of commerciële economiequote:
Jawel, vind wel leuk bitch gezichtje.quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie kijken ook niet verder dan d'r tieten
Jouw smaak.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, vind wel leuk bitch gezichtje.
Nee man! Verder werkt alles gewoon, alleen youtube loopt te kutten.quote:
Dat is ook het enige dat streamt, no?quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man! Verder werkt alles gewoon, alleen youtube loopt te kutten.
Ik wou wat zeggen, maar da's te grofquote:
Buffert, ook goed.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat streamt, no?
Hmz. Maar waarom dan zo ineens. Wat helpt het om dat uit te doen en weer aan te doen?quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat streamt, no?
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, vind wel leuk bitch gezichtje.
Zeg dit dan ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen, maar da's te grof
Als een vrouw niet wil afwassen, maar voor de rest alles wel doet geef je toch ook een klap?!quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man! Verder werkt alles gewoon, alleen youtube loopt te kutten.
Misschien zit je cache vol, lastig om te zeggen. Kan zo snel niets vinden op Google.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmz. Maar waarom dan zo ineens. Wat helpt het om dat uit te doen en weer aan te doen?
Hmz. Kutzooi man, gekloot altijdquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien zit je cache vol, lastig om te zeggen. Kan zo snel niets vinden op Google.
Oh shit, don't go there.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.
Altijd paraat om de waarheid te vertellen. Mensen willen het niet horen of durven het niet te zeggenquote:
voor kerst oid?quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
moet een jurkje zoeken voor mijn zusje, ze draagt nooit jurkeni have no idea what i'm looking for
Ik ben inderdaad blij dat ik niet zo'n geplamuurde varkenskop hebquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
moet een jurkje zoeken voor mijn zusje, ze draagt nooit jurkeni have no idea what i'm looking for
quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd paraat om de waarheid te vertellen. Mensen willen het niet horen of durven het niet te zeggen.
Jaquote:
ow please noquote:
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon zo'n afkledend zwart jurkje tot net boven de knieen en een mooie open halsquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawe doen met de familie en er is een dresscode en de dresscode is gala en ik zei wat doe jij dan aan
ja gewoon spijkerbroek. Dus ik zei nee dat kan niet want dresscode. Nu moet ik een jurkje zoeken maar ze heeft NEVER nog een jurk aangehad
.
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhoudenquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawe doen met de familie en er is een dresscode en de dresscode is gala en ik zei wat doe jij dan aan
ja gewoon spijkerbroek. Dus ik zei nee dat kan niet want dresscode. Nu moet ik een jurkje zoeken maar ze heeft NEVER nog een jurk aangehad
.
Ik weet waar jij kijktquote:
Dat is iets Zweeds.quote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhouden
Nee mijn zusje is voller bij de heupen/taille, borsten zijn wel hetzelfde. Maar ze wil iets wat niet sluit bij de hals maar wel beetje titty show doet. Maar natuurlijk als ik iets leuks zie, vindt zij het niet leukquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon zo'n afkledend zwart jurkje tot net boven de knieen en een mooie open hals
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroekquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhouden
Net alsof je er niet netjes uit kunt zien met een broek en blousje ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroek
kan best als je naar de mac gaatquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroek
Bemoei je niet met onze tradities.quote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof je er niet netjes uit kunt zien met een broek en blousje ofzo
Doe ik toch ook niet jullie doen maar lekker verkleedpartijtje en ik zeg dat het bullshit isquote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bemoei je niet met onze tradities.
Daar moet je tli voor hebben volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mijn zusje is voller bij de heupen/taille, borsten zijn wel hetzelfde. Maar ze wil iets wat niet sluit bij de hals maar wel beetje titty show doet. Maar natuurlijk als ik iets leuks zie, vindt zij het niet leuk
Nee ze is geen maat 34.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef VeerEli het volgende:
Past ze niet gewoon een jurkje van jou dan
Ja daarom vroeg ik tli net waar die bodycon rode jurk van is maar ze zegt niksquote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar moet je tli voor hebben volgens mij.
H&M heeft ook vaak wel wat leuks
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.gifquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon afkledend
whut?quote:
Met alleen 34 mag je iets afkledends aan?quote:
Ja ik dacht een beetje A-lijn voor dr omdat ze soms een beetje onzeker is over d'r heupen, maar denk juist dat zo'n bodycon d'r curves wel mooi showt.quote:
Nee, maar een jurkje die WD wijd valt, past haar zusje ook nog inquote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met alleen 34 mag je iets afkledends aan?
Wat is haar stijl qua jurkjes etc dan? Omdat je zegt dat wat jij mooi vind, zij weer niet leuk vind.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik dacht een beetje A-lijn voor dr omdat ze soms een beetje onzeker is over d'r heupen, maar denk juist dat zo'n bodycon d'r curves wel mooi showt.
Insinueer jij nu incestueuze toestanden? Zou wel één en ander verklaren.quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker je curves showen aan je vader.
Ja dat weet ik dus niet want ze heeft nooit jurkjes gehad.quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is haar stijl qua jurkjes etc dan? Omdat je zegt dat wat jij mooi vind, zij weer niet leuk vind.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als een vrouw niet wil afwassen, maar voor de rest alles wel doet geef je toch ook een klap?!
Dresscode volgend jaar = beachpartyquote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ze zelf niet zoeken ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet want ze heeft nooit jurkjes gehad.
Mango skatjuh. Heb de mijne vanmiddag terug gebracht, spijt nuquote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik tli net waar die bodycon rode jurk van is maar ze zegt niks
Ze vroeg aan mij om te zoeken, ben niet te beroerd om dat te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan ze zelf niet zoeken ofzoGeef d'r wat leuke sites en laat het d'r uitzoeken.
Nitwit. Hij stond zo mooi bij jou!quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mango skatjuh. Heb de mijne vanmiddag terug gebracht, spijt nu
Iedereen zegt dat het je goed staat en je brengt hem terug? Wtfquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teruggebracht?quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst had je dus spijt dat je 'm had gekocht, nu heb je spijt dat je 'm hebt teruggebracht?quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbhquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Insinueer jij nu incestueuze toestanden? Zou wel één en ander verklaren.
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nitwit. Hij stond zo mooi bij jou!
jij mag allebei doen, of ben je familie?quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbh
omgquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maar
Jij bent een kutje. Godverdomme zegquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maar
Daar ben ik een vrouw voor.quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst had je dus spijt dat je 'm had gekocht, nu heb je spijt dat je 'm hebt teruggebracht?
[ afbeelding ]
Nee heteroquote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij mag allebei doen, of ben je familie?
Welke Janine? Van GTST?quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbh
Als je morgen maar teruggaat. Anders word ik boos. Moet ik je billekoek geven.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja hou maar op, nu al helemaal spijt!
En terechtquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Wat vond laster ervan dan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga maar zeg het je nietquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je morgen maar teruggaat. Anders word ik boos. Moet ik je billekoek geven.
klinkt alsof ze er veel plezeir aan zal belevenquote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke Janine? Van GTST?
[ afbeelding ]
Met haar zou ik zwoel en sensueel de liefde bedrijven totdat haar vagijn schraal is en mijn eikel eraf ligt.
Ik zal eens met jou mee beginnenquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zeg je het dan om mee te beginnen?!?! [ afbeelding ]
Verwarrend dit
Jij weet het he, goorlapquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Janine wordt knapper naarmate zij ouder wordt.
Zeker welquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Janine wordt knapper naarmate zij ouder wordt.
waarmee?quote:Op zondag 16 december 2012 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou mee beginnen
pffffffffffffffffffffffffffffffffffff zijn fam. pfffffffffffffffffffffquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mooi maar te bloot en curvy voor zijn fam.
nou, dan draag je het bij je eigen famquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
gewoon naar zijn familie. dont carequote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dan draag je het bij je eigen fam
Blazer oid eroverheen kan dat toch wel oplossen?quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Insert community gay plaatje.quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hihi, binnenkort mandarijntjes leggen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik lig nu al lekker in mn bedje straks slapen wat een zaligheid
Te lazy om te douchen of pil te nemen
Chicks die stinkenquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoorquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gewoon naar zijn familie. dont care
serieusquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoor
quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar zou ook niet willenddat mn vriendin als een hoer naar de fam mee gaat

Dat vind ik nooit mooi en zonde van het jurkje. Maar heb bij de zara blazer met leer gezien, maybe combineer ik dat wel met een rokje ofzo.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blazer oid eroverheen kan dat toch wel oplossen?
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Dat L0t gun je haar toch ook niet.quote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoor
ja, serieus.quote:
Ja kan ik gezellie met lot in OUD postenquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?
Leuke familie maar dat wisten we al zo ongeveerquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn mam en stiefvader stuurden een bloemetje omdat ik dat ongeluk heb gehad en repten met geen woord over langskomen ofzo, ado zn zusje kwam vanmiddag gelijk trouwens.
Laster is stom, laat me met hem praten. Preutse jongen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.
Thanks babe.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar zou ook niet willenddat mn vriendin als een hoer naar de fam mee gaat
Ja ik zou d'r ook best wel volblaffen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke Janine? Van GTST?
[ afbeelding ]
Met haar zou ik zwoel en sensueel de liefde bedrijven totdat haar vagijn schraal is en mijn eikel eraf ligt.
dat zeg ikquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.
Rimpels gladstrijken met m'n liefdesnectarquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja ik zou d'r ook best wel volblaffen.
Ja praat even op hem in.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laster is stom, laat me met hem praten. Preutse jongen.
Waarschijnlijk ben je dan niet vaak genoeg volgeblaft.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Deze man weet wat gezond is voor de vrouwtjesquote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rimpels gladstrijken met m'n liefdesnectar.
Wat is vaak genoeg?quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan niet vaak genoeg volgeblaft.
en toch blijf ik het raar vindenquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuke familie maar dat wisten we al zo ongeveer
ik ben zo zwanger geraaktquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kan ik gezellie met lot in OUD posten
Als je het zaad nu nog voelt zitten.quote:
Check asos! zullen er ook niet heel veel hebben tho.quote:Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil een jurkje juist met lange mouwen maar die zijn nergens te vinden
Al gedaan, en liever in de winkel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Check asos! zullen er ook niet heel veel hebben tho.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil een jurkje juist met lange mouwen maar die zijn nergens te vinden
Ziet er niet uit manquote:
Verre van, maar lange mouwenquote:
True. Ik kan die jurk van mango trouwens niet vinden onlinequote:Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al gedaan, en liever in de winkel.
t is nog niet langs je benen naar beneden gelopen nee? Of zit t daar vastgeplakt?quote:Op zondag 16 december 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik voel t nu nog zitten...nog steeds een stomme term
Chicks die je een paar uur later laten weten dat ze het nog voelen drippen down underquote:Op zondag 16 december 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:
Dan zou ik mijn pil toch maar even innemen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nasty, zou ik nooit doenquote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je een paar uur later laten weten dat ze het nog voelen drippen down under.
Daarom gebruik ik nooit condoomsquote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je een paar uur later laten weten dat ze het nog voelen drippen down under.
SuperTrash?quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Of anders dan uggs: laarzen met van die grouden letters erop geen idee welk merk eig.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik nooit condooms![]()
Ze zullen het weten dat ik daar geweest ben, verdomme
Nee staat niet op de site. Rood en zwart hebben ze hem.quote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Ik kan die jurk van mango trouwens niet vinden online
Waar woon jij???quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Zo jammer dat nederlandse vrouwen altijd broeken dragen.
En nog erger is dat je 50+% van de nederlandse vrouwen kan beschrijven met:
Uggs,
Roze broek,
Of anders dan uggs: laarzen met van die grouden letters erop geen idee welk merk eig.
Lelijke bontkraag jas.
Problem?quote:
Oh gelukkig, dat wilde ik namelijk weten!quote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee staat niet op de site. Rood en zwart hebben ze hem.
Deze manquote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik nooit condooms![]()
Ze zullen het weten dat ik daar geweest ben, verdomme

.
zoveel ja?!quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Uggs,
Roze broek,
Lelijke bontkraag jas.
Met zn moederquote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Mouzurtje is weer in disco jojo geweest hoor.
Wat houdt dat plaatje inquote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man [ afbeelding ][ afbeelding ].
Keer erop spugen danquote:
Dus jij doet het ook altijd zonder?quote:
God ja, zijn moeder. In Zoutelande dachten ze ook dat er een bultrug aangespoeld was, bleek het om Mouzers moeder te gaan.quote:
pzcquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet altijd, dat is voor retards
Na de 1e avond mag ie zonder?quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet altijd, dat is voor retards
Wtf.quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Uggs,
Roze broek,
Lelijke bontkraag jas.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dick on her nose
Now she's cock-eyed.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word hier een beetje droevig en boos van
[ afbeelding ]
jaquote:
zijn die 2 weer aan het bitchen?quote:
Nee, daarom was het ook zo random as fuckquote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zijn die 2 weer aan het bitchen?
[ afbeelding ]
Flash player al geupdate?quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh? Why? Enne ik ben een blanke chick ey
quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkere chicks die Xbox'en. Tli's
.
Bij mij is het andersom.quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks dushi.quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Goeie reden om in te schatten dat je hier niet de rest van je leven mee wil delen.quote:
Jij wordt eerst boos en dan pas droevig?quote:
Jij zit te gamen en hij zit met zijn boxershort op zijn enkels achter je?quote:
One-dimensional model for vertical profiles of longitudinal velocities in open-channel flows is verified against laboratory data obtained in an open channel with artificial plants. Those plants simulate Canadian waterweed which in nature usually forms dense stands that reach all the way to the water surface. The model works particularly well for densely spaced plants.quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Panzermaus het volgende:
Application of one-dimensional model to calculate water velocity distributions over elastic elements simulating Canadian waterweed plants (Elodea Canadensis)
Nee, aangereden door een auto, terwijl ze fietstequote:
gratz with your PhDquote:Op zondag 16 december 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
One-dimensional model for vertical profiles of longitudinal velocities in open-channel flows is verified against laboratory data obtained in an open channel with artificial plants. Those plants simulate Canadian waterweed which in nature usually forms dense stands that reach all the way to the water surface. The model works particularly well for densely spaced plants.
van een dijkje af toevallig?quote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, aangereden door een auto, terwijl ze fietste
Maar spelen dan wel Haloquote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Nee, op een fietspad, 3 meter onder NAPquote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van een dijkje af toevallig?
PTA / Fietser onderuit, ik kwam van links
Flinke hoofdwond en nekwervel gebrokenquote:
Maar toch wist ze op haar fiets blijven te zitten, indrukwekkend.quote:Op zondag 16 december 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Flinke hoofdwond en nekwervel gebroken
Ah heb er niks mee, snap de hype ook niet. Same shit bij GoWquote:Op zondag 16 december 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haten op Halo. Fan sinds deel 1 op de 1e Xbox
.
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar toch wist ze op haar fiets blijven te zitten, indrukwekkend.
ouch beterschap en kusje derop dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Flinke hoofdwond en nekwervel gebroken
Ze leest mee, dat kusje moet je ff mee wachten, ze loopt met een brace rondquote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ouch beterschap en kusje derop dan maar
Zosk zit op je account wdquote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
JORIS KOM OP DOE GEWOON EVEN OPEN IK WIL GEWOON EVEN NEUKEN
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, aangereden door een auto, terwijl ze fietste
quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
JORIS KOM OP DOE GEWOON EVEN OPEN IK WIL GEWOON EVEN NEUKEN
the fuckquote:
ik moest lachenquote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar toch wist ze op haar fiets blijven te zitten, indrukwekkend.
dank jequote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ouch beterschap en kusje derop dan maar
ow ja, is het wat??quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Stomme vraag eig. Ik hoor ze Nederlands praten
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eikquote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb er niks mee, snap de hype ook niet. Same shit bij GoW
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enzquote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eik.
Dat laatste klinkt wel wat erotiserendquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enz
failquote:
hoezo hebbie de kerstverlichting hangen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Zal ik het hier even gezellig maken??
Wie faalt er nouquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoezo hebbie de kerstverlichting hangen?
jij met je imageshackquote:
Oh ja hoorquote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel wat erotiserend
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezusquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enz
quote:
Doet me denken aan robocopquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezus.
De 1e keer dat ik in zo'n robot ging in multiplayer had ik echt zoiets van HOLY SHIT WAT VET![]()
!
[ afbeelding ]
grappigquote:
Nah na Halo 3 en Reach had ik wel weer genoeg van Halo.quote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eik.
Deed mij denken aan Mech-Assault, zo'n robotspel op de oude Xboxquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Zal ik het hier even gezellig maken??
Jammer, ik dacht dat je "tot morgen" zou zeggen.quote:
De 1e Halo speelde ik bij een vriend van me met een Xbox, toen had ik nog een PS1 geloof ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah na Halo 3 en Reach had ik wel weer genoeg van Halo.
Halo 4 kwamen ze ook alleen maar mee voor de centjes
quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jammer, ik dacht dat je "tot morgen" zou zeggen.
Gezellig.quote:
Iemand die mij snaptquote:
Watquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Omg amazing nooit gezeten dat hondenplaatjes zo leuk konden zijn
Aan het wachten op de ninja edit...quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja en dat is gewoon uit een filmpje, dus ziet het er sowieso mooier uitquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Mech-Assault, zo'n robotspel op de oude Xbox.
Dat water, kijk hoe mooi gek!
Ik heb ook nooit gezeten zijn we nu soulmates?quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb nog maar 1 avond gespeeld de nieuwe, nog niet gelukt in zo'n ding te komenquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezus.
De 1e keer dat ik in zo'n robot ging in multiplayer had ik echt zoiets van HOLY SHIT WAT VET![]()
!
[ afbeelding ]
Euh...nee.quote:
Mijn vriendinnen kunnen ook nooit zittenquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezeten zijn we nu soulmates?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |