Helemaal eens. Maar advocaat heeft zijn speelwijze gelijk veranderd (in uitwedstrijden dan) na het rkc debacle. Advocaat wil punten pakken in uitwedstrijden. Bedoel daar ligt 1 van de problemen van de laatste jaren natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Betekent niet dat er niet eens geoefend kan worden op een fatsoenlijke opbouw natuurlijk
Ze bleven het wel proberen alleen zonder risco te nemen. Tja en advocaat is gehaald om de titel binnen te slepen, niet voor mooi voetbal. Daar is ajax toch voor in nederlandquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Dat doet zowat elke tegenstander. Iedereen weet dat PSV dodelijk is in de omschakeling.
Ik heb de hele wedstrijd gezien hoor. Triest eigenlijk wel dat je niet durft te voetballen tegen NEC omdat je wel eens in de problemen zou kunnen komen bij balverlies.
Bange trainer die Advocaat.
Afgezien van dat ik het niet met je eens ben, maar met wie ? Engelaar? Hutch en Manolev RB? Liever niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef mrstylo het volgende:
Maar zou Advocaat volgens jullie MvB durven te wisselen? Hij is laatste paar wedstrijden echt slecht.
v.Bommel speelde vandaag gewoon goed hoor. Eigenlijk alle wedstrijden die hij heeft meegespeeld (alleen ajax uit niet).quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef mrstylo het volgende:
Maar zou Advocaat volgens jullie MvB durven te wisselen? Hij is laatste paar wedstrijden echt slecht.
Wie moet volgens jou dan het opbouwen leiden? Wie kan een buitenspeler goed aanspelen? Wie kan Matavz eens goed aanspelen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV zou ook gewoon eens kunnen gaan voetballen, opbouwen, combineren en kansen creëren enzo.
Ik kan alleen maar kansen uit de omschakeling herinneren. Reactie voetbal.
Ritzmaier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Afgezien van dat ik het niet met je eens ben, maar met wie ? Engelaar? Hutch en Manolev RB? Liever niet.
Als straks Wijnaldum weer kan banken () en Toivonen erin staat staat er weer een heerlijk triotje. Heb m trouwens vandaag toch een paar heerlijk balletjes zien geven.
Nee, zeker, ritzmaier vind ik zeker een talentje. Maar die is btw atm geblesseerd. Wordt door Dick voor LB gebruikt , maar op invalbeurtjes of basisplekken ipv Wijnaldum na zie ik hem nog niet zo snel een basisplek veroveren. Zowel in mijn opzicht als in dat van Adv.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ritzmaier.
Ben volgens mij enige hier, die zijn talent zie. Hij kan echt een nieuwe Modric worden ofzo.
Ja ik weet het ook niet, daar mist PSV gewoon kwaliteit. Dat heb ik altijd al gezegd. Heeft verder weinig met instelling te maken die iedereen hier steeds weer bijhaalt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie moet volgens jou dan het opbouwen leiden? Wie kan een buitenspeler goed aanspelen? Wie kan Matavz eens goed aanspelen?
MvB, Wijnaldum en Strootman zijn daar niet te verfijnd voor. Je kan gewoon niets anders spelen dat dit kut spel.
En die wil Advocaat dan verhuren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ritzmaier.
Ben volgens mij enige hier, die zijn talent zie. Hij kan echt een nieuwe Modric worden ofzo.
Is toch logisch.quote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, daar mist PSV gewoon kwaliteit. Dat heb ik altijd al gezegd. Heeft verder weinig met instelling te maken die iedereen hier steeds weer bijhaalt.
[..]
En die wil Advocaat dan verhuren.
Het is tekenend dat een modale speler als Van Ooijen de voorkeur krijgt boven het grotere talent.quote:Op zondag 16 december 2012 00:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is toch logisch.
Voor het middenveld komt hij niet in aanmerking. Van Ooijen heeft de voorkeur.
En linksback staan Willems,Pieters en Bouma nu voor hem.
Moet hij nog een half jaar in het tweede spelen? Is beter voor hem om bij een club in de eredivisie (rechterrijtje) te spelen.
Logisch en Bouma in 1 argument gaat niet samen natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 00:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is toch logisch.
Voor het middenveld komt hij niet in aanmerking. Van Ooijen heeft de voorkeur.
En linksback staan Willems,Pieters en Bouma nu voor hem.
Moet hij nog een half jaar in het tweede spelen? Is beter voor hem om bij een club in de eredivisie (rechterrijtje) te spelen.
Een ekte uit de opleiding. Dat dan wel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is tekenend dat een modale speler als Van Ooijen de voorkeur krijgt boven het grotere talent.
En wat Engelaar nog steeds op de bank doet snap ik ook niet, zelfde verhaal als Sulejmani. Heb je niks aan en ga je nooit meer wat aan verdienen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Logisch en Bouma in 1 argument gaat niet samen natuurlijk.
En hij krijgt bij nietszeggende wedstrijden voorkeur boven talenten.quote:Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En wat Engelaar nog steeds op de bank doet snap ik ook niet, zelfde verhaal als Sulejmani. Heb je niks aan en ga je nooit meer wat aan verdienen.
Klopt zeker. Ik zeg ook niet dat Matavz slecht speelde. In tegendeel. Maar zijn type spits heeft zijn beperkingen wanneer je kijkt naar wat dit PSV nodig heeft en kan aanspelen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als spits deed hij het ook niet zo makkelijk. En Matavz was er weldegelijk, hield ballen vast, strooide met wat mooie steekpassjes, was sterk in het duel en werkte zich het apezuur. Maar kreeg steeds die ballen niet van Lens en Narsingh op het beslissende moment. Ja, dan kun je als Matavz zijnde ook niet zo makkelijk scoren. (kwa zijn type dus). Hij moet aangespeeld worden en ze erin knallen. Maar die kans moet hem ook gegeven worden ipv voor eigen kansen te gaan en hopeloos te falen.
Dit vind ik ook (dat Lens gewoon de betere optie is). Maar met 'dit moment' doelde ik meer op situaties zoals tegen NEC waar je weinig ruimte krijgt. Dat 'gerommel' waar een Lens toe in staat is kan iets openbreken, en met Matavz gaat dat gewoon niet gebeuren. Verder hoop ik niet dat wat ze nu laten zien, het maximale is waar PSV toe in staat is. Wellicht dat er een ander systeem mogelijk is waarin Matavz wel zou renderen.quote:Zo ben ik het met je eens.
Maar vind Lens en Narsingh zich op het moment maar moeten aanpassen aan Matavz. Die is nl veel doelgerichter, en als hij meer in stelling wordt gebracht komen die goals in dit soort wedstrijden er ook vanzelf.
Vedettes moeten natuurlijk wel tevreden gehouden worden hequote:Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En wat Engelaar nog steeds op de bank doet snap ik ook niet, zelfde verhaal als Sulejmani. Heb je niks aan en ga je nooit meer wat aan verdienen.
Hij deed vorige week wel een Calma teken, dus wij 'haten' onterecht volgens hem.quote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat speelde Wijnaldum ongenadig slecht zegDat die man nog speelt voor PSV
quote:Op zondag 16 december 2012 00:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is tekenend dat een modale speler als Van Ooijen de voorkeur krijgt boven het grotere talent.
Zeg ook niet dat ik het er mee eens bent. Ik heb liever ook ritzmaier bij de selectie dan bouma of engelaar, maar schijnbaar denken brands, advocaat en faber er anders over en daarom zou het "logisch" zijn dat hij verhuurd wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Logisch en Bouma in 1 argument gaat niet samen natuurlijk.
Maar dat gold wel voor meerderen. Ik vind wel dat mensen te veel zoeken naar een zondebok in Wijnaldum. Zonder hem speelde PSV dit soort wedstrijden immers ook.quote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat speelde Wijnaldum ongenadig slecht zegDat die man nog speelt voor PSV
Toivonen speelde niet veel in de voorbereiding omdat hij ook later terugkwam door het EK? Daarom kreeg wijnaldum de kans.quote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar dat gold wel voor meerderen. Ik vind wel dat mensen te veel zoeken naar een zondebok in Wijnaldum. Zonder hem speelde PSV dit soort wedstrijden immers ook.
Toivonen speelde pas sinds Feyenoord goed, daarvoor was het ook niets. Dit terwijl Wijnaldum in de voorbereiding wel erg goed was, en dus die kans verdiend had ipv Toivonen die ook nog eens lang mocht aanmodderen. Met een functionerend middenveld en niet louter wanpresterende middenmaat op zich heen, doet Wijnaldum het best aardig.
Persoonlijk hoop ik dat Advocaat eindelijk inziet dat Hutch niet alleen kansloos is op rechtsback, maar ook van meerwaarde kan zijn op het middenveld. Op zijn minst had hij de wissel rond de 70e minuut kunnen maken om Van Bommel eruit te halen ter faveure van Manolev, en Hutch op het middenveld te zetten.
Eigenlijk sinds zijn blessure aan zijn schouder. Hij houdt het nooit langer vol dan 5 wedstrijden achter elkaar goed spelen. Zo krijgt hij zijn transfer nooitquote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pff ik zag Matavz toch een paar een een partij vrij lopen terwijl hij de bal niet kreeg en vooral Lens de bal weer vakkundig over het doel heen roeide.
Die was zo goed aan het begin van het seizoen, maar hij is weer in zijn oude vorm...
En PSV ook niet, dus zal hij wel moeten blijven spelen. Heeft toch 5 miljoen gekost volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds zijn blessure aan zijn schouder. Hij houdt het nooit langer vol dan 5 wedstrijden achter elkaar goed spelen. Zo krijgt hij zijn transfer nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |