ik heb alleen een sleepkabel in de kofferbak liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ah leuk, een meet!
Moet je zelf je eigen touw meenemen of wordt er voor meerdere touwen gezorgd?
Touw wordt geregeld... wel eigen stoel meenemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ah leuk, een meet!
Moet je zelf je eigen touw meenemen of wordt er voor meerdere touwen gezorgd?
Joh, gaan we beide aan een eindquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb alleen een sleepkabel in de kofferbak liggen
dan staan we te ver uit elkaar om de kleur van je ogen te kunnen zien. verzin maar een ander leuk iets met dat touwtjequote:
net zo vervelend als een verkoudheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kerst komt er weer aan, jongens.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kerst komt er weer aan, jongens.
Allicht, en we komen er sterker weer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef eefje801 het volgende:
Goede TT! We survivallen de kerst wel weer door
Ik kan me heel goed indenken dat het eenzaam kan zijn ja. Maar voor mij personelijk is geen relatie hebben deze dagen geen gemis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik leef wel met de anderen mee
Je klinkt als iemand die zich eenzaam voelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Yuki het volgende:
Jeuj, kerstvoor het eerst in jaren weer eens vrolijk tegen de feestdagen, ipv alleen maar vervelend voelen omdat je geconfronteerd wordt met stelletjes terwijl je alleen bent.
Voorheen wel ja, dit jaar nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die zich eenzaam voelt.
Ja. Ik kan ook met mijn voeten een auto proberen te besturen terwijl ik 200 km per uur rij. Maar daar moet ik net zo goed zin voor maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef remco88 het volgende:
Met parship had ik niet echt goede ervaringen
Je kan nog wel meer sites aan je lijstje toevoegen
Be2
Relatiefront
Dating-2000
Flirtmoment
eDarling
Vlindertjes
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...quote:
Goed.om te horen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk happy met alle andere dingen in m'n leven. Helemaal op m'n plek op m'n werk, mooie vooruitzichten daar, nieuw huisje sinds kort, lieve vrienden, narigheid in familie is opgelost...
Ik waardeer heel erg wat ik wél heb, waardoor ik veel minder denk aan wat ik evt mis.
Een relatie zou leuk zijn, maar het is op dit moment geen voorwaarde om gelukkig te zijn
Thx Spezquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed.om te horen.ben blij voor je dat het goed gaat
Liefst weggedoken onder je dekbed met smartphone of tabletquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk?! Meets zijn eng man!![]()
Onze zolderkamertjes zijn veel vertrouwder en veiliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |