Ja, dat is vanaf Voice I toch al zo?quote:Op zondag 16 december 2012 07:38 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dan zullen er wel meer deelnemers gevraagd zijn... tjonge wat een spontaan en oprecht programma:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef Deisyy het volgende:
De verjaardagstaart van mijn nichtje![]()
[ afbeelding ]
3e is toch mooier? Ze had bij de audities er al uit moeten gaanquote:Op zondag 16 december 2012 14:49 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu te kijken.... wat een kutfinale
En Floortje geen tweede_____!
Floortje hoort tweede te wordenquote:Op zondag 16 december 2012 14:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
3e is toch mooier? Ze had bij de audities er al uit moeten gaan
ach volgende xfactor en voice weer een kansquote:
Foto had Leona dus op haar twitter gezet. Ze zag de tekst ook niet. Floortje is niet eens 2e gewordenquote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teeds_beduusd__.html
F*ck Floortje...![]()
[ afbeelding ]
Wel een stunt. Denk dat het niet echt zo bedoeld is door de schrijfster. Ik schrijf ook weleen ftw.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Foto had Leona dus op haar twitter gezet. Ze zag de tekst ook niet. Floortje is niet eens 2e geworden![]()
Had er beter 'fuck Johannes' kunnen staan, want dat was haar grootste concurrentquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef ejiraM het volgende:
Haha nou ik snap het wel, het is gewoon een beetje een uiting van blijdschap.. Als er 'you're the best, fuck the rest' had gestaan was het geen probleem geweest
Dus ze komt met een minder depressief album dan wat ze eerst uitbrachtquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Een schrale troost....
http://www.faqt.nl/recent/gelukkiger-met-brons-dan-met-zilver/
Nou, da's in elk geval iets dat we mooi missen met zijn allen, danquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dus Sandra's album komt de 21ste uit? Zal zij de reden zijn dat we eraan gaan?
Lekker handig, gelijk d'r potentie om zeep helpen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Vast. Pure bagger, en god straft dan dus.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dat inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Leona
Ik vond Ivar echt heel goed in de finale... Dat duet met Marco
En Floortje zong niet al te best bij vlagen
Floortje stond dat nummer van The Police compleet te verkrachten met dat geschreeuwquote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Leona
Ik vond Ivar echt heel goed in de finale... Dat duet met Marco
En Floortje zong niet al te best bij vlagen
waarom zo snel? What's the rush? Ow wacht... nu is ze nog populair. Over een maand zijn we haar compleet vergeten natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dus datquote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom zo snel? What's the rush? Ow wacht... nu is ze nog populair. Over een maand zijn we haar compleet vergeten natuurlijk
Een cover aanpassen op jou eigen manier is niet verkrachten.quote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Floortje stond dat nummer van The Police compleet te verkrachten met dat geschreeuw
[ afbeelding ]
[..]
waarom zo snel? What's the rush? Ow wacht... nu is ze nog populair. Over een maand zijn we haar compleet vergeten natuurlijk
Dit dus, net zoals Sandra (al zijn daar de meningen ook over verdeeldquote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef Apotheose het volgende:
ik vond Ivar geen liedjes verkrachten. Hij deed een leuke versie van Britney. Floortje vond ik alleen maar alles bij elkaar schreeuwen. Mijn mening.
Dat bracht me ook wel een grijs.quote:Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het ook heerlijk om die BigFoot van een moeder van Floortje zo te zien balen op de tribune
PRECIES!quote:Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, net zoals Sandra (al zijn daar de meningen ook over verdeeld) kan hij een liedje een hele nieuwe verpakking geven... bij de Floortjes van deze wereld is het meer een vocale oefening om te laten zien hoeveel noten ze wel niet pakken kan, zonder enig gevoel.
Ik vond het ook heerlijk om die BigFoot van een moeder van Floortje zo te zien balen op de tribune
waarschijnlijk echt maar iets van 100 per gig ofzo..quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd wat ze daar zelf aan over houden
Ook al was ik persoonlijk niet zo dol op Sandra's stem. Toch denk ik wel dat ze een blijvertje wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Floortje stond dat nummer van The Police compleet te verkrachten met dat geschreeuw
[ afbeelding ]
[..]
In 1 week gewoon 20.000 keer gedownload worden en daarmee op 1 staan in plaats van elke week een paar 100 en daarmee rond de top 10 blijven hangen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft Nielson nu pas Platina, terwijl hij al een stuk langer in de hitlijsten staat(en de top 15 niet eens heeft verlaten). En Sandra al dubbelplatina heeft en al een paar weken daarbuiten heeft gestaan?
Hoe duur was Ben Saunders destijds?quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
Half uurtje Sandra is: ¤ 3.975,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Leona is: ¤ 3.475,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Floortje is: ¤ 2.775,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Johannes is: ¤ 2.475,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Ivar is: ¤ 1.975,- (excl 6% BTW)
kan best. Ik zette vaak het geluid uit als zij aan het "zingen" wasquote:Op maandag 17 december 2012 17:19 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ook al was ik persoonlijk niet zo dol op Sandra's stem. Toch denk ik wel dat ze een blijvertje wordt.
Wat betreft Floortje. Ik vond 'Every breath...enz' ook niet zo super, maar 'alone' heeft ze wel heel mooi gezongen, hoor.
Dat deed je bij elke zangeres he, dan viel er niet veel te luisteren voor jouquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kan best. Ik zette vaak het geluid uit als zij aan het "zingen" was
Ja ik vind Johannes ook een toffe knulquote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Apotheose het volgende:
ik geef ze eerst wel een kans.Leona vind ik wel een leuke meid overigens.
Leona was zonet nog bij Boulevard. Het is zeker een leuke meid. Heel aanstekelijk. Je kan er gewoon niet om heen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Apotheose het volgende:
ik geef ze eerst wel een kans.Leona vind ik wel een leuke meid overigens.
En dan is het ook nog tape optredensquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
ah ik had jouw reactie nog niet gezienquote:
quote:
En Sandra is duurder voor een playback optreden dan Leona.quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
Het is geen playback he. Het is zang bij een muziekbandjequote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En Sandra is duurder voor een playback optreden dan Leona.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is geen playback he. Het is zang bij een muziekbandje
Seizoen 1: 125quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef Joooo-pi het volgende:
131 topics
Hoe verhoudt zich dat t.o.v. andere edities?
Eens, waardige coachquote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yes. Ik ga voor Anouk als coach. Die doet toch niks meer op Songfestival na.
tja Hoe zou dat nu zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]nog steeds duur en Leona had toch gewonnen, hoezo is Sandra duurder
![]()
True, maar het zou mooi zijnquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Marcoss het volgende:
Geloof nooit dat Anouk in zo'n jury gaat zitten
John heeft nu contact met haar vanwege het songfestivalquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Marcoss het volgende:
Geloof nooit dat Anouk in zo'n jury gaat zitten
Joahquote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan een duet met z'n finalist.
Omdat ze langer duurtquote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]nog steeds duur en Leona had toch gewonnen, hoezo is Sandra duurder
![]()
Dan is na één aflevering team Ilse vol en zit de rest met nul talentenquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
...ik zet overigens in op Ilse deLange
Een beetje zoals met Trijntjequote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is na één aflevering team Ilse vol en zit de rest met nul talenten
Ja maar Ilse is dan nog >>>>>>>>>>>>>>Trijntjequote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een beetje zoals met Trijntje?
Maar dat zou meer dan terecht zijn... ik zou ook naar Ilse gaan
Nee, die moet lekker andere dingen gaan doen, en volgens mij gaat ze wat anders presenteren, ik zie het wel zitten, daar is ze op haar plekquote:
Pascal zou ook nog wel een goeie zijnquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als we maar niet iemand van Blof krijgen
Moeilijk, moeilijk, ik zou bijna zeggen dat 3 man in de jury genoeg is, maar misschien ook niet. Even broeden op een naamquote:
Die heeft zo'n schijthekel aan talentenjachen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pascal zou ook nog wel een goeie zijn!
Doe mij Dinand dan maarquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef Woelli het volgende:
Het zal wel Jan Smit worden als vervanging.
Al heb ik liever Guusje
En als optie zie ik Dinand ook nog wel voor me.
Thank godquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft zo'n schijthekel aan talentenjachen.
Dan ga ik inzamelen voor Blofquote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
Dinand zou k wel leuk vindenMaar zie ik ook niet gebeuren. Net als Bart of Pascal idd, geen voorman van een band.
Ben bang dat ze weer een oude koe uit de sloot trekken, Trijntjes carrière was ook een beetje dood voor TVOHOf Glennis
Ja, waarom ook niet, en bij Henk Jan kan ik me wel vermakenquote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Doe Eric van Tijn maar ipv Niks en SimonMisschien als duo het Henk jan
ja Henk Jan heeft wel wat goed te maken met meneer Sjonquote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Dan denk ik dat ze de ouwe thuis laten, al zou die het mooiste commentaar leverenquote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
En 3J's, kom zeg, 3 stoelen, hoeveel gekker kan het nog worden?
Is dat een zanger?quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we Jan Kooijman niet vragen?
Dan hebben we na 3 seizoen(!) 1 lekkere man in beeld, boeijaka
Jan heeft toch geen verstand van zangkunsten?quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Dan hebben we na 3 seizoenen(!) 1 lekkere man in beeld, boeijaka
Daarom de vraag ookquote:
Henkjan heeft alles verkloot.quote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Whahaha prachtige omschrijving!quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Jan het carrièretechnisch gezien niet zou willen, maar diep van binnen, met dat Jan Kooijman () brilletje op, wil hij maar wat graag lekker vanuit die stoel een beetje macht uitoefenen en op knoppen drukken en de pro uithangen
Whehehe. Nee, dat doet John ons niet aan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahaha prachtige omschrijving!
Opeens schoot René Froger me nog te binnen. Nee hè?
I are? Pisc ben je zwanger?quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe. Nee, dat doet John ons niet aan.
Weet je wat? Ik klaag nergens meer over. Zolang Glennis niet komt, I are happy
Nee van I R Baboonquote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
I are? Pisc ben je zwanger?![]()
Baby baby baby!!!
Is dat dat gezin met 12 kinderen?quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben in de ban van Een huis vol, kan er niks aan doen
Eentje twaalf, andere dertien inmiddels.quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dat gezin met 12 kinderen?
Oh het is Nederlands, zie ik, ik bedoelde dat Amerikaanse van een tijd terugquote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eentje twaalf, andere dertien inmiddels.
Die zijn ook weer terug, maar euhm doen er nog een schepje bovenopquote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het is Nederlands, zie ik, ik bedoelde dat Amerikaanse van een tijd terug
doe dan Jan Dullesquote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Dan hebben we na 3 seizoenen(!) 1 lekkere man in beeld, boeijaka
Dat vult m'n maag nietquote:
Wiep heeft altijd gelijk. Áltijd.twitter:Wiepmusic twitterde op maandag 17-12-2012 om 21:24:44Nieuwe coach bij TVOH? Hmm.. Ik denk aan @GlennisGrace , @ThisisDo , @xdebuisonje en Paskal van @blof ! #goedeopties reageer retweet
Ja maar Dulles, niet Kooijman hè? Of had Dulles ook dat kapsel?quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou op zichVoor ie n haar als een playmobilepoppetje deed haha
ah, we zijn goed bezig geweestquote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Seizoen 1: 125
Seizoen 2: 131
Seizoen 3: 131
Ja jaquote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar Dulles, niet Kooijman hè? Of had Dulles ook dat kapsel?
Topics van vorige seizoenen werden wel beter bekekenquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ah, we zijn goed bezig geweest. Dit topic nog even vol maken
Ik hoop nog steeds dat die swaiptafel verloot gaat worden aan de harde kern hier, die zich elke week urenlang door het geneuzel heen zit te bikkelen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ah, we zijn goed bezig geweest. Dit topic nog even vol maken
We kennen elkaar steeds beter, no need to look back.quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Topics van vorige seizoenen werden wel beter bekeken
quote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat die swaiptafel verloot gaat worden aan de harde kern hier, die zich elke week urenlang door het geneuzel heen zit te bikkelen.![]()
...
Lekker swaipenquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat die swaiptafel verloot gaat worden aan de harde kern hier, die zich elke week urenlang door het geneuzel heen zit te bikkelen.
The Voice Kids. Is dat leuk?quote:Ik hoop zo dat er a.s vrijdag iets leuks komt
NEEENquote:
Tuurlijk zijn we erbijquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NEEEN![]()
Of het hele zooitje hier moet weer aanwezig zijn, dan haak ik aanIk zit al een jaar of 3 vaste prik op de vrijdag hier.
![]()
Nou! Nou! Zo tuurlijk was jij er afgelopen vrijdag niet!quote:
Dan ga ik misschien ook wel 's meepostenquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NEEEN![]()
Of het hele zooitje hier moet weer aanwezig zijn, dan haak ik aanIk zit al een jaar of 3 vaste prik op de vrijdag hier.
![]()
Ik eh... had... eh... een goed excuusquote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou! Nou! Zo tuurlijk was jij er afgelopen vrijdag niet!
vanavond t vervolg!quote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Pisc ken jij de docu Rauw(er)? Denk dat jij je daar ontzettend over op zou kunnen winden
Ik moest even zoeken, ik kan wel wat positieve dingen vinden (geen suiker, geen groeihormonen en antibiotica), maar ik zou het echt even moeten zien. Is het een aanrader?quote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Pisc ken jij de docu Rauw(er)? Denk dat jij je daar ontzettend over op zou kunnen winden
Veel te soft. Ansj deeltje IIquote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Ilse zou mooi zijn. Easy on the eyes, lekker nuchter en goeie zangeres
Not sure if seriousquote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas Berge is nog niet genoemd. Komt zeker door zijn aanstaande spruit.
Alleen het zachte ook, allebei te liefquote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wel soft waarschijnlijk, maar verder zie ik geen overeenkomst met ansj.
Barry Hay zou geweldig zijnquote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een mooie kans om weer wat grote namen aan de jury te kunnen toevoegen... Marco en Trijntje zijn toch wel aansprekende namen voor artiesten, meer dan dat Jeroen vd Boom en Angela dat waren... Nick en Simon zijn wel populair maar toch zag je dat ze het steeds moeilijker kregen om de beste zangers in hun team te krijgen...
Mijn suggesties: Ruth Jacott, Ilse DeLange of een oude rot zoals Huub van der Lubbe of Barry Hay
quote:
Ik sodeflikker mijn tv dan uit het raamquote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Of Dries Roelvink, Rienus, Jannes... ah laat maar
Die kent John de Mol niet. Hoop ik. Ik ken de helft ook nietquote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Of Dries Roelvink, Rienus, Jannes... ah laat maar
Dat zou best leuk zijnquote:
Anders maakt Wiep ze wel.quote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
ik hoop dat John meeleest en aantekeningen maakt
Nu hebben we wel meer posts dan vorig seizoenquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
ik hoop dat John meeleest en aantekeningen maakt
Yes, please!quote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Doe Sharon den Adel maar inderdaad... er is wel behoefte aan wat meer rock in de jury... maar Anouk zou ik ook echt wel tof vinden
Ik heb de finale nog niet eens gezienquote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu hebben we wel meer posts dan vorig seizoen
Nee. Het was echt een hele saaie finalequote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb de finale nog niet eens gezien(weekendje weg geweest).
Is het de moeite waard, zonder Sandra, Tessa en Eyelar?
Als je Leona en Ivar wil zien stralen en Floortje zien falen: Yquote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als je meer te doen hebt, lekker skippenquote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat?!quote:
Ruth zie ik niet zo zittenquote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een mooie kans om weer wat grote namen aan de jury te kunnen toevoegen... Marco en Trijntje zijn toch wel aansprekende namen voor artiesten, meer dan dat Jeroen vd Boom en Angela dat waren... Nick en Simon zijn wel populair maar toch zag je dat ze het steeds moeilijker kregen om de beste zangers in hun team te krijgen...
Mijn suggesties: Ruth Jacott, Ilse DeLange of een oude rot zoals Huub van der Lubbe of Barry Hay
Ow, okay. thanx.quote:
Te jong is waarschijnlijk ook niet goed, ivm de coachende kwaliteiten. Anders heb je misschien nog Miss Montrealquote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Er moet wel een 'hip' iemand komen. Het is allemaal al zo oud wat daar in die stoeltjes zit
Eerlijk... ik denk dat dat ook nog wel zou kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Te jong is waarschijnlijk ook niet goed, ivm de coachende kwaliteiten. Anders heb je misschien nog Miss Montreal? w w w w w wow!
Angela ipv Roel.quote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, is de jury bij Vois Kits exact wat het dit seizoen bij de gewone Voice was?
minus Tjoektjoekquote:
Dan kijk ik niet meer.quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark zie ik ook nog wel gebeuren als coach
Bronquote:John de Mol peinst over toekomst The Voice
Naast RTL-zenderbaas Erland Galjaard wil nu ook producent John de Mol het format van The Voice of Holland mogelijk onder handen nemen. Met name de krachtsverschillen in de poules zijn opgevallen in de laatste twee seizoenen van TVOH. Vorig jaar hadden Nick & Simon de meest talentvolle kandidaten met Chris Hordijk en Charly Luske. Tijdens de laatste editie was Trijntje met winnares Leona Philippo en Sandra van Nieuwland veruit de sterkste. “We zijn erg blij dat de beste zangeres uit de finale heeft gewonnen”, onthult Thomas Notermans, woordvoerder van De Mol, in het AD. Maar tegelijkertijd merkte Talpa op dat Sandra van Nieuwland niet in de finale stond en bijvoorbeeld Johannes Rypma wel. Of dat voor ons een reden is om de liveshows aan te passen, kan ik nog niet zeggen. We gaan nog evalueren, zoals na elk seizoen. Tijdens de vierde editie van The Voice zal het het stelen van kandidaten tijdens de Battles geïntroduceerd worden. Galjaard maakte zich afgelopen week ook sterk om het knock-out systeem te veranderen. Hierdoor zou een coach met een sterk team met meer dan één kandidaat de finale kunnen bereiken. De indeling in de poules maakt veel uit, dat beseffen we. Zo krijg je dat als superzangeressen Sandra en Leona beiden voor coach Trijntje Oosterhuis kiezen, ze elkaars concurrenten zijn. Maar let wel, bij voetbal is dat niet anders. Als Nederland in een moeilijke poule komt bij het EK of WK heb je hetzelfde probleem. Uiteindelijk levert het wel een mooie competitie op.
Johquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Ook heel leuk voor Iris Kroes (ze was blijkbaar vorig jaar niet de beste)
Klein ergernisje, maar wel muzikaal, dus ik kan het hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark zie ik ook nog wel gebeuren als coach
Glennis hebben ze nog gevraagd om als zangeres mee te doen aan seizoen 2... no way dat ze die na een paar coverhitjes in die stoel zettenquote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein ergernisje, maar wel muzikaal, dus ik kan het hebben.
Glennis is de uitzondering, iedereen mag in de stoel. Maar Glennis
Ja weet ik, maar om het zo te zeggen in de media namens het programma is wel opvallend, toch?quote:
Goeiequote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Caro Emerald wel hip tof vinden
Opgelostquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoog teutgehalte. Ik kies toch graag rock, sowieso voor de afwisseling.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Alle zorgen zijn nu uit de wereldquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Glennis hebben ze nog gevraagd om als zangeres mee te doen aan seizoen 2... no way dat ze die na een paar coverhitjes in die stoel zetten
Denk dat hij het toch te leuk vind om weg te gaanquote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Marco heeft ook gezegd dat hij alleen blijft als de rest van de coaches ook zouden blijven
Ik wil meer levenslied.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoog teutgehalte. Ik kies toch graag rock, sowieso voor de afwisseling.
alsjeblieft nietquote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
pe-leasequote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef iBenny het volgende:
Glennis is een goed idee. Die heeft er verstand van
We hebben Trijntje al in de jury. Een beetje schoonheid kan geen kwaadquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
OPGELOST!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
We hebben Trijntje al in de jury. Een beetje schoonheid kan geen kwaadDus geen Caro alsjeblieft, die ziet er ook niet uit.
Ik zeg: Tessa!
Stoelen die omhoog en omlaag gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
als het volgend jaar qua opzet weer niet lekker gaat dan mag John weer een nieuw concept bedenken
slechte kandidaten die met een knop in een valluik lazerenquote:
Ja dat was hilarischquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Glennis hebben ze nog gevraagd om als zangeres mee te doen aan seizoen 2... no way dat ze die na een paar coverhitjes in die stoel zetten
Ik vrees dat er hier dan elke uitzending wat voorwerpen door de ruimte heen vliegen, als dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ervaring met hoe het wereldje in elkaar steekt (ook met nogal duistere kanten van het vak) hebben ze in ieder geval wel. Al meer dan 20 jaar, inmiddels.quote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Of voor een beetje retro Ray & Anita vragen, hoeft de 2-zits bank ook niet op het grofvuil..
Het zou me niet verbazen als zij een A-ster wordt in dit kleine landje maar eerst dat en 20 jaar succes hebben en dan pas coach worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
We hebben Trijntje al in de jury. Een beetje schoonheid kan geen kwaadDus geen Caro alsjeblieft, die ziet er ook niet uit.
Ik zeg: Tessa!
Dat hoort niet thuis in dit programma, dat hebben de coaches ook al meermaals aangegeven. Terecht naar mijn mening.quote:
Dus dit bedoelde de Maya's met het einde van de wereld.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Glennis hebben ze nog gevraagd om als zangeres mee te doen aan seizoen 2
En dat Gerard Joling wel coach wil worden..quote:Op woensdag 19 december 2012 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje op nu.nl, Ansj zou nog reserve willen staan
http://www.nu.nl/achterkl(...)coach-the-voice.htmlquote:Gerard Joling wordt graag coach The voice
AMSTERDAM - De vacante jurystoel bij The voice of Holland is erg gewild. Gerard Joling, werkzaam bij SBS, de concurrent van RTL, ziet het helemaal zitten.
"Ik zou dat heel graag doen als mijn optreedschema het toelaat. Want het kost wel 45 opnamedagen. En samen met Gordon? Haha, nou dat wordt dan een heel duur programma", grapt Joling in De Telegraaf.
Guus Meeuwis wordt ook door velen genoemd. Maar de zanger is bescheiden. "Ik aarzel zelf nog zo vaak over hoe ik iets in de muziek moet aanpakken. Wie ben ik dan om anderen te gaan coachen? Het programma is gewoon niks voor mij."
Angela Groothuizen
Een terugkeer van Angela Groothuizen zit er volgens Groothuizen zelf niet in. "Toen ik werd vervangen door Trijntje heb ik tegen John de Mol gezegd dat als hij in nood zou komen, hij me altijd kon bellen. Maar die nood is er niet. Intussen is het programma zo populair en hebben artiesten gezien wat het voor ze kan doen, dat John kan kiezen."
Mwoah, Iris zong hem veel zuiverder. Deze zat er een aantal keer niet lekker op. Ik zou eerder zeggen: Amanda kon dit liedje op deze wijze niet goed genoeg aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef iBenny het volgende:
OMG Iris is echt een lachertje als je haar "Someone like you" vergelijkt met dit ()
wuutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, Iris zong hem veel zuiverder. Deze zat er een aantal keer niet lekker op. Ik zou eerder zeggen: Amanda kon dit liedje op deze wijze niet goed genoeg aan.
Dat hoor je zelf toch ook wel?quote:
http://seizoen1.thevoiceofholland.com/videos/esther_nijhove/quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef Deceit het volgende:
Ik kan de auditie van Esther Nijhove nergens vinden! Kan iemand mij helpen?
'digital rights managementquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
http://seizoen1.thevoiceofholland.com/videos/esther_nijhove/
Eerst reclame uitzenden via die speler, ondertussen de geluidsinstellingen binnen de speler blokkeren en daarna pas melden dat het niet meer wordt uitgezonden omwille van zogenaamde DRM (meld dat voordat je iemand terroriseert met reclamequote:Op woensdag 9 januari 2013 07:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
'digital rights management
je hebt geen toegang tot dit materiaal'
dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net Ansj in een nieuwe reclame van Weight watchers.
10 kilo afgevallen, en bij Beste Zangers ziet ze eruit ronder dan ooit uit
Ik keek Ellen Degeneres!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
dacht precies hetzelfde![]()
Ook MasterChef aan het kijken?
Ja, ik weet het niet, ergens misschien ook wel, maar ik was ook érg Ansj-moe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Van mij mag Ansj wel de plek van Trijntje innemen. Weet zeker dat zij wel de auto van Johannes zou hebben gewassen, als ze het beloofd had
Ja, ik ook wel. Maar als ik had geweten hoe Trijntje zou zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, ergens misschien ook wel, maar ik was ook érg Ansj-moe.
En de rest van de jury is ook niet kritisch meer, ik pleit voor een nieuwe jury
Als ik zie hoe ze de kandidaten helpt (ik herinner me een stukje van die ene uit de muscials en Idols, ehhhhhhh, Rob? Ron?), dan is zij volgens mij een hele goeie coach. Maar in de show, ik loop er ook niet warm voor. Had haar wat gezelliger verwachtquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar als ik had geweten hoe Trijntje zou zijn
Tjeerd en Edsilia in de stoelen van N&S!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
WOOOOOOOOOOOOH!
Kunnen we De Trein niet ruilen voor Tjeerd?Ja
![]()
![]()
Professioneel, geen gelul en prima jongen, ik zeg; 1 stoel gevuld
Ik vind haar achterbaks en gemeen, gewoon..... ook met die autowas-opmerking en het dan niet doen. Doe eens even volwassen, denk ik danquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik zie hoe ze de kandidaten helpt (ik herinner me een stukje van die ene uit de muscials en Idols, ehhhhhhh, Rob? Ron?), dan is zij volgens mij een hele goeie coach. Maar in de show, ik loop er ook niet warm voor. Had haar wat gezelliger verwacht
Edsilia? Hoeveel hitjes heeft die gehad sinds de soundmixshow?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Tjeerd en Edsilia in de stoelen van N&S!
Hij is zowaar nog slechter dan de Irisversiequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net Ansj in een nieuwe reclame van Weight watchers.
10 kilo afgevallen, en bij Beste Zangers ziet ze eruit ronder dan ooit uit
Schei uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is zowaar nog slechter dan de Irisversie
Die ogen rollen gewoon van Ansj, het is echt een beetje too muchquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is zowaar nog slechter dan de Irisversie
Ik kijk Wie is de Mol en Housequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ff een beetje offtopic, maar, komt er nog wat op tv vanavond? Of is het weer 3 keer niks, zoals de hele week?
Ooh, goed idee, op Film1 is ook niks spannends, dus die ga ik ook maar kijken danquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet veel. Ik ga x-files film maar kijken, denk ik
(rtl 7)
Ze is vast en zeker tezeer gehecht aan d'r dikke batterij om in beweging te komenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Tja, Trijn en haar mooie beloftes..:
johannes rypma @johannesrypma
6 weken zijn bijna om mijn auto heeft geen wasbeurt gehad wel jammer :-)
Woar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Volgens Filemon Wesselink wordt Ilse de nieuwe coach.
Heeft een gesprek met N&S gehad en zij liegen daarover. Is vanavond op TV.
http://www.tvgids.nl/programma/13809269/De_week_van_Filemon/quote:
Afwachten dus.twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 22-01-2013 om 18:21:40Een woordvoerder van RTL Nederland ontkent dat @IlseDeLange coach wordt bij The Voice of Holland. #tvoh #NOS #3FM reageer retweet
Raar want de sinle van Johannes mocht pas uitkomen ná die van Leona, winnaar eerst.quote:
Ze is voor zover ik weet bezig met de afronding van haar single en zit hij er bijna aan te komen. Leona had ook niet moeten winnen... Andere kandidaten waren populairder.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Raar want de sinle van Johannes mocht pas uitkomen ná die van Leona, winnaar eerst.
De single van Johannes is vrijdag uitgekomen, dus waar blijft Leona?
quote:Leona Philippo legt laatste hand aan eerste single
Leona Philippo, winnares van The voice of Holland, is op dit moment druk bezig met het afronden van haar eerste single. Deze week zit zij in de studio om de vocals op te nemen voor de nieuwe track en de verwachting is dat deze nog deze maand uitkomt.
Wat zeg je... Gaat Leona die mevrouw van Ik Hou van Holland vervangenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat Leona een startdeshowmeezingartiest is in de nieuwe show en Sandra ook. Want Sandra, fap fap.
Stop de persen: een nieuw wereldwonder!!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Johannes is de hoogste nieuwe binnenkomer in de single top 100![]()
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
Hell noquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Stop de persen: een nieuw wereldwonder!!
Ik neem aan dat die Johanneshype inmiddels is overgewaaid?
Ik hoop nog steeds op Ilsequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ook geen Guus in de stoel als jurylid. Aldus Guus net bij Boulevard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |