Vertel...quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
Ik heb ook een speciale band met de secretaresses.
Trust me on this one bro, die zien er niet zo uit als deze.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is familie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
Dat durf ik niet. Waarom staat de naam van jouw moeder op mijn beeldscherm?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef eriksd het volgende:
Oh, naam, dom van me. Dell is natuurlijk niet haar naam maar duiding.
Mafketel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef eriksd het volgende:
Oh, naam, dom van me. Dell is natuurlijk niet haar naam maar duiding.
Hoewel de Apple niet ver van de boom valt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zijn moeder is heus geen Android.
O kut, nu flipt Bartje weer.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoewel de Apple niet ver van de boom valt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als die Apple maar niet door de Windows gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Doe eens normaal. Mijn oma is overleden aan kinderen in de trein.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
FLIP FLIP FLIP KUT APPLE ANDROID MSFT IS BESTE!!11!
Echt zo'n dag waarop je de heen én terugweg schijtirritante schreeuwende kankerkinderen in de trein hebt. Fucking irritant als je wat gedaan wil krijgen, al is het maar wat leeswerk.
Ik moest een beetje grinnikenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Mijn oma is overleden aan kinderen in de trein.
Hier ook. De mijne is zelfs nog weken aan het fucken geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als die Apple maar niet door de Windows gaat.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kan zo met z'n spulletjes de Gates uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, want dan raakt iemand z'n Jobs kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is alleen nog maar de Surface.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, want dan raakt iemand z'n Jobs kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |