Hmz. Kutzooi man, gekloot altijdquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien zit je cache vol, lastig om te zeggen. Kan zo snel niets vinden op Google.
Oh shit, don't go there.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.
Altijd paraat om de waarheid te vertellen. Mensen willen het niet horen of durven het niet te zeggenquote:
voor kerst oid?quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
moet een jurkje zoeken voor mijn zusje, ze draagt nooit jurkeni have no idea what i'm looking for
Ik ben inderdaad blij dat ik niet zo'n geplamuurde varkenskop hebquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
moet een jurkje zoeken voor mijn zusje, ze draagt nooit jurkeni have no idea what i'm looking for
quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd paraat om de waarheid te vertellen. Mensen willen het niet horen of durven het niet te zeggen.
Jaquote:
ow please noquote:
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon zo'n afkledend zwart jurkje tot net boven de knieen en een mooie open halsquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawe doen met de familie en er is een dresscode en de dresscode is gala en ik zei wat doe jij dan aan
ja gewoon spijkerbroek. Dus ik zei nee dat kan niet want dresscode. Nu moet ik een jurkje zoeken maar ze heeft NEVER nog een jurk aangehad
.
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhoudenquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawe doen met de familie en er is een dresscode en de dresscode is gala en ik zei wat doe jij dan aan
ja gewoon spijkerbroek. Dus ik zei nee dat kan niet want dresscode. Nu moet ik een jurkje zoeken maar ze heeft NEVER nog een jurk aangehad
.
Ik weet waar jij kijktquote:
Dat is iets Zweeds.quote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhouden
Nee mijn zusje is voller bij de heupen/taille, borsten zijn wel hetzelfde. Maar ze wil iets wat niet sluit bij de hals maar wel beetje titty show doet. Maar natuurlijk als ik iets leuks zie, vindt zij het niet leukquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon zo'n afkledend zwart jurkje tot net boven de knieen en een mooie open hals
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroekquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |