Ja, dat is vanaf Voice I toch al zo?quote:Op zondag 16 december 2012 07:38 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dan zullen er wel meer deelnemers gevraagd zijn... tjonge wat een spontaan en oprecht programma:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef Deisyy het volgende:
De verjaardagstaart van mijn nichtje![]()
[ afbeelding ]
3e is toch mooier? Ze had bij de audities er al uit moeten gaanquote:Op zondag 16 december 2012 14:49 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu te kijken.... wat een kutfinale
En Floortje geen tweede_____!
Floortje hoort tweede te wordenquote:Op zondag 16 december 2012 14:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
3e is toch mooier? Ze had bij de audities er al uit moeten gaan
ach volgende xfactor en voice weer een kansquote:
Foto had Leona dus op haar twitter gezet. Ze zag de tekst ook niet. Floortje is niet eens 2e gewordenquote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teeds_beduusd__.html
F*ck Floortje...![]()
[ afbeelding ]
Wel een stunt. Denk dat het niet echt zo bedoeld is door de schrijfster. Ik schrijf ook weleen ftw.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Foto had Leona dus op haar twitter gezet. Ze zag de tekst ook niet. Floortje is niet eens 2e geworden![]()
Had er beter 'fuck Johannes' kunnen staan, want dat was haar grootste concurrentquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef ejiraM het volgende:
Haha nou ik snap het wel, het is gewoon een beetje een uiting van blijdschap.. Als er 'you're the best, fuck the rest' had gestaan was het geen probleem geweest
Dus ze komt met een minder depressief album dan wat ze eerst uitbrachtquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Een schrale troost....
http://www.faqt.nl/recent/gelukkiger-met-brons-dan-met-zilver/
Nou, da's in elk geval iets dat we mooi missen met zijn allen, danquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dus Sandra's album komt de 21ste uit? Zal zij de reden zijn dat we eraan gaan?
Lekker handig, gelijk d'r potentie om zeep helpen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Vast. Pure bagger, en god straft dan dus.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dat inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Leona
Ik vond Ivar echt heel goed in de finale... Dat duet met Marco
En Floortje zong niet al te best bij vlagen
Floortje stond dat nummer van The Police compleet te verkrachten met dat geschreeuwquote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Leona
Ik vond Ivar echt heel goed in de finale... Dat duet met Marco
En Floortje zong niet al te best bij vlagen
waarom zo snel? What's the rush? Ow wacht... nu is ze nog populair. Over een maand zijn we haar compleet vergeten natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dus datquote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom zo snel? What's the rush? Ow wacht... nu is ze nog populair. Over een maand zijn we haar compleet vergeten natuurlijk
Een cover aanpassen op jou eigen manier is niet verkrachten.quote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Floortje stond dat nummer van The Police compleet te verkrachten met dat geschreeuw
[ afbeelding ]
[..]
waarom zo snel? What's the rush? Ow wacht... nu is ze nog populair. Over een maand zijn we haar compleet vergeten natuurlijk
Dit dus, net zoals Sandra (al zijn daar de meningen ook over verdeeldquote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef Apotheose het volgende:
ik vond Ivar geen liedjes verkrachten. Hij deed een leuke versie van Britney. Floortje vond ik alleen maar alles bij elkaar schreeuwen. Mijn mening.
Dat bracht me ook wel een grijs.quote:Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het ook heerlijk om die BigFoot van een moeder van Floortje zo te zien balen op de tribune
PRECIES!quote:Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, net zoals Sandra (al zijn daar de meningen ook over verdeeld) kan hij een liedje een hele nieuwe verpakking geven... bij de Floortjes van deze wereld is het meer een vocale oefening om te laten zien hoeveel noten ze wel niet pakken kan, zonder enig gevoel.
Ik vond het ook heerlijk om die BigFoot van een moeder van Floortje zo te zien balen op de tribune
waarschijnlijk echt maar iets van 100 per gig ofzo..quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd wat ze daar zelf aan over houden
Ook al was ik persoonlijk niet zo dol op Sandra's stem. Toch denk ik wel dat ze een blijvertje wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Floortje stond dat nummer van The Police compleet te verkrachten met dat geschreeuw
[ afbeelding ]
[..]
In 1 week gewoon 20.000 keer gedownload worden en daarmee op 1 staan in plaats van elke week een paar 100 en daarmee rond de top 10 blijven hangen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft Nielson nu pas Platina, terwijl hij al een stuk langer in de hitlijsten staat(en de top 15 niet eens heeft verlaten). En Sandra al dubbelplatina heeft en al een paar weken daarbuiten heeft gestaan?
Hoe duur was Ben Saunders destijds?quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
Half uurtje Sandra is: ¤ 3.975,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Leona is: ¤ 3.475,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Floortje is: ¤ 2.775,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Johannes is: ¤ 2.475,- (excl 6% BTW)
Half uurtje Ivar is: ¤ 1.975,- (excl 6% BTW)
kan best. Ik zette vaak het geluid uit als zij aan het "zingen" wasquote:Op maandag 17 december 2012 17:19 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ook al was ik persoonlijk niet zo dol op Sandra's stem. Toch denk ik wel dat ze een blijvertje wordt.
Wat betreft Floortje. Ik vond 'Every breath...enz' ook niet zo super, maar 'alone' heeft ze wel heel mooi gezongen, hoor.
Dat deed je bij elke zangeres he, dan viel er niet veel te luisteren voor jouquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kan best. Ik zette vaak het geluid uit als zij aan het "zingen" was
Ja ik vind Johannes ook een toffe knulquote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Apotheose het volgende:
ik geef ze eerst wel een kans.Leona vind ik wel een leuke meid overigens.
Leona was zonet nog bij Boulevard. Het is zeker een leuke meid. Heel aanstekelijk. Je kan er gewoon niet om heen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Apotheose het volgende:
ik geef ze eerst wel een kans.Leona vind ik wel een leuke meid overigens.
En dan is het ook nog tape optredensquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
ah ik had jouw reactie nog niet gezienquote:
quote:
En Sandra is duurder voor een playback optreden dan Leona.quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef iBenny het volgende:
Het is geen playback he. Het is zang bij een muziekbandjequote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En Sandra is duurder voor een playback optreden dan Leona.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is geen playback he. Het is zang bij een muziekbandje
Seizoen 1: 125quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef Joooo-pi het volgende:
131 topics
Hoe verhoudt zich dat t.o.v. andere edities?
Eens, waardige coachquote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yes. Ik ga voor Anouk als coach. Die doet toch niks meer op Songfestival na.
tja Hoe zou dat nu zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]nog steeds duur en Leona had toch gewonnen, hoezo is Sandra duurder
![]()
True, maar het zou mooi zijnquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Marcoss het volgende:
Geloof nooit dat Anouk in zo'n jury gaat zitten
John heeft nu contact met haar vanwege het songfestivalquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Marcoss het volgende:
Geloof nooit dat Anouk in zo'n jury gaat zitten
Joahquote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan een duet met z'n finalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |