Hoe bedoel je strenger, gewoon een inhoudseis toch, straf 123, bestuurs 123 enz. En dan de vrije ruimte juridisch aanvullenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik nog (iets) meer Straf(proces)recht aan de UvA nodig.
Aan de RuG gelden nog strengere eisen; true story.
Ik weet niet welke taal je dan bedoelt, maar afgezien van het incidentele leenwoord zit er bar weinig Latijn in de grote Europese talenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:34 schreef Maharbal het volgende:
Het latijn is overigens de 'grondlegger' van veel Romaanse talen, inclusief grammatica. Je hebt er dus zeker wel wat aan.
Niets doen kan ook onrechtmatig zijn in sommige gevallen hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat ik onzinnotes heb want ik heb er een keer in extreem korte tijd vijf ofzo bijgekregen terwijl ik niets deed
Ik heb er niets bijgekregenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat ik onzinnotes heb want ik heb er een keer in extreem korte tijd vijf ofzo bijgekregen terwijl ik niets deed
Niet op FOK!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niets doen kan ook onrechtmatig zijn in sommige gevallen hè.
Italiaans, frans en spaans? tjuus, dat is toch wel common knowledgequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet welke taal je dan bedoelt, maar afgezien van het incidentele leenwoord zit er bar weinig Latijn in de grote Europese talen
quote:
Frans lijkt grammaticaal echt nauwelijks op Latijn. Italiaans wel, Spaans heb ik geen ervaring mee. Maar dan nog, dat zijn niet echt talen die in Nederland veel gebruikt buiten de middelbare schoolquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Italiaans, frans en spaans? tjuus, dat is toch wel common knowledge
Ik heb er ook maar 5 ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik ben gewoon een hele nette user.![]()
Gebeurt niet vaak: maar bedankt, hoef ik het niet te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Italiaans, frans en spaans? tjuus, dat is toch wel common knowledge
Frans wel hoor, maar van de 3 inderdaad het minste.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Frans lijkt grammaticaal echt nauwelijks op Latijn. Italiaans wel, Spaans heb ik geen ervaring mee. Maar dan nog, dat zijn niet echt talen die in Nederland veel gebruikt buiten de middelbare school
Aan Latijn ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Frans wel hoor, maar van de 3 inderdaad het minste.
En spaans is gewoon modern latijn, serieus waar
En een prachtige taal natuurlijk!je hebt er in elk geval veel aan, laat ik het zo stellen
Ik weet wat Romaanse talen zijn, en ook dat ze hun oorsprong in het Latijn vinden, maar dat was dan ook totaal niet waar ik op doelde. Jij deed het lijken alsof Latijn in grote mate toepasbaar of nuttig is bij het leren van die talen, dat vind ik onzin.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak: maar bedankt, hoef ik het niet te doen.
'Romaanse talen' ring a bell Tchock?
Wel eens van Spaans gehoord?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat Romaanse talen zijn, en ook dat ze hun oorsprong in het Latijn vinden, maar dat was dan ook totaal niet waar ik op doelde. Jij deed het lijken alsof Latijn in grote mate toepasbaar of nuttig is bij het leren van die talen, dat vind ik onzin.
Volgens mij is er geen taal waar je niets aan hebtquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Frans wel hoor, maar van de 3 inderdaad het minste.
En spaans is gewoon modern latijn, serieus waar
En een prachtige taal natuurlijk!je hebt er in elk geval veel aan, laat ik het zo stellen
Ik spreek vloeiend spaans en latijn lijkt er echt zoooooo veel op; waarom zou het omgekeerde onwaar zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat Romaanse talen zijn, en ook dat ze hun oorsprong in het Latijn vinden, maar dat was dan ook totaal niet waar ik op doelde. Jij deed het lijken alsof Latijn in grote mate toepasbaar of nuttig is bij het leren van die talen, dat vind ik onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |