abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120359801
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat was sowieso al de grote vraag natuurlijk, of Advocaat nu eindelijk eens bij een club de jeugd zou gaan gebruiken.

Nee dus.

[..]

En PSV ook niet, dus zal hij wel moeten blijven spelen. Heeft toch 5 gekost volgens mij.
Dat was toch geen vraag? 1 jarig contract, druk om kampioen te worden. Korte termijn visie.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120359814
quote:
Dat was sowieso al de grote vraag natuurlijk, of Advocaat nu eindelijk eens bij een club de jeugd zou gaan gebruiken.

Nee dus.

[..]

En PSV ook niet, dus zal hij wel moeten blijven spelen. Heeft toch 5 miljoen gekost volgens mij.
5 miljoen plus Marcellis.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120359837
x

[ Bericht 100% gewijzigd door mrstylo op 16-12-2012 00:31:27 ]
  zondag 16 december 2012 @ 00:32:17 #179
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_120359911
quote:

Nee dus.

[..]

En PSV ook niet, dus zal hij wel moeten blijven spelen. Heeft toch 5 miljoen gekost volgens mij.
Misschien voor de rest van nederland. Wij weten wel beter. 1 opdracht en dat is de titel. Geen jeugd inpassen. Zoiets zal brands wel gezegd hebben.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 16 december 2012 @ 00:32:33 #180
163488 RubenSosa
pi_120359927
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
x
we weten wat er stond!

:6
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 16 december 2012 @ 00:32:39 #181
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_120359935
Goeie keepert die Sinouh trouwens in vergelijking met Waterman. Sinouh komt toch uit de PSV jeugd?
  zondag 16 december 2012 @ 00:33:49 #182
163488 RubenSosa
pi_120359984
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie keepert die Sinouh trouwens in vergelijking met Waterman. Sinouh komt toch uit de PSV jeugd?
Waterman is geen topper (dat weten we allemaal) maar kan wel een stuk beter meevoetballen dan Tyton (en daarvoor isaksson :') )

En qua tegendoelpunten staan we er een stuk beter voor dan vorig seizoen.
pi_120360120
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet elke Mocro komt uit onze jeugd.
  Forum Admin zondag 16 december 2012 @ 00:37:04 #184
35723 crew  GGMM
pi_120360124
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:33 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Waterman is geen topper (dat weten we allemaal) maar kan wel een stuk beter meevoetballen dan Tyton (en daarvoor isaksson :') )
Nou, valt echt op ja.
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Niet elke Mocro komt uit onze jeugd.
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120360244
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat was toch geen vraag? 1 jarig contract, druk om kampioen te worden. Korte termijn visie.
Dan kan hij ze alsnog wel voor dat doel gebruiken, nu gaat hij constant met Matavz, Lens, Mertens en Narsingh schuiven. Vragen genoeg mensen zich af waarom hij niet gewoon Depay gebruikt, wat mij betreft een betere optie. Ook voor de korte termijn.
pi_120360895
Vandaag zag je weer dat het niet aan de verdediging lag maar aan de aanval. Die stonden maar stil, toen Hutch eindlijk diepte ging zoeken en Gini van zijn plekkie afkwam stond ie ineens vrij. Zo zie je maar dat het aan die kut Gini en Lens komt dat het niet loopt. Kut mentaliteit dat ze hebben. Alleen Matavz krijgt een voldoende van de aanval.
pi_120360937
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag zag je weer dat het niet aan de verdediging lag maar aan de aanval. Die stonden maar stil, toen Hutch eindlijk diepte ging zoeken en Gini van zijn plekkie afkwam stond ie ineens vrij. Zo zie je maar dat het aan die kut Gini en Lens komt dat het niet loopt. Kut mentaliteit dat ze hebben. Alleen Matavz krijgt een voldoende van de aanval.
Toen ik dat een paar weken geleden zei kreeg ik allemaal de reactie terug dat het onzin was, want PSV is de meest scorende ploeg.
  Forum Admin zondag 16 december 2012 @ 00:59:48 #188
35723 crew  GGMM
pi_120360964
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
^O^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120360984
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Toen ik dat een paar weken geleden zei kreeg ik allemaal de reactie terug dat het onzin was, want PSV is de meest scorende ploeg.
Zonder Lens gaat het lukken, dan komen die goals weer. Maar zolang hij blijft spelen gaat het niet goed komen.
  zondag 16 december 2012 @ 02:36:12 #190
300718 Kenju
Say It!!??
pi_120363708
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Eigenlijk sinds zijn blessure aan zijn schouder. Hij houdt het nooit langer vol dan 5 wedstrijden achter elkaar goed spelen. Zo krijgt hij zijn transfer nooit
Dat geldt voor heel PSV, zoals al opgemerkt. Of dat dan zijn schuld is? Hij is natuurlijk altijd voor een deel afhankelijk van de aanvoer. Verder speelt hij met twee blessures, zijn schouder en zijn voet. Ik vind dat hij wel meer krediet mag hebben. Wanneer je hem gewoon eens vast laat staan, kan hij zomaar dat niveau vasthouden.

Ik vind het vreemd dat hij al jaren zich steeds opnieuw moet bewijzen. Het makkelijke antwoord is dan dat hij kennelijk niet zo goed is. Maar hij wint al jaar in jaar uit van de andere spitsen. Op zich extra knap wanneer je je bedenkt dat Lens eigenlijk niet eens een centrale spits is.
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zonder Lens gaat het lukken, dan komen die goals weer. Maar zolang hij blijft spelen gaat het niet goed komen.
Matavz heeft zijn kansen over een langere tijd gehad. Vorig seizoen, en dit seizoen wederom. Het is uiteindelijk gewoon niet veel. Lens deed het beter. De enige conclusie die je kan trekken is dan dat Lens gewoon de betere optie is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120363819
Betere optie?

Dingen die me opvallen:

Loopt continu buitenspel tijdens grote doorbraken, tempo gaat meteen omlaag. Staat nooit op de juiste plek als het erop aankomt, kan gewoon niet afmaken. Heeft af een toe een zondagschotje, maar daar blijft het bij. Matavz daarintegen, die werkt zich de pleuris, is een teamplayer en wat heel belangrijk is. Staat op de juiste plek en kan zoooo rustig afmaken. Ik zie Matavz liever :)
  zondag 16 december 2012 @ 05:53:02 #192
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_120365051
Waar blijft de jeugd van PSV? Het huidige wanbeleid van de provincieclub is er op gericht om met tientallen miljoenen euro's een kampioensploeg te kopen. Maar dat faalt hopeloos. Advocaat is nou ook niet bepaald een trainer die de jeugd een kans geeft.

PSV, een armlastige poenerige club waarmee het maar niet wil vlotten. :N
pi_120366145
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 02:44 schreef Doublepain het volgende:
Betere optie?

Dingen die me opvallen:

Loopt continu buitenspel tijdens grote doorbraken, tempo gaat meteen omlaag. Staat nooit op de juiste plek als het erop aankomt, kan gewoon niet afmaken. Heeft af een toe een zondagschotje, maar daar blijft het bij. Matavz daarintegen, die werkt zich de pleuris, is een teamplayer en wat heel belangrijk is. Staat op de juiste plek en kan zoooo rustig afmaken. Ik zie Matavz liever :)
Ik vind ook dat die nu gewoon een aantal wedstrijden achter elkaar moet blijven staan. En dan nog andere instrueren hem aan te spelen...
  zondag 16 december 2012 @ 10:29:35 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120366187
Hoe was Van Bommel gisteren?
pi_120366481
Ik vond het gisteren vooral statisch. Op het middenveld gebeurde niets, Bommel heeft 1 goede pass gegeven en was verder onzichtbaar. Strootman speelde ook waardeloos en Wijnaldum moet gewoon echt uit de basis. Het interesseert me niet wie er dan speelt en op welke positie, maar Wijnaldum voegt gewoon helemaal niets toe.

Hetzelfde geldt voor Lens, tegen Ajax, Vitesse, Twente en NEC heeft hij in totaal meer dan 12 kansen om zeep geholpen. Hij scoort minder dan 1 op tien grote kansen, dat kan niet. Zelfs als centrumverdediger zou dat belachelijk zijn. Leuk dat ie zichzelf vaak voor de goal zet, maar daar heb je natuurlijk niets aan zo. Voor Wijnaldum geldt hetzelfde, wat een waardeloze afmaker is dat.

Ik begrijp ook echt niet waarom Advocaat ze zo lang het vertrouwen blijft geven. Hij heeft verdomme een goaltjesdief op de bank zitten! Hij laat het gewoon keer op keer gebeuren. Tegen Twente winnen we dan met 3-0, maar daar had gewoon hetzelfde kunnen gebeuren als gisteren of tegen Vitesse.

Ik stel voor om de volgende wedstrijd met Matavz en Locadia in de spits te spelen, mag Locadia in een vrije rol om Matavz heen zwerven. Blok met Bommel en Stroot er achter en dan Stroot in een verbindende en Bommel in een controlerende rol. Depay op links op de flank en Narsingh op rechts. Laat Lens maar een cursus afmaken volgen op de bank.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120366552
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vond het gisteren vooral statisch. Op het middenveld gebeurde niets, Bommel heeft 1 goede pass gegeven en was verder onzichtbaar. Strootman speelde ook waardeloos en Wijnaldum moet gewoon echt uit de basis. Het interesseert me niet wie er dan speelt en op welke positie, maar Wijnaldum voegt gewoon helemaal niets toe.

Hetzelfde geldt voor Lens, tegen Ajax, Vitesse, Twente en NEC heeft hij in totaal meer dan 12 kansen om zeep geholpen. Hij scoort minder dan 1 op tien grote kansen, dat kan niet. Zelfs als centrumverdediger zou dat belachelijk zijn. Leuk dat ie zichzelf vaak voor de goal zet, maar daar heb je natuurlijk niets aan zo. Voor Wijnaldum geldt hetzelfde, wat een waardeloze afmaker is dat.

Ik begrijp ook echt niet waarom Advocaat ze zo lang het vertrouwen blijft geven. Hij heeft verdomme een goaltjesdief op de bank zitten! Hij laat het gewoon keer op keer gebeuren. Tegen Twente winnen we dan met 3-0, maar daar had gewoon hetzelfde kunnen gebeuren als gisteren of tegen Vitesse.

Ik stel voor om de volgende wedstrijd met Matavz en Locadia in de spits te spelen, mag Locadia in een vrije rol om Matavz heen zwerven. Blok met Bommel en Stroot er achter en dan Stroot in een verbindende en Bommel in een controlerende rol. Depay op links op de flank en Narsingh op rechts. Laat Lens maar een cursus afmaken volgen op de bank.
Locadia dus op de 10? Hoe dan? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 10:51:41 ]
pi_120366560
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 10:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Locadia dus op de 10? Hoe dan? _O-
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg met twee spitsen spelen, waarbij Matavz de diepe spits is. Rond de spits zwerven en op de 10 zijn twee verschillende dingen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120366581
Met een 2-mans middenveld wordt je sowieso overlopen. Dus dat heeft geen zin, want zowel Narsingh en Depay verdedigen niet mee.
pi_120366582
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Ik zeg met twee spitsen spelen, waarbij Matavz de diepe spits is. Rond de spits zwerven en op de 10 zijn twee verschillende dingen.
Aparte opstelling dan. 2 middenvelders is te weinig.
pi_120366600
Locadia en Matavz zijn toch gewoon dezelfde soort spelers? Waarom zou je ze beiden willen opstellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')