft hij je geblokkeerd?quote:Op zondag 3 maart 2013 09:25 schreef delano.888 het volgende:
Hoe stel je in dat andere mensen niet kunnen zien of je online bent? Ik heb iemand in mijn leest waarvan je NOOIT kan zien wanneer hij voor het laatst online was. Ik kan dat nergens vinden in de instellingen?
Alleen bij iOS versie (quote:Op zondag 3 maart 2013 09:25 schreef delano.888 het volgende:
T gaat om mijn baas, en hij heeft idd een iphone.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alleen bij iOS versie () maar goed als je dat doet kun je zelf ook bij niemand meer zien of/wanneer ze online zijn (geweest).
Jij moet een iPhone hebben hequote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T gaat om mijn baas, en hij heeft idd een iphone.
Top. Kan hij ook niet zien wanneer ik online ben dus? Ideaal
Nee, want als zijn baas heeft ingesteld dat niemand ziet wanneer 'ie online is kan hij ook niet zien wanneer anderen (waaronder dus delano.888) online zijn.quote:
Volgens mij begrijp jij het niet helemaalquote:
Ik begreep het idd niet goed. Ik dacht dat je iemand in je lijst had die zijn "laatst gezien"-status verborgen had, en dat jij wilde weten hoe dat moet omdat je niet wilt dat jouw baas kon zien wanneer je voor het laatst online was.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal
Als het goed is niet, maar heb al een paar maanden geen eifoon meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T gaat om mijn baas, en hij heeft idd een iphone.
Top. Kan hij ook niet zien wanneer ik online ben dus? Ideaal
Dat zou ook top zijn, maar kan dus blijkbaar niet op android. Maar omdat mijn baas dat verbergt op zijn iphone, is al 90% van het probleem opgelostquote:Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik begreep het idd niet goed. Ik dacht dat je iemand in je lijst had die zijn "laatst gezien"-status verborgen had, en dat jij wilde weten hoe dat moet omdat je niet wilt dat jouw baas kon zien wanneer je voor het laatst online was.
Klik op de naam boven het gesprek (dus niet op de foto) en klik daarna op de foto.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe kun je bij de updateversie een usericon in het groot zien?
De vorige update van 3 weken terug staat nog niet eens in de playstore....quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:23 schreef wc-eend het volgende:
Oh.. die zal wel van de week op de Playstore verschijnen...
Nee das iPhone. Met inferieure toestellen heb je dat he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef FRDeventer het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom whatsapp op m'n iPhone geen smileys heeft? Of doe ik iets verkeerd
Het is niet het geld, het is het gedoe om die 80 cent bij hun te krijgen. De Playstore heeft nog steeds geen goede betaalmethode zoals (alvast excuses dat ik het zeg) Apple store met hun automatische afschrijving van een bankrekening of tegoedkaarten. Wat dat betreft faalt de Playstore gewoon keihard en dit had allang opgelost kunnen zijn maar het zal wel weer 5 jaar duren voor ze het licht zien...quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:40 schreef De_Guidance het volgende:
De nieuwe versie is gewoon tof trouwens.
En die gierigheid voor 80 cent, je maakt er zoveel gebruik van..
Je moet die smilies apart aanzetten op de iPhone (zit in iOS, niet in Whatsapp). Dat inferieure toestel is trouwens wel het toestel waar de smilies überhaupt vandaan komenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee das iPhone. Met inferieure toestellen heb je dat he.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is niet het geld, het is het gedoe om die 80 cent bij hun te krijgen. De Playstore heeft nog steeds geen goede betaalmethode zoals (alvast excuses dat ik het zeg) Apple store met hun automatische afschrijving van een bankrekening of tegoedkaarten. Wat dat betreft faalt de Playstore gewoon keihard en dit had allang opgelost kunnen zijn maar het zal wel weer 5 jaar duren voor ze het licht zien...
Met behulp van een andere iPhone gebruiker zeer snel voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee das iPhone. Met inferieure toestellen heb je dat he.
Is helemaal geen app voor nodig. Je moet gewoon Emoji activeren bij je toetsenbordinstellingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Met behulp van een andere iPhone gebruiker zeer snel voor elkaar gekregenAppje gedownload en klaar!
Dat hoeft al 2 jaar niet meer hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:00 schreef FRDeventer het volgende:
Ik moest emoji downloaden die stond niet op m'n iPhone
Settings > Chat settings > Backup conversations. Ik heb dezelfde versie als jij, en die optie is er gewoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:14 schreef CindieY het volgende:
Ik wil een reservekopie maken van mijn gespreksgeschiedenis en via deze link zou ik dat moeten doen. Echter zie ik helemaal geen optie 'reservekopie van gesprekken' oid. Ik heb versie 2.9.2871. Iemand een ander idee?
iOs is sowieso betalen.quote:Op zondag 10 maart 2013 06:46 schreef fotostarter het volgende:
Ook lekker, ga ik van Android naar iOs kan ik ineens betalen terwijl ik hetzelfde nummer heb.
Maarja, ik gun ze die paar centen wel
79 cent voor je (waarschijnlijk) meest gebruikte app. Woeptiefuckingdoe zul jij ff failliet gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 06:46 schreef fotostarter het volgende:
Ook lekker, ga ik van Android naar iOs kan ik ineens betalen terwijl ik hetzelfde nummer heb.
Maarja, ik gun ze die paar centen wel
Jij kan echt niet lezen hè, schele bezem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
79 cent voor je (waarschijnlijk) meest gebruikte app. Woeptiefuckingdoe zul jij ff failliet gaan.
Je kunt een gesprek naar jezelf emailen, daarna kun je er mee doen wat je wilquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:37 schreef barocci het volgende:
Weet iemand hoe ik een geheel gesprek over kan zetten op mijn laptop en ook op een manier dat ik het eventueel zou kunnen printen?
Oke bedankt, net gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt een gesprek naar jezelf emailen, daarna kun je er mee doen wat je wil
quote:Whatsapp komt met nieuwe betaalvormen
Whatsapp introduceert nieuwe abonnementsvormen waarbij gebruikers in één keer voor drie of vijf jaar kunnen afrekenen. Nu is de dienst in principe slechts één jaar gratis en kan daarna weer met één jaar verlengd worden.
Er heerst overigens nog veel onduidelijkheid rondom het betalen voor Whatsapp. Een deel van de gebruikers heeft een levenslang gratis abonnement en bij anderen wordt het abonnement automatisch kosteloos verlengd.
Bij andere gebruikers is het echter zo dat ze na een jaar 89 cent moeten betalen voor het abonnement verlengd wordt.
Abonnementen
CEO en medeoprichter Brian Acton laat aan Whatsappen.nl weten dat er nieuwe abonnementsvormen komen. Zo kunnen gebruikers in de toekomst voor 2,40 euro een abonnement van drie jaar afsluiten, dat is 10 procent goedkoper dan drie keer een los jaar afrekenen.
Ook kan in één keer voor vijf jaar betaald worden. Het bedrag ligt dan op 3,34 euro en dat betekent 25 procent korting.
Android
Het aanbod zou gaan gelden voor gebruikers van Android, Blackberry, Windows Phone en Nokia. Bij de iPhone worden de abonnementsvormen vooralsnog niet geïntroduceerd. De iPhone is overigens het enige platform waar de app zelf al 89 cent kost en daarna kosteloos te gebruiken is.
In november werd door een medewerker van Whatsapp al aangekondigd dat er betaald zou moeten gaan worden voor het gebruik van de instant messagingdienst.
Acton stelt dat de nieuwe abonnementen bij de eerstvolgende update van Whatsapp voor Android worden doorgevoerd. Betalingen kunnen worden gedaan via Google Wallet en Paypal.
Prepaid creditcard kan je ook gebruiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijne verloopt op 16-6-2013Maar even gaan uitvogelen welke payment ik ga gebruiken. Broertje had als het goed is nog een paypal account!
![]()
En die nieuwe update, wel wennen zeg. Alles is vierkant!
Die van mij is pas ook weer met een jaar verlengd. Volgens mij hoef je er echt niet voor te gaan betalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die van mij zou vandaag verlopen, maar ineens is er weer een jaar bij
Jij kunt ook gewoon een linkje wat iemand stuurt openen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef wc-eend het volgende:
Ik hoor iedereen klagen over de laatste versie... heb er zelf geen problemen mee en vind het hoekige beter dan voorheen... strakker...
Het is even wennen. Enige lelijke is dat berichtje: Laatst gezien, gister om 20.39. Waarom dat nu moet bewegen, omdat ie nét te weinig ruimte heeft om er te staan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef wc-eend het volgende:
Ik hoor iedereen klagen over de laatste versie... heb er zelf geen problemen mee en vind het hoekige beter dan voorheen... strakker...
Dan is jouw telefoon te klein, ik heb geen bewegend zinnetje, past preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Het is even wennen. Enige lelijke is dat berichtje: Laatst gezien, gister om 20.39. Waarom dat nu moet bewegen, omdat ie nét te weinig ruimte heeft om er te staan!
Tjah, en ik zie wel of rond de 6e maand mijn whatsapp wel of niet verlengd wordt
Nooit problemen gehad met linkjes...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jij kunt ook gewoon een linkje wat iemand stuurt openen?
Ik heb mijn android-versie een paar weken geleden geupdate en vanaf toen heb ik dit probleem. Ligt daar dus misschien aan. Ik las in het HTC-topic dat anderen daar ook last van hadden.
Met een HTC one X?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef wc-eend het volgende:
Dan is jouw telefoon te klein, ik heb geen bewegend zinnetje, past precies
Tjah... Op mijn Galaxy S2 past het allemaal netjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Met een HTC one X?Te klein!
![]()
![]()
Gaat ook echt om 1 cijfertje ofsow, wat er net niet oppast!
Voor de nieuwe update paste het ook, nu gaat het echt om 1 cijfertje van het tijdstip, wat NET niet past!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tjah... Op mijn Galaxy S2 past het allemaal netjes
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Voor de nieuwe update paste het ook, nu gaat het echt om 1 cijfertje van het tijdstip, wat NET niet past!Scrolled die hele lijn van links naar rechts door het beeld. Lijkt ook alsof die bijlage knop te ver naar links zit. Maar goed, verder werkt whatsapp nog prima bij mij!
Ken dr ook niks aan doen, note2 is grootquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef Troel het volgende:
Dat plaatje is bijna net zo groot als die plaatjes van whatsapp
Eindelijk zoals het hoort juist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Revanches het volgende:
Ik vind de nieuwe update helemaal niks. De unieke whatsapp tekstbalonnen zijn nu zo standaard. Erg jammer.
quote:Op zondag 10 maart 2013 02:58 schreef wspa_ het volgende:
Ik heb WhatsApp bijgewerkt naar versie 2.9.2871 (Android), maar nu worden afbeeldingen en foto's automatisch al gedownload. Is er een manier om dit uit te schakelen? De oude versie had daar volgens mij een optie voor, maar kan die nu niet meer vinden.
hier ook een one X, maar de meldingen komen wel gewoon normaal binnenquote:Op [url=http://forum.fokvernieuwen?907758/3/100#124152528]zondag 17 maart 2013 02:06[/url] schreef christiman het volgende:
Sinds de update verschijnt het whatsapp logo alleen nog maar in mijn balk als whatsapp al openstaat. Hetzelfde geldt voor mijn knipperledje. Trillen doet hij wel nog steeds altijd.
Telefoon is een HTC one X trouwens.
Meer mensen die hier last van hebben of die een oplossing weten?
Ik heb niks aan mijn instellingen veranderd voor of sinds de update en hiervoor had ik geen problemen.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook een one X, maar de meldingen komen wel gewoon normaal binnen
Hoe heb je je verbinding staan? En t ophalen van de connectie? Automatisch vernieuwenk?
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:57 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb nog gratis tot 02-04-2014.
Gek dan dat de ene wel moet betalen en de andere niet.
Haha ja bij mij ook. Maar ik lees hier dat sommigen wel moeten betalen. Best vreemd toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat is altijd zo, heb nu al drie jaar whatsapp en het verlengde zichzelf altijd.
nee die krijgen de melding van betalen en betalen dan ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja bij mij ook. Maar ik lees hier dat sommigen wel moeten betalen. Best vreemd toch?
Want een nieuw nummer nemen is gemakkelijker dan een euro betalen.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:59 schreef Nizno het volgende:
Ik ga gewoon ieder jaar een nieuw nummer nemen.. zo heb ik nu ook weer een jaartje er bij
je weet wat eenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Want een nieuw nummer nemen is gemakkelijker dan een euro betalen.Een euro. Waar hebben we het over, een kopje koffie bij de AH To Go kost al 1,50.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook ff vooruit. Ik betaal maar al te graag een paar euro, vroeger betaalde ik 10 euro p/m voor me sms bundel.
Idd, zeuren over 1 euro per jaar terwijl ze een data-abonnement hebben van een tientje per maand.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef delano.888 het volgende:
Wat een gezeik hier over dat betalen. 1 euro per jaar!?!??! Doe ff niet zo moeilijk zeg! Wie betaalde hier allemaal een paar jaar geleden nog 10 euro per maand voor onbeperkt sms? Heel veel mensen! En nu moeilijk doen om 1 euro per jaar... Pfff... Ik steun whatsapp graag dus heb laatst gelijk 10 jaar verlengd. Waarom niet? Ik betaal graag voor een dienst die ik veel gebruik. Zie ook:
[..]
Iemand die het snaptquote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, zeuren over 1 euro per jaar terwijl ze een data-abonnement hebben van een tientje per maand.
yep, hier ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand anders trouwens die bij betalingsmiddelen ineens maar 1 optie heeft staan? Stond eerst Google Wallet, Paypal en een optie met dat Creditcard ding. Nu staat er alleen nog maar Google Wallet en Payment Issues?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |