Te veel mental images nuquote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef peleetje het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Mijn broer zit er in. En geloof het of niet...
1x per jaar gaan ze met een tour bus naar een nonnenklooster.
Geen idee wat ze daar doen trouwens...
Ghehequote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef peleetje het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Mijn broer zit er in. En geloof het of niet...
1x per jaar gaan ze met een tour bus naar een nonnenklooster.
Geen idee wat ze daar doen trouwens...
Die nonnen staan misschien ook al een jaartje droog. Dus of ze er nog natte vingers in krijgen is maar de vraagquote:
Hahahahaha, wat een humor. En ik voelde me nog wel zo depressief vandaagquote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja bedankt he!
Nu zit ik met een pissed-off Yuki!
Ik ben een beelddenker..quote:Op maandag 17 december 2012 21:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die nonnen staan misschien ook al een jaartje droog. Dus of ze er nog natte vingers in krijgen is maar de vraag
Ja he!quote:
Dat mag niet van de Heerquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja he!
Je zou haast denken dat ze van opwinding allemaal hun habijtjes omhoog trekken en aan de slag gaan.
Stoflongenquote:Op maandag 17 december 2012 21:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die nonnen staan misschien ook al een jaartje droog. Dus of ze er nog natte vingers in krijgen is maar de vraag
Van de heer mogen wel meer dingen niet, maar daar trekken ze zich letterlijk ook niks van aan. Iets met priesters en kleine jongetjes....quote:
Waarom depressief?quote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat een humor. En ik voelde me nog wel zo depressief vandaag
True, true... Dat gebeurt in alle kerken btw, niet alleen de katholieke.quote:Op maandag 17 december 2012 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van de heer mogen wel meer dingen niet, maar daar trekken ze zich letterlijk ook niks van aan. Iets met priesters en kleine jongetjes....
OH en hoi Yuki
Hee, jij zegt het héquote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef peleetje het volgende:
[..]
Blijkbaar schrijf ik totaal geen interessante berichten! haha.
Mijn tekst op lexa is een (zonder al te veel details te geven) een verhaal over:
Wij. (en dan een tekstje wat Mevouw Peleetje en ik samen allemaal doen. (Lachen, slap ouwehoeren, verhaal kwijt, ruimte respecteren e.d.
En dan een tekst wat ik zelf allemaal leuk vind om te doen.
Dus dat is wel serieus maar ook weer niet zo dat het afschrikt. Thans mij niet.
Ai.. wel balen dat al je gegevens op inet stonden. :-( last van gehad?
Haha... nou mischien dat ik daar andere dames ook de stuipen mee op het lijf jaag.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee, jij zegt het hé
Wat je van iemands profiel vindt is heel persoonlijk. Er zullen vast vrouwen warm lopen voor je tekst maar ik zou persoonlijk dus echt de kriebels krijgen van zo'n "Wij" + uitleg. En niet de goede kriebelsMaar als het jou dus niet afschrikt zou ik juist op zoek gaan naar een vrouw met hetzelfde type profiel
Nee hoor, gelukkig niks aan de hand, emailadres gewijzigd en klaar
De ''Ik heb zo'n geweldig leven maar stiekem mis ik een vent'' vrouw aan het woord.quote:Op maandag 17 december 2012 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze al gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
Ha ha nee hoor, freaky is het niet. Het is gewoon wat eh..logisch? Maw: wat je beschrijft wil bijna iedereen toch in een relatie? Het is niet echt onderscheidend. Maar is mijn mening maar.quote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha... nou mischien dat ik daar andere dames ook de stuipen mee op het lijf jaag.
FREAK!![]()
Ach het blijft altijd een beetje koffiedik kijken. Wat de 1 helemaal te gek vind, daar deinst de ander voor terug. 'Versieren' in het echt is toch vele malen makkelijker.
Wel grappig, die eisen vond ik bij de meeste vrouwen heel erg meevallen juist. Hebben we wel naar dezelfde documentaire gekeken? Ik vond het eigenlijk wel verfrissend hoe die Belgische ernaar keek. (heb het vanmiddag nog eens gekeken)quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
De ''Ik heb zo'n geweldig leven maar stiekem mis ik een vent'' vrouw aan het woord.
In mijn ogen zo standaard, een kat, dag en nacht Facebook open, alles is zooo geweldig, maar wel 16,72 eisen stellen.
Wel grappig, op minuut 3 vertelt 1 van die vrouwen dat ze er 100 per week afwerkt, virtueel. Dat het via een datingsite een kans van 1 op 1000 is. Letterlijk dus.quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
De ''Ik heb zo'n geweldig leven maar stiekem mis ik een vent'' vrouw aan het woord.
In mijn ogen zo standaard, een kat, dag en nacht Facebook open, alles is zooo geweldig, maar wel 16,72 eisen stellen.
Ik denk juist dat dit topic een uitstekend voorbeeld is van het feit dat mannen ook best eisenlijstjes kunnen hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef W00fer het volgende:
Misschien kijken mannen anders naar een eisenlijstje dan vrouwen, en vinden vrouwen dingen vanzelfsprekend en niet perse een eis? Dat meisje zei het toch ook op dat terrasje aan het strand: m'n vriendin heeft veel meer eisen dan ik.
Als ze dat afwerken noemt, dan werk ik ook een hele hoop tattoo figuren weg iedere week.quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wel grappig, op minuut 3 vertelt 1 van die vrouwen dat ze er 100 per week afwerkt, virtueel. Dat het via een datingsite een kans van 1 op 1000 is. Letterlijk dus.
Nou, een tijdje terug heb ik exact hetzelfde beweert in deze topicreeks, maar ik werd me toch afgemaaktHet was even een profieltje aanmaken en je had binnen een avond je chatten al minstens 2, 3 dates geregeld.
Ik weet niet hoe die anderen dat doen, maar met Paiq is dat bij mij niet de realiteit. Daar heb ik uit ruim 100 'contacten' 2 keer een date weten te halen.
'Ja, blablabla, je bent gewoon niet aantrekkelijk.' Dat kan niet kloppen, want irl zijn er toch een aantal zeer aantrekkelijke vrouwen bij mij het bed ingekropen. Dat zouden ze echt niet gedaan hebben als ik een quasimodo zou zijn.
Tja, wat moet iemand dan zeggen? Ze móet je wel aantrekkelijk vinden want dat vond die ene lekkere meid toen ook, eh...ja.. Het is geen wedstrijd hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wel grappig, op minuut 3 vertelt 1 van die vrouwen dat ze er 100 per week afwerkt, virtueel. Dat het via een datingsite een kans van 1 op 1000 is. Letterlijk dus.
Nou, een tijdje terug heb ik exact hetzelfde beweert in deze topicreeks, maar ik werd me toch afgemaaktHet was even een profieltje aanmaken en je had binnen een avond je chatten al minstens 2, 3 dates geregeld.
Ik weet niet hoe die anderen dat doen, maar met Paiq is dat bij mij niet de realiteit. Daar heb ik uit ruim 100 'contacten' 2 keer een date weten te halen.
'Ja, blablabla, je bent gewoon niet aantrekkelijk.' Dat kan niet kloppen, want irl zijn er toch een aantal zeer aantrekkelijke vrouwen bij mij het bed ingekropen. Dat zouden ze echt niet gedaan hebben als ik een quasimodo zou zijn.
You've been... pity fucked!quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef Craptacular het volgende:
Ik sta op 2 sites en doe daar eigenlijk niks mee. Ik kijk alleen als er iemand reageert. Dat werkt tot nu toe prima. Laatste 2 maanden redelijk wat dates gehad.
Ik heb dat ook wel eens. Dat is weer verschil man/vrouw iets, rationele man snapt dat niet, weinig mannen die na zoiets je zomaar uit het niets verwijderen lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik chatte vorige week met iemand iets van drie avonden op rij. Was er eentje naar wie ik zelf wat gestuurd had. Enfin, gesprek liep in het Engels, was voor haar makkelijker aangezien ze hier nog maar een paar jaar woont en haar taalbeheersing wat te wensen overliet. Een aantal leuke, ook wat diepere gesprekken mee gehad, veel interesse van haar kant, hoop wedervragen ook, veel ge-haha, ze spreekt mij aan als ik online kom. Goede signalen. Zou je denken.
Log ik de volgende dag in, heeft ze me ineens verwijderd. Geen berichtje, geen idee waarom. En ergens stoorde ik me er nogal aan ook. Kijk, als je nu amper ouwehoert vind ik het één ding...
[...]
Laat maar zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
Een vraagje aan jullie: ik heb fotos op een datingsite maar ik krijg bijna geen reacties.
Ben je dan of echt te lelijk voor ze of ligt het aan je profiel ofzo?
Zelfde probleem heb ik denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
Een vraagje aan jullie: ik heb fotos op een datingsite maar ik krijg bijna geen reacties.
Yeah rightquote:
Ik weet uit eerste hand dat je zelfs als middelmatige vrouw toch wel een paar reacties per dag krijgt (dat zijn dus tientallen! reacties per week). Kun je nagaan wat je overkomt als je als lekker wijf net een profiel aangemaakt hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
tja toch raarquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet uit eerste hand dat je zelfs als middelmatige vrouw toch wel een paar reacties per dag krijgt (dat zijn dus tientallen! reacties per week). Kun je nagaan wat je overkomt als je als lekker wijf net een profiel aangemaakt hebt.
Ter info: een tijd terug was hier een chick die ook geen of weinig reacties kreeg via datingsites. Ze stelde dat ze er best mocht zijn en ze wilde een vent uit de top 10% van de academici*. Puur uit interesse eens een fotootje van haar gevraagd hier. Tot mijn verbazing stuurde ze dat ook. Nou, ik wil niet heel bot zijn maar die top 10% kon ze echt vergeten. Eerder lower bottom half
* Haar woorden. Volgens mij bedoelde ze een hunk mèt een wo-titel.
O fuck, ik dacht dat je een vrouw was. Dat maakt het verhaal totaal anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:41 schreef user13 het volgende:
[..]
tja toch raar
ben echt niet lelijk
had wel veel profile views
maar heel weinig reacties
Ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O fuck, ik dacht dat je een vrouw was. Dat maakt het verhaal totaal anders.
Ineens ben je een man?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef user13 het volgende:
ja ben ook vrouw maar heb het maar op man gezet omdat ik volgens mij in sommige topics wel gediscrimineerd wordquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O fuck, ik dacht dat je een vrouw was. Dat maakt het verhaal totaal anders.
ja dat zet ik ook allemaal niet in mijn dateprofiel hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ineens ben je een man?
Maar er zit hier op FOK!iemand die je graag wil daten, hij heeft je een PM gestuurd.
En het helpt denk ik niet om in je profiel te zetten dat je een 26 jarige maagd bent die graag mannen wil domineren omdat je seks puur als vernedering ziet...alhoewel?!
Maar als vrouw zijnde zal het echt aan je foto's liggen...als man zijnde misschien omdat je iedereen voor de gek probeert te houden. Just a thought
Volgens mij krijgt elke vrouw wel een reactie. Misschien dan toch iets wat je in je profiel hebt gezet wat erg afschrikt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:46 schreef user13 het volgende:
[..]
ja dat zet ik ook allemaal niet in mijn dateprofiel hoor
wbt die fotos...ik denk echt niet dat ik lelijk ben hoor maar door het gebrek aan reacties ga ik eigenlijk wel twijfelen
een maagd die mannen wil domineren? what!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ineens ben je een man?
Maar er zit hier op FOK!iemand die je graag wil daten, hij heeft je een PM gestuurd.
En het helpt denk ik niet om in je profiel te zetten dat je een 26 jarige maagd bent die graag mannen wil domineren omdat je seks puur als vernedering ziet...alhoewel?!
Maar als vrouw zijnde zal het echt aan je foto's liggen...als man zijnde misschien omdat je iedereen voor de gek probeert te houden. Just a thought
O ja, staat me idd nog vaag iets van bij van dat topic. Bedankt voor het koppelen van de infoquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ineens ben je een man?
Jij kent de geweldige topics van user13 nog niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
een maagd die mannen wil domineren? what!
vind het overigens wel jammer dat ik op zoveel topics wordt aangevallen of weggepestquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jij kent de geweldige topics van user13 nog niet?
Tijd om wat bij te gaan lezen
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mjah, vermaak enzo. Alleen als datemateriaal weet ik het zo net nog niet. Ik ben sowieso niet zo onderdanig aangelegd. Ben bang dat ik die rol erg slecht weet in te vullenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken , topics zoals van jou zijn de motor van het fokforum.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef user13 het volgende:
[..]
vind het overigens wel jammer dat ik op zoveel topics wordt aangevallen of weggepest
het lijkt me dat het voor een forum juist goed is als mensen actief zijn?
krijg het idee dat ik niet echt welkom ben in de fok community
Volgens mij viel dat best wel mee. Denk dat de combinatie maagd en femdom gewoon niet zo goed te rijmen valt. Maar daar kun je beter in je eigen topic op ingaan. Verder zijn er specifiekere datingsites voor jouw vraag, maar neem wel aan dat je dat al weet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef user13 het volgende:
[..]
vind het overigens wel jammer dat ik op zoveel topics wordt aangevallen of weggepest
het lijkt me dat het voor een forum juist goed is als mensen actief zijn?
krijg het idee dat ik niet echt welkom ben in de fok community
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |