ik heb alleen een sleepkabel in de kofferbak liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ah leuk, een meet!
Moet je zelf je eigen touw meenemen of wordt er voor meerdere touwen gezorgd?
Touw wordt geregeld... wel eigen stoel meenemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ah leuk, een meet!
Moet je zelf je eigen touw meenemen of wordt er voor meerdere touwen gezorgd?
Joh, gaan we beide aan een eindquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb alleen een sleepkabel in de kofferbak liggen
dan staan we te ver uit elkaar om de kleur van je ogen te kunnen zien. verzin maar een ander leuk iets met dat touwtjequote:
net zo vervelend als een verkoudheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kerst komt er weer aan, jongens.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kerst komt er weer aan, jongens.
Allicht, en we komen er sterker weer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef eefje801 het volgende:
Goede TT! We survivallen de kerst wel weer door
Ik kan me heel goed indenken dat het eenzaam kan zijn ja. Maar voor mij personelijk is geen relatie hebben deze dagen geen gemis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik leef wel met de anderen mee
Je klinkt als iemand die zich eenzaam voelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Yuki het volgende:
Jeuj, kerstvoor het eerst in jaren weer eens vrolijk tegen de feestdagen, ipv alleen maar vervelend voelen omdat je geconfronteerd wordt met stelletjes terwijl je alleen bent.
Voorheen wel ja, dit jaar nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die zich eenzaam voelt.
Ja. Ik kan ook met mijn voeten een auto proberen te besturen terwijl ik 200 km per uur rij. Maar daar moet ik net zo goed zin voor maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef remco88 het volgende:
Met parship had ik niet echt goede ervaringen
Je kan nog wel meer sites aan je lijstje toevoegen
Be2
Relatiefront
Dating-2000
Flirtmoment
eDarling
Vlindertjes
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...quote:
Goed.om te horen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...
Ik waardeer heel erg wat ik wél heb, waardoor ik veel minder denk aan wat ik evt mis.
Een relatie zou leuk zijn, maar het is op dit moment geen voorwaarde om gelukkig te zijn
Thx Spezquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed.om te horen.ben blij voor je dat het goed gaat
Liefst weggedoken onder je dekbed met smartphone of tabletquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk?! Meets zijn eng man!![]()
Onze zolderkamertjes zijn veel vertrouwder en veiliger.
Zag ze je foto? Niet lullig bedoeld, he.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:17 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
Dacht ik een leuk gesprek te hebben met volgens mij een leuke speeddate (na de battle), zegt ze nee...
Dat zal 't vast zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag ze je foto? Niet lullig bedoeld, he.
Als ze alleen op je bankrekening uit zijn moet je er sowieso niet mee afspreken, nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat zal 't vast zijn.
Hij was nog redelijk wazig, maar volgens mij kon je 't al wel redelijk zien. Weet alleen niet hoe mijn fuzzy foto's er uit zien. Kan je dat ergens zien?
Heb bij meiden al een paar keer gehad dat 't fuzzy er leuk uitzag en de goede foto totaal niet. En weer visa versa.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ze alleen op je bankrekening uit zijn moet je er sowieso niet mee afspreken, nee.
*boks*quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...
Ik waardeer heel erg wat ik wél heb, waardoor ik veel minder denk aan wat ik evt mis.
Volgens mij heeft ze nu alles op de rit, waardoor het laatste puzzelstukje straks ook alleen maar goed kan vallen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Jij hebt het opgegeven of zo, een relatie vinden?
Laat me raden, jij wil dat puzzelstukje zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nu alles op de rit, waardoor het laatste puzzelstukje straks ook alleen maar goed kan vallen.
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Laat me raden, jij wil dat puzzelstukje zijn?
Nee, dan zou het posten in een datingsitetopic ook wat zinloos zijn hequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Jij hebt het opgegeven of zo, een relatie vinden?
Oh je bent nog wel aan het daten geslagen dus?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dan zou het posten in een datingsitetopic ook wat zinloos zijn he
Ik ben gewoon blij dat ik in m'n eentje ook gelukkig kan zijn en me kan redden. Dat gevoel had ik de afgelopen jaren niet. Iedereen zei het wel, maar ik geloofde het niet omdat ik het niet zo voelde.
En ik denk eigenlijk dat gelukkig zijn in m'n eentje er alleen maar voor kan zorgen dat een relatie goed gaat lopen. Ik heb het niet (meer) nodig als invulling van een gelukkig leven, het zou nu een aanvulling zijn op een gelukkig leven.
En nu genoeg hierover hoor
Ik ben actief op Paiq momenteel. Niet dat ik daar echt leuke mannen tegengekomen ben de laatste weken...quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Oh je bent nog wel aan het daten geslagen dus?
Een vrouw in de friendship zone? Is die kerel homo dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben actief op Paiq momenteel. Niet dat ik daar echt leuke mannen tegengekomen ben de laatste weken...
In april een hele leuke jongen leren kennen via Paiq, tijdje aan het daten geweest... Maar nu zit ik flink in de friendzone geloof ikDus ik ben maar weer teruggekeerd naar Paiq
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:46 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Een vrouw in de friendship zone? Is die kerel homo dan?
Scotty, ik ben sinds kort ook op Paiq en ik denk niet dat je er te veel over in moet zitten als iemand niet verder wil chatten. Jij klikt ook wel eens mensen weg toch? En soms is het gewoon omdat je moet eten of ergens heen moet of weet ik veel, niet per se om een foto.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat zal 't vast zijn.
Hij was nog redelijk wazig, maar volgens mij kon je 't al wel redelijk zien. Weet alleen niet hoe mijn fuzzy foto's er uit zien. Kan je dat ergens zien?
Heb bij meiden al een paar keer gehad dat 't fuzzy er leuk uitzag en de goede foto totaal niet. En weer visa versa.
Ik denk dat ze hem gewoon niet zo leuk vond.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
Scotty, ik ben sinds kort ook op Paiq en ik denk niet dat je er te veel over in moet zitten als iemand niet verder wil chatten. Jij klikt ook wel eens mensen weg toch? En soms is het gewoon omdat je moet eten of ergens heen moet of weet ik veel, niet per se om een foto.
Mocht het om de foto zijn dan wilde je die oppervlakkige tuthola toch niet.
voor de foto klik ik zelden weg idd. Beetje zoiets van: als ze nou iig lekker is, dan is het tenminste nog iets. Uiteraard is dat nooit, dus dan zeg ik altijd dat we uiterlijktechnisch niet matchen. En dan glimlachen ze denk ik terwijl ik op verwijderen duw.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:07 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem gewoon niet zo leuk vond.
En in mijn ervaring klikken mannen trouwens NOOIT iemand weg voor de foto. En zelfs daarna niet.
Ditquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef Silenus het volgende:
Jawel hoor. Als ik in de eerste 5 minuten niet één keer eventjes heb moeten glimlachen ofzo klik ik al op 'nee'. (Tenzij het uiterlijkbalkje heel hoog is)
Hehe neehoor, ik heb d'r helemaal geen probleem mee. Da's juist 't mooie van Paiq, je gaat gewoon naar de volgendequote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
Scotty, ik ben sinds kort ook op Paiq en ik denk niet dat je er te veel over in moet zitten als iemand niet verder wil chatten. Jij klikt ook wel eens mensen weg toch? En soms is het gewoon omdat je moet eten of ergens heen moet of weet ik veel, niet per se om een foto.
Mocht het om de foto zijn dan wilde je die oppervlakkige tuthola toch niet.
Waarom afwachten als het op de foto's al niks is? Je moet er wel warm van kunnen worden. Maak het trouwens nogal eens mee dat ik dénk dat ze lekker is (foto al gezien bij ontvangen/verstuurde oneliner) en dan chat je de rest daarna ook vrij, blijkt ze per foto harder af te takelen of tien jaar ouder te worden.quote:Op zondag 16 december 2012 09:46 schreef Yuki het volgende:
Hoe sterk laten jullie uiterlijk meewegen in het eerste contact? Niet aantrekkelijk op foto's is dealbreaker, of wacht je nog even af?
Gisteren twee leuke gesprekken gehad op Paiq. Toen de foto's beschikbaar kwamen liep het gesprek gewoon gezellig door, maar beiden waren qua uiterlijk niet m'n type. Nou kunnen het slechte foto's zijn die geen eer doen aan hun looks, maar ik ben meer gewend dat iemand er op foto's beter uitziet dan in het echt. Je kiest toch de foto's waarop je er uitzonderlijk goed uitziet voor een datingsite, niet?
Met 1 van de 2 had ik het écht wel gezellig, maar als de foto's representatief zijn wordt uiterlijk toch wel een dealbreakertje
Geh, ben ook zo'n type dat blijkbaar te snel mensen friend-zone. Al moet ik ook zeggen dat mijn serieuzere relaties ook uit vriendschap zijn ontstaan. Dus alles kan nogquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neebindingsangst
"Ik vind je heel leuk en lief en wil absoluut blijven afspreken enzo, maar ik wil nu geen relatie."
Eerst dacht ik slappe smoes omdat ie me gewoon niet leuk genoeg vindt, dat ie een maand later wel een ander zou hebben. Maar nu blijkt hij ook niet serieus bezig te zijn met andere meiden ofzo. We zien elkaar regelmatig en dat is heel gezelligmaar hij is nog niet van gedachten veranderd.
Ik blijf niet eeuwig wachten en het heeft me lang genoeg geduurd, dus terug op het date-pad
oke, bedankt voor je informatie.quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef skippy22 het volgende:
Ik zit nu met een wijf te chatten. Ze is 30 maar ziet er uit als 50.
Hij valt er blijkbaar op. (getuige de 'thumbs up'-icoon)quote:
Goed te horen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dan zou het posten in een datingsitetopic ook wat zinloos zijn he
Ik ben gewoon blij dat ik in m'n eentje ook gelukkig kan zijn en me kan redden. Dat gevoel had ik de afgelopen jaren niet. Iedereen zei het wel, maar ik geloofde het niet omdat ik het niet zo voelde.
En ik denk eigenlijk dat gelukkig zijn in m'n eentje er alleen maar voor kan zorgen dat een relatie goed gaat lopen. Ik heb het niet (meer) nodig als invulling van een gelukkig leven, het zou nu een aanvulling zijn op een gelukkig leven.
En nu genoeg hierover hoor
Jullie kennen Skippy (nog) niet? Die valt op alles wat een rokje aan heeft.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef -Splash- het volgende:
Hij valt er blijkbaar op. (getuige de 'thumbs up'-icoon)
Dat moet wel een mooie ontknoping wordenquote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Jullie kennen Skippy (nog) niet? Die valt op alles wat een rokje aan heeft._!!
Ik vroeg op paiq een dame wat ze aan het lezen was nadat ze vertelde over haar hobbies (lezen o.a.). Bam. Block. Alsof je bij sommige mensen op een soort onzichtbare rage-knop ramt.quote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kreeg maandag een berichtje van een dame die het zo leuk vond dat we een enorm hoog matchcijfer hadden en dat ze graag van alles van me wilde weten. Ik logde wegens drukte donderdag pas weer eens in en werd meteen geblockt. Fijn zo
Whut? Wat raar!quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vroeg op paiq een dame wat ze aan het lezen was nadat ze vertelde over haar hobbies (lezen o.a.). Bam. Block. Alsof je bij sommige mensen op een soort onzichtbare rage-knop ramt.
Je noemt vrouw maar wijven, omdat je gefrustreerd bent dat ze je altijd maar afwijzen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef skippy22 het volgende:
Ik zit nu met een wijf te chatten. Ze is 30 maar ziet er uit als 50.
De zoveelste debiel met tijd over. Ik onthou die namen echt niet meer hier.quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Neehee. Mannen die meid zeggenquote:Op maandag 17 december 2012 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je noemt vrouw maar wijven, omdat je gefrustreerd bent dat ze je altijd maar afwijzen?
Dit is een serieus topic, derhalve gaarne serieus reageren!quote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Neehee. Mannen die meid zeggenRespect voor vrouwen
Nee ze wijzen me niet massaal af.quote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic, derhalve gaarne serieus reageren!
www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Neehee. Mannen die meid zeggenRespect voor vrouwen
Boos omdat je niet online kwamquote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kreeg maandag een berichtje van een dame die het zo leuk vond dat we een enorm hoog matchcijfer hadden en dat ze graag van alles van me wilde weten. Ik logde wegens drukte donderdag pas weer eens in en werd meteen geblockt. Fijn zo
quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Gozert, ga lekker ergens anders trollen/slowchatten.quote:Op maandag 17 december 2012 01:33 schreef skippy22 het volgende:
Gelukkig weet ze niet dat ik stuiterrrrrrrrrrrrrrrrrr gek ben.
Wat ?quote:Op maandag 17 december 2012 01:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gozert, ga lekker ergens anders trollen/slowchatten.
Afgelopen maanden nog gedate Vinmans?quote:Op maandag 17 december 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hallon, even mijn gezicht hier weer laten zien.
Mijn Paiq account afgestoft, eens kijken of we nog leuke matches krijgen.
Nah, niet echt daten. Scharrelen welquote:Op maandag 17 december 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Afgelopen maanden nog gedate Vinmans?
Niet aantrekklijk op de foto's is voorbereiden op het ergste. Ofwel afkappen. Dit wordt niks. Niet voor een keer, niet voor altijd. Heeft geen zin en op naar de volgende.quote:Op zondag 16 december 2012 09:46 schreef Yuki het volgende:
Hoe sterk laten jullie uiterlijk meewegen in het eerste contact? Niet aantrekkelijk op foto's is dealbreaker, of wacht je nog even af?
Gisteren twee leuke gesprekken gehad op Paiq. Toen de foto's beschikbaar kwamen liep het gesprek gewoon gezellig door, maar beiden waren qua uiterlijk niet m'n type. Nou kunnen het slechte foto's zijn die geen eer doen aan hun looks, maar ik ben meer gewend dat iemand er op foto's beter uitziet dan in het echt. Je kiest toch de foto's waarop je er uitzonderlijk goed uitziet voor een datingsite, niet?
Met 1 van de 2 had ik het écht wel gezellig, maar als de foto's representatief zijn wordt uiterlijk toch wel een dealbreakertje
quote:Op maandag 17 december 2012 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
Zit er met eentje op paiq, en ik vraag wat ze doet met kerst. Zij zegt dat ze alleen thuis is. Dus ik zeg, lekkere subtiele hint, samen kerst vieren? En zij zegt is goed, koken we samen wel wat
Jahaa wat leuk, waarom niet?quote:Op maandag 17 december 2012 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
Zit er met eentje op paiq, en ik vraag wat ze doet met kerst. Zij zegt dat ze alleen thuis is. Dus ik zeg, lekkere subtiele hint, samen kerst vieren? En zij zegt is goed, koken we samen wel wat
Dat je niet welkom bent. Serieus topic wat niet verkracht hoeft te worden door jouw verveling.quote:
Ik post al niet mee hoor. Laat maar zitten!! Op mij zitten jullie toch niet te wachtenquote:Op maandag 17 december 2012 16:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat je niet welkom bent. Serieus topic wat niet verkracht hoeft te worden door jouw verveling.
Waarom vraag je niet om wat meer foto's voor je besluit of je het al dan niet afkapt? Kun je zelf beoordelen of het een ongelukkige foto is of dat ie gewoon niet jouw type isquote:Op zondag 16 december 2012 09:46 schreef Yuki het volgende:
jij weet net zo goed als ik dat er geen betere foto's zijnquote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet om wat meer foto's voor je besluit of je het al dan niet afkapt? Kun je zelf beoordelen of het een ongelukkige foto is of dat ie gewoon niet jouw type is
Ik vond mijn vriend op enkele foto's ook maar mwaahhh en op 1 zelfs ronduit onaantrekkelijkquote:Op maandag 17 december 2012 16:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij weet net zo goed als ik dat er geen betere foto's zijn
Kut, dus vanavond moet ik alle slopers weer one-liners sturen dat ik per ongeluk op nee duwde ipv jaquote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vriend op enkele foto's ook maar mwaahhh en op 1 zelfs ronduit onaantrekkelijkAlleen dankzij die ene
foto ben ik er toch voor gegaan.
Volgens mij wordt dat een meerjarenplan voor jou.quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Kut, dus vanavond moet ik alle slopers weer one-liners sturen dat ik per ongeluk op nee duwde ipv ja
mwa valt mee : hoi neuken, ctrl+c ctrl+vquote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat een meerjarenplan voor jou.
Ja maar vrouwen he. De ene helft schrijft je direct af en de andere helft komt met "Waarom reageer je nu pas?!"quote:Op maandag 17 december 2012 16:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mwa valt mee : hoi neuken, ctrl+c ctrl+v
Dat soort gemekker doe je maar in OUDquote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar ik zwanger van benHad ik al gezegd dat we een dochter krijgen?
![]()
ik vind mezelf ook altijd duf op pics staan. maar mijn ongekende charme maakt natuurlijk alles goed.quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend schijnt niet normaal op foto's te kunnen staanHet rotjong
quote:Op maandag 17 december 2012 16:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat soort gemekker doe je maar in OUD
O ja vrouwen. Gaan ze dingen terugvragen enzo. Pfffquote:Op maandag 17 december 2012 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen he. De ene helft schrijft je direct af en de andere helft komt met "Waarom reageer je nu pas?!"
Maar jij internetdate toch ook niet?quote:Op maandag 17 december 2012 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook altijd duf op pics staan. maar mijn ongekende charme maakt natuurlijk alles goed.
jawel hoor. maar niet actief en vooral via fok. datingsites is niks voor mij, duurt me veel te lang, meer dan de helft is niks, en het kost geld. betalen voor dating, iets wat ik niet zal doen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij internetdate toch ook niet?
Ow sorry, dan was ik in de warquote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel hoor. maar niet actief en vooral via fok. datingsites is niks voor mij, duurt me veel te lang, meer dan de helft is niks, en het kost geld. betalen voor dating, iets wat ik niet zal doen.
Tot zover 'we zeggen nog niet wat het geslacht is'.quote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar ik zwanger van benHad ik al gezegd dat we een dochter krijgen?
![]()
in de war? en goed hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow sorry, dan was ik in de warHoe staat het ermee??
Ik schrok me een ongeluk van jouw postquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tot zover 'we zeggen nog niet wat het geslacht is'.
Overigens wel pluspunten dat ik de 50% kans goed gegokt had....
Gefeliciteerd
Gezien ja, wat vond jij er verder van?quote:Op maandag 17 december 2012 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze al gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
Eh? Nou ja... is ook niet heul belangrijk, kan er ook niks mee. Ik ben gewoon blij voor jullie. Tevens ben jij hét bewijs dat vrouwen op datingsites gelijk kinderen van je willen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik schrok me een ongeluk van jouw postVriend ook meteen "wie is dat en waarom heb je het verteld nou he nou he?!"
(tot zo ver off topic gelul, excuus)
.... Ik weet het niet maar volgens mij is dat geen complimentquote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh? Nou ja... is ook niet heul belangrijk, kan er ook niks mee. Ik ben gewoon blij voor jullie. Tevens ben jij hét bewijs dat vrouwen op datingsites gelijk kinderen van je willen.
quote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh? Nou ja... is ook niet heul belangrijk, kan er ook niks mee. Ik ben gewoon blij voor jullie. Tevens ben jij hét bewijs dat vrouwen op datingsites gelijk kinderen van je willen.
Je ondertitel....quote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
.... Ik weet het niet maar volgens mij is dat geen compliment
Wat zou je doen als het antwoord ja of nee is eigenlijk?quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Na een paar maanden geleden nog een date te hebben geregeld via Paiq (was uiteindelijk wederzijds geen interesse), lukt het tegenwoordig niet echt meer. Ben benieuwd of anderen hier wel regelmatig via Paiq dates kunnen regelen.
Afvragen wat ik precies verkeerd doe bij het eerste.quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat zou je doen als het antwoord ja of nee is eigenlijk?
Dat had ik met mijn huis op Fundaquote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind mijn vriend nu dus wel aantrekkelijk en sexy en cute..
Maar op die foto's kwam hij gewoon niet tot zijn recht![]()
Idem (alleen dan appartementje)quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn huis op Funda
quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn huis op Funda
Het zijn er 4 of 5...quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet om wat meer foto's voor je besluit of je het al dan niet afkapt? Kun je zelf beoordelen of het een ongelukkige foto is of dat ie gewoon niet jouw type is
Ditquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tot zover 'we zeggen nog niet wat het geslacht is'.
Overigens wel pluspunten dat ik de 50% kans goed gegokt had....
Gefeliciteerd
Euh... Ik hoop niet dat hij in het echt praat zoals hij typt, want ik krijg echt een kleuter "Hoe heeeeeet jiiiiijjjjjjj?" gevoel hierbijquote:Hoe is het met jou?
Heb jij lekker gewerkt vandaag?
Waar kom jij vandaan?
ja, beetje cliche inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
Oh, en om het even ontopic te houden...
Berichtje van een nieuwe match:
[..]
Euh... Ik hoop niet dat hij in het echt praat zoals hij typt, want ik krijg echt een kleuter "Hoe heeeeeet jiiiiijjjjjjj?" gevoel hierbij
Brrr. Dat zijn ook echt van die gesprekken waarvan je met je hoofd op je toetsenbord in slaap valt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
Oh, en om het even ontopic te houden...
Berichtje van een nieuwe match:
[..]
Euh... Ik hoop niet dat hij in het echt praat zoals hij typt, want ik krijg echt een kleuter "Hoe heeeeeet jiiiiijjjjjjj?" gevoel hierbij
Zijn ook genoeg vrouwen/mannen die helemaal niks op hun profiel zetten.quote:Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Brrr. Dat zijn ook echt van die gesprekken waarvan je met je hoofd op je toetsenbord in slaap valt.
Of nog mooier: "vraag maar wat je wilt weten"quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg vrouwen/mannen die helemaal niks op hun profiel zetten.
Behalve iets van 'vertel ik je later' 'komt nog'
En als de foto er dan wel leuk uitziet en je wil je toch perse kenbaar maken... dan heb je soms niet veel keuze om terug te vallen op: 'Hey hoe is het? heb je lekker gewerkt?'
9 van de 10 profielen komen op hetzelfde neer. de inspiratie is vaak ver te zoeken.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef peleetje het volgende:
[..]
En als de foto er dan wel leuk uitziet en je wil je toch perse kenbaar maken... dan heb je soms niet veel keuze om terug te vallen op: 'Hey hoe is het? heb je lekker gewerkt?'
En een ander is wat creatiever, en dus al snel interessanter.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef peleetje het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Of nog mooier: "vraag maar wat je wilt weten"
Ja eeeh, zo werkt dat niet
Sja... als de man/vrouw al geen moeite doet om iets van zijn/haar profiel te maken. Waarom zou ik dan wel moeite doen om met een knettergoeie en super creabea vraag te komen om de interesse te wekken...?quote:Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En een ander is wat creatiever, en dus al snel interessanter.
In dat geval snap ik niet dat je net schreef dat je je per sé kenbaar wilt maken. Profielen genoeg.quote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Sja... als de man/vrouw al geen moeite doet om iets van zijn/haar profiel te maken. Waarom zou ik dan wel moeite doen om met een knettergoeie en super creabea vraag te komen om de interesse te wekken...?
Dan ga ik liever lekker creabea reageren op iemand die wel moeite doet om iets van het profiel te maken.
Moet je even teruglezen want dat heb ik toch echt heel duidelijk vermeld. (al zeg ik het zelf)quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In dat geval snap ik niet dat je net schreef dat je je per sé kenbaar wilt maken. Profielen genoeg.
Okay, dan zal ik het verkeerd begrepen hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef peleetje het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen want dat heb ik toch echt heel duidelijk vermeld. (al zeg ik het zelf)
Hey ik zie dat jij ook Maagd bent! Wat zijn jou ervaringen?quote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay, dan zal ik het verkeerd begrepen hebben.
Maar dan nog, voor degenen die wel trek hebben in een leeg profiel. Zelfs daarbij is het niet zo moeilijk om vanuit niets iets te maken. Die hey-hoe-is-het vragen kennen we allemaal wel en zijn natuurlijk retesaai. Om gruizig van te worden zelfs.
Maak een geintje, of beter nog, kijk bijvoorbeeld naar het gemeenschappelijke dingetje. De site waar je beiden opstaat, vraag naar haar ervaringen. Gegarandeerd dat er wel wat anekdotes loskomen waar je weer verder op in kunt haken. Werkt altijd.
Aaw... die jongen doet zo z'n best om heel crea er iets van te maken!quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef Yuki het volgende:
Nog voor ik m gesproken heb, ben ik al geneigd tot blocken...
Als je het op die manier brengt, tsja...quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef peleetje het volgende:
[..]
Hey ik zie dat jij ook Maagd bent! Wat zijn jou ervaringen?
Of
Hey... jij ook op relatieplanet? Bevalt het? Hoelang zit je er al op?
Of
Hey, ik zie dat jij net als ik ook 1.90 lang bent! heb jij ook altijd zo'n last van de kou?
![]()
Mijn creabea brein laat me hier duidelijk in de steek!
Uiteindelijk is het allemaal net zo cheezy als een gewone 'Hoe hoe gaat? Hoe was je dag?'
Het zal wel aan mij liggen... Maar ik stoor me al aan z'n "jou" en "jij" gebruik. Dit komt niet meer goedquote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef peleetje het volgende:
[..]
Aaw... die jongen doet zo z'n best om heel crea er iets van te maken!
Hij verdient een kansje!
Hoe stel jij de vragen dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je het op die manier brengt, tsja...
Heb jij geen leuk profiel dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat mij zo irritant lijkt aan een vrouw met een leuk profiel zijn is dat dus ook echt iedere klapmongool dan op je gaat reageren
Voor mannen niet anders toch!quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat mij zo irritant lijkt aan een vrouw met een leuk profiel zijn is dat dus ook echt iedere klapmongool dan op je gaat reageren
Enkel Paiq, 5 foto's er op waar ik niet op lijk en gaaaaaaaaaaaaanquote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij geen leuk profiel dan?
Ik zou vragen naar haar horrordates, kans is behoorlijk groot dat ze al met wat weirdo's gesproken/gedate heeft en dat levert vaak de meest tragikomische verhalen op. En - niet te vergeten - goede topicvulling voor hierquote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef peleetje het volgende:
[..]
Hoe stel jij de vragen dan?
(misschien kan ik er nog wat leren)
quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Enkel Paiq, 5 foto's er op waar ik niet op lijk en gaaaaaaaaaaaaan
Vogelvluchtperspectiefquote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]Ja toch, gewoon strategische foto's erop plempen.
Gewoon, of hij soms nog van plan is om het over iets leuks te gaan hebben en anders laat maar.quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef eefje801 het volgende:
Hmm ik heb me ook wel eens gewaagd aan een bericht aan iemand met een zeer korte profieltekst. Dat was V. en daar heb ik toendertijd een leuke scharrel aan overgehouden waarmee het ook vriendschappelijk goed klikte. Het zegt dus niet altijd iets.
Ik vind van die zeeeer uitgebreide profielen ook niks, eerlijk gezegd. Zo'n verkooppraatje. Het is altijd een beetje middelen natuurlijk. Wat de één aanspreekt hoeft de ander ook niet aan te spreken. Gelukkig maar.
Ik heb dus net dat mailcontact wat laten verwateren met die man van relatieklik omdat hij echt alléén maar over zijn werk kon lullen. Heb op allerhande manieren geprobeerd het onderwerp op iets anders te brengen of het contact wat luchtiger te maken maar het mocht niet batenDaar kan ik niet zoveel mee of het moet toevallig iets zijn dat ik geweldig interessant vind. Vraag me af of ik nog iets moet sturen?
Da's wel tegen mijn natuur maar wat heb ik te verliezen, goed suggestiequote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon, of hij soms nog van plan is om het over iets leuks te gaan hebben en anders laat maar.
Bah... praten over je werk...quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef eefje801 het volgende:
Hmm ik heb me ook wel eens gewaagd aan een bericht aan iemand met een zeer korte profieltekst. Dat was V. en daar heb ik toendertijd een leuke scharrel aan overgehouden waarmee het ook vriendschappelijk goed klikte. Het zegt dus niet altijd iets.
Ik vind van die zeeeer uitgebreide profielen ook niks, eerlijk gezegd. Zo'n verkooppraatje. Het is altijd een beetje middelen natuurlijk. Wat de één aanspreekt hoeft de ander ook niet aan te spreken. Gelukkig maar.
Ik heb dus net dat mailcontact wat laten verwateren met die man van relatieklik omdat hij echt alléén maar over zijn werk kon lullen. Heb op allerhande manieren geprobeerd het onderwerp op iets anders te brengen of het contact wat luchtiger te maken maar het mocht niet batenDaar kan ik niet zoveel mee of het moet toevallig iets zijn dat ik geweldig interessant vind. Vraag me af of ik nog iets moet sturen?
Kijk als je werk nou echt je passie is dan kan ik me er wat bij voorstellen. Maar deze man kon het ook gewoon niet interessant brengen. Het was net of hij het tegen een collega had ofzo, echt bizar. Volgens mij had hij ook niet echt iemand om mee te praten (werkte in het buitenland door de week) dus die hele soep kotste hij over mij uitquote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Bah... praten over je werk...
Ik probeer altijd over van alles te praten behalve werk. Omdat ik namelijk niet zoveel doe vind ik het altijd zo'n pijnlijk onderwerp.
Haha... die is wel tof!quote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef minthy het volgende:
M'n laatste profieltekst: "Een poosje kletsen is leuk, maar voor ranzigheid sodemieter je maar een eind op", oid. Ingesteld na de zoveelste lul (letterlijk)![]()
Leverde wel geinige gesprekken op.
Kijk, ik zou dan juist vragen naar die ranzigheid. Die opmerking wekt immers nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef minthy het volgende:
M'n laatste profieltekst: "Een poosje kletsen is leuk, maar voor ranzigheid sodemieter je maar een eind op", oid. Ingesteld na de zoveelste lul (letterlijk)![]()
Leverde wel geinige gesprekken op.
Joh, je wilt het niet wetenquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha... die is wel tof!
Maar jij hebt dus al een heleboel glijpalen moeten afwimpelen voordat je met dit tekstje kwam...?![]()
Ergens zijn wij mannen toch ook ziek!
Pfff ben je mooi jarig mee! Zoek je een date krijg je een collega.quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk als je werk nou echt je passie is dan kan ik me er wat bij voorstellen. Maar deze man kon het ook gewoon niet interessant brengen. Het was net of hij het tegen een collega had ofzo, echt bizar. Volgens mij had hij ook niet echt iemand om mee te praten (werkte in het buitenland door de week) dus die hele soep kotste hij over mij uit
Ik weet inmiddels wel van alles over de Duitse spoorwegen nu! Toch weer mooi meegenomen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef peleetje het volgende:
[..]
Pfff ben je mooi jarig mee! Zoek je een date krijg je een collega.
Op wat voor datingsites zit jij dan in vredesnaam? dat je al die idioten krijgt!quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Joh, je wilt het niet wetenIk heb eigenlijk zaterdag een date maar geen zin meer in omdat hij maar door bleef emmeren of we ook gaan zoenen als het klikt. wtf..wees een vent en doe het gewoon maar lul er niet over van te voren.
Maar zeg jij dan niet dat zijn werk je totaal niet boeit en dat je het gráág ergens anders over wilt hebben?quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk als je werk nou echt je passie is dan kan ik me er wat bij voorstellen. Maar deze man kon het ook gewoon niet interessant brengen. Het was net of hij het tegen een collega had ofzo, echt bizar. Volgens mij had hij ook niet echt iemand om mee te praten (werkte in het buitenland door de week) dus die hele soep kotste hij over mij uit
Nee ik ga hem niet maken!quote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wel van alles over de Duitse spoorwegen nu! Toch weer mooi meegenomen.
In iets andere bewoordingen wel ja, maar er kwam niet zoveel uit wat hij deed behalve werken en op vakantie gaan. Oh ja, scouting (hoe doe je die ene sarcastische smiley?)quote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar zeg jij dan niet dat zijn werk je totaal niet boeit en dat je het gráág ergens anders over wilt hebben?
Oeh die is wel op het randje jaquote:
Verstandig, als hij al zulke dingen vraagt, kan hij gewoon niet leuk zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Joh, je wilt het niet wetenIk heb eigenlijk zaterdag een date maar geen zin meer in omdat hij maar door bleef emmeren of we ook gaan zoenen als het klikt. wtf..wees een vent en doe het gewoon maar lul er niet over van te voren.
Wtf?quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hey herkenbaar!quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Yuki het volgende:
Pffffff... Weer een lekker geïnspireerd persoon.
Hoi! Alles goed? Waar kom je vandaan? Oh, bevalt het? Wat doe je voor werk?
Hij is kraanmachinist en akkerbouwer.
Daaaaaag![]()
Het is een hopman?quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In iets andere bewoordingen wel ja, maar er kwam niet zoveel uit wat hij deed behalve werken en op vakantie gaan. Oh ja, scouting (hoe doe je die ene sarcastische smiley?)
[..]
Oeh die is wel op het randje ja
Echt, geen greintje spontaniteit. Ga maar naar een ander.quote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef peleetje het volgende:
[..]
Hey herkenbaar!![]()
Ik ben alleen geen kraanmachinist of akkerbouwer.
Ja da's jammer inderdaad, maar dat ligt mijns inziens echt niet aan het opleidingsniveau. Maar voor de discussie weer oplaait: next!quote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt, geen greintje spontaniteit. Ga maar naar een ander.
En zonder arrogant te willen doen, niet erg waarschijnlijk dat ie hoger opgeleid is. En uit ervaring weet ik dat ik me dan toch een beetje awkward voel.
quote:
Match made in heaven.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Yuki het volgende:
Daaaaaag![]()
Ik snap het ook niet... maar daarom gaat het dus blijkbaar altijd mis met mij en datingsites.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Mark-J het volgende:
Verwachten jullie serieus dat iemand in de eerste 3 zinnen al met de meest diepgaande en grappige verhalen aan komt zetten?
Op Paiq zijn de meeste niet zo actief uit mijn lijste, of een tijdje contact en dan hoor je maar weer weinig..
Wel iemand die verdomd behendig is met tentjes opzetten en vuur met stokjes maken. Handig in het post-apocalyptisch tijdperk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hé..ik kan ze niet uitzoeken en als ze mij vinden zijn het hopmannen. Het wordt helemaal niks met mij
Wanneer de dame in kwestie of heer in kwestie qua uiterlijk in de smaak valt willen de meeste mensen een "hey, hoe gaat het" nog wel eens door de vingers zien hoorquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet... maar daarom gaat het dus blijkbaar altijd mis met mij en datingsites.
Die vrouwen willen diepzinnige en filosofische teksten en anders...
Dat is dan wél weer heel fijn ja.quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel iemand die verdomd behendig is met tentjes opzetten en vuur met stokjes maken. Handig in het post-apocalyptisch tijdperk.
haha, das wel echt heel erg; geen alfa-boi iigquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Haha ik zit niet op paig hoor. Wel op lexa en pepper. En ik probeer wel altijd te reageren op wat de dames in hun profiel vermelden en er een leuk verhaaltje van te maken. Soms krijg ik een berichtje terug maar meestal niet.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wanneer de dame in kwestie of heer in kwestie qua uiterlijk in de smaak valt willen de meeste mensen een "hey, hoe gaat het" nog wel eens door de vingers zien hoorMaar je zult je toch een beetje moeten onderscheiden van de rest, wil je iemands aandacht vasthouden op zoiets vluchtigs als Paiq. Misschien eens een andere site proberen?
Tsja... Blijkbaar iets dat gevoelig ligt hier, maar het heeft iig niet m'n voorkeurquote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja da's jammer inderdaad, maar dat ligt mijns inziens echt niet aan het opleidingsniveau. Maar voor de discussie weer oplaait: next!
Heb je al leuke dates gehad via Paiq of een andere site?
Mijn tip: Hou het een beetje kort, ga niet op alles in van haar profiel maar pik er iets uit dat je aanspreekt en zorg dat ze nieuwsgierig naar je wordt. Je hebt vast wel iets interessants, dat heeft iedereen. Misschien doe je dit al hoor, geen idee. Heb je leuke foto's?quote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha ik zit niet op paig hoor. Wel op lexa en pepper. En ik probeer wel altijd te reageren op wat de dames in hun profiel vermelden en er een leuk verhaaltje van te maken. Soms krijg ik een berichtje terug maar meestal niet.
Je moet ook maar net treffen dat de dame jou humor en kwinkslagen begrijpt. En dat gaat in het echt toch altijd beter omdat geschreven tekst altijd anders word geïnterpreteerd.
Op pepper gaat het mij trouwens wel beter af. Dan kun je ook leuk reageren op foto's en heb je soms al genoeg gemeenschappelijks om over te kletsen.
Maar het blijft lastig. Er reageren tig mannen op de dames. (Vliegen op stront) dus de combi van mijn profiel en bericht moet maar net in de smaak vallen.
Ja, nogal. Ik kan erg veel hebben qua ouwehoeren en ranzige ongein, maar na de zoveelste gast die probeerde me zijn nest in te lokken was ik er wel klaar meequote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha... die is wel tof!
Maar jij hebt dus al een heleboel glijpalen moeten afwimpelen voordat je met dit tekstje kwam...?![]()
Ergens zijn wij mannen toch ook ziek!
Dat was dan ook een leuke basis voor toffe gesprekkenquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk, ik zou dan juist vragen naar die ranzigheid. Die opmerking wekt immers nieuwsgierigheid.
Ik heb wel leuke foto's hoor en ook genoeg interessants. Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn tip: Hou het een beetje kort, ga niet op alles in van haar profiel maar pik er iets uit dat je aanspreekt en zorg dat ze nieuwsgierig naar je wordt. Je hebt vast wel iets interessants, dat heeft iedereen. Misschien doe je dit al hoor, geen idee. Heb je leuke foto's?
Mjah, je kunt beter een veehouder hebben. Die weet tenminste hoe ie een varkentje moet wassenquote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Yuki het volgende:
Daaaaaag![]()
Noem jij Yuki nou gewoon een varkentje?quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, je kunt beter een veehouder hebben. Die weet tenminste hoe ie een varkentje moet wassen
Maar schrijf je ook een interessant bericht? Daar gaat het uiteindelijk wel omquote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke foto's hoor en ook genoeg interessants. Daar twijfel ik niet aan.
Alleen een hele serieuze tekst die misschien afschrikt. Daarom vind ik Pepper ook wat leuker omdat je daar geen lap tekst op kwijt kan. Alleen foto's en een paar antwoorden op vragen. Ik denk dat ik op Pepper veel interessanter / spontaner overkom dan op Lexa.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, je kunt beter een veehouder hebben. Die weet tenminste hoe ie een varkentje moet wassen
Zo had ik 'm nog niet bekekenquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef peleetje het volgende:
[..]
Noem jij Yuki nou gewoon een varkentje?
Blijkbaar schrijf ik totaal geen interessante berichten! haha.quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar schrijf je ook een interessant bericht? Daar gaat het uiteindelijk wel omEn dat is inderdaad net geluk hebben soms.
In wat voor opzicht is je tekst heel serieus? Klopt, vond Pepper ook wel okee alleen ik was er in de beginfase op gegaan en ben toen door die losers van Anonymous op internet geplempt met mijn gegevens dus toen heb ik mijn lidmaatschap maar opgezegd
Hey, JIJ maakt de referentie naar mij als varkentjequote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Daar scoort puntenjager geen punten mee!
quote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, JIJ maakt de referentie naar mij als varkentje
quote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, JIJ maakt de referentie naar mij als varkentje
Nu heb jij het gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 21:53 schreef peleetje het volgende:
[..]![]()
*handleiding 'hoe omgaan met vrouwen' erbij pakt'
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Mijn broer zit er in. En geloof het of niet...quote:Op maandag 17 december 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry schat, maar als je daar al je handleiding bij nodig hebt, kun je beter het klooster in.
Te veel mental images nuquote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef peleetje het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Mijn broer zit er in. En geloof het of niet...
1x per jaar gaan ze met een tour bus naar een nonnenklooster.
Geen idee wat ze daar doen trouwens...
Ghehequote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef peleetje het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Mijn broer zit er in. En geloof het of niet...
1x per jaar gaan ze met een tour bus naar een nonnenklooster.
Geen idee wat ze daar doen trouwens...
Die nonnen staan misschien ook al een jaartje droog. Dus of ze er nog natte vingers in krijgen is maar de vraagquote:
Hahahahaha, wat een humor. En ik voelde me nog wel zo depressief vandaagquote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja bedankt he!
Nu zit ik met een pissed-off Yuki!
Ik ben een beelddenker..quote:Op maandag 17 december 2012 21:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die nonnen staan misschien ook al een jaartje droog. Dus of ze er nog natte vingers in krijgen is maar de vraag
Ja he!quote:
Dat mag niet van de Heerquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja he!
Je zou haast denken dat ze van opwinding allemaal hun habijtjes omhoog trekken en aan de slag gaan.
Stoflongenquote:Op maandag 17 december 2012 21:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die nonnen staan misschien ook al een jaartje droog. Dus of ze er nog natte vingers in krijgen is maar de vraag
Van de heer mogen wel meer dingen niet, maar daar trekken ze zich letterlijk ook niks van aan. Iets met priesters en kleine jongetjes....quote:
Waarom depressief?quote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat een humor. En ik voelde me nog wel zo depressief vandaag
True, true... Dat gebeurt in alle kerken btw, niet alleen de katholieke.quote:Op maandag 17 december 2012 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van de heer mogen wel meer dingen niet, maar daar trekken ze zich letterlijk ook niks van aan. Iets met priesters en kleine jongetjes....
OH en hoi Yuki
Hee, jij zegt het héquote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef peleetje het volgende:
[..]
Blijkbaar schrijf ik totaal geen interessante berichten! haha.
Mijn tekst op lexa is een (zonder al te veel details te geven) een verhaal over:
Wij. (en dan een tekstje wat Mevouw Peleetje en ik samen allemaal doen. (Lachen, slap ouwehoeren, verhaal kwijt, ruimte respecteren e.d.
En dan een tekst wat ik zelf allemaal leuk vind om te doen.
Dus dat is wel serieus maar ook weer niet zo dat het afschrikt. Thans mij niet.
Ai.. wel balen dat al je gegevens op inet stonden. :-( last van gehad?
Haha... nou mischien dat ik daar andere dames ook de stuipen mee op het lijf jaag.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee, jij zegt het hé
Wat je van iemands profiel vindt is heel persoonlijk. Er zullen vast vrouwen warm lopen voor je tekst maar ik zou persoonlijk dus echt de kriebels krijgen van zo'n "Wij" + uitleg. En niet de goede kriebelsMaar als het jou dus niet afschrikt zou ik juist op zoek gaan naar een vrouw met hetzelfde type profiel
Nee hoor, gelukkig niks aan de hand, emailadres gewijzigd en klaar
De ''Ik heb zo'n geweldig leven maar stiekem mis ik een vent'' vrouw aan het woord.quote:Op maandag 17 december 2012 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze al gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
Ha ha nee hoor, freaky is het niet. Het is gewoon wat eh..logisch? Maw: wat je beschrijft wil bijna iedereen toch in een relatie? Het is niet echt onderscheidend. Maar is mijn mening maar.quote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha... nou mischien dat ik daar andere dames ook de stuipen mee op het lijf jaag.
FREAK!![]()
Ach het blijft altijd een beetje koffiedik kijken. Wat de 1 helemaal te gek vind, daar deinst de ander voor terug. 'Versieren' in het echt is toch vele malen makkelijker.
Wel grappig, die eisen vond ik bij de meeste vrouwen heel erg meevallen juist. Hebben we wel naar dezelfde documentaire gekeken? Ik vond het eigenlijk wel verfrissend hoe die Belgische ernaar keek. (heb het vanmiddag nog eens gekeken)quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
De ''Ik heb zo'n geweldig leven maar stiekem mis ik een vent'' vrouw aan het woord.
In mijn ogen zo standaard, een kat, dag en nacht Facebook open, alles is zooo geweldig, maar wel 16,72 eisen stellen.
Wel grappig, op minuut 3 vertelt 1 van die vrouwen dat ze er 100 per week afwerkt, virtueel. Dat het via een datingsite een kans van 1 op 1000 is. Letterlijk dus.quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
De ''Ik heb zo'n geweldig leven maar stiekem mis ik een vent'' vrouw aan het woord.
In mijn ogen zo standaard, een kat, dag en nacht Facebook open, alles is zooo geweldig, maar wel 16,72 eisen stellen.
Ik denk juist dat dit topic een uitstekend voorbeeld is van het feit dat mannen ook best eisenlijstjes kunnen hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef W00fer het volgende:
Misschien kijken mannen anders naar een eisenlijstje dan vrouwen, en vinden vrouwen dingen vanzelfsprekend en niet perse een eis? Dat meisje zei het toch ook op dat terrasje aan het strand: m'n vriendin heeft veel meer eisen dan ik.
Als ze dat afwerken noemt, dan werk ik ook een hele hoop tattoo figuren weg iedere week.quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wel grappig, op minuut 3 vertelt 1 van die vrouwen dat ze er 100 per week afwerkt, virtueel. Dat het via een datingsite een kans van 1 op 1000 is. Letterlijk dus.
Nou, een tijdje terug heb ik exact hetzelfde beweert in deze topicreeks, maar ik werd me toch afgemaaktHet was even een profieltje aanmaken en je had binnen een avond je chatten al minstens 2, 3 dates geregeld.
Ik weet niet hoe die anderen dat doen, maar met Paiq is dat bij mij niet de realiteit. Daar heb ik uit ruim 100 'contacten' 2 keer een date weten te halen.
'Ja, blablabla, je bent gewoon niet aantrekkelijk.' Dat kan niet kloppen, want irl zijn er toch een aantal zeer aantrekkelijke vrouwen bij mij het bed ingekropen. Dat zouden ze echt niet gedaan hebben als ik een quasimodo zou zijn.
Tja, wat moet iemand dan zeggen? Ze móet je wel aantrekkelijk vinden want dat vond die ene lekkere meid toen ook, eh...ja.. Het is geen wedstrijd hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wel grappig, op minuut 3 vertelt 1 van die vrouwen dat ze er 100 per week afwerkt, virtueel. Dat het via een datingsite een kans van 1 op 1000 is. Letterlijk dus.
Nou, een tijdje terug heb ik exact hetzelfde beweert in deze topicreeks, maar ik werd me toch afgemaaktHet was even een profieltje aanmaken en je had binnen een avond je chatten al minstens 2, 3 dates geregeld.
Ik weet niet hoe die anderen dat doen, maar met Paiq is dat bij mij niet de realiteit. Daar heb ik uit ruim 100 'contacten' 2 keer een date weten te halen.
'Ja, blablabla, je bent gewoon niet aantrekkelijk.' Dat kan niet kloppen, want irl zijn er toch een aantal zeer aantrekkelijke vrouwen bij mij het bed ingekropen. Dat zouden ze echt niet gedaan hebben als ik een quasimodo zou zijn.
You've been... pity fucked!quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef Craptacular het volgende:
Ik sta op 2 sites en doe daar eigenlijk niks mee. Ik kijk alleen als er iemand reageert. Dat werkt tot nu toe prima. Laatste 2 maanden redelijk wat dates gehad.
Ik heb dat ook wel eens. Dat is weer verschil man/vrouw iets, rationele man snapt dat niet, weinig mannen die na zoiets je zomaar uit het niets verwijderen lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik chatte vorige week met iemand iets van drie avonden op rij. Was er eentje naar wie ik zelf wat gestuurd had. Enfin, gesprek liep in het Engels, was voor haar makkelijker aangezien ze hier nog maar een paar jaar woont en haar taalbeheersing wat te wensen overliet. Een aantal leuke, ook wat diepere gesprekken mee gehad, veel interesse van haar kant, hoop wedervragen ook, veel ge-haha, ze spreekt mij aan als ik online kom. Goede signalen. Zou je denken.
Log ik de volgende dag in, heeft ze me ineens verwijderd. Geen berichtje, geen idee waarom. En ergens stoorde ik me er nogal aan ook. Kijk, als je nu amper ouwehoert vind ik het één ding...
[...]
Laat maar zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
Een vraagje aan jullie: ik heb fotos op een datingsite maar ik krijg bijna geen reacties.
Ben je dan of echt te lelijk voor ze of ligt het aan je profiel ofzo?
Zelfde probleem heb ik denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
Een vraagje aan jullie: ik heb fotos op een datingsite maar ik krijg bijna geen reacties.
Yeah rightquote:
Ik weet uit eerste hand dat je zelfs als middelmatige vrouw toch wel een paar reacties per dag krijgt (dat zijn dus tientallen! reacties per week). Kun je nagaan wat je overkomt als je als lekker wijf net een profiel aangemaakt hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
tja toch raarquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet uit eerste hand dat je zelfs als middelmatige vrouw toch wel een paar reacties per dag krijgt (dat zijn dus tientallen! reacties per week). Kun je nagaan wat je overkomt als je als lekker wijf net een profiel aangemaakt hebt.
Ter info: een tijd terug was hier een chick die ook geen of weinig reacties kreeg via datingsites. Ze stelde dat ze er best mocht zijn en ze wilde een vent uit de top 10% van de academici*. Puur uit interesse eens een fotootje van haar gevraagd hier. Tot mijn verbazing stuurde ze dat ook. Nou, ik wil niet heel bot zijn maar die top 10% kon ze echt vergeten. Eerder lower bottom half
* Haar woorden. Volgens mij bedoelde ze een hunk mèt een wo-titel.
O fuck, ik dacht dat je een vrouw was. Dat maakt het verhaal totaal anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:41 schreef user13 het volgende:
[..]
tja toch raar
ben echt niet lelijk
had wel veel profile views
maar heel weinig reacties
Ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O fuck, ik dacht dat je een vrouw was. Dat maakt het verhaal totaal anders.
Ineens ben je een man?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
ja ben ook vrouw maar heb het maar op man gezet omdat ik volgens mij in sommige topics wel gediscrimineerd wordquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O fuck, ik dacht dat je een vrouw was. Dat maakt het verhaal totaal anders.
ja dat zet ik ook allemaal niet in mijn dateprofiel hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ineens ben je een man?
Maar er zit hier op FOK!iemand die je graag wil daten, hij heeft je een PM gestuurd.
En het helpt denk ik niet om in je profiel te zetten dat je een 26 jarige maagd bent die graag mannen wil domineren omdat je seks puur als vernedering ziet...alhoewel?!
Maar als vrouw zijnde zal het echt aan je foto's liggen...als man zijnde misschien omdat je iedereen voor de gek probeert te houden. Just a thought
Volgens mij krijgt elke vrouw wel een reactie. Misschien dan toch iets wat je in je profiel hebt gezet wat erg afschrikt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:46 schreef user13 het volgende:
[..]
ja dat zet ik ook allemaal niet in mijn dateprofiel hoor
wbt die fotos...ik denk echt niet dat ik lelijk ben hoor maar door het gebrek aan reacties ga ik eigenlijk wel twijfelen
een maagd die mannen wil domineren? what!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ineens ben je een man?
Maar er zit hier op FOK!iemand die je graag wil daten, hij heeft je een PM gestuurd.
En het helpt denk ik niet om in je profiel te zetten dat je een 26 jarige maagd bent die graag mannen wil domineren omdat je seks puur als vernedering ziet...alhoewel?!
Maar als vrouw zijnde zal het echt aan je foto's liggen...als man zijnde misschien omdat je iedereen voor de gek probeert te houden. Just a thought
O ja, staat me idd nog vaag iets van bij van dat topic. Bedankt voor het koppelen van de infoquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ineens ben je een man?
Jij kent de geweldige topics van user13 nog niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
een maagd die mannen wil domineren? what!
vind het overigens wel jammer dat ik op zoveel topics wordt aangevallen of weggepestquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jij kent de geweldige topics van user13 nog niet?
Tijd om wat bij te gaan lezen
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mjah, vermaak enzo. Alleen als datemateriaal weet ik het zo net nog niet. Ik ben sowieso niet zo onderdanig aangelegd. Ben bang dat ik die rol erg slecht weet in te vullenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken , topics zoals van jou zijn de motor van het fokforum.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef user13 het volgende:
[..]
vind het overigens wel jammer dat ik op zoveel topics wordt aangevallen of weggepest
het lijkt me dat het voor een forum juist goed is als mensen actief zijn?
krijg het idee dat ik niet echt welkom ben in de fok community
Volgens mij viel dat best wel mee. Denk dat de combinatie maagd en femdom gewoon niet zo goed te rijmen valt. Maar daar kun je beter in je eigen topic op ingaan. Verder zijn er specifiekere datingsites voor jouw vraag, maar neem wel aan dat je dat al weet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef user13 het volgende:
[..]
vind het overigens wel jammer dat ik op zoveel topics wordt aangevallen of weggepest
Misschien is een maandje training in KLB een idee voor jequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef user13 het volgende:
[..]
femdomquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat best wel mee. Denk dat de combinatie maagd en femdom gewoon niet zo goed te rijmen valt. Maar daar kun je beter op je eigen topic op ingaan. Verder zijn er specifiekere sites voor jouw vraag, maar neem wel aan dat je dat al weet.
Tuurlijk ben je welkom, maar je kan niet ontkennen dat je een wat bijzondere kijk op de wereld hebt...zoals wel meer mensen op FOK!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef user13 het volgende:
[..]
nou eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken , topics zoals van jou zijn de motor van het fokforum.
Het is zo simpel tegenwoordig, met google. Mooi bruggetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
femdom
Weer wat geleerd vandaag.
Nu even Tussen Bitch en Bambi kijken.
Liefde!?? Snoeiharde sm eerder ben ik bang. Althans, wat user13 betreftquote:
Liefdevolle zweepjessex.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Liefde!?? Snoeiharde sm eerder ben ik bang. Althans, wat user13 betreft
vind je sm zo erg dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Met liefde diep in haar ass, godverdomme
Ik heb er geen principiële bezwaren tegen. Ik ben alleen gewoon niet slaafs/onderdanig aangelegd. Niet in bed, maar ook zeer zeker niet daarbuiten.quote:
Die macho's worden 's nachts in een luier en aan de lijn uitgelaten in het park. Waar ze op commando tegen bomen moeten aanpisssen en blaffen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:12 schreef Dizorn het volgende:
Het zou me niets verbazen als al die internetmacho's irl niet eens klagen als ze door een chick van achter zouden worden genomen. Je moet toch ergens voor 'compenseren'
Dit zijn de gefrusteerde can't get a date users.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef -Splash- het volgende:
Zijn dit jullie datingsite ervaringen?
Als ze uit is op sex en er inderdaad normaal+ uitziet dan zullen er wel meer zijn hoor, toch? Hell, als ze lekker is dan bied ik me nog wel aan. En ja, ik word graag vastgebonden aan een bed, blinddoekje om, muziek via oordopjes aan en een brandende kaars in de buurt. Graag niet onaangekondigd droog een dildo in mijn reet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom, maar je kan niet ontkennen dat je een wat bijzondere kijk op de wereld hebt...zoals wel meer mensen op FOK!
Maar serieus, er is een fokker die je graag wil daten...kan zijn naam even niet terug vinden, maar hij heeft in je topics gepost en je een PM en DM gestuurd.
Net als die gast in 'Girl with the dragon tatoo'.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ze uit is op sex en er inderdaad normaal+ uitziet dan zullen er wel meer zijn hoor, toch? Hell, als ze lekker is dan bied ik me nog wel aan. En ja, ik word graag vastgebonden aan een bed, blinddoekje om, muziek via oordopjes aan en een brandende kaars in de buurt. Graag niet onaangekondigd droog een dildo in mijn reet.
Het is toch surprise buttsecks?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Anaal verkracht worden, zweepjes sex?
Ik ga me per ditect uitschrijven van de dating wereld! Zieke zieke wereld is dat zeg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:35 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het is toch surprise buttsecks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Komt 'ie weer met z'n spoilers aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Alsof jij wel zou klagenquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:12 schreef Dizorn het volgende:
Het zou me niets verbazen als al die internetmacho's irl niet eens klagen als ze door een chick van achter zouden worden genomen. Je moet toch ergens voor 'compenseren'
Ik weet niet of ze op seks uit is. Uit haar topics haal ik iig dat ze een vreemde kijk op seks heeft. Volgens haar is alles net als in pornifilms en draait het vnl om de vernedering van de vrouw. Een maagd die nog veel wil en moet leren...misschien kun jij er iets mee BoL. Teach herquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ze uit is op sex en er inderdaad normaal+ uitziet dan zullen er wel meer zijn hoor, toch? Hell, als ze lekker is dan bied ik me nog wel aan. En ja, ik word graag vastgebonden aan een bed, blinddoekje om, muziek via oordopjes aan en een brandende kaars in de buurt. Graag niet onaangekondigd droog een dildo in mijn reet.
Heb zelf een ex gehad die ook graag vernederd werd.. Was leuk om een paar keer te proberen, maar op de lange termijn had ik er zelf moeite mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op seks uit is. Uit haar topics haal ik iig dat ze een vreemde kijk op seks heeft. Volgens haar is alles net als in pornifilms en draait het vnl om de vernedering van de vrouw. Een maagd die nog veel wil en moet leren...misschien kun jij er iets mee BoL. Teach her
*proest*quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die macho's worden 's nachts in een luier en aan de lijn uitgelaten in het park. Waar ze op commando tegen bomen moeten aanpisssen en blaffen.
Als ze dat denkt, send her my way.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op seks uit is. Uit haar topics haal ik iig dat ze een vreemde kijk op seks heeft. Volgens haar is alles net als in pornifilms en draait het vnl om de vernedering van de vrouw. Een maagd die nog veel wil en moet leren...misschien kun jij er iets mee BoL. Teach her
En dan als de politieagent-Terminator uit deel twee achter een wegrijdende date aanrennen na het afscheid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:42 schreef eefje801 het volgende:
Ok cupid, never change
The most private thing I’m willing to admit
This is what I do every morning, and I feel great after . I call it "The Terminator" , first I crouch down in the shower in the classic "naked terminator traveling through time" pose. With my eyes closed I crouch there for a minute, visualizing either Arnold or the guy from the second movie (not the chick in the third one because that one sucked) And I start to hum the terminator theme. Then slowly rise to a standing position and open my eyes. It helps me to proceed through my day and I think i'm a cyborg badass. But the only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg... It ruins the fantasy.
Haha heerlijk! Deze zou je alleen hierom al moeten datenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:42 schreef eefje801 het volgende:
Ok cupid, never change
.
en na het neuken op de eerste date de deur uit lopen met de woorden: "i'll be back!".quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:42 schreef eefje801 het volgende:
Ok cupid, never change
This is what I do every morning, and I feel great after . I call it "The Terminator" , first I crouch down in the shower in the classic "naked terminator traveling through time" pose. With my eyes closed I crouch there for a minute, visualizing either Arnold or the guy from the second movie (not the chick in the third one because that one sucked) And I start to hum the terminator theme. Then slowly rise to a standing position and open my eyes. It helps me to proceed through my day and I think i'm a cyborg badass. But the only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg... It ruins the fantasy.
Hebbe hebbe..!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef eefje801 het volgende:
![]()
Wel een leuk berichtje ook gehad van hem maar echt veuls te jong
Ik ook niet (al weet ik niet eens waarquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:09 schreef Faxie het volgende:
Ik ben een luie donder, nog steeds geen profiel gemaakt
Op Fok meets kom ik bijna alleen bezette vrouwen tegenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet (al weet ik niet eens waar).
Fokmeets zijn voor mij de dates. Kan je er meteen een hele groep tegelijk daten.
Pcies ik ook!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op Fok meets kom ik bijna alleen bezette vrouwen tegen
D'r zijn wel een aantal dames waar ik een prive meetje mee zou willen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon je eigen fokmeet organiseren.
Nee. You can check out anytime you like, but you can never leave.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Taexon het volgende:
Heyy zou degene die de nieuwe OP maakt mij even uit het lijstje actieve daters halen
Ik post vroeg of laat wel hoe en wat
O geeft niet joh. Ze komen wel vanzelf op jou af.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:09 schreef Faxie het volgende:
Ik ben een luie donder, nog steeds geen profiel gemaakt
Niet dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O geeft niet joh. Ze komen wel vanzelf op jou af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |