En terechtquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja hou maar op, nu al helemaal spijt!
Wat vond laster ervan dan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja hou maar op, nu al helemaal spijt!
Ik ga maar zeg het je nietquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je morgen maar teruggaat. Anders word ik boos. Moet ik je billekoek geven.
klinkt alsof ze er veel plezeir aan zal belevenquote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke Janine? Van GTST?
[ afbeelding ]
Met haar zou ik zwoel en sensueel de liefde bedrijven totdat haar vagijn schraal is en mijn eikel eraf ligt.
Ik zal eens met jou mee beginnenquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zeg je het dan om mee te beginnen?!?! [ afbeelding ]
Verwarrend dit
Jij weet het he, goorlapquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Janine wordt knapper naarmate zij ouder wordt.
Zeker welquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Janine wordt knapper naarmate zij ouder wordt.
waarmee?quote:Op zondag 16 december 2012 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou mee beginnen
pffffffffffffffffffffffffffffffffffff zijn fam. pfffffffffffffffffffffquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mooi maar te bloot en curvy voor zijn fam.
nou, dan draag je het bij je eigen famquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
gewoon naar zijn familie. dont carequote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dan draag je het bij je eigen fam
Blazer oid eroverheen kan dat toch wel oplossen?quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Insert community gay plaatje.quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hihi, binnenkort mandarijntjes leggen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik lig nu al lekker in mn bedje straks slapen wat een zaligheid
Te lazy om te douchen of pil te nemen
Chicks die stinkenquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoorquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gewoon naar zijn familie. dont care
serieusquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoor
quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar zou ook niet willenddat mn vriendin als een hoer naar de fam mee gaat

Dat vind ik nooit mooi en zonde van het jurkje. Maar heb bij de zara blazer met leer gezien, maybe combineer ik dat wel met een rokje ofzo.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blazer oid eroverheen kan dat toch wel oplossen?
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Dat L0t gun je haar toch ook niet.quote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoor
ja, serieus.quote:
Ja kan ik gezellie met lot in OUD postenquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?
Leuke familie maar dat wisten we al zo ongeveerquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn mam en stiefvader stuurden een bloemetje omdat ik dat ongeluk heb gehad en repten met geen woord over langskomen ofzo, ado zn zusje kwam vanmiddag gelijk trouwens.
Laster is stom, laat me met hem praten. Preutse jongen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.
Thanks babe.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar zou ook niet willenddat mn vriendin als een hoer naar de fam mee gaat
Ja ik zou d'r ook best wel volblaffen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke Janine? Van GTST?
[ afbeelding ]
Met haar zou ik zwoel en sensueel de liefde bedrijven totdat haar vagijn schraal is en mijn eikel eraf ligt.
dat zeg ikquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.
Rimpels gladstrijken met m'n liefdesnectarquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja ik zou d'r ook best wel volblaffen.
Ja praat even op hem in.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laster is stom, laat me met hem praten. Preutse jongen.
Waarschijnlijk ben je dan niet vaak genoeg volgeblaft.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Deze man weet wat gezond is voor de vrouwtjesquote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rimpels gladstrijken met m'n liefdesnectar.
Wat is vaak genoeg?quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan niet vaak genoeg volgeblaft.
en toch blijf ik het raar vindenquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuke familie maar dat wisten we al zo ongeveer
ik ben zo zwanger geraaktquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kan ik gezellie met lot in OUD posten
Als je het zaad nu nog voelt zitten.quote:
Check asos! zullen er ook niet heel veel hebben tho.quote:Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil een jurkje juist met lange mouwen maar die zijn nergens te vinden
Al gedaan, en liever in de winkel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Check asos! zullen er ook niet heel veel hebben tho.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil een jurkje juist met lange mouwen maar die zijn nergens te vinden
Ziet er niet uit manquote:
Verre van, maar lange mouwenquote:
True. Ik kan die jurk van mango trouwens niet vinden onlinequote:Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al gedaan, en liever in de winkel.
t is nog niet langs je benen naar beneden gelopen nee? Of zit t daar vastgeplakt?quote:Op zondag 16 december 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik voel t nu nog zitten...nog steeds een stomme term
Chicks die je een paar uur later laten weten dat ze het nog voelen drippen down underquote:Op zondag 16 december 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:
Dan zou ik mijn pil toch maar even innemen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nasty, zou ik nooit doenquote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je een paar uur later laten weten dat ze het nog voelen drippen down under.
Daarom gebruik ik nooit condoomsquote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je een paar uur later laten weten dat ze het nog voelen drippen down under.
SuperTrash?quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Of anders dan uggs: laarzen met van die grouden letters erop geen idee welk merk eig.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik nooit condooms![]()
Ze zullen het weten dat ik daar geweest ben, verdomme
Nee staat niet op de site. Rood en zwart hebben ze hem.quote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Ik kan die jurk van mango trouwens niet vinden online
Waar woon jij???quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Zo jammer dat nederlandse vrouwen altijd broeken dragen.
En nog erger is dat je 50+% van de nederlandse vrouwen kan beschrijven met:
Uggs,
Roze broek,
Of anders dan uggs: laarzen met van die grouden letters erop geen idee welk merk eig.
Lelijke bontkraag jas.
Problem?quote:
Oh gelukkig, dat wilde ik namelijk weten!quote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee staat niet op de site. Rood en zwart hebben ze hem.
Deze manquote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik nooit condooms![]()
Ze zullen het weten dat ik daar geweest ben, verdomme

.
zoveel ja?!quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Uggs,
Roze broek,
Lelijke bontkraag jas.
Met zn moederquote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Mouzurtje is weer in disco jojo geweest hoor.
Wat houdt dat plaatje inquote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man [ afbeelding ][ afbeelding ].
Keer erop spugen danquote:
Dus jij doet het ook altijd zonder?quote:
God ja, zijn moeder. In Zoutelande dachten ze ook dat er een bultrug aangespoeld was, bleek het om Mouzers moeder te gaan.quote:
pzcquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet altijd, dat is voor retards
Na de 1e avond mag ie zonder?quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet altijd, dat is voor retards
Wtf.quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Uggs,
Roze broek,
Lelijke bontkraag jas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |