Ik ken haar naam en haar liedje wel, maar de persoon nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:21 schreef ranja het volgende:
[..]
winnares van het songfestival dit jaar (en ex-idols deelneemster, in zweden weliswaar)
Opvallend!quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken haar naam en haar liedje wel, maar de persoon niet
Het is ook een beetje een slap seizoenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Zal ik iets verklappen: ik ben blij dat het na vanavond afgelopen isik ben er dit jaar niet echt ingekomen. Ik denk dat dat kwam doordat ik geen echte favoriet had plus de "vernieuwingen" vond ik ook niets.
Dat laatste niet, maar ik zat wel te zappen tussendoor inderdaad, had ik vorig jaar stukken minder, toen was het een stuk leuker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een slap seizoen
En ik denk dat jij ook 7 van de 10 keer een ander programma had staan op de vrijdag
Two princes van Spin doctorsquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben benieuwd naar t duet van johannes met nick en simon
Hja de reclame is niet om over te sprekenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die reclameboodschappen voor GTST begint, zullen wel weer uitlopen.
Ik zet het erop, en dan kijk ik er niet na tot ik iets hoor zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen afleveringen niet gekeken?
We mogen eerst genieten van GTST!
Vast wel, daardoor blijft ze zo bescheidenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:03 schreef Pheno het volgende:
Zou Floortje bij weddenschappen zichzelf ook al op de tweede plaats zetten?
Ben blij dat dat mens eruit is, nu moet ik haar alleen nog aanhoren op q music, met haaaaaaaaar heeeeeeeeellllleeeeeeeee laaaaaaaaaaannnggggggeeeeee uiiiiiiiiitttttttthhhaaaaaallllleeeeeeeennnnnquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb in ieder geval wasabi-noten ingeslagen, want deze avond wordt hhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt (zoals Sandra het zou zingen).
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb in ieder geval wasabi-noten ingeslagen, want deze avond wordt hhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt (zoals Sandra het zou zingen).
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:09 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ben blij dat dat mens eruit is, nu moet ik haar alleen nog aanhoren op q music, met haaaaaaaaar heeeeeeeeellllleeeeeeeee laaaaaaaaaaannnggggggeeeeee uiiiiiiiiitttttttthhhaaaaaallllleeeeeeeennnnn
Ze zingt prachtig daar niet van maar jemie je wordt er stront ziek van als je er 5 sec naar luisterd.. laat staan 3 nummers van der
Zet Q Music dan uit!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:09 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ben blij dat dat mens eruit is, nu moet ik haar alleen nog aanhoren op q music, met haaaaaaaaar heeeeeeeeellllleeeeeeeee laaaaaaaaaaannnggggggeeeeee uiiiiiiiiitttttttthhhaaaaaallllleeeeeeeennnnn
Ze zingt prachtig daar niet van maar jemie je wordt er stront ziek van als je er 5 sec naar luisterd.. laat staan 3 nummers van der
Niet hatenquote:
Neen nee iets meer positiever voor Johannes hoor !! dit kin nêtquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:11 schreef ZaZoe het volgende:
Mijn prognose voor vanavond:
1) Leona
2) Floortje
3) Johannes
4) Ivar
Niet op jou wasabi notenquote:
Niemand haat op mijn notenquote:
Nee, ik zie Rammsteinquote:
Johannes is toch al best ver gekomen.....toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Aloria het volgende:
[..]
Neen nee iets meer positiever voor Johannes hoor !! dit kin nêt
Dat zeg ik tochquote:
Robbiequote:
Ja maar die schoppen we toch nog iets verder dan de restquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Johannes is toch al best ver gekomen.....toch?
Moet je ff opnieuw channelenquote:
Geen idee, ik luister niet naar de radio, het is allemaal 1 pot nat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mensen die 538 luisteren
Qmusic met Mattie&Wietzeeee
Terug naar huis? Friesland is best verquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja maar die schoppen we toch nog iets verder dan de rest
Die krijgt ook gewoon een jompeltje extraquote:
ZOMG, elke wanhopige man wordt gek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je ff opnieuw channelenMarly met kussen onder de buik
Straks krijgt Ivar nog een rolletje, zulks een goed gecast talent daar bij de soapiesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet naar de radio, het is allemaal 1 pot nat.
I know, Sjerrul is er níks bij!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOMG, elke wanhopige man wordt gek.
Gewon door het bushokje tiefenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag bij het bushokje weer die poster van die nieuwe serie van Sjantal Janzzzuhhhh.
Lees ik vanochtend dat het weer een idee van Linda is. Nou
Ik zal volgende week ff een Linda scorenquote:
Nee friesland komt naar johannes met 3 volle bussenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Terug naar huis? Friesland is best ver
Toch zijn er dj's die moeten onderduiken..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet naar de radio, het is allemaal 1 pot nat.
Zo klonk het al jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:19 schreef kermit71 het volgende:
we dachten hier heel even dat het al was begonnen.....
ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ff snel te knabbelen en zuipers klaarzetten.
Oehquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit![]()
wat voor knabbels heb je? Ik heb hetzelfde als altijd
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef kermit71 het volgende:
mijn dochter is pinda-chipito's en popcorn aan het klaarzetten...
ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik ben back to basics; naturel chips en kaasstengels
Mensen die denken dat alleen friesland op johannes stemtquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zou ik nu graag voor deze finale Ivar en Johannes inwisselen voor Sandra en Tessa.
Ennuh, Johannesfans, Johannes komt er toch wel.............................in Friesland
Oehquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Aloria het volgende:
Zometeen met een bord stampot rauw andijvie op schoot naar de finale kijken![]()
Mwoahquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Aloria het volgende:
Zometeen met een bord stampot rauw andijvie op schoot naar de finale kijken![]()
Gehakt + spinazie ipv spekjes en andijvie is nog lekkerderquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Aloria het volgende:
Ik dacht dat ze er alleen vorige week niet zou zijn omdat ze in Ierland zat...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Lut is er nog een klein stukkie bij
Heb ik een afmelding van Cee gemist?
Zal mijn vriend ( de huiskok ) eens vragen als hij zo iets wil proberen, klinkt inderdaad ook erg lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Gehakt + spinazie ipv spekjes en andijvie is nog lekkerder
Cee gaat muziekquizen dus is er idd niet bij!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er alleen vorige week niet zou zijn omdat ze in Ierland zat...
Als stamppot? Neem je dan bladspinazie of gewoon een pak uit de diepvries?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Gehakt + spinazie ipv spekjes en andijvie is nog lekkerder
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cee gaat muziekquizen dus is er idd niet bij!
Ja, dat dus! Ik denk dat ze nog onderweg is. Het moet!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er alleen vorige week niet zou zijn omdat ze in Ierland zat...
Ik gok dat hij de bladversie bedoeld... nouja dat lijkt mij aannemelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Als stamppot? Neem je dan bladspinazie of gewoon een pak uit de diepvries?
Potverdulllllllllllleke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cee gaat muziekquizen dus is er idd niet bij!
floortje moet weer 2de wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn prognose:
1. Johannes
2. Floortje
3. Ivar
4. Leona
Mijn wens
1. Floortje
2. Ivar
3. Johannes
4. Leona
Klinkt wel lekker, ik zie het weleens bij de slager liggen (klaargemaakt dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de bladversie bedoeld... nouja dat lijkt mij aannemelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |