Is het koopzondag in Den Bosch?quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Moet vandaag in mn eentje de winkel draaien
Dus ik voel me verantwoordelijk en ook gestresst, want drukte staat te wachten
DJ Dyna rocks man!!quote:Op zondag 16 december 2012 12:32 schreef ArnosL het volgende:
Verdomme, wat een top avond was dat zeg. DJ Dyna was kut, maar die huis-DJ van DiekaOok weer genoeg gezopen, want ik heb m'n lenzen nog in
Oh, gister vonden ik en vrienden hem niet al te bestquote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DJ Dyna rocks man!!Was je nr Sexed up?
OT: Koppijn. Sloeber outfit aan en zo bankhangen bij mn zusje. Heerlijk.
Chronische scheenbeenvliesontsteking ... mijn benen doen altijd pijn, ook als ik in bed lig.quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch sjonge jonge jonge jonge.
Ohquote:Op zondag 16 december 2012 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Chronische scheenbeenvliesontsteking ... mijn benen doen altijd pijn, ook als ik in bed lig.
Geen idee, ik werk niet in Den Bosch.quote:Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het koopzondag in Den Bosch?
OT: in de war
Standaard koopzondag publiek, toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet in Den Bosch.
OT: kijken en nooit wat kopensterft dan maar
Chagrijnig dus
Klopt, maar het is kut, omdat je je hele verhaal staat te vertellen en vervolgens melden ze dat ze 'alleen benieuwd' warenquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Standaard koopzondag publiek, toch?
Mijn baas van vroeger noemde het altijd zondag - museumdag. Heel veel kijken
Oh fijn jaquote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, maar het is kut, omdat je je hele verhaal staat te vertellen en vervolgens melden ze dat ze 'alleen benieuwd' waren
Nouja het laatste wat ik weet is dat hij niet goed weet wat hij wil op dit moment. Dus ik ga er maar vanuit dat het niks wordt...quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Het is niet wederzijds?![]()
OT: Goed en ik begin iemand erg leuk te vinden
Wie dan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga zo met een fokster afspreken. Ze haalt me op het CS in leiden op. Dit keer komt ze wel.
Is wel 2 uur in de trein zitten, maar dat maakt me niet uit.
Precies dit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Bloempje. het volgende:
Noh, weekend om. Maar wel bijna vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |