Ja dat weet ik dus niet want ze heeft nooit jurkjes gehad.quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is haar stijl qua jurkjes etc dan? Omdat je zegt dat wat jij mooi vind, zij weer niet leuk vind.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als een vrouw niet wil afwassen, maar voor de rest alles wel doet geef je toch ook een klap?!
Dresscode volgend jaar = beachpartyquote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker je curves showen aan je vader.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker je curves showen aan je vader.
Kan ze zelf niet zoeken ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet want ze heeft nooit jurkjes gehad.
Mango skatjuh. Heb de mijne vanmiddag terug gebracht, spijt nuquote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik tli net waar die bodycon rode jurk van is maar ze zegt niks
Ze vroeg aan mij om te zoeken, ben niet te beroerd om dat te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan ze zelf niet zoeken ofzoGeef d'r wat leuke sites en laat het d'r uitzoeken.
Nitwit. Hij stond zo mooi bij jou!quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mango skatjuh. Heb de mijne vanmiddag terug gebracht, spijt nu
Iedereen zegt dat het je goed staat en je brengt hem terug? Wtfquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teruggebracht?quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst had je dus spijt dat je 'm had gekocht, nu heb je spijt dat je 'm hebt teruggebracht?quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbhquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Insinueer jij nu incestueuze toestanden? Zou wel één en ander verklaren.
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nitwit. Hij stond zo mooi bij jou!
jij mag allebei doen, of ben je familie?quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbh
omgquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maar
Jij bent een kutje. Godverdomme zegquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maar
Daar ben ik een vrouw voor.quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst had je dus spijt dat je 'm had gekocht, nu heb je spijt dat je 'm hebt teruggebracht?
[ afbeelding ]
Nee heteroquote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij mag allebei doen, of ben je familie?
Welke Janine? Van GTST?quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbh
Als je morgen maar teruggaat. Anders word ik boos. Moet ik je billekoek geven.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja hou maar op, nu al helemaal spijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |