Beeeehn benieuwd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:15 schreef Maharbal het volgende:
Zo.
Ik vraag me af wanneer het voorgaande woord Erik opvalt.
Het is voor mij ook niet standaard hoor. Gerelateerd aan het openboektentamen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Actaeon het volgende:
@Spotless in het vorige topic: Dat zijn wel een hoop spullenIk doe dat alleen nog als ik aan m'n scriptie werk ofzo. Gelukkig.
Ah oke. Die zijn wel altijd een extra belasting voor je tas jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is voor mij ook niet standaard hoor. Gerelateerd aan het openboektentamen.
Haha. Leuk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:19 schreef Maharbal het volgende:
Verder zit er in de OP nog een verrassing.
Schapenhoeders?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:19 schreef Maharbal het volgende:
Verder zit er in de OP nog een verrassing.
Naar tentamen ook altijd op de motor met tanktas, nergens last vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Die zijn wel altijd een extra belasting voor je tas ja
Hè?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:15 schreef Maharbal het volgende:
Zo.
Ik vraag me af wanneer het voorgaande woord Erik opvalt.
Hendig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Naar tentamen ook altijd op de motor met tanktas, nergens last van
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ging wel aardigik heb goede hoop dat ik 'm gehaald heb.
Goedzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maharbal zal het wel zo beargumenteren dat er geen rechtsgang mogelijk isquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zullen we in bezwaar/beroep/cassatie whatever gaan?
Vijf mobiele telefoons WTF.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef Paxcon het volgende:
Wat is deze trouwens? http://www.nu.nl/binnenland/2982728/stel-bedreigt-politie-avond-lang-via-112.html
Mijn woonplaats
quote:
Nu nog eventjes afwachten en een klein beetje vakantie houdenquote:
Jawel hoor. Gewoon zorgen dat jij of ik de volgende lapo hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maharbal zal het wel zo beargumenteren dat er geen rechtsgang mogelijk is
Nicequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Staat gewoon in je boek Bemmelen Van Veenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer schuld een bestanddeel is, is dit toch een subjectief bestanddeel, omdat het toeziet op de geestesgesteldheid van de verdachte?
Mijn woonplaats hebben ze voor de weet ik veel hoe veelste keer in korte tijd in hetzelfde winkelcentrumpje een pinautomaat opgeblazenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef Paxcon het volgende:
Wat is deze trouwens? http://www.nu.nl/binnenland/2982728/stel-bedreigt-politie-avond-lang-via-112.html
Mijn woonplaats
Ik heb nog geen strafrecht.. is bij ARW.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Staat gewoon in je boek Bemmelen Van Veen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn woonplaats hebben ze voor de weet ik veel hoe veelste keer in korte tijd in hetzelfde winkelcentrumpje een pinautomaat opgeblazen
Moet daarvoor niet eerst een grondslag in de APV gemaakt worden?quote:
Ze wilden eerst paaltjes neerzetten, dat je niet meer met de auto er bij kunt komen in elk geval. Maar dat ging niet door, omdat dan mensen met rollators er niet meer langs zouden kunnenquote:
Hoog in de top vijfquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:53 schreef Ties02 het volgende:
Ook wel echt het lelijkste gedeelte van Zwolle
Ja heb er familie en vrienden wonenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog in de top vijfKen je Zwolle?
Fijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebbon.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebbon.
Is die onderste niet een album van Pink Floyd ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebbon.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
FijnIk moest laatst nog aan je denken toen ik een box zag
Yes, is denk ik wel de meest legendarische cover van een album ooit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die onderste niet een album van Pink Floyd ofzo?
Ik vind het altijd zo zonde dat ze die cover verneuken met elke re-issuequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, is denk ik wel de meest legendarische cover van een album ooit.
Ik ga zo ook, spannend he dat openbaar vervoerquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Boterbartje het volgende:
ik zit in een trein, wat gebeurt me nu
Hoax, niemand vindt mij leuk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
63 CD's van Johhny Cash
[ afbeelding ]
edit: en we weten het nou wel. Je vindt 'm leuk.
Ik weet wel beter.quote:
Ja Erik, leg dat eens uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar staat de SD nou eigenlijk voor, sociaal democraat?
Stinkdierquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar staat de SD nou eigenlijk voor, sociaal democraat? Sicherheitsdienst?
See what you did therequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Moet je het niet updaten naar HD ipv dat oude SD?
Nee, we mochten het hier niet over HD hebben. Remember?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Moet je het niet updaten naar HD ipv dat oude SD?
Nieuw! Canal Digital Actaeon TVquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, we mochten het hier niet over HD hebben. Remember?
He who shall not be named.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, we mochten het hier niet over HD hebben. Remember?
Beetje intrusive tiepje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Maharbal het volgende:
Nu moeten jullie ophouden. De secretaresse vraagt waarom ik telkens zo lach.
''Ik dacht aan jou naakt. Sorry. Zal niet meer gebeuren.''quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Maharbal het volgende:
Zeker met een streng brilletje en haar haar in een knot?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Maharbal het volgende:
Liefst met een brilquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef Ties02 het volgende:
Iedereen heeft hier een secretaresse fetish merk ik al
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor jou.
Vertel...quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
Ik heb ook een speciale band met de secretaresses.
Trust me on this one bro, die zien er niet zo uit als deze.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is familie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
Dat durf ik niet. Waarom staat de naam van jouw moeder op mijn beeldscherm?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef eriksd het volgende:
Oh, naam, dom van me. Dell is natuurlijk niet haar naam maar duiding.
Mafketel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef eriksd het volgende:
Oh, naam, dom van me. Dell is natuurlijk niet haar naam maar duiding.
Hoewel de Apple niet ver van de boom valt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zijn moeder is heus geen Android.
O kut, nu flipt Bartje weer.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoewel de Apple niet ver van de boom valt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als die Apple maar niet door de Windows gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Doe eens normaal. Mijn oma is overleden aan kinderen in de trein.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
FLIP FLIP FLIP KUT APPLE ANDROID MSFT IS BESTE!!11!
Echt zo'n dag waarop je de heen én terugweg schijtirritante schreeuwende kankerkinderen in de trein hebt. Fucking irritant als je wat gedaan wil krijgen, al is het maar wat leeswerk.
Ik moest een beetje grinnikenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Mijn oma is overleden aan kinderen in de trein.
Hier ook. De mijne is zelfs nog weken aan het fucken geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als die Apple maar niet door de Windows gaat.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kan zo met z'n spulletjes de Gates uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, want dan raakt iemand z'n Jobs kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is alleen nog maar de Surface.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan-ie wel de hele dag het Internet Exploren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Er wordt nu vast hard gelachen bij mahaarbal op z'n officequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dat is alleen nog maar de Surface.
Firefox.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kan-ie wel de hele dag het Internet Exploren.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Firefox.Niet alles wat blinkt is Chrome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of naar de Opera.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kan-ie wel de hele dag het Internet Exploren.
Nou?quote:
I did Nazi that coming.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mine wasn't a joke, that Israeli how he does it
Pasquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
No. But what if he's Hungary?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef Ties02 het volgende:
He geen grapjes over joden enzo he. Mijn opa is overleden in een concentratiekampProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef Ties02 het volgende:
He geen grapjes over joden enzo he. Mijn opa is overleden in een concentratiekampEhhh. De mijne dus echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er ook zo mee stoppen. Alleen thuis nog even wat arrestjes samenvatten op de pc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef Ryon het volgende:
En weer genoeg gestudeerd voor vandaag.Maar ik betwijfel het of ik vanavond weer aan het bier ga.
Prettige Outlook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:33 schreef Boterbartje het volgende:
zo nog even 2 uurtjes knallen aan m'n bureautje en dan de hele avond werken
Gaaf he? Ze doen ook Without You van David Guetta.quote:
Ja die heb ik ook gezien, ook echt heel mooi, maar op deze ben ik echt verliefd wat een heerlijke muziekquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gaaf he? Ze doen ook Without You van David Guetta.
Welke oude ik?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef Actaeon het volgende:
Ik zie dat jullie weer vrolijk over mij en mijn oude ik hebben geroddeld.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef Actaeon het volgende:
Ik zie dat jullie weer vrolijk over mij en mijn oude ik hebben geroddeld.
Hmm, doesn't ring any bell...quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar we niet meer over spreken. Maar waar jullie wel over gesproken hebben.
Goedzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, doesn't ring any bell...
Hij scheen een beetje schizo te zijn en is blijkbaar opgenomenquote:
bladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladibladiebladiebladiebladiebladiebladiequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:54 schreef eriksd het volgende:
http://www.denhaag.nl/hom(...)Traineeprogramma.htm
Als je dit toch leest vraag je je toch af waarom de overheid niet gewoon met 90% inkrimpt. Gaat toch echt helemaal nergens over.
Ik moest keihard lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
bladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladibladiebladiebladiebladiebladiebladie[ afbeelding ]ebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladie
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
bladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladibladiebladiebladiebladiebladiebladie[ afbeelding ]ebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladiebladie
quote:
Ik voel een soort complot opkomen ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij scheen een beetje schizo te zijn en is blijkbaar opgenomen
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een soort complot opkomen ofzo.
Dankjequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens lief doen tegen Actaeon, denk aan de kerstgedachte!! Ik heb een kerst trui aan dus ik beschouw mijzelf even als de kerstgedachte-hoeder I
Jij hoedt helegaar niks man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens lief doen tegen Actaeon, denk aan de kerstgedachte!! Ik heb een kerst trui aan dus ik beschouw mijzelf even als de kerstgedachte-hoeder I
En dit is dan nog de gemeente Den Haag. Kan je nagaan wat ze in de hier vaak geroemde gemeente Zoetermeer doen (of juist niet doen).quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:54 schreef eriksd het volgende:
http://www.denhaag.nl/hom(...)Traineeprogramma.htm
Als je dit toch leest vraag je je toch af waarom de overheid niet gewoon met 90% inkrimpt. Gaat toch echt helemaal nergens over.
Jij bent echt héél erg blij met je trui of nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
Was het dè kersttrui of een kersttrui?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent echt héél erg blij met je trui of niet
Ik neem aan 'de'. De veelbesproken, gefotografeerde, gedocumenteerde kersttrui.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Was het dè kersttrui of een kersttrui?
De kersttrui waar je niet omheen kan inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem aan 'de'. De veelbesproken, gefotografeerde, gedocumenteerde kersttrui.
Truiquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent echt héél erg blij met je trui of niet
Wie haat er op Actaeon?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Trui
én haten op actaeon is niet tof
Ik vind het echt heel mooi dat je me zo onbaatzuchtig te hulp schiet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Trui
én haten op actaeon is niet tof
Dat is geloof ik een hele eer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ja je bent gewoon een toffe user
Bijna net zo tof als mijn trui
Bijna iedereen hier wa-hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zelfs mijn ego heeft weleens een boost nodig.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:38 schreef Ties02 het volgende:
Nog steeds aan het werk erikstinkdier? 9to5?
Jouwe ook?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier wa-hahahahahahahaha
jij krijgt overuren betaald?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef Maharbal het volgende:
Wie werkt er nou 9 to 5
Dat is bijna parttime man!
Ik denk nu eigenlijk iets heel fouts maar laten we maar niet die kant opgaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had iets heel anders in gedachten maar mijn post is mislukt. Hou het maar op ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:48 schreef Tchock het volgende:
Meer even serieus, eigenlijk is bijna iedere user hier wel leuk, anders was ik nooit blijven plakken.Ja klopt bijna iedereen wel inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha zak hooiquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja klopt bijna iedereen wel inderdaad.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr? Ik was ook op de uni namelijk vandaag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens ik heb vandaag een lekkere hamburger gehad op de uni (ja actaeon; ze waren er weer voor 2 euro, prima te doen)
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jou hoor Tchock.
Echt waar serieus niet.![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, vooruit.Ik bedoelde jou ook niet overigens maar die broederlijke handdruk hebben we al eens gehad.
Goed plan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit eigenlijk meer met de gerstgedachte op dit moment. #bier
Reftertje; 2 euro voor een licht geroosterd bolletje, hamburgertje, sla en gebakken uitjes met een saus naar keuzequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr? Ik was ook op de uni namelijk vandaag.
Foto?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Reftertje; 2 euro voor een licht geroosterd bolletje, hamburgertje, sla en gebakken uitjes met een saus naar keuze
Neh ik dacht er nog aan maar m'n telefoon zat nog in m'n jaszak en m'n jaszak zat in m'n jas en m'n jas lag boven in het lokaal!quote:
Noodweer is onmiddellijke verdediging tegen aanranding van goed of lijf. Daarbij is het dus belangrijk om te beseffen dat noodweer toegestaan is (het is dan ook een rechtvaardigingsgrond) terwijl bij noodweerexces aangenomen wordt dat je de grenzen van acceptabel noodweer hebt overschreden (en er dus geen rechtvaardiging is!) maar dat dat onder bepaalde omstandigheden toch niet bestraft wordt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Boterbartje het volgende:
Wil iemand mij noodweerexces uitleggen?
het is het zelfde als noodweer alleen dan buitenproportioneel?
and if so, waarom mag het nu ineens wel?
Ask Tchock die heeft daar verstand van. Ik weet niet eens welk artikel het is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Boterbartje het volgende:
hevige gemoedstoestand, dubbele causaliteit blablaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Boterbartje het volgende:
Serieus? Klinkt lekker. Ik kom daar bijna nooit meer, alleen voor een kopje koffie als in E-gebouw zit. Zat vandaag alleen in Sp dus nogal ver weg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Reftertje; 2 euro voor een licht geroosterd bolletje, hamburgertje, sla en gebakken uitjes met een saus naar keuze
Dankjewel jij goede user #kerstgedachtequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noodweer is onmiddellijke verdediging tegen aanranding van goed of lijf. Daarbij is het dus belangrijk om te beseffen dat noodweer toegestaan is (het is dan ook een rechtvaardigingsgrond) terwijl bij noodweerexces aangenomen wordt dat je de grenzen van acceptabel noodweer hebt overschreden (en er dus geen rechtvaardiging is!) maar dat dat onder bepaalde omstandigheden toch niet bestraft wordt.
Ja Sp is dan te verquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Serieus? Klinkt lekker. Ik kom daar bijna nooit meer, alleen voor een kopje koffie als in E-gebouw zit. Zat vandaag alleen in Sp dus nogal ver weg.
Toen was ik nog druk aan het schrijven volgens mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja Sp is dan te ver
We gingen koffie halen maar toen roken we de hamburgers.. het was 11 uur
Ja, ongeveer. Wel even de boekdefinities leren, is handig voor op je tentamen. Maar het onderscheid dat je maakt is goed: bij noodweer doe je niets ''fout'', terwijl bij noodweerexces er juist wel een fout is, maar de wetgever heeft gedacht: 'weet je wat? Voor deze keerquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dankjewel jij goede user #kerstgedachte
Nee maar serieus bedanktdacht zelf beetje hetzelfde, maar de omstandigheden zijn dus gemoedstoestand zoals angst etc. Ik begrijp... verschil is dan dat het feit wel strafbaar is itt tot noodweer maar de dader niet, toch?
Overuren bestaan niet.quote:
Zou het niet handig zijn als er een keer een overzicht komt wie waar verstand van heeft voor als iemand vragen heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ongeveer. Wel even de boekdefinities leren, is handig voor op je tentamen. Maar het onderscheid dat je maakt is goed: bij noodweer doe je niets ''fout'', terwijl bij noodweerexces er juist wel een fout is, maar de wetgever heeft gedacht: 'weet je wat? Voor deze keer'
Lijkt me niet verstandig als ik ergens verantwoordelijk voor wordt, daarvoor beheers ik geen enkel vak genoegquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou het niet handig zijn als er een keer een overzicht komt wie waar verstand van heeft voor als iemand vragen heeft?Zodat mensen bij strafrecht enzo meteen naar bijvoorbeeld jou kunnen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als ik ergens verantwoordelijk voor wordt, daarvoor beheers ik geen enkel vak genoeg
Nouja dit ging aardig goed toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als ik ergens verantwoordelijk voor wordt, daarvoor beheers ik geen enkel vak genoeg
Dank, hoefde ik 'm niet te posten.quote:
Tardief is noodweerexces plegen als de dreiging al voorbij is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dank, hoefde ik 'm niet te posten.
Overigens: jullie leggen Boterbartje netjes uit wat noodweerexces is. Vergeten jullie intensief en extensief even niet?
Misschien zelfs tardief als je je verveelt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tardief is noodweerexces plegen als de dreiging al voorbij is.
Hoe ik dat altijd onthield? tardief = retard = een beetje traag
Tardief komt van het Latijn dus dat is niet moeilijk onthoudenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tardief is noodweerexces plegen als de dreiging al voorbij is.
Hoe ik dat altijd onthield? tardief = retard = een beetje traag
Je denkt toch niet serieus dat ik dat allemaal nog weet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Overigens: jullie leggen Boterbartje netjes uit wat noodweerexces is. Vergeten jullie intensief en extensief even niet?
Zat zal best. Maar ik ken de Latijnse term (tardere?) niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tardief komt van het Latijn dus dat is niet moeilijk onthouden
Ik heb gymnasium gedaan, dus het zou best kunnen hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Boterbartje het volgende:
Maar voor een niet Latijn sprekend/begrijpend iemand vind ik je geheugensteuntje geweldig
Waarom weet ik het dan nog wel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik dat allemaal nog weet?
Intensief is te zware verdediging op het juiste moment (bijvoorbeeld een man in een kroeg met een bajonet in zijn voorhoofd rammen) en extensief is te lang doorgaan met 'verdedigen'.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik dat allemaal nog weet?
Ik ook niet, maar ik spreek vloeiend spaans en dat is zowat hetzelfde. Maakt alles net wat makkelijkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zat zal best. Maar ik ken de Latijnse term (tardere?) niet.
Tardus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zat zal best. Maar ik ken de Latijnse term (tardere?) niet.
Thanksquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Intensief is te zware verdediging op het juiste moment (bijvoorbeeld een man in een kroeg met een bajonet in zijn voorhoofd rammen) en extensief is te lang doorgaan met 'verdedigen'.
Ah cool, dankje!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Intensief is te zware verdediging op het juiste moment (bijvoorbeeld een man in een kroeg met een bajonet in zijn voorhoofd rammen) en extensief is te lang doorgaan met 'verdedigen'.
Ik heb Strafrecht 1 gehad. Dat betekent dat ik iets van 4 maanden SR heb gehad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb jij niet meer strafrecht gehad dan ik?
En tardief is dus te laat verdedigen. Waarbij extensief en tardief dus overlap hebben, het ligt aan het moment waarop het geweld begint onder welke categorie het valt.quote:
Aaaah. Ik heb daar 3x over gedaan dus dan heb ik eigenlijk 8-9 maanden Sr gehad. Safe to conclude dat er bij jou meer is van blijven hangen dan bij mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb Strafrecht 1 gehad. Dat betekent dat ik iets van 4 maanden SR heb gehad.
jij ging toch je civiel effect nog halenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb Strafrecht 1 gehad. Dat betekent dat ik iets van 4 maanden SR heb gehad.
Hahahquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aaaah. Ik heb daar 3x over gedaan dus dan heb ik eigenlijk 8-9 maanden Sr gehad. Safe to conclude dat er bij jou meer is van blijven hangen dan bij mij.
De taal wel ja. Af en toe komt er zo'n term langs die je misschien iets makkelijker onthoudt, maar verder niet. Ik vind het wel heel fijn dat ik de cultuur en geschiedenis ken enzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
Ja Latijn is overrated, je hebt er geen kloten aan eigenlijk..
Ik heb er eigenlijk zo ontzettend veel aan op dit moment.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
Ja Latijn is overrated, je hebt er geen kloten aan eigenlijk..
Hoe voelt dat nou, 'macht' hebben over een stel autisten?quote:
Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk zo ontzettend veel aan op dit moment.
Daarvoor heb ik nog (iets) meer Straf(proces)recht aan de UvA nodig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
jij ging toch je civiel effect nog halen
Hoe bedoel je strenger, gewoon een inhoudseis toch, straf 123, bestuurs 123 enz. En dan de vrije ruimte juridisch aanvullenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog (iets) meer Straf(proces)recht aan de UvA nodig.
Aan de RuG gelden nog strengere eisen; true story.
Ik weet niet welke taal je dan bedoelt, maar afgezien van het incidentele leenwoord zit er bar weinig Latijn in de grote Europese talenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:34 schreef Maharbal het volgende:
Het latijn is overigens de 'grondlegger' van veel Romaanse talen, inclusief grammatica. Je hebt er dus zeker wel wat aan.
Niets doen kan ook onrechtmatig zijn in sommige gevallen hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat ik onzinnotes heb want ik heb er een keer in extreem korte tijd vijf ofzo bijgekregen terwijl ik niets deed
Ik heb er niets bijgekregenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat ik onzinnotes heb want ik heb er een keer in extreem korte tijd vijf ofzo bijgekregen terwijl ik niets deed
Niet op FOK!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niets doen kan ook onrechtmatig zijn in sommige gevallen hè.
Italiaans, frans en spaans? tjuus, dat is toch wel common knowledgequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet welke taal je dan bedoelt, maar afgezien van het incidentele leenwoord zit er bar weinig Latijn in de grote Europese talen
quote:
Frans lijkt grammaticaal echt nauwelijks op Latijn. Italiaans wel, Spaans heb ik geen ervaring mee. Maar dan nog, dat zijn niet echt talen die in Nederland veel gebruikt buiten de middelbare schoolquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Italiaans, frans en spaans? tjuus, dat is toch wel common knowledge
Ik heb er ook maar 5 ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik ben gewoon een hele nette user.![]()
Gebeurt niet vaak: maar bedankt, hoef ik het niet te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Italiaans, frans en spaans? tjuus, dat is toch wel common knowledge
Frans wel hoor, maar van de 3 inderdaad het minste.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Frans lijkt grammaticaal echt nauwelijks op Latijn. Italiaans wel, Spaans heb ik geen ervaring mee. Maar dan nog, dat zijn niet echt talen die in Nederland veel gebruikt buiten de middelbare school
Aan Latijn ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Frans wel hoor, maar van de 3 inderdaad het minste.
En spaans is gewoon modern latijn, serieus waar
En een prachtige taal natuurlijk!je hebt er in elk geval veel aan, laat ik het zo stellen
Ik weet wat Romaanse talen zijn, en ook dat ze hun oorsprong in het Latijn vinden, maar dat was dan ook totaal niet waar ik op doelde. Jij deed het lijken alsof Latijn in grote mate toepasbaar of nuttig is bij het leren van die talen, dat vind ik onzin.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak: maar bedankt, hoef ik het niet te doen.
'Romaanse talen' ring a bell Tchock?
Wel eens van Spaans gehoord?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat Romaanse talen zijn, en ook dat ze hun oorsprong in het Latijn vinden, maar dat was dan ook totaal niet waar ik op doelde. Jij deed het lijken alsof Latijn in grote mate toepasbaar of nuttig is bij het leren van die talen, dat vind ik onzin.
Volgens mij is er geen taal waar je niets aan hebtquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Frans wel hoor, maar van de 3 inderdaad het minste.
En spaans is gewoon modern latijn, serieus waar
En een prachtige taal natuurlijk!je hebt er in elk geval veel aan, laat ik het zo stellen
Ik spreek vloeiend spaans en latijn lijkt er echt zoooooo veel op; waarom zou het omgekeerde onwaar zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat Romaanse talen zijn, en ook dat ze hun oorsprong in het Latijn vinden, maar dat was dan ook totaal niet waar ik op doelde. Jij deed het lijken alsof Latijn in grote mate toepasbaar of nuttig is bij het leren van die talen, dat vind ik onzin.
fransen stinken en zijn onbeschoft; verder heb je er buiten frankrijk en paar Afrikaanse landen geen kut aanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen taal waar je niets aan hebtIk zou heel graag Italiaans en Frans leren, heb er enorm spijt van dat ik die laatste heb laten vallen
Canada rings any bells?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
fransen stinken en zijn onbeschoft; verder heb je er buiten frankrijk en paar Afrikaanse landen geen kut aan
Lees je wat je post? Spaans vindt zijn oorsprong in het Latijn, doordat ik Latijn kan begrijp ik Spaans beter dan zonder Latijn het geval zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat Spaans leren makkelijker is maakt niet dat Latijn ineens nuttig is, hoor
Ik bedoel dus -buiten- het leren van Spaansquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lees je wat je post? Spaans vindt zijn oorsprong in het Latijn, doordat ik Latijn kan begrijp ik Spaans beter dan zonder Latijn het geval zou zijn geweest.
Hoe kun je uit dat stukje tekst dan nog in godsnaam destilleren dat het niet nuttig is?
Er zijn ook weer veel talen vergelijkbaar met Spaans, ook woordenschat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dus -buiten- het leren van Spaans
Ja alleen regio montreal, de rest is allemaal 2 talig. En de regio montreal zijn ook onaardig dus daar hoef je ook niet te wezenquote:
Ja, natuurlijk helpt het kennen van veel talen bij het begrijpen en leren van andere talen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zijn ook weer veel talen vergelijkbaar met Spaans, ook woordenschat.
Anyway, laat ik het zo zeggen: Romaanse talen kan ik vaak herleiden door Latijn, Germaans talen kan ik vaak herleiden door Nederlands (oke, eigenlijk andersom: Duits). En Slavische talen kan ik vaak herleiden doordat ik Pools kan.
Wellicht dat dat iets te maken heeft met mijn geboorteplaats.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk helpt het kennen van veel talen bij het begrijpen en leren van andere talen.En hoezo kun je Pools?
Je hebt er wel wat aan om bv spaans te kunnen begrijpen, dat kan ik snappen. Maar in dagelijkse toepassing heb je er geen reet aan.. spreek dan spaans, dat is tenminste een wereldtaal enzquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Tchock het volgende:
Maar ik merk dat ik weer alleen ben. Zelfs Boterbartje, die net nog zei dat je er geen kloten aan hebt, is volledig bijgedraaid
Ik als paragnost had dat natuurlijk aan moeten voelen. Het is niet je cupmaat ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wellicht dat dat iets te maken heeft met mijn geboorteplaats.
Verder: zie de post hierboven!
Tegenwoordig wel. Ik denk wel dat het Latijn en het Romeinse rijk veel invloedrijker is geweest op de wereld dan het Spaanse ooit wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je hebt er wel wat aan om bv spaans te kunnen begrijpen, dat kan ik snappen. Maar in dagelijkse toepassing heb je er geen reet aan.. spreek dan spaans, dat is tenminste een wereldtaal enz
en putatief ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
dus volgend jaar kom jij gezellig strafprocesrecht 2 doen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog (iets) meer Straf(proces)recht aan de UvA nodig.
Aan de RuG gelden nog strengere eisen; true story.
Wat is de rente bij je eigen bank voor je eigen rekening? Anders kun je gewoon winst gaan maken met stufi of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:43 schreef Ryon het volgende:
0,6% rente op DUO lening komend jaar! De tiefus.
Dat is geweldig nieuws! Beter blijft die rente nog lang heel laag!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:43 schreef Ryon het volgende:
0,6% rente op DUO lening komend jaar! De tiefus.
Rond de 2% vlgs mij, dus gewoon maximaal lenen en wat je over houdt op een spaarrekening.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is de rente bij je eigen bank voor je eigen rekening? Anders kun je gewoon winst gaan maken met stufi of niet?
Dat kan al, maar dat plan is gedoemd om te falen. Daar is de winst te klein voor, duurt het lenen (7 jaar) voordat je een redelijk bedrag hebt waar je rente over kan krijgen te lang en is de verleiding om een keer wat uit te geven te groot voor. Niettemin proberen elk jaar 10.000 eerste jaars dat briljante plan wel weer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is de rente bij je eigen bank voor je eigen rekening? Anders kun je gewoon winst gaan maken met stufi of niet?
Haha, daar heb je wel gelijk. Ik heb de lening ook gelijk maximaal ingesteld vanaf de eerste maand studiefinanciering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan al, maar dat plan is gedoemd om te falen. Daar is de winst te klein voor, duurt het lenen (7 jaar) voordat je een redelijk bedrag hebt waar je rente over kan krijgen te lang en is de verleiding om een keer wat uit te geven te groot voor. Niettemin proberen elk jaar 10.000 eerste jaars dat briljante plan wel weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |