quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef Ties02 het volgende:
He geen grapjes over joden enzo he. Mijn opa is overleden in een concentratiekampEhhh. De mijne dus echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er ook zo mee stoppen. Alleen thuis nog even wat arrestjes samenvatten op de pc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef Ryon het volgende:
En weer genoeg gestudeerd voor vandaag.Maar ik betwijfel het of ik vanavond weer aan het bier ga.
Prettige Outlook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:33 schreef Boterbartje het volgende:
zo nog even 2 uurtjes knallen aan m'n bureautje en dan de hele avond werken
Gaaf he? Ze doen ook Without You van David Guetta.quote:
Ja die heb ik ook gezien, ook echt heel mooi, maar op deze ben ik echt verliefd wat een heerlijke muziekquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gaaf he? Ze doen ook Without You van David Guetta.
Welke oude ik?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef Actaeon het volgende:
Ik zie dat jullie weer vrolijk over mij en mijn oude ik hebben geroddeld.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef Actaeon het volgende:
Ik zie dat jullie weer vrolijk over mij en mijn oude ik hebben geroddeld.
Hmm, doesn't ring any bell...quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar we niet meer over spreken. Maar waar jullie wel over gesproken hebben.
Goedzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, doesn't ring any bell...
Hij scheen een beetje schizo te zijn en is blijkbaar opgenomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |