Net alsof je er niet netjes uit kunt zien met een broek en blousje ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroek
kan best als je naar de mac gaatquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroek
Bemoei je niet met onze tradities.quote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof je er niet netjes uit kunt zien met een broek en blousje ofzo
Doe ik toch ook niet jullie doen maar lekker verkleedpartijtje en ik zeg dat het bullshit isquote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bemoei je niet met onze tradities.
Daar moet je tli voor hebben volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mijn zusje is voller bij de heupen/taille, borsten zijn wel hetzelfde. Maar ze wil iets wat niet sluit bij de hals maar wel beetje titty show doet. Maar natuurlijk als ik iets leuks zie, vindt zij het niet leuk
Nee ze is geen maat 34.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef VeerEli het volgende:
Past ze niet gewoon een jurkje van jou dan
Ja daarom vroeg ik tli net waar die bodycon rode jurk van is maar ze zegt niksquote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar moet je tli voor hebben volgens mij.
H&M heeft ook vaak wel wat leuks
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.gifquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon afkledend
whut?quote:
Met alleen 34 mag je iets afkledends aan?quote:
Ja ik dacht een beetje A-lijn voor dr omdat ze soms een beetje onzeker is over d'r heupen, maar denk juist dat zo'n bodycon d'r curves wel mooi showt.quote:
Nee, maar een jurkje die WD wijd valt, past haar zusje ook nog inquote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met alleen 34 mag je iets afkledends aan?
Wat is haar stijl qua jurkjes etc dan? Omdat je zegt dat wat jij mooi vind, zij weer niet leuk vind.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik dacht een beetje A-lijn voor dr omdat ze soms een beetje onzeker is over d'r heupen, maar denk juist dat zo'n bodycon d'r curves wel mooi showt.
Insinueer jij nu incestueuze toestanden? Zou wel één en ander verklaren.quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker je curves showen aan je vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |