ik heb alleen een sleepkabel in de kofferbak liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ah leuk, een meet!
Moet je zelf je eigen touw meenemen of wordt er voor meerdere touwen gezorgd?
Touw wordt geregeld... wel eigen stoel meenemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ah leuk, een meet!
Moet je zelf je eigen touw meenemen of wordt er voor meerdere touwen gezorgd?
Joh, gaan we beide aan een eindquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb alleen een sleepkabel in de kofferbak liggen
dan staan we te ver uit elkaar om de kleur van je ogen te kunnen zien. verzin maar een ander leuk iets met dat touwtjequote:
net zo vervelend als een verkoudheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kerst komt er weer aan, jongens.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kerst komt er weer aan, jongens.
Allicht, en we komen er sterker weer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef eefje801 het volgende:
Goede TT! We survivallen de kerst wel weer door
Ik kan me heel goed indenken dat het eenzaam kan zijn ja. Maar voor mij personelijk is geen relatie hebben deze dagen geen gemis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik leef wel met de anderen mee
Je klinkt als iemand die zich eenzaam voelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Yuki het volgende:
Jeuj, kerstvoor het eerst in jaren weer eens vrolijk tegen de feestdagen, ipv alleen maar vervelend voelen omdat je geconfronteerd wordt met stelletjes terwijl je alleen bent.
Voorheen wel ja, dit jaar nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die zich eenzaam voelt.
Ja. Ik kan ook met mijn voeten een auto proberen te besturen terwijl ik 200 km per uur rij. Maar daar moet ik net zo goed zin voor maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef remco88 het volgende:
Met parship had ik niet echt goede ervaringen
Je kan nog wel meer sites aan je lijstje toevoegen
Be2
Relatiefront
Dating-2000
Flirtmoment
eDarling
Vlindertjes
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...quote:
Goed.om te horen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...
Ik waardeer heel erg wat ik wél heb, waardoor ik veel minder denk aan wat ik evt mis.
Een relatie zou leuk zijn, maar het is op dit moment geen voorwaarde om gelukkig te zijn
Thx Spezquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed.om te horen.ben blij voor je dat het goed gaat
Liefst weggedoken onder je dekbed met smartphone of tabletquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk?! Meets zijn eng man!![]()
Onze zolderkamertjes zijn veel vertrouwder en veiliger.
Zag ze je foto? Niet lullig bedoeld, he.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:17 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
Dacht ik een leuk gesprek te hebben met volgens mij een leuke speeddate (na de battle), zegt ze nee...
Dat zal 't vast zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag ze je foto? Niet lullig bedoeld, he.
Als ze alleen op je bankrekening uit zijn moet je er sowieso niet mee afspreken, nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat zal 't vast zijn.
Hij was nog redelijk wazig, maar volgens mij kon je 't al wel redelijk zien. Weet alleen niet hoe mijn fuzzy foto's er uit zien. Kan je dat ergens zien?
Heb bij meiden al een paar keer gehad dat 't fuzzy er leuk uitzag en de goede foto totaal niet. En weer visa versa.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ze alleen op je bankrekening uit zijn moet je er sowieso niet mee afspreken, nee.
*boks*quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...
Ik waardeer heel erg wat ik wél heb, waardoor ik veel minder denk aan wat ik evt mis.
Volgens mij heeft ze nu alles op de rit, waardoor het laatste puzzelstukje straks ook alleen maar goed kan vallen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Jij hebt het opgegeven of zo, een relatie vinden?
Laat me raden, jij wil dat puzzelstukje zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nu alles op de rit, waardoor het laatste puzzelstukje straks ook alleen maar goed kan vallen.
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Laat me raden, jij wil dat puzzelstukje zijn?
Nee, dan zou het posten in een datingsitetopic ook wat zinloos zijn hequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Jij hebt het opgegeven of zo, een relatie vinden?
Oh je bent nog wel aan het daten geslagen dus?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dan zou het posten in een datingsitetopic ook wat zinloos zijn he
Ik ben gewoon blij dat ik in m'n eentje ook gelukkig kan zijn en me kan redden. Dat gevoel had ik de afgelopen jaren niet. Iedereen zei het wel, maar ik geloofde het niet omdat ik het niet zo voelde.
En ik denk eigenlijk dat gelukkig zijn in m'n eentje er alleen maar voor kan zorgen dat een relatie goed gaat lopen. Ik heb het niet (meer) nodig als invulling van een gelukkig leven, het zou nu een aanvulling zijn op een gelukkig leven.
En nu genoeg hierover hoor
Ik ben actief op Paiq momenteel. Niet dat ik daar echt leuke mannen tegengekomen ben de laatste weken...quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Oh je bent nog wel aan het daten geslagen dus?
Een vrouw in de friendship zone? Is die kerel homo dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben actief op Paiq momenteel. Niet dat ik daar echt leuke mannen tegengekomen ben de laatste weken...
In april een hele leuke jongen leren kennen via Paiq, tijdje aan het daten geweest... Maar nu zit ik flink in de friendzone geloof ikDus ik ben maar weer teruggekeerd naar Paiq
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:46 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Een vrouw in de friendship zone? Is die kerel homo dan?
Scotty, ik ben sinds kort ook op Paiq en ik denk niet dat je er te veel over in moet zitten als iemand niet verder wil chatten. Jij klikt ook wel eens mensen weg toch? En soms is het gewoon omdat je moet eten of ergens heen moet of weet ik veel, niet per se om een foto.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat zal 't vast zijn.
Hij was nog redelijk wazig, maar volgens mij kon je 't al wel redelijk zien. Weet alleen niet hoe mijn fuzzy foto's er uit zien. Kan je dat ergens zien?
Heb bij meiden al een paar keer gehad dat 't fuzzy er leuk uitzag en de goede foto totaal niet. En weer visa versa.
Ik denk dat ze hem gewoon niet zo leuk vond.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
Scotty, ik ben sinds kort ook op Paiq en ik denk niet dat je er te veel over in moet zitten als iemand niet verder wil chatten. Jij klikt ook wel eens mensen weg toch? En soms is het gewoon omdat je moet eten of ergens heen moet of weet ik veel, niet per se om een foto.
Mocht het om de foto zijn dan wilde je die oppervlakkige tuthola toch niet.
voor de foto klik ik zelden weg idd. Beetje zoiets van: als ze nou iig lekker is, dan is het tenminste nog iets. Uiteraard is dat nooit, dus dan zeg ik altijd dat we uiterlijktechnisch niet matchen. En dan glimlachen ze denk ik terwijl ik op verwijderen duw.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:07 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem gewoon niet zo leuk vond.
En in mijn ervaring klikken mannen trouwens NOOIT iemand weg voor de foto. En zelfs daarna niet.
Ditquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef Silenus het volgende:
Jawel hoor. Als ik in de eerste 5 minuten niet één keer eventjes heb moeten glimlachen ofzo klik ik al op 'nee'. (Tenzij het uiterlijkbalkje heel hoog is)
Hehe neehoor, ik heb d'r helemaal geen probleem mee. Da's juist 't mooie van Paiq, je gaat gewoon naar de volgendequote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
Scotty, ik ben sinds kort ook op Paiq en ik denk niet dat je er te veel over in moet zitten als iemand niet verder wil chatten. Jij klikt ook wel eens mensen weg toch? En soms is het gewoon omdat je moet eten of ergens heen moet of weet ik veel, niet per se om een foto.
Mocht het om de foto zijn dan wilde je die oppervlakkige tuthola toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |