Waarom afwachten als het op de foto's al niks is? Je moet er wel warm van kunnen worden. Maak het trouwens nogal eens mee dat ik dénk dat ze lekker is (foto al gezien bij ontvangen/verstuurde oneliner) en dan chat je de rest daarna ook vrij, blijkt ze per foto harder af te takelen of tien jaar ouder te worden.quote:Op zondag 16 december 2012 09:46 schreef Yuki het volgende:
Hoe sterk laten jullie uiterlijk meewegen in het eerste contact? Niet aantrekkelijk op foto's is dealbreaker, of wacht je nog even af?
Gisteren twee leuke gesprekken gehad op Paiq. Toen de foto's beschikbaar kwamen liep het gesprek gewoon gezellig door, maar beiden waren qua uiterlijk niet m'n type. Nou kunnen het slechte foto's zijn die geen eer doen aan hun looks, maar ik ben meer gewend dat iemand er op foto's beter uitziet dan in het echt. Je kiest toch de foto's waarop je er uitzonderlijk goed uitziet voor een datingsite, niet?
Met 1 van de 2 had ik het écht wel gezellig, maar als de foto's representatief zijn wordt uiterlijk toch wel een dealbreakertje
Geh, ben ook zo'n type dat blijkbaar te snel mensen friend-zone. Al moet ik ook zeggen dat mijn serieuzere relaties ook uit vriendschap zijn ontstaan. Dus alles kan nogquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neebindingsangst
"Ik vind je heel leuk en lief en wil absoluut blijven afspreken enzo, maar ik wil nu geen relatie."
Eerst dacht ik slappe smoes omdat ie me gewoon niet leuk genoeg vindt, dat ie een maand later wel een ander zou hebben. Maar nu blijkt hij ook niet serieus bezig te zijn met andere meiden ofzo. We zien elkaar regelmatig en dat is heel gezelligmaar hij is nog niet van gedachten veranderd.
Ik blijf niet eeuwig wachten en het heeft me lang genoeg geduurd, dus terug op het date-pad
oke, bedankt voor je informatie.quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef skippy22 het volgende:
Ik zit nu met een wijf te chatten. Ze is 30 maar ziet er uit als 50.
Hij valt er blijkbaar op. (getuige de 'thumbs up'-icoon)quote:
Goed te horen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dan zou het posten in een datingsitetopic ook wat zinloos zijn he
Ik ben gewoon blij dat ik in m'n eentje ook gelukkig kan zijn en me kan redden. Dat gevoel had ik de afgelopen jaren niet. Iedereen zei het wel, maar ik geloofde het niet omdat ik het niet zo voelde.
En ik denk eigenlijk dat gelukkig zijn in m'n eentje er alleen maar voor kan zorgen dat een relatie goed gaat lopen. Ik heb het niet (meer) nodig als invulling van een gelukkig leven, het zou nu een aanvulling zijn op een gelukkig leven.
En nu genoeg hierover hoor
Jullie kennen Skippy (nog) niet? Die valt op alles wat een rokje aan heeft.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef -Splash- het volgende:
Hij valt er blijkbaar op. (getuige de 'thumbs up'-icoon)
Dat moet wel een mooie ontknoping wordenquote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Jullie kennen Skippy (nog) niet? Die valt op alles wat een rokje aan heeft._!!
Ik vroeg op paiq een dame wat ze aan het lezen was nadat ze vertelde over haar hobbies (lezen o.a.). Bam. Block. Alsof je bij sommige mensen op een soort onzichtbare rage-knop ramt.quote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kreeg maandag een berichtje van een dame die het zo leuk vond dat we een enorm hoog matchcijfer hadden en dat ze graag van alles van me wilde weten. Ik logde wegens drukte donderdag pas weer eens in en werd meteen geblockt. Fijn zo
Whut? Wat raar!quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vroeg op paiq een dame wat ze aan het lezen was nadat ze vertelde over haar hobbies (lezen o.a.). Bam. Block. Alsof je bij sommige mensen op een soort onzichtbare rage-knop ramt.
Je noemt vrouw maar wijven, omdat je gefrustreerd bent dat ze je altijd maar afwijzen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef skippy22 het volgende:
Ik zit nu met een wijf te chatten. Ze is 30 maar ziet er uit als 50.
De zoveelste debiel met tijd over. Ik onthou die namen echt niet meer hier.quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Neehee. Mannen die meid zeggenquote:Op maandag 17 december 2012 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je noemt vrouw maar wijven, omdat je gefrustreerd bent dat ze je altijd maar afwijzen?
Dit is een serieus topic, derhalve gaarne serieus reageren!quote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Neehee. Mannen die meid zeggenRespect voor vrouwen
Nee ze wijzen me niet massaal af.quote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic, derhalve gaarne serieus reageren!
www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Neehee. Mannen die meid zeggenRespect voor vrouwen
Boos omdat je niet online kwamquote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kreeg maandag een berichtje van een dame die het zo leuk vond dat we een enorm hoog matchcijfer hadden en dat ze graag van alles van me wilde weten. Ik logde wegens drukte donderdag pas weer eens in en werd meteen geblockt. Fijn zo
quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Gozert, ga lekker ergens anders trollen/slowchatten.quote:Op maandag 17 december 2012 01:33 schreef skippy22 het volgende:
Gelukkig weet ze niet dat ik stuiterrrrrrrrrrrrrrrrrr gek ben.
Wat ?quote:Op maandag 17 december 2012 01:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gozert, ga lekker ergens anders trollen/slowchatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |