abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120354438
Kan echt genieten van Advocaat :D
pi_120354905
:(
Geniet nooit met mate!
pi_120355354
Bedankt Vink!
pi_120355645
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Kurzweil het volgende:
Bedankt Vink!
:')

Belabberde wedstrijd. We hebben nooit voor de overwinning willen voetballen, dan krijg je dit als verdiende loon.
Treurig! En totaal onnodig.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:39:11 #105
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_120355657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Kurzweil het volgende:
Bedankt Vink!
Dit hebben we gewoon aan ons zelf te danken. Ze hadden de 0-2 al lang moeten maken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_120355692
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dit hebben we gewoon aan ons zelf te danken. Ze hadden de 0-2 al lang moeten maken.
Dat is natuurlijk helemaal waar.
pi_120355745
Stuur die lens maar naar een strafkamp in Siberië.. Nutteloze speler dat ie is
pi_120355787
In de winter vooral geen verdediger halen iniedergeval.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120355859
En weer een punten verspeeld op basis van instelling :r
pi_120355915
Bij al die gemiste kansen van Narsingh en Lens stond Matavz gewoon klaar om de bal binnen te tikken, maar als je de bal niet krijgt wordt dat wel wat lastig. Hebben het iets te hoog in hun bol gekregen, want ze hebben ook wel mooie acties laten zien vandaag. Weer volledig onnodig dit. Gelukkig staan we nog op doelsaldo bovenaan, maar ik vrees voor het avondje NAC dat met een overwinning volgende week een flinke stap op de ranglijst kan maken.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:45:12 #111
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_120355917
Na Vitesse weer een wedstrijd waarin de aanval faalt in het afmaken, ook grossieren met name Wijnaldum , Narsingh en Lens weer gruwelijk bij het geven van eindpases.

Laat Lens maar vertrekken, misschien iets voor QPR ofzo? Leuke dribbelaar maar uiteindelijk simpelweg niet constant genoeg.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_120355970
Heel frustrerend dit natuurlijk. Wat ik me alleen afvraag is waarom Vink een vrije trap aan NEC geeft ipv een penalty aan PSV? Duidelijker ga je ze niet krijgen..
pi_120356008
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
Wat ik me alleen afvraag is waarom Vink een vrije trap aan NEC geeft ipv een penalty aan PSV? Duidelijker ga je ze niet krijgen..
pi_120356030
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
Heel frustrerend dit natuurlijk. Wat ik me alleen afvraag is waarom Vink een vrije trap aan NEC geeft ipv een penalty aan PSV? Duidelijker ga je ze niet krijgen..
Omdat Wijnaldum duwde voordat er hands werd gemaakt,
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120356055
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
Als Lens gewoon had gescoord was hier niks over gezegd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120356057
Dat heb ik dan niet gezien en de commentator ook niet.
pi_120356137
Kut advocaat met zijn niet-wisselbeleid.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:50:32 #118
56749 BlaZ
pi_120356143
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:45 schreef HetBrabandertje het volgende:
Bij al die gemiste kansen van Narsingh en Lens stond Matavz gewoon klaar om de bal binnen te tikken,
Moet je bij het laatste schot van Lens een kijken hoe Matavz hoofdschuddend reageert.
pi_120356271
Was gewoon 100% hands. Met duw of niet.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:53:50 #120
56749 BlaZ
pi_120356273
Ik denk dat de blessure van Toivonen dit jaar gewoon het kampioenschap kost.
pi_120356292
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef BlaZ het volgende:
Speelt gewoon seizoenshelft dadelijk nog mee hoor. Komt wel goed.
pi_120356326
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was gewoon 100% hands. Met duw of niet.
Ja, maar de eerste overtreding telt he....
pi_120356335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Speelt gewoon seizoenshelft dadelijk nog mee hoor. Komt wel goed.
De vraag is of hij weer niveau heeft straks.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:55:29 #124
163488 RubenSosa
pi_120356344
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef BlaZ het volgende:
Hij gaat gelukkig sneller terugkomen dan gedacht. Zijn we weer van wijnaldum af. Die denkt dat hij elke week messi nadoet en net zo speelt en het goed doet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_120356381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

De vraag is of hij weer niveau heeft straks.
Is hij niet opeens kwijt nee.
pi_120356454
Altijd lastig, NEC.
pi_120356459
Tja als ze gewoon minimaal 1 kans binnenschoten van de reeks kansen voorafgaand van die 1-1 dan is er geen vuiltje aan de lucht. Wat valt die Lens door de mand zeg.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_120356590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lijkt erop dat hij precies hetzelfde denkt als Steve McClaren.

'Potential doesn't win games.' :)
pi_120356671
Oh we blijven gewoon 1e trouwens *O* Volgende week nieuwe kans dan. :{
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:05:06 #131
56749 BlaZ
pi_120356702
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Voor de concurrentie om PSV voorbij te steken?
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:05:57 #132
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_120356728
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hij durfde na het Robben-debacle gewoon niet nog een keer zijn NEC uit te steken.
Life is what you make it.
pi_120356738
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Voor de concurrentie om PSV voorbij te steken?
:Y
NAC uit zie ik niet goed komen, helaas.
pi_120356787
Wat was PSV toch slecht vandaag. Het leek wel alsof ze er geen zin meer in hadden. Strootman voorop. Hij heeft vandaag helemaal niets goed gedaan.
Maar wel eindelijk een gelijkspel. :)
Maar onze aanval heeft gewoon 17 kansen nodig voor 1 fucking doelpunt. Dus eigenlijk heeft de aanval ons meer punten gekost, dan onze faal verdediging.

Maar nu ff over Advocaat. Ik zie dat veel mensen blij zijn met hem, maar dat ben ik niet. Hij is de hele tijd calimero aan het doen in de media en praat steeds over dat de media slecht doet enzo. Maar hij gebruikt wel de media, wanneer hij een speler te kak wil zetten. Ik schaam me ook altijd als ik een persconferentie zie van hem. Is leuk als het een coach van een andere club is, maar zo beschamend als het van je eigen club is.

En ben zijn wisselbeleid ook zat. Hij krijgt volgens mij een boette wanneer hij een talent inzet, want zelfs na een blessure van Mertens krijgt een talent als Depay geen kans. En laat die faal aankoop Narsingh ook de hele tijd staan. En ik zie altijd dat dit maar 1 jaar gaat duren, omdat we kampioen moeten worden etc.. Maar hij maakt nu wel zo veel kapot, dat het kampioenschap er niet tegen opweegt. Alle talenten gaan zo echt wel weg. Maar dit is niet alleen Advocaat's zijn fout, maar ook van heel PSV eigenlijk. Ze zetten bij Jong PSV Vukovic in en Koch wissel. Ik snap niet wat het boeit of je een wedstrijd wint met Jong PSV of niet. Het gaat toch om dat spelers groeien? Ik vind winnen bij de jeugd meer een leuk bijkomstigheid en meer niet.

Eigenlijk heeft Waterkneus wel gelijk gehad en dat doet gewoon pijn om te zeggen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120356868
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tja, NAC uit, de laatste keer dat die gewonnen werd was onder de leiding van hiddink.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_120357008
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:

Maar mensen moeten eens stoppen met verdediging de schuld te geven. Zij kunnen niet beter, dus fout ligt ergens anders. En dat is gewoon bij Brands.

Maar onze aanval heeft gewoon 17 kansen nodig voor 1 fucking doelpunt. Dus eigenlijk heeft de aanval ons meer punten gekost, dan onze faal verdediging.
Klopt, maar als je ziet hoe dat tegendoelpunt weer valt en hoe sommige kansen ontstaan }:|
Maar als Lens gewoon niet faalde en scoorde of naar Matavz overspeelde win je.

En brand ja.. :r Maar ook nog altijd beter dan Reker zullen we maar zeggen..
quote:
verhaal
Ben t eens met je over zijn wissebeleid. Maar ik kan nog niet te veel slecht over hem zeggen, ben allang blij dat we m gewoon hebben. Wisselen kan nog komen.

Maar even wat belangrijkers, waar was je? :{w
pi_120357083
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef Clerxify het volgende:

[..]

Tja, NAC uit, de laatste keer dat die gewonnen werd was onder de leiding van hiddink.
Goaltje Cocu? Maarja, waren we ook al kampioen he :{
pi_120357178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
En ben zijn wisselbeleid ook zat. Hij krijgt volgens mij een boette wanneer hij een talent inzet, want zelfs na een blessure van Mertens krijgt een talent als Depay geen kans. En laat die faal aankoop Narsingh ook de hele tijd staan.
Natuurlijk staan die spelers erin, het zijn allemaal miljoenen aankopen waarop winst moet worden gemaakt. :)
pi_120357257
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt, maar als je ziet hoe dat tegendoelpunt weer valt en hoe sommige kansen ontstaan }:|
Maar als Lens gewoon niet faalde en scoorde of naar Matavz overspeelde win je.
Maar dat kunnen we niet steeds zeggen. Misschien moeten we gewoon accepteren dat ze niet beter kunnen. (heb over onze aanvallers)
quote:
En brand ja.. :r Maar ook nog altijd beter dan Reker zullen we maar zeggen..
Dat is wel zo, maar wie niet?

quote:
[..]

Ben t eens met je over zijn wissebeleid. Maar ik kan nog niet te veel slecht over hem zeggen, ben allang blij dat we m gewoon hebben. Wisselen kan nog komen.
Ja maar hij wacht al anderhalf jaar. Kan toch niet langer wachten lijkt me?
quote:
Maar even wat belangrijkers, waar was je? :{w
Heb ineens een leven. ;(
pi_120357608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:

Maar dat kunnen we niet steeds zeggen. Misschien moeten we gewoon accepteren dat ze niet beter kunnen. (heb over onze aanvallers)

Geloof ik niet. Meest productieve aanval van Europa, kansen genoeg, alleen de afronding of eindpass ontbreekt. Als Lens vanaf nu gewoon altijd zorgt dat het laatste tikje tegen de bal richting Matavz is, win je. Vertrouwen, instelling, 'killerinstinct', dunno.

quote:
Dat is wel zo, maar wie niet?
True. Maar we verkopen dadelijk wel spelers met winst *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja maar hij wacht al anderhalf jaar. Kan toch niet langer wachten lijkt me?
Ja, maar ik snap zijn idee er achter ook niet. Je zag al vanaf de 20e minuut dat Lens , Narsingh en Wijnaldum weer aan t falen waren, dan doe je toch gewoon Depay of Locadie erin? Vraag me af wat Dickies idee hierachter is.

quote:
Heb ineens een leven. ;(
Shit, sterkte ;( Zou niet mogen :(
pi_120357824
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Meest productieve aanval van Europa, kansen genoeg, alleen de afronding of eindpass ontbreekt. Als Lens vanaf nu gewoon altijd zorgt dat het laatste tikje tegen de bal richting Matavz is, win je. Vertrouwen, instelling, 'killerinstinct', dunno.
Is leuk, maar heb je toch niets aan uiteindelijk? Kijk je hebt bij sommige wedstrijd geen 34 kansen om 2 te maken (PSV heeft ong. 17 kansen nodig om 1 doelpunt te maken). Dus dat is gewoon een tekortkoming die onze aanvallers hebben.
quote:
[..]

True. Maar we verkopen dadelijk wel spelers met winst *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie alleen Strootman en Mertens met winst verkocht worden.

quote:
[..]

Ja, maar ik snap zijn idee er achter ook niet. Je zag al vanaf de 20e minuut dat Lens , Narsingh en Wijnaldum weer aan t falen waren, dan doe je toch gewoon Depay of Locadie erin? Vraag me af wat Dickies idee hierachter is.
Heeft geen ballen om talenten in te zetten.
pi_120357838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kolder natuurlijk. Ten eerste is het onzin om te stellen dat Lens faalt wanneer hij van de linksbuiten positie naar binnen moet komen en een paar kansen mist. Dat is veel moeilijker dan wat ballen af te maken. Zeker wanneer je een werkend NEC tegenover je hebt. Verder was Matavz vandaag ook nergens. Wist totaal niet in scoringspositie te komen. Met Lens in de spitspositie kun je met kracht en positiewisselingen nog iets proberen te forceren, met Matavz heb je die mogelijkheid gewoon niet.

Matavz werkt wel hard, probeert wat assists te verzorgen, te kaatsen, etc. En eigenlijk kun je ook niet zeggen dat hij vandaag slecht speelde. Maar soms past het gewoon niet. Lens is gewoon de beste spits die je op dit moment voor dit PSV kan hebben.

Overigens snap ik er ook niets van van Depay geen kans kreeg. En dan vraagt men zich af waarom talenten elders gaan kijken? Dit is namelijk iets dat structureel aan de hand is bij PSV.

Lens is gewoon een spits. Kies je voor Matavz, prima. Maar zet Lens dan gewoon op de bank. Op links en rechts zijn er simpelweg betere opties.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Is leuk, maar heb je toch niets aan uiteindelijk? Kijk je hebt bij sommige wedstrijd geen 34 kansen om 2 te maken (PSV heeft ong. 17 kansen nodig om 1 doelpunt te maken). Dus dat is gewoon een tekortkoming die onze aanvallers hebben.
Net als het stukje scorebordjournalistiek van LBM, is ook dit veel te makkelijk. Wat is immers een kans? Je kan ook zeggen dat je door zo naar voren te stormen, je uiteindelijk tot die doelpunten komt. Wanneer een bokser veel op de verdediging van zijn tegenstander slaat, maar die tegenstander wel uiteindelijk verslaat met een duidelijk puntenverschil, dan werkt het toch?

Overigens moeten we wel ophouden met dat gehype. Strootman en Van Bommel stonden er vandaag ook niet. Stroot was gewoon slecht, en Van Bommel was tegen de 70e minuut helemaal op. Verder had hij weliswaar wel een paar leuke pasjes, maar als aanvoerder is hij er wel mede-verantwoordelijk voor dat er maar wat rondgerend werd en hij niet voorop kon in de strijd, waar hij feitelijk wel voor gehaald is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120358014
We misten Marcelo gewoon. Hij zou die schot gewoon eruit koppen. _O_
pi_120358133
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zeg ik ook niet. Maar vind het daarom beetje overdreven om te zeggen dat ze niet beter kunnen. Maar een tekortkoming is het zeker ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef Kenju het volgende:

[..]

Kolder natuurlijk. Ten eerste is het onzin om te stellen dat Lens faalt wanneer hij van de linksbuiten positie naar binnen moet komen en een paar kansen mist. Dat is veel moeilijker dan wat ballen af te maken. Zeker wanneer je een werkend NEC tegenover je hebt. Verder was Matavz vandaag ook nergens. Wist totaal niet in scoringspositie te komen.
Als spits deed hij het ook niet zo makkelijk. En Matavz was er weldegelijk, hield ballen vast, strooide met wat mooie steekpassjes, was sterk in het duel en werkte zich het apezuur. Maar kreeg steeds die ballen niet van Lens en Narsingh op het beslissende moment. Ja, dan kun je als Matavz zijnde ook niet zo makkelijk scoren. (kwa zijn type dus). Hij moet aangespeeld worden en ze erin knallen. Maar die kans moet hem ook gegeven worden ipv voor eigen kansen te gaan en hopeloos te falen.

quote:
Met Lens in de spitspositie kun je met kracht en positiewisselingen nog iets proberen te forceren, met Matavz heb je die mogelijkheid gewoon niet.
Dat is dan weer wel, maar niet zoals hij nu speelt iniedergeval.

quote:
Matavz werkt wel hard, probeert wat assists te verzorgen, te kaatsen, etc. En eigenlijk kun je ook niet zeggen dat hij vandaag slecht speelde. Maar soms past het gewoon niet. Lens is gewoon de beste spits die je op dit moment voor dit PSV kan hebben.
Zo ben ik het met je eens.
Maar vind Lens en Narsingh zich op het moment maar moeten aanpassen aan Matavz. Die is nl veel doelgerichter, en als hij meer in stelling wordt gebracht komen die goals in dit soort wedstrijden er ook vanzelf.
pi_120358213
Maar zou Advocaat volgens jullie MvB durven te wisselen? Hij is laatste paar wedstrijden echt slecht.
pi_120358253
PSV zou ook gewoon eens kunnen gaan voetballen, opbouwen, combineren en kansen creëren enzo.

Ik kan alleen maar kansen uit de omschakeling herinneren. Reactie voetbal.
pi_120358306
Ajax gaat PSV op deze manier nog voor de winterstop passeren :') .
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:48:27 #148
163488 RubenSosa
pi_120358334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV zou ook gewoon eens kunnen gaan voetballen, opbouwen, combineren en kansen creëren enzo.

Ik kan alleen maar kansen uit de omschakeling herinneren.
Je hebt de eerste 75 min gezien? Nec stond met zijn 11 spelers in het eigen strafschopgebied. Psv en druk zetten in uitwedstrijden krijg je wedstrijden zoals rkc uit. DAAROM doet psv dit niet. Te zwakke verdediging in de omschakeling.
pi_120358472
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Je hebt de eerste 75 min gezien? Nec stond met zijn 11 spelers in het eigen strafschopgebied. Psv en druk zetten in uitwedstrijden krijg je wedstrijden zoals rkc uit. DAAROM doet psv dit niet. Te zwakke verdediging in de omschakeling.
Betekent niet dat er niet eens geoefend kan worden op een fatsoenlijke opbouw natuurlijk ;)
pi_120358507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja dus? Dat doet zowat elke tegenstander. Iedereen weet dat PSV dodelijk is in de omschakeling.

Ik heb de hele wedstrijd gezien hoor. Triest eigenlijk wel dat je niet durft te voetballen tegen NEC omdat je wel eens in de problemen zou kunnen komen bij balverlies.

Bange trainer die Advocaat.
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:53:40 #151
163488 RubenSosa
pi_120358512
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Betekent niet dat er niet eens geoefend kan worden op een fatsoenlijke opbouw natuurlijk ;)
Helemaal eens. Maar advocaat heeft zijn speelwijze gelijk veranderd (in uitwedstrijden dan) na het rkc debacle. Advocaat wil punten pakken in uitwedstrijden. Bedoel daar ligt 1 van de problemen van de laatste jaren natuurlijk.
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:54:45 #152
163488 RubenSosa
pi_120358546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja dus? Dat doet zowat elke tegenstander. Iedereen weet dat PSV dodelijk is in de omschakeling.

Ik heb de hele wedstrijd gezien hoor. Triest eigenlijk wel dat je niet durft te voetballen tegen NEC omdat je wel eens in de problemen zou kunnen komen bij balverlies.

Bange trainer die Advocaat.
Ze bleven het wel proberen alleen zonder risco te nemen. Tja en advocaat is gehaald om de titel binnen te slepen, niet voor mooi voetbal. Daar is ajax toch voor in nederland ;)
pi_120358556
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef mrstylo het volgende:
Maar zou Advocaat volgens jullie MvB durven te wisselen? Hij is laatste paar wedstrijden echt slecht.
Afgezien van dat ik het niet met je eens ben, maar met wie ? Engelaar? Hutch en Manolev RB? Liever niet.
Als straks Wijnaldum weer kan banken ( :r ) en Toivonen erin staat staat er weer een heerlijk triotje. Heb m trouwens vandaag toch een paar heerlijk balletjes zien geven.
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:56:04 #154
163488 RubenSosa
pi_120358584
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef mrstylo het volgende:
v.Bommel speelde vandaag gewoon goed hoor. Eigenlijk alle wedstrijden die hij heeft meegespeeld (alleen ajax uit niet).
pi_120358593
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:

Ik kan alleen maar kansen uit de omschakeling herinneren. Reactie voetbal.

Wie moet volgens jou dan het opbouwen leiden? Wie kan een buitenspeler goed aanspelen? Wie kan Matavz eens goed aanspelen?
MvB, Wijnaldum en Strootman zijn daar niet te verfijnd voor. Je kan gewoon niets anders spelen dat dit kut spel.
pi_120358647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Afgezien van dat ik het niet met je eens ben, maar met wie ? Engelaar? Hutch en Manolev RB? Liever niet.
Als straks Wijnaldum weer kan banken ( :r ) en Toivonen erin staat staat er weer een heerlijk triotje. Heb m trouwens vandaag toch een paar heerlijk balletjes zien geven.
Ritzmaier.
Ben volgens mij enige hier, die zijn talent zie. Hij kan echt een nieuwe Modric worden ofzo.
pi_120358743
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ritzmaier.
Ben volgens mij enige hier, die zijn talent zie. Hij kan echt een nieuwe Modric worden ofzo.
Nee, zeker, ritzmaier vind ik zeker een talentje. Maar die is btw atm geblesseerd. Wordt door Dick voor LB gebruikt , maar op invalbeurtjes of basisplekken ipv Wijnaldum na zie ik hem nog niet zo snel een basisplek veroveren. Zowel in mijn opzicht als in dat van Adv.
pi_120358757
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie moet volgens jou dan het opbouwen leiden? Wie kan een buitenspeler goed aanspelen? Wie kan Matavz eens goed aanspelen?
MvB, Wijnaldum en Strootman zijn daar niet te verfijnd voor. Je kan gewoon niets anders spelen dat dit kut spel.
Ja ik weet het ook niet, daar mist PSV gewoon kwaliteit. Dat heb ik altijd al gezegd. Heeft verder weinig met instelling te maken die iedereen hier steeds weer bijhaalt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ritzmaier.
En die wil Advocaat dan verhuren. :')
  zondag 16 december 2012 @ 00:05:37 #159
163488 RubenSosa
pi_120358893
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook niet, daar mist PSV gewoon kwaliteit. Dat heb ik altijd al gezegd. Heeft verder weinig met instelling te maken die iedereen hier steeds weer bijhaalt.

[..]

En die wil Advocaat dan verhuren. :')
Is toch logisch.

Voor het middenveld komt hij niet in aanmerking. Van Ooijen heeft de voorkeur.
En linksback staan Willems,Pieters en Bouma nu voor hem.

Moet hij nog een half jaar in het tweede spelen? Is beter voor hem om bij een club in de eredivisie (rechterrijtje) te spelen.
pi_120358934
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:05 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Is toch logisch.

Moet hij nog een half jaar in het tweede spelen? Is beter voor hem om bij een club in de eredivisie (rechterrijtje) te spelen.
Het is tekenend dat een modale speler als Van Ooijen de voorkeur krijgt boven het grotere talent.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120358939
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:05 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Is toch logisch.

Logisch en Bouma in 1 argument gaat niet samen natuurlijk.
pi_120358962
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het is tekenend dat een modale speler als Van Ooijen de voorkeur krijgt boven het grotere talent.
Een ekte uit de opleiding. Dat dan wel.
pi_120358978
quote:
12s.gif Op zondag 16 december 2012 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En wat Engelaar nog steeds op de bank doet snap ik ook niet, zelfde verhaal als Sulejmani. Heb je niks aan en ga je nooit meer wat aan verdienen.
pi_120359024
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En wat Engelaar nog steeds op de bank doet snap ik ook niet, zelfde verhaal als Sulejmani. Heb je niks aan en ga je nooit meer wat aan verdienen.
En hij krijgt bij nietszeggende wedstrijden voorkeur boven talenten. :')
Snap er gewoon niets meer van. ;(
  Forum Admin zondag 16 december 2012 @ 00:10:55 #165
35723 crew  GGMM
pi_120359046
Bang dat hij onrust creëert misschien? Snap er ook geen reet van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 december 2012 @ 00:13:29 #166
300718 Kenju
Say It!!??
pi_120359125
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als spits deed hij het ook niet zo makkelijk. En Matavz was er weldegelijk, hield ballen vast, strooide met wat mooie steekpassjes, was sterk in het duel en werkte zich het apezuur. Maar kreeg steeds die ballen niet van Lens en Narsingh op het beslissende moment. Ja, dan kun je als Matavz zijnde ook niet zo makkelijk scoren. (kwa zijn type dus). Hij moet aangespeeld worden en ze erin knallen. Maar die kans moet hem ook gegeven worden ipv voor eigen kansen te gaan en hopeloos te falen.
Klopt zeker. Ik zeg ook niet dat Matavz slecht speelde. In tegendeel. Maar zijn type spits heeft zijn beperkingen wanneer je kijkt naar wat dit PSV nodig heeft en kan aanspelen.
quote:
Zo ben ik het met je eens.
Maar vind Lens en Narsingh zich op het moment maar moeten aanpassen aan Matavz. Die is nl veel doelgerichter, en als hij meer in stelling wordt gebracht komen die goals in dit soort wedstrijden er ook vanzelf.
Dit vind ik ook (dat Lens gewoon de betere optie is). Maar met 'dit moment' doelde ik meer op situaties zoals tegen NEC waar je weinig ruimte krijgt. Dat 'gerommel' waar een Lens toe in staat is kan iets openbreken, en met Matavz gaat dat gewoon niet gebeuren. Verder hoop ik niet dat wat ze nu laten zien, het maximale is waar PSV toe in staat is. Wellicht dat er een ander systeem mogelijk is waarin Matavz wel zou renderen.

Maar vooralsnog heb ik geen redenen gezien om Lens niet altijd als de eerste optie voor in de spits te zien.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120359148
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vedettes moeten natuurlijk wel tevreden gehouden worden he :|W
pi_120359157
Wat speelde Wijnaldum ongenadig slecht zeg :X Dat die man nog speelt voor PSV :X
Brutal. Fucking. Metal.
pi_120359223
quote:
19s.gif Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat speelde Wijnaldum ongenadig slecht zeg :X Dat die man nog speelt voor PSV :X
Hij deed vorige week wel een Calma teken, dus wij 'haten' onterecht volgens hem.
  zondag 16 december 2012 @ 00:18:19 #170
163488 RubenSosa
pi_120359311
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

quote:
12s.gif Op zondag 16 december 2012 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat ik het er mee eens bent. Ik heb liever ook ritzmaier bij de selectie dan bouma of engelaar, maar schijnbaar denken brands, advocaat en faber er anders over en daarom zou het "logisch" zijn dat hij verhuurd wordt.
  zondag 16 december 2012 @ 00:21:37 #171
300718 Kenju
Say It!!??
pi_120359442
quote:
19s.gif Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar dat gold wel voor meerderen. Ik vind wel dat mensen te veel zoeken naar een zondebok in Wijnaldum. Zonder hem speelde PSV dit soort wedstrijden immers ook.

Toivonen speelde pas sinds Feyenoord goed, daarvoor was het ook niets. Dit terwijl Wijnaldum in de voorbereiding wel erg goed was, en dus die kans verdiend had ipv Toivonen die ook nog eens lang mocht aanmodderen. Met een functionerend middenveld en niet louter wanpresterende middenmaat op zich heen, doet Wijnaldum het best aardig.

Persoonlijk hoop ik dat Advocaat eindelijk inziet dat Hutch niet alleen kansloos is op rechtsback, maar ook van meerwaarde kan zijn op het middenveld. Op zijn minst had hij de wissel rond de 70e minuut kunnen maken om Van Bommel eruit te halen ter faveure van Manolev, en Hutch op het middenveld te zetten.

Maar de wedstrijd van vandaag zou je ook kunnen kenmerken als het gelijk van Bazoer (hoewel veel supporters dit ook gewoon zeggen). Lens was niet veel op links (ik vind het sowieso een buitenspeler van niets). Waarom kreeg Depay daar niet gewoon een kans? En waarom krijgt die Brenet nooit speelminuten? Ik kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan Hutchinson?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 16 december 2012 @ 00:25:34 #172
163488 RubenSosa
pi_120359604
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar dat gold wel voor meerderen. Ik vind wel dat mensen te veel zoeken naar een zondebok in Wijnaldum. Zonder hem speelde PSV dit soort wedstrijden immers ook.

Toivonen speelde pas sinds Feyenoord goed, daarvoor was het ook niets. Dit terwijl Wijnaldum in de voorbereiding wel erg goed was, en dus die kans verdiend had ipv Toivonen die ook nog eens lang mocht aanmodderen. Met een functionerend middenveld en niet louter wanpresterende middenmaat op zich heen, doet Wijnaldum het best aardig.

Persoonlijk hoop ik dat Advocaat eindelijk inziet dat Hutch niet alleen kansloos is op rechtsback, maar ook van meerwaarde kan zijn op het middenveld. Op zijn minst had hij de wissel rond de 70e minuut kunnen maken om Van Bommel eruit te halen ter faveure van Manolev, en Hutch op het middenveld te zetten.
Toivonen speelde niet veel in de voorbereiding omdat hij ook later terugkwam door het EK? Daarom kreeg wijnaldum de kans.
pi_120359634
Pff ik zag Matavz toch een paar een een partij vrij lopen terwijl hij de bal niet kreeg en vooral Lens de bal weer vakkundig over het doel heen roeide.

Die was zo goed aan het begin van het seizoen, maar hij is weer in zijn oude vorm...
  zondag 16 december 2012 @ 00:27:44 #174
163488 RubenSosa
pi_120359707
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pff ik zag Matavz toch een paar een een partij vrij lopen terwijl hij de bal niet kreeg en vooral Lens de bal weer vakkundig over het doel heen roeide.

Die was zo goed aan het begin van het seizoen, maar hij is weer in zijn oude vorm...
Eigenlijk sinds zijn blessure aan zijn schouder. Hij houdt het nooit langer vol dan 5 wedstrijden achter elkaar goed spelen. Zo krijgt hij zijn transfer nooit
pi_120359718
Dat was sowieso al de grote vraag natuurlijk, of Advocaat nu eindelijk eens bij een club de jeugd zou gaan gebruiken.

Nee dus.

quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Eigenlijk sinds zijn blessure aan zijn schouder. Hij houdt het nooit langer vol dan 5 wedstrijden achter elkaar goed spelen. Zo krijgt hij zijn transfer nooit
En PSV ook niet, dus zal hij wel moeten blijven spelen. Heeft toch 5 miljoen gekost volgens mij.
pi_120359801
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat was sowieso al de grote vraag natuurlijk, of Advocaat nu eindelijk eens bij een club de jeugd zou gaan gebruiken.

Nee dus.

[..]

En PSV ook niet, dus zal hij wel moeten blijven spelen. Heeft toch 5 gekost volgens mij.
Dat was toch geen vraag? 1 jarig contract, druk om kampioen te worden. Korte termijn visie.
pi_120359814
quote:

Nee dus.

[..]

En PSV ook niet, dus zal hij wel moeten blijven spelen. Heeft toch 5 miljoen gekost volgens mij.
5 miljoen plus Marcellis.
pi_120359837
x

[ Bericht 100% gewijzigd door mrstylo op 16-12-2012 00:31:27 ]
  zondag 16 december 2012 @ 00:32:17 #179
163488 RubenSosa
pi_120359911
quote:

Nee dus.

[..]

Misschien voor de rest van nederland. Wij weten wel beter. 1 opdracht en dat is de titel. Geen jeugd inpassen. Zoiets zal brands wel gezegd hebben.
  zondag 16 december 2012 @ 00:32:33 #180
163488 RubenSosa
pi_120359927
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
x
we weten wat er stond!

:6
  zondag 16 december 2012 @ 00:32:39 #181
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_120359935
Goeie keepert die Sinouh trouwens in vergelijking met Waterman. Sinouh komt toch uit de PSV jeugd?
  zondag 16 december 2012 @ 00:33:49 #182
163488 RubenSosa
pi_120359984
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie keepert die Sinouh trouwens in vergelijking met Waterman. Sinouh komt toch uit de PSV jeugd?
Waterman is geen topper (dat weten we allemaal) maar kan wel een stuk beter meevoetballen dan Tyton (en daarvoor isaksson :') )

En qua tegendoelpunten staan we er een stuk beter voor dan vorig seizoen.
pi_120360120
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet elke Mocro komt uit onze jeugd.
  Forum Admin zondag 16 december 2012 @ 00:37:04 #184
35723 crew  GGMM
pi_120360124
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:33 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Waterman is geen topper (dat weten we allemaal) maar kan wel een stuk beter meevoetballen dan Tyton (en daarvoor isaksson :') )
Nou, valt echt op ja.
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Niet elke Mocro komt uit onze jeugd.
:D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120360244
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat was toch geen vraag? 1 jarig contract, druk om kampioen te worden. Korte termijn visie.
Dan kan hij ze alsnog wel voor dat doel gebruiken, nu gaat hij constant met Matavz, Lens, Mertens en Narsingh schuiven. Vragen genoeg mensen zich af waarom hij niet gewoon Depay gebruikt, wat mij betreft een betere optie. Ook voor de korte termijn.
pi_120360895
Vandaag zag je weer dat het niet aan de verdediging lag maar aan de aanval. Die stonden maar stil, toen Hutch eindlijk diepte ging zoeken en Gini van zijn plekkie afkwam stond ie ineens vrij. Zo zie je maar dat het aan die kut Gini en Lens komt dat het niet loopt. Kut mentaliteit dat ze hebben. Alleen Matavz krijgt een voldoende van de aanval.
pi_120360937
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag zag je weer dat het niet aan de verdediging lag maar aan de aanval. Die stonden maar stil, toen Hutch eindlijk diepte ging zoeken en Gini van zijn plekkie afkwam stond ie ineens vrij. Zo zie je maar dat het aan die kut Gini en Lens komt dat het niet loopt. Kut mentaliteit dat ze hebben. Alleen Matavz krijgt een voldoende van de aanval.
Toen ik dat een paar weken geleden zei kreeg ik allemaal de reactie terug dat het onzin was, want PSV is de meest scorende ploeg.
  Forum Admin zondag 16 december 2012 @ 00:59:48 #188
35723 crew  GGMM
pi_120360964
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
^O^
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120360984
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Toen ik dat een paar weken geleden zei kreeg ik allemaal de reactie terug dat het onzin was, want PSV is de meest scorende ploeg.
Zonder Lens gaat het lukken, dan komen die goals weer. Maar zolang hij blijft spelen gaat het niet goed komen.
  zondag 16 december 2012 @ 02:36:12 #190
300718 Kenju
Say It!!??
pi_120363708
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dat geldt voor heel PSV, zoals al opgemerkt. Of dat dan zijn schuld is? Hij is natuurlijk altijd voor een deel afhankelijk van de aanvoer. Verder speelt hij met twee blessures, zijn schouder en zijn voet. Ik vind dat hij wel meer krediet mag hebben. Wanneer je hem gewoon eens vast laat staan, kan hij zomaar dat niveau vasthouden.

Ik vind het vreemd dat hij al jaren zich steeds opnieuw moet bewijzen. Het makkelijke antwoord is dan dat hij kennelijk niet zo goed is. Maar hij wint al jaar in jaar uit van de andere spitsen. Op zich extra knap wanneer je je bedenkt dat Lens eigenlijk niet eens een centrale spits is.
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zonder Lens gaat het lukken, dan komen die goals weer. Maar zolang hij blijft spelen gaat het niet goed komen.
Matavz heeft zijn kansen over een langere tijd gehad. Vorig seizoen, en dit seizoen wederom. Het is uiteindelijk gewoon niet veel. Lens deed het beter. De enige conclusie die je kan trekken is dan dat Lens gewoon de betere optie is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120363819
Betere optie?

Dingen die me opvallen:

Loopt continu buitenspel tijdens grote doorbraken, tempo gaat meteen omlaag. Staat nooit op de juiste plek als het erop aankomt, kan gewoon niet afmaken. Heeft af een toe een zondagschotje, maar daar blijft het bij. Matavz daarintegen, die werkt zich de pleuris, is een teamplayer en wat heel belangrijk is. Staat op de juiste plek en kan zoooo rustig afmaken. Ik zie Matavz liever :)
  zondag 16 december 2012 @ 05:53:02 #192
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_120365051
Waar blijft de jeugd van PSV? Het huidige wanbeleid van de provincieclub is er op gericht om met tientallen miljoenen euro's een kampioensploeg te kopen. Maar dat faalt hopeloos. Advocaat is nou ook niet bepaald een trainer die de jeugd een kans geeft.

PSV, een armlastige poenerige club waarmee het maar niet wil vlotten. :N
pi_120366145
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 02:44 schreef Doublepain het volgende:
Betere optie?

Dingen die me opvallen:

Loopt continu buitenspel tijdens grote doorbraken, tempo gaat meteen omlaag. Staat nooit op de juiste plek als het erop aankomt, kan gewoon niet afmaken. Heeft af een toe een zondagschotje, maar daar blijft het bij. Matavz daarintegen, die werkt zich de pleuris, is een teamplayer en wat heel belangrijk is. Staat op de juiste plek en kan zoooo rustig afmaken. Ik zie Matavz liever :)
Ik vind ook dat die nu gewoon een aantal wedstrijden achter elkaar moet blijven staan. En dan nog andere instrueren hem aan te spelen...
  zondag 16 december 2012 @ 10:29:35 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120366187
Hoe was Van Bommel gisteren?
pi_120366481
Ik vond het gisteren vooral statisch. Op het middenveld gebeurde niets, Bommel heeft 1 goede pass gegeven en was verder onzichtbaar. Strootman speelde ook waardeloos en Wijnaldum moet gewoon echt uit de basis. Het interesseert me niet wie er dan speelt en op welke positie, maar Wijnaldum voegt gewoon helemaal niets toe.

Hetzelfde geldt voor Lens, tegen Ajax, Vitesse, Twente en NEC heeft hij in totaal meer dan 12 kansen om zeep geholpen. Hij scoort minder dan 1 op tien grote kansen, dat kan niet. Zelfs als centrumverdediger zou dat belachelijk zijn. Leuk dat ie zichzelf vaak voor de goal zet, maar daar heb je natuurlijk niets aan zo. Voor Wijnaldum geldt hetzelfde, wat een waardeloze afmaker is dat.

Ik begrijp ook echt niet waarom Advocaat ze zo lang het vertrouwen blijft geven. Hij heeft verdomme een goaltjesdief op de bank zitten! Hij laat het gewoon keer op keer gebeuren. Tegen Twente winnen we dan met 3-0, maar daar had gewoon hetzelfde kunnen gebeuren als gisteren of tegen Vitesse.

Ik stel voor om de volgende wedstrijd met Matavz en Locadia in de spits te spelen, mag Locadia in een vrije rol om Matavz heen zwerven. Blok met Bommel en Stroot er achter en dan Stroot in een verbindende en Bommel in een controlerende rol. Depay op links op de flank en Narsingh op rechts. Laat Lens maar een cursus afmaken volgen op de bank.
pi_120366552
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vond het gisteren vooral statisch. Op het middenveld gebeurde niets, Bommel heeft 1 goede pass gegeven en was verder onzichtbaar. Strootman speelde ook waardeloos en Wijnaldum moet gewoon echt uit de basis. Het interesseert me niet wie er dan speelt en op welke positie, maar Wijnaldum voegt gewoon helemaal niets toe.

Hetzelfde geldt voor Lens, tegen Ajax, Vitesse, Twente en NEC heeft hij in totaal meer dan 12 kansen om zeep geholpen. Hij scoort minder dan 1 op tien grote kansen, dat kan niet. Zelfs als centrumverdediger zou dat belachelijk zijn. Leuk dat ie zichzelf vaak voor de goal zet, maar daar heb je natuurlijk niets aan zo. Voor Wijnaldum geldt hetzelfde, wat een waardeloze afmaker is dat.

Ik begrijp ook echt niet waarom Advocaat ze zo lang het vertrouwen blijft geven. Hij heeft verdomme een goaltjesdief op de bank zitten! Hij laat het gewoon keer op keer gebeuren. Tegen Twente winnen we dan met 3-0, maar daar had gewoon hetzelfde kunnen gebeuren als gisteren of tegen Vitesse.

Ik stel voor om de volgende wedstrijd met Matavz en Locadia in de spits te spelen, mag Locadia in een vrije rol om Matavz heen zwerven. Blok met Bommel en Stroot er achter en dan Stroot in een verbindende en Bommel in een controlerende rol. Depay op links op de flank en Narsingh op rechts. Laat Lens maar een cursus afmaken volgen op de bank.
Locadia dus op de 10? Hoe dan? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 10:51:41 ]
pi_120366560
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 10:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Locadia dus op de 10? Hoe dan? _O-
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg met twee spitsen spelen, waarbij Matavz de diepe spits is. Rond de spits zwerven en op de 10 zijn twee verschillende dingen.
pi_120366581
Met een 2-mans middenveld wordt je sowieso overlopen. Dus dat heeft geen zin, want zowel Narsingh en Depay verdedigen niet mee.
pi_120366582
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Ik zeg met twee spitsen spelen, waarbij Matavz de diepe spits is. Rond de spits zwerven en op de 10 zijn twee verschillende dingen.
Aparte opstelling dan. 2 middenvelders is te weinig.
pi_120366600
Locadia en Matavz zijn toch gewoon dezelfde soort spelers? Waarom zou je ze beiden willen opstellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')