O ja vrouwen. Gaan ze dingen terugvragen enzo. Pfffquote:Op maandag 17 december 2012 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen he. De ene helft schrijft je direct af en de andere helft komt met "Waarom reageer je nu pas?!"
Maar jij internetdate toch ook niet?quote:Op maandag 17 december 2012 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook altijd duf op pics staan. maar mijn ongekende charme maakt natuurlijk alles goed.
jawel hoor. maar niet actief en vooral via fok. datingsites is niks voor mij, duurt me veel te lang, meer dan de helft is niks, en het kost geld. betalen voor dating, iets wat ik niet zal doen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij internetdate toch ook niet?
Ow sorry, dan was ik in de warquote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel hoor. maar niet actief en vooral via fok. datingsites is niks voor mij, duurt me veel te lang, meer dan de helft is niks, en het kost geld. betalen voor dating, iets wat ik niet zal doen.
Tot zover 'we zeggen nog niet wat het geslacht is'.quote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar ik zwanger van benHad ik al gezegd dat we een dochter krijgen?
![]()
in de war? en goed hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow sorry, dan was ik in de warHoe staat het ermee??
Ik schrok me een ongeluk van jouw postquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tot zover 'we zeggen nog niet wat het geslacht is'.
Overigens wel pluspunten dat ik de 50% kans goed gegokt had....
Gefeliciteerd
Gezien ja, wat vond jij er verder van?quote:Op maandag 17 december 2012 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze al gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
Eh? Nou ja... is ook niet heul belangrijk, kan er ook niks mee. Ik ben gewoon blij voor jullie. Tevens ben jij hét bewijs dat vrouwen op datingsites gelijk kinderen van je willen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik schrok me een ongeluk van jouw postVriend ook meteen "wie is dat en waarom heb je het verteld nou he nou he?!"
(tot zo ver off topic gelul, excuus)
.... Ik weet het niet maar volgens mij is dat geen complimentquote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh? Nou ja... is ook niet heul belangrijk, kan er ook niks mee. Ik ben gewoon blij voor jullie. Tevens ben jij hét bewijs dat vrouwen op datingsites gelijk kinderen van je willen.
quote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh? Nou ja... is ook niet heul belangrijk, kan er ook niks mee. Ik ben gewoon blij voor jullie. Tevens ben jij hét bewijs dat vrouwen op datingsites gelijk kinderen van je willen.
Je ondertitel....quote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
.... Ik weet het niet maar volgens mij is dat geen compliment
Wat zou je doen als het antwoord ja of nee is eigenlijk?quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Na een paar maanden geleden nog een date te hebben geregeld via Paiq (was uiteindelijk wederzijds geen interesse), lukt het tegenwoordig niet echt meer. Ben benieuwd of anderen hier wel regelmatig via Paiq dates kunnen regelen.
Afvragen wat ik precies verkeerd doe bij het eerste.quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat zou je doen als het antwoord ja of nee is eigenlijk?
Dat had ik met mijn huis op Fundaquote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind mijn vriend nu dus wel aantrekkelijk en sexy en cute..
Maar op die foto's kwam hij gewoon niet tot zijn recht![]()
Idem (alleen dan appartementje)quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn huis op Funda
quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn huis op Funda
Het zijn er 4 of 5...quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet om wat meer foto's voor je besluit of je het al dan niet afkapt? Kun je zelf beoordelen of het een ongelukkige foto is of dat ie gewoon niet jouw type is
Ditquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tot zover 'we zeggen nog niet wat het geslacht is'.
Overigens wel pluspunten dat ik de 50% kans goed gegokt had....
Gefeliciteerd
Euh... Ik hoop niet dat hij in het echt praat zoals hij typt, want ik krijg echt een kleuter "Hoe heeeeeet jiiiiijjjjjjj?" gevoel hierbijquote:Hoe is het met jou?
Heb jij lekker gewerkt vandaag?
Waar kom jij vandaan?
ja, beetje cliche inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
Oh, en om het even ontopic te houden...
Berichtje van een nieuwe match:
[..]
Euh... Ik hoop niet dat hij in het echt praat zoals hij typt, want ik krijg echt een kleuter "Hoe heeeeeet jiiiiijjjjjjj?" gevoel hierbij
Brrr. Dat zijn ook echt van die gesprekken waarvan je met je hoofd op je toetsenbord in slaap valt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
Oh, en om het even ontopic te houden...
Berichtje van een nieuwe match:
[..]
Euh... Ik hoop niet dat hij in het echt praat zoals hij typt, want ik krijg echt een kleuter "Hoe heeeeeet jiiiiijjjjjjj?" gevoel hierbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |