Is het koopzondag in Den Bosch?quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Moet vandaag in mn eentje de winkel draaien
Dus ik voel me verantwoordelijk en ook gestresst, want drukte staat te wachten
DJ Dyna rocks man!!quote:Op zondag 16 december 2012 12:32 schreef ArnosL het volgende:
Verdomme, wat een top avond was dat zeg. DJ Dyna was kut, maar die huis-DJ van DiekaOok weer genoeg gezopen, want ik heb m'n lenzen nog in
Oh, gister vonden ik en vrienden hem niet al te bestquote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DJ Dyna rocks man!!Was je nr Sexed up?
OT: Koppijn. Sloeber outfit aan en zo bankhangen bij mn zusje. Heerlijk.
Chronische scheenbeenvliesontsteking ... mijn benen doen altijd pijn, ook als ik in bed lig.quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch sjonge jonge jonge jonge.
Ohquote:Op zondag 16 december 2012 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Chronische scheenbeenvliesontsteking ... mijn benen doen altijd pijn, ook als ik in bed lig.
Geen idee, ik werk niet in Den Bosch.quote:Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het koopzondag in Den Bosch?
OT: in de war
Standaard koopzondag publiek, toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet in Den Bosch.
OT: kijken en nooit wat kopensterft dan maar
Chagrijnig dus
Klopt, maar het is kut, omdat je je hele verhaal staat te vertellen en vervolgens melden ze dat ze 'alleen benieuwd' warenquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Standaard koopzondag publiek, toch?
Mijn baas van vroeger noemde het altijd zondag - museumdag. Heel veel kijken
Oh fijn jaquote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, maar het is kut, omdat je je hele verhaal staat te vertellen en vervolgens melden ze dat ze 'alleen benieuwd' waren
Nouja het laatste wat ik weet is dat hij niet goed weet wat hij wil op dit moment. Dus ik ga er maar vanuit dat het niks wordt...quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Het is niet wederzijds?![]()
OT: Goed en ik begin iemand erg leuk te vinden
Wie dan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga zo met een fokster afspreken. Ze haalt me op het CS in leiden op. Dit keer komt ze wel.
Is wel 2 uur in de trein zitten, maar dat maakt me niet uit.
Precies dit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Bloempje. het volgende:
Noh, weekend om. Maar wel bijna vakantie
God nee.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef skippy22 het volgende:
Ok, ik open een topic Re. Wel er van afblijven he.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Toekito het volgende:
De moeder van mijn race anex kuip-maat is onverwachts en veel te jong overleden vandaag
Ik voel me al de hele avond, harry in de warry, en dat door 1 telefoon gesprek.quote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
Al de hele avond verdrietig. Door 1 stom berichtje van iemand, waardeloos
Wat liefquote:Op maandag 17 december 2012 01:15 schreef tarantism het volgende:
[..]
ow ja, haha ja dat klinkt wel als een huisdier ja. Zo ziet dat er dan uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede ego boosterquote:Op zondag 16 december 2012 04:57 schreef Luxuria het volgende:
Haha gewoon verschillende jongens om ons heen die aandacht willen die wij kennen maar die elkaar niet kennen. Lekker gedanst. Bepaalde weddenschappen etc.![]()
Gewoon tof
Welkom bij de clubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man voelt zich goed
Cuz I'm Mr. Brightside
Gecondoleerd..quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
vandaag te horen gekregen dat een familielid is overleden. de vierde al dit jaar.
niet dat ik heel erg dik ben met familie ben maar toch. het mag nu wel ophouden.
Gecondoleerdquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
vandaag te horen gekregen dat een familielid is overleden. de vierde al dit jaar.
niet dat ik heel erg dik ben met familie ben maar toch. het mag nu wel ophouden.
Dat is wel veel idd.. Gecondoleerd.quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
. Op mijn botte post hierboven zit je denk ik dan niet te wachten, maar toch gecondoleerd xquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef candygirl het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om mij de schuld te geven als je dood wil. Weet je , ik help je nog wel een handje , ga maar staan , ik duw wel.... Woedend
quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet naar het Maritiem Museum gaan in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man voelt zich goed![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet naar het Maritiem Museum gaan in Rotterdam.
Gewoon doenquote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Alleen, nu wil ik haar vragen voor een date en dat durf ik gewoon nog steeds nietTips en ideeën zijn welkom
'Hey, zullen we samen wat gaan drinken en/of eten als we naar het rijksmuseum zijn geweest?'quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Alleen, nu wil ik haar vragen voor een date en dat durf ik gewoon nog steeds nietTips en ideeën zijn welkom
Das pas in aprilquote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Hey, zullen we samen wat gaan drinken en/of eten als we naar het rijksmuseum zijn geweest?'
Da's pas in aprilquote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Hey, zullen we samen wat gaan drinken en/of eten als we naar het rijksmuseum zijn geweest?'
Makkelijk praten jijquote:
Wat is dit nou weerquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 22:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Da's pas in april
[..]
Makkelijk praten jij
[..]
Wat is dit nou weer
Breng dat museum weer ter sprake en zeg dan dat je kaarten daarvoor hebt!quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Al gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Breng dat museum weer ter sprake en zeg dan dat je kaarten daarvoor hebt!
Had ik overheen gelezenquote:
'Heb je misschien zin om een keer samen wat te drinken?'quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 22:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Had ik overheen gelezen
Als ze zo enthousiast reageerde, wil ze ook vast wel met je op date gaan!
Vraag gewoon of ze zin heeft om in de vakantie alvast een keer wat te gaan drinken ofzo
Ik ga een portie zelfverzekerdheid en moed vragen voor kerstquote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Heb je misschien zin om een keer samen wat te drinken?'
Niet nodig, je moet net als ik dom genoeg zijn om te denken dat het casual is en als ze niet wil ze écht geen tijd heeftquote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een portie zelfverzekerdheid en moed vragen voor kerst
Geen woorden, maar daden. Geen grap.quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb het ook gedaan, dus kan jij het ook!quote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet nodig, je moet net als ik dom genoeg zijn om te denken dat het casual is en als ze niet wil ze écht geen tijd heeft
quote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen woorden, maar daden. Geen grap.
quote:
Dit topicquote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, dus kan jij het ook!
En als je wordt afgewezen: je wordt sterker door strijd!quote:Op maandag 17 december 2012 23:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit topic
Ik ga ervoor, zal haar binnenkort vragenreactie volgt
Jij bent een nare man, weet je dat?quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En als je wordt afgewezen: je wordt sterker door strijd!
Het is allemaal liefde.quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij bent een nare man, weet je dat?
Damnquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
jee...quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef candygirl het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om mij de schuld te geven als je dood wil. Weet je , ik help je nog wel een handje , ga maar staan , ik duw wel.... Woedend
. Ik weet dat het hard klinkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jee...![]()
OT: vreemde dromen gehad, weer een slechte nacht gehad, pff moe..maar nog steeds erg blij met mijn genezing van ijn pas geopereerde voet
Mijn warme voorpoten doen wonderen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef Luxuria het volgende:
Nog meer last van mijn schouder door de fysiotherapeut
Dat is voor vrouwen toch wel nummer 1 bij een ventquote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, weet je wat ik altijd denk in dit soort situaties: nee heb je, ja kun je krijgen!quote:Op maandag 17 december 2012 23:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit topic
Ik ga ervoor, zal haar binnenkort vragenreactie volgt
Zeker een PSV'er!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin sterk te twijfelen aan bepaalde 'vrienden'. Vieze smerige achterbakse acties soms, die persoon zou momenteel niet voor me moeten staan
Nee een Roda JC'er. Verdomme zeg, woede door me heen, word lichtelijk gek hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zeker een PSV'er!Maar zonder gein, ik voel je.
Voor de zoveelste keer gepasseerd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee een Roda JC'er. Verdomme zeg, woede door me heen, word lichtelijk gek hier.
Als je ruzie hebt en iets prive wilt bespreken en diegene gooit alles ineens aan de grote klok zonder inhoudelijk en constructief iets uit te praten, maakt mij goed kwaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer gepasseerd?
OT: redelijk nuttige avond achter de rug, ik ben tevreden.
Stap op haar af en vraag haar mee uit, waar wacht je op dan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel of ik haar mee op date moet vragen.Ze is ontzettend aardig en schattig verlegen.
Maar qua uiterlijk niet het type waar ik normaal op afstap.
Ja, weet niet of ze m'n type is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stap op haar af en vraag haar mee uit, waar wacht je op dan!
Dat weet je pas na een afspraakje! Doen dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, weet niet of ze m'n type is.Het is niet dat ik niet durf hoor.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee een Roda JC'er. Verdomme zeg, woede door me heen, word lichtelijk gek hier.
Komt erop neer dat via whatsapp (net als alle andere social media) dingen verkeerd geinterpreteerd kunnen worden. Onredelijkheid en ruzie tot gevolg. Maar tis besproken. Hopen dat het volgende keer anders kan.quote:
Mooi, heel volwassen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Komt erop neer dat via whatsapp (net als alle andere social media) dingen verkeerd geinterpreteerd kunnen worden. Onredelijkheid en ruzie tot gevolg. Maar tis besproken. Hopen dat het volgende keer anders kan.
Wat voor pijn heb je?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef David Letterman het volgende:
Drukker dagje gehad, nu extra veel pijn. Bah...
Ah bah, word je ook zo lekker mobiel van... Sterkte.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Nu vooral gewrichtspijn.
Dankjewel, aardig van je. Jij succes met je vriendschappen. Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:01 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ah bah, word je ook zo lekker mobiel van... Sterkte.
Van je vader nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef AppleMartini het volgende:
Waardeloos. Vanochtend geschrokken door een net-geen-auto-ongeluk en vanmiddag weer dreigmailtjes van m'n vader. Klote zo vlak voor de feestdagen.
Mja dat is al jaren zo, maar telkens wanneer het even rustig is komt zoiets weer naar boven. Het verpest de feestdagen op deze manier, in angst zitten is gewoon klote.quote:
Waarom doet hij dat dan ? Heb je na jaren niet zoiets van het zal wel ?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Mja dat is al jaren zo, maar telkens wanneer het even rustig is komt zoiets weer naar boven. Het verpest de feestdagen op deze manier, in angst zitten is gewoon klote.
De ene keer is de dreiging realistischer dan de andere keer en ik neem het eigenlijk altijd wel serieus voor het geval dát. Ik heb de beslissing genomen hem uit mijn leven te laten alleen vindt hij op zo'n manier weer een weg naar binnen. Hij kan niet verkroppen dat ik zijn huwelijk en zijn leven ten gronde heb gebracht, zoals hij zelf zegt.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat dan ? Heb je na jaren niet zoiets van het zal wel ?
Wie wil er nou pijn, griep en olifanten die boven je wonen?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef zwartedoos het volgende:
Bluh ik wil slapen, pijn, griep en olifanten die boven me wonen, geen goede combi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Is kut,quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
Plus dat ik weer geteisterd wordt door twijfels over mijn toekomst en geldzorgen.
Waarom jezelf kwellen?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Kut, ik lees alle mails door van m'n ex.
Waarom ga je dan toch die reis maken?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Kut, ik vlieg zo naar londen en dan krakau voor iemand die mij volgens mij niet wil zien
Sissyquote:Op donderdag 20 december 2012 06:57 schreef scrub_nurse het volgende:
ik moet geen criminal minds meer kijken voor t slapen gaan
Bel Bonje met de buren, mogen jullie samen een vrolijke kumbaya-sessie doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef skippy22 het volgende:
Ben die dikke PAD die onder me woont nu helemaal zat.
Gisteren vriendelijk gevraagd of de muziek wat zachter kon... Mevrouw zei nee en sloeg de deur weer dicht. Vreselijke hoempapa muziek. Ze luistert nu naar Ave maria.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bel Bonje met de buren, mogen jullie samen een vrolijke kumbaya-sessie doen.
OT: Goed en opstandig
Nekschot dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |