Beeeehn benieuwd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:15 schreef Maharbal het volgende:
Zo.
Ik vraag me af wanneer het voorgaande woord Erik opvalt.
Het is voor mij ook niet standaard hoor. Gerelateerd aan het openboektentamen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Actaeon het volgende:
@Spotless in het vorige topic: Dat zijn wel een hoop spullenIk doe dat alleen nog als ik aan m'n scriptie werk ofzo. Gelukkig.
Ah oke. Die zijn wel altijd een extra belasting voor je tas jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is voor mij ook niet standaard hoor. Gerelateerd aan het openboektentamen.
Haha. Leuk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:19 schreef Maharbal het volgende:
Verder zit er in de OP nog een verrassing.
Schapenhoeders?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:19 schreef Maharbal het volgende:
Verder zit er in de OP nog een verrassing.
Naar tentamen ook altijd op de motor met tanktas, nergens last vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Die zijn wel altijd een extra belasting voor je tas ja
Hè?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:15 schreef Maharbal het volgende:
Zo.
Ik vraag me af wanneer het voorgaande woord Erik opvalt.
Hendig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Naar tentamen ook altijd op de motor met tanktas, nergens last van
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ging wel aardigik heb goede hoop dat ik 'm gehaald heb.
Goedzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maharbal zal het wel zo beargumenteren dat er geen rechtsgang mogelijk isquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zullen we in bezwaar/beroep/cassatie whatever gaan?
Vijf mobiele telefoons WTF.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef Paxcon het volgende:
Wat is deze trouwens? http://www.nu.nl/binnenland/2982728/stel-bedreigt-politie-avond-lang-via-112.html
Mijn woonplaats
quote:
Nu nog eventjes afwachten en een klein beetje vakantie houdenquote:
Jawel hoor. Gewoon zorgen dat jij of ik de volgende lapo hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maharbal zal het wel zo beargumenteren dat er geen rechtsgang mogelijk is
Nicequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Staat gewoon in je boek Bemmelen Van Veenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer schuld een bestanddeel is, is dit toch een subjectief bestanddeel, omdat het toeziet op de geestesgesteldheid van de verdachte?
Mijn woonplaats hebben ze voor de weet ik veel hoe veelste keer in korte tijd in hetzelfde winkelcentrumpje een pinautomaat opgeblazenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef Paxcon het volgende:
Wat is deze trouwens? http://www.nu.nl/binnenland/2982728/stel-bedreigt-politie-avond-lang-via-112.html
Mijn woonplaats
Ik heb nog geen strafrecht.. is bij ARW.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Staat gewoon in je boek Bemmelen Van Veen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn woonplaats hebben ze voor de weet ik veel hoe veelste keer in korte tijd in hetzelfde winkelcentrumpje een pinautomaat opgeblazen
Moet daarvoor niet eerst een grondslag in de APV gemaakt worden?quote:
Ze wilden eerst paaltjes neerzetten, dat je niet meer met de auto er bij kunt komen in elk geval. Maar dat ging niet door, omdat dan mensen met rollators er niet meer langs zouden kunnenquote:
Hoog in de top vijfquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:53 schreef Ties02 het volgende:
Ook wel echt het lelijkste gedeelte van Zwolle
Ja heb er familie en vrienden wonenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog in de top vijfKen je Zwolle?
Fijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebbon.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebbon.
Is die onderste niet een album van Pink Floyd ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebbon.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
FijnIk moest laatst nog aan je denken toen ik een box zag
Yes, is denk ik wel de meest legendarische cover van een album ooit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die onderste niet een album van Pink Floyd ofzo?
Ik vind het altijd zo zonde dat ze die cover verneuken met elke re-issuequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, is denk ik wel de meest legendarische cover van een album ooit.
Ik ga zo ook, spannend he dat openbaar vervoerquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Boterbartje het volgende:
ik zit in een trein, wat gebeurt me nu
Hoax, niemand vindt mij leuk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
63 CD's van Johhny Cash
[ afbeelding ]
edit: en we weten het nou wel. Je vindt 'm leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |