Ik ken haar naam en haar liedje wel, maar de persoon nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:21 schreef ranja het volgende:
[..]
winnares van het songfestival dit jaar (en ex-idols deelneemster, in zweden weliswaar)
Opvallend!quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken haar naam en haar liedje wel, maar de persoon niet
Het is ook een beetje een slap seizoenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Zal ik iets verklappen: ik ben blij dat het na vanavond afgelopen isik ben er dit jaar niet echt ingekomen. Ik denk dat dat kwam doordat ik geen echte favoriet had plus de "vernieuwingen" vond ik ook niets.
Dat laatste niet, maar ik zat wel te zappen tussendoor inderdaad, had ik vorig jaar stukken minder, toen was het een stuk leuker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een slap seizoen
En ik denk dat jij ook 7 van de 10 keer een ander programma had staan op de vrijdag
Two princes van Spin doctorsquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben benieuwd naar t duet van johannes met nick en simon
Hja de reclame is niet om over te sprekenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die reclameboodschappen voor GTST begint, zullen wel weer uitlopen.
Ik zet het erop, en dan kijk ik er niet na tot ik iets hoor zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen afleveringen niet gekeken?
We mogen eerst genieten van GTST!
Vast wel, daardoor blijft ze zo bescheidenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:03 schreef Pheno het volgende:
Zou Floortje bij weddenschappen zichzelf ook al op de tweede plaats zetten?
Ben blij dat dat mens eruit is, nu moet ik haar alleen nog aanhoren op q music, met haaaaaaaaar heeeeeeeeellllleeeeeeeee laaaaaaaaaaannnggggggeeeeee uiiiiiiiiitttttttthhhaaaaaallllleeeeeeeennnnnquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb in ieder geval wasabi-noten ingeslagen, want deze avond wordt hhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt (zoals Sandra het zou zingen).
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb in ieder geval wasabi-noten ingeslagen, want deze avond wordt hhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt (zoals Sandra het zou zingen).
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:09 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ben blij dat dat mens eruit is, nu moet ik haar alleen nog aanhoren op q music, met haaaaaaaaar heeeeeeeeellllleeeeeeeee laaaaaaaaaaannnggggggeeeeee uiiiiiiiiitttttttthhhaaaaaallllleeeeeeeennnnn
Ze zingt prachtig daar niet van maar jemie je wordt er stront ziek van als je er 5 sec naar luisterd.. laat staan 3 nummers van der
Zet Q Music dan uit!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:09 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ben blij dat dat mens eruit is, nu moet ik haar alleen nog aanhoren op q music, met haaaaaaaaar heeeeeeeeellllleeeeeeeee laaaaaaaaaaannnggggggeeeeee uiiiiiiiiitttttttthhhaaaaaallllleeeeeeeennnnn
Ze zingt prachtig daar niet van maar jemie je wordt er stront ziek van als je er 5 sec naar luisterd.. laat staan 3 nummers van der
Niet hatenquote:
Neen nee iets meer positiever voor Johannes hoor !! dit kin nêtquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:11 schreef ZaZoe het volgende:
Mijn prognose voor vanavond:
1) Leona
2) Floortje
3) Johannes
4) Ivar
Niet op jou wasabi notenquote:
Niemand haat op mijn notenquote:
Nee, ik zie Rammsteinquote:
Johannes is toch al best ver gekomen.....toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Aloria het volgende:
[..]
Neen nee iets meer positiever voor Johannes hoor !! dit kin nêt
Dat zeg ik tochquote:
Robbiequote:
Ja maar die schoppen we toch nog iets verder dan de restquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Johannes is toch al best ver gekomen.....toch?
Moet je ff opnieuw channelenquote:
Geen idee, ik luister niet naar de radio, het is allemaal 1 pot nat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mensen die 538 luisteren
Qmusic met Mattie&Wietzeeee
Terug naar huis? Friesland is best verquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja maar die schoppen we toch nog iets verder dan de rest
Die krijgt ook gewoon een jompeltje extraquote:
ZOMG, elke wanhopige man wordt gek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je ff opnieuw channelenMarly met kussen onder de buik
Straks krijgt Ivar nog een rolletje, zulks een goed gecast talent daar bij de soapiesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet naar de radio, het is allemaal 1 pot nat.
I know, Sjerrul is er níks bij!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOMG, elke wanhopige man wordt gek.
Gewon door het bushokje tiefenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag bij het bushokje weer die poster van die nieuwe serie van Sjantal Janzzzuhhhh.
Lees ik vanochtend dat het weer een idee van Linda is. Nou
Ik zal volgende week ff een Linda scorenquote:
Nee friesland komt naar johannes met 3 volle bussenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Terug naar huis? Friesland is best ver
Toch zijn er dj's die moeten onderduiken..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet naar de radio, het is allemaal 1 pot nat.
Zo klonk het al jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:19 schreef kermit71 het volgende:
we dachten hier heel even dat het al was begonnen.....
ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ff snel te knabbelen en zuipers klaarzetten.
Oehquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit![]()
wat voor knabbels heb je? Ik heb hetzelfde als altijd
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef kermit71 het volgende:
mijn dochter is pinda-chipito's en popcorn aan het klaarzetten...
ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik ben back to basics; naturel chips en kaasstengels
Mensen die denken dat alleen friesland op johannes stemtquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zou ik nu graag voor deze finale Ivar en Johannes inwisselen voor Sandra en Tessa.
Ennuh, Johannesfans, Johannes komt er toch wel.............................in Friesland
Oehquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Aloria het volgende:
Zometeen met een bord stampot rauw andijvie op schoot naar de finale kijken![]()
Mwoahquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Aloria het volgende:
Zometeen met een bord stampot rauw andijvie op schoot naar de finale kijken![]()
Gehakt + spinazie ipv spekjes en andijvie is nog lekkerderquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Aloria het volgende:
Ik dacht dat ze er alleen vorige week niet zou zijn omdat ze in Ierland zat...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Lut is er nog een klein stukkie bij
Heb ik een afmelding van Cee gemist?
Zal mijn vriend ( de huiskok ) eens vragen als hij zo iets wil proberen, klinkt inderdaad ook erg lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Gehakt + spinazie ipv spekjes en andijvie is nog lekkerder
Cee gaat muziekquizen dus is er idd niet bij!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er alleen vorige week niet zou zijn omdat ze in Ierland zat...
Als stamppot? Neem je dan bladspinazie of gewoon een pak uit de diepvries?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Gehakt + spinazie ipv spekjes en andijvie is nog lekkerder
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cee gaat muziekquizen dus is er idd niet bij!
Ja, dat dus! Ik denk dat ze nog onderweg is. Het moet!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er alleen vorige week niet zou zijn omdat ze in Ierland zat...
Ik gok dat hij de bladversie bedoeld... nouja dat lijkt mij aannemelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Als stamppot? Neem je dan bladspinazie of gewoon een pak uit de diepvries?
Potverdulllllllllllleke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cee gaat muziekquizen dus is er idd niet bij!
floortje moet weer 2de wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn prognose:
1. Johannes
2. Floortje
3. Ivar
4. Leona
Mijn wens
1. Floortje
2. Ivar
3. Johannes
4. Leona
Klinkt wel lekker, ik zie het weleens bij de slager liggen (klaargemaakt dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de bladversie bedoeld... nouja dat lijkt mij aannemelijk
Ik heb hier nog verse in de diepvries liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, ik zie het weleens bij de slager liggen (klaargemaakt dusmisschien een keertje meenemen in plaats van andyviestamppot.
Ja....het blijft lastig hé.......klokkijken bij RTLquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
10 minuten uitloop zoals altijd op vrijdag.
Neequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nee die schoppen we zelfs naar de 4de plek !
quote:
Dat ook, tenzij Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef Stickertje het volgende:
maakt niet uit wie er wint, hoor je toch niks meer van :p
Mijn prognose:quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn prognose:
1. Johannes
2. Floortje
3. Ivar
4. Leona
Mijn wens
1. Floortje
2. Ivar
3. Johannes
4. Leona
ik niet in ieder geval :Bquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die vinden dat Floortje moet winnen? Op D. na dan?Weinig hè
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:35 schreef Aloria het volgende:
Jeeej eten is nu klaar ik ga voor de tv hangen![]()
Zie jullie weer in de reclame blokken
Symphonicaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet in ieder geval :B
En net op tijd
Dat had ik al ingecalculeerdquote:
miss_d ook. Zou het in de D zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die vinden dat Floortje moet winnen? Op D. na dan?Weinig hè
ze heeft dezelfde mond als cilly dartelquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Oh, Marly glimlacht of ze net een komkommer in haar aars heeft gestopt.
Bedoel je jezelf?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
miss_d ook. Zou het in de D zitten![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze heeft dezelfde mond als cilly dartel
Doe niet zo silly!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze heeft dezelfde mond als cilly dartel
Jij woont in Friesland? Want alleen daar ga je nog iets van Johannes horen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
Johannes mag het van mij winnen idd, de rest hoor je toch nooit meer wat van
Bifiworstjes, uhuh, noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik ben misselijk, net 2 bifiworstjes naar binnen gepropt.
ik ben misselijk door een halve zak muizenspekquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik ben misselijk, net 2 bifiworstjes naar binnen gepropt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, die voorspelling van N of S is in elk geval uitgekomen![]()
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij woont in Friesland? Want alleen daar ga je nog iets van Johannes horen..
Nee hoor dat noemen ze al lang zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bifiworstjes, uhuh, noemen ze dat zo tegenwoordig
Jaaaa leonaquote:
Ik las ook dat er UFO's gespot zijn!quote:
Tessa ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ivar is toch wel een lekker snackje
die stemmen allemaal op Floortjequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las ook dat er UFO's gespot zijn!
Echt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ivar is toch wel een lekker snackje
Verse spinazie, dus blaadjes inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Als stamppot? Neem je dan bladspinazie of gewoon een pak uit de diepvries?
Datquote:
Ik vermoed ook dat die 20 keer beter kan zingenquote:
Potverdikkeme je bent er welquote:
Die zal zich wel geblokkeerd voelen in haar act, 2 troela's extra on stagequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Loreen doet echt raar zeg, hallo
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En ongelijk!quote:
Dat ja. Op de radio klinkt het leukerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoor en zie toch liever de uitvoering van Loreen in d'r uppie
Symph... Gebruik je commerciële meuk en het winnende nummer van het Eurovisie Songfestival in 1 zin?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Ah deze commerciele meuk is Floortje blijkbaar op het lijf geschreven.
Greys check even je FB pmquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Die uitvoering op het Eurovisiequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Op de radio klinkt het leuker
Ook wel ene beetje ja, maar Fay zag er vroeger ook zo uit volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
DuhZe lijkt in de verte zo een een beetje op Mariska Veres.
Het is niet echt een lied voor samenzangquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Of elke japanse enge vrouw uit een horrorfilm.quote:
Het is niet eens heel goed. Maar op de een of andere manier zeldzaam en bijzonder..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
fuck wat kan die loreen goed zingen
Bonjourquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
Of Wendy is zwanger, of ze heeft een hamburger op
Nah gewoon satijnen jurk. Daar zie je gewoon alles in... álllllles..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Wendy heeft een buikje, is ze zwanger?
Een Big Mac.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik wou het net zeggen, maar denk dat het gewoon niet zon flatteuze stof is?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
ze is morgen uitgerekendquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Echt lelijk. Ze heeft ook zijbandjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah gewoon satijnen jurk. Daar zie je gewoon alles in... álllllles..
Bifiworstjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
glimmende stof accentueert vetrollen, was bij maame vorige week ook het gevalquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, maar denk dat het gewoon niet zon flatteuze stof is?
40-plus, holladijeequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ja je ziet wendy ademen en dan plof, daar gaat het stukje buik.
Lachen toch manquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef style2k het volgende:
omg dit word een bel finale pfffffff het gaat toch niet gebueren dat johannes wint he
Komt volgend seizoen welquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Verbaast me nog dat ze niet iets hebben bedacht zodat ze Johannes niet kunnen laten winnen.
Ja onder satijn moet je áltijd corrigerend ondergoed of shapeware aan. Ja ze heeft een mooi lijntje; maar zonder ziet satijn er eik altijd lelijk uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt lelijk. Ze heeft ook zijbandjes.
Niet zonder corrigerend ondergoedquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zal ik maar helemaal nooit een satijnen jurkje aan doen
Zal een korset moeten worden danquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet zonder corrigerend ondergoed
Sandra stond toch op 1? John, heb je Leona gekozen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |