Ja, dat is vanaf Voice I toch al zo?quote:Op zondag 16 december 2012 07:38 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dan zullen er wel meer deelnemers gevraagd zijn... tjonge wat een spontaan en oprecht programma:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef Deisyy het volgende:
De verjaardagstaart van mijn nichtje![]()
[ afbeelding ]
3e is toch mooier? Ze had bij de audities er al uit moeten gaanquote:Op zondag 16 december 2012 14:49 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu te kijken.... wat een kutfinale
En Floortje geen tweede_____!
Floortje hoort tweede te wordenquote:Op zondag 16 december 2012 14:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
3e is toch mooier? Ze had bij de audities er al uit moeten gaan
ach volgende xfactor en voice weer een kansquote:
Foto had Leona dus op haar twitter gezet. Ze zag de tekst ook niet. Floortje is niet eens 2e gewordenquote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teeds_beduusd__.html
F*ck Floortje...![]()
[ afbeelding ]
Wel een stunt. Denk dat het niet echt zo bedoeld is door de schrijfster. Ik schrijf ook weleen ftw.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Foto had Leona dus op haar twitter gezet. Ze zag de tekst ook niet. Floortje is niet eens 2e geworden![]()
Had er beter 'fuck Johannes' kunnen staan, want dat was haar grootste concurrentquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef ejiraM het volgende:
Haha nou ik snap het wel, het is gewoon een beetje een uiting van blijdschap.. Als er 'you're the best, fuck the rest' had gestaan was het geen probleem geweest
Dus ze komt met een minder depressief album dan wat ze eerst uitbrachtquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Een schrale troost....
http://www.faqt.nl/recent/gelukkiger-met-brons-dan-met-zilver/
Nou, da's in elk geval iets dat we mooi missen met zijn allen, danquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dus Sandra's album komt de 21ste uit? Zal zij de reden zijn dat we eraan gaan?
Lekker handig, gelijk d'r potentie om zeep helpen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Vast. Pure bagger, en god straft dan dus.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |