quote:
Dit hebben we gewoon aan ons zelf te danken. Ze hadden de 0-2 al lang moeten maken.quote:
Dat is natuurlijk helemaal waar.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit hebben we gewoon aan ons zelf te danken. Ze hadden de 0-2 al lang moeten maken.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
En weer een punten verspeeld op basis van instelling
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
Wat ik me alleen afvraag is waarom Vink een vrije trap aan NEC geeft ipv een penalty aan PSV? Duidelijker ga je ze niet krijgen..
Omdat Wijnaldum duwde voordat er hands werd gemaakt,quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
Heel frustrerend dit natuurlijk. Wat ik me alleen afvraag is waarom Vink een vrije trap aan NEC geeft ipv een penalty aan PSV? Duidelijker ga je ze niet krijgen..
Als Lens gewoon had gescoord was hier niks over gezegd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
En weer een punten verspeeld op basis van instelling
Moet je bij het laatste schot van Lens een kijken hoe Matavz hoofdschuddend reageert.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:45 schreef HetBrabandertje het volgende:
Bij al die gemiste kansen van Narsingh en Lens stond Matavz gewoon klaar om de bal binnen te tikken,
Speelt gewoon seizoenshelft dadelijk nog mee hoor. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat de blessure van Toivonen dit jaar gewoon het kampioenschap kost.
Ja, maar de eerste overtreding telt he....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was gewoon 100% hands. Met duw of niet.
De vraag is of hij weer niveau heeft straks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Speelt gewoon seizoenshelft dadelijk nog mee hoor. Komt wel goed.
Hij gaat gelukkig sneller terugkomen dan gedacht. Zijn we weer van wijnaldum af. Die denkt dat hij elke week messi nadoet en net zo speelt en het goed doet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat de blessure van Toivonen dit jaar gewoon het kampioenschap kost.
Is hij niet opeens kwijt nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De vraag is of hij weer niveau heeft straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |