Ik snap het ook niet... maar daarom gaat het dus blijkbaar altijd mis met mij en datingsites.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Mark-J het volgende:
Verwachten jullie serieus dat iemand in de eerste 3 zinnen al met de meest diepgaande en grappige verhalen aan komt zetten?
Op Paiq zijn de meeste niet zo actief uit mijn lijste, of een tijdje contact en dan hoor je maar weer weinig..
Wel iemand die verdomd behendig is met tentjes opzetten en vuur met stokjes maken. Handig in het post-apocalyptisch tijdperk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hé..ik kan ze niet uitzoeken en als ze mij vinden zijn het hopmannen. Het wordt helemaal niks met mij
Wanneer de dame in kwestie of heer in kwestie qua uiterlijk in de smaak valt willen de meeste mensen een "hey, hoe gaat het" nog wel eens door de vingers zien hoorquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet... maar daarom gaat het dus blijkbaar altijd mis met mij en datingsites.
Die vrouwen willen diepzinnige en filosofische teksten en anders...
Dat is dan wél weer heel fijn ja.quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel iemand die verdomd behendig is met tentjes opzetten en vuur met stokjes maken. Handig in het post-apocalyptisch tijdperk.
haha, das wel echt heel erg; geen alfa-boi iigquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Joh, je wilt het niet wetenIk heb eigenlijk zaterdag een date maar geen zin meer in omdat hij maar door bleef emmeren of we ook gaan zoenen als het klikt. wtf..wees een vent en doe het gewoon maar lul er niet over van te voren.
Haha ik zit niet op paig hoor. Wel op lexa en pepper. En ik probeer wel altijd te reageren op wat de dames in hun profiel vermelden en er een leuk verhaaltje van te maken. Soms krijg ik een berichtje terug maar meestal niet.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wanneer de dame in kwestie of heer in kwestie qua uiterlijk in de smaak valt willen de meeste mensen een "hey, hoe gaat het" nog wel eens door de vingers zien hoorMaar je zult je toch een beetje moeten onderscheiden van de rest, wil je iemands aandacht vasthouden op zoiets vluchtigs als Paiq. Misschien eens een andere site proberen?
Tsja... Blijkbaar iets dat gevoelig ligt hier, maar het heeft iig niet m'n voorkeurquote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja da's jammer inderdaad, maar dat ligt mijns inziens echt niet aan het opleidingsniveau. Maar voor de discussie weer oplaait: next!
Heb je al leuke dates gehad via Paiq of een andere site?
Mijn tip: Hou het een beetje kort, ga niet op alles in van haar profiel maar pik er iets uit dat je aanspreekt en zorg dat ze nieuwsgierig naar je wordt. Je hebt vast wel iets interessants, dat heeft iedereen. Misschien doe je dit al hoor, geen idee. Heb je leuke foto's?quote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha ik zit niet op paig hoor. Wel op lexa en pepper. En ik probeer wel altijd te reageren op wat de dames in hun profiel vermelden en er een leuk verhaaltje van te maken. Soms krijg ik een berichtje terug maar meestal niet.
Je moet ook maar net treffen dat de dame jou humor en kwinkslagen begrijpt. En dat gaat in het echt toch altijd beter omdat geschreven tekst altijd anders word geïnterpreteerd.
Op pepper gaat het mij trouwens wel beter af. Dan kun je ook leuk reageren op foto's en heb je soms al genoeg gemeenschappelijks om over te kletsen.
Maar het blijft lastig. Er reageren tig mannen op de dames. (Vliegen op stront) dus de combi van mijn profiel en bericht moet maar net in de smaak vallen.
Ja, nogal. Ik kan erg veel hebben qua ouwehoeren en ranzige ongein, maar na de zoveelste gast die probeerde me zijn nest in te lokken was ik er wel klaar meequote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha... die is wel tof!
Maar jij hebt dus al een heleboel glijpalen moeten afwimpelen voordat je met dit tekstje kwam...?![]()
Ergens zijn wij mannen toch ook ziek!
Dat was dan ook een leuke basis voor toffe gesprekkenquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk, ik zou dan juist vragen naar die ranzigheid. Die opmerking wekt immers nieuwsgierigheid.
Ik heb wel leuke foto's hoor en ook genoeg interessants. Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn tip: Hou het een beetje kort, ga niet op alles in van haar profiel maar pik er iets uit dat je aanspreekt en zorg dat ze nieuwsgierig naar je wordt. Je hebt vast wel iets interessants, dat heeft iedereen. Misschien doe je dit al hoor, geen idee. Heb je leuke foto's?
Mjah, je kunt beter een veehouder hebben. Die weet tenminste hoe ie een varkentje moet wassenquote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Yuki het volgende:
Pffffff... Weer een lekker geïnspireerd persoon.
Hoi! Alles goed? Waar kom je vandaan? Oh, bevalt het? Wat doe je voor werk?
Hij is kraanmachinist en akkerbouwer.
Daaaaaag![]()
Noem jij Yuki nou gewoon een varkentje?quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, je kunt beter een veehouder hebben. Die weet tenminste hoe ie een varkentje moet wassen
Maar schrijf je ook een interessant bericht? Daar gaat het uiteindelijk wel omquote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke foto's hoor en ook genoeg interessants. Daar twijfel ik niet aan.
Alleen een hele serieuze tekst die misschien afschrikt. Daarom vind ik Pepper ook wat leuker omdat je daar geen lap tekst op kwijt kan. Alleen foto's en een paar antwoorden op vragen. Ik denk dat ik op Pepper veel interessanter / spontaner overkom dan op Lexa.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, je kunt beter een veehouder hebben. Die weet tenminste hoe ie een varkentje moet wassen
Zo had ik 'm nog niet bekekenquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef peleetje het volgende:
[..]
Noem jij Yuki nou gewoon een varkentje?
Blijkbaar schrijf ik totaal geen interessante berichten! haha.quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar schrijf je ook een interessant bericht? Daar gaat het uiteindelijk wel omEn dat is inderdaad net geluk hebben soms.
In wat voor opzicht is je tekst heel serieus? Klopt, vond Pepper ook wel okee alleen ik was er in de beginfase op gegaan en ben toen door die losers van Anonymous op internet geplempt met mijn gegevens dus toen heb ik mijn lidmaatschap maar opgezegd
Hey, JIJ maakt de referentie naar mij als varkentjequote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Daar scoort puntenjager geen punten mee!
quote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, JIJ maakt de referentie naar mij als varkentje
quote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, JIJ maakt de referentie naar mij als varkentje
Nu heb jij het gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 21:53 schreef peleetje het volgende:
[..]![]()
*handleiding 'hoe omgaan met vrouwen' erbij pakt'
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Mijn broer zit er in. En geloof het of niet...quote:Op maandag 17 december 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry schat, maar als je daar al je handleiding bij nodig hebt, kun je beter het klooster in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |