Thanksquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Intensief is te zware verdediging op het juiste moment (bijvoorbeeld een man in een kroeg met een bajonet in zijn voorhoofd rammen) en extensief is te lang doorgaan met 'verdedigen'.
Ah cool, dankje!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Intensief is te zware verdediging op het juiste moment (bijvoorbeeld een man in een kroeg met een bajonet in zijn voorhoofd rammen) en extensief is te lang doorgaan met 'verdedigen'.
Ik heb Strafrecht 1 gehad. Dat betekent dat ik iets van 4 maanden SR heb gehad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb jij niet meer strafrecht gehad dan ik?
En tardief is dus te laat verdedigen. Waarbij extensief en tardief dus overlap hebben, het ligt aan het moment waarop het geweld begint onder welke categorie het valt.quote:
Aaaah. Ik heb daar 3x over gedaan dus dan heb ik eigenlijk 8-9 maanden Sr gehad. Safe to conclude dat er bij jou meer is van blijven hangen dan bij mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb Strafrecht 1 gehad. Dat betekent dat ik iets van 4 maanden SR heb gehad.
jij ging toch je civiel effect nog halenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb Strafrecht 1 gehad. Dat betekent dat ik iets van 4 maanden SR heb gehad.
Hahahquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aaaah. Ik heb daar 3x over gedaan dus dan heb ik eigenlijk 8-9 maanden Sr gehad. Safe to conclude dat er bij jou meer is van blijven hangen dan bij mij.
De taal wel ja. Af en toe komt er zo'n term langs die je misschien iets makkelijker onthoudt, maar verder niet. Ik vind het wel heel fijn dat ik de cultuur en geschiedenis ken enzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
Ja Latijn is overrated, je hebt er geen kloten aan eigenlijk..
Ik heb er eigenlijk zo ontzettend veel aan op dit moment.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
Ja Latijn is overrated, je hebt er geen kloten aan eigenlijk..
Hoe voelt dat nou, 'macht' hebben over een stel autisten?quote:
Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk zo ontzettend veel aan op dit moment.
Daarvoor heb ik nog (iets) meer Straf(proces)recht aan de UvA nodig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
jij ging toch je civiel effect nog halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |